Het woord "rel" is ook aan inflatie onderhevig zie ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:58 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben benieuwd wat vandaag de PVV-CDA rel is![]()
Overzicht to nu toe:
Maandag: http://www.nu.nl/algemeen(...)-effect-woorden.html
Dinsdag: http://www.destentor.nl/a(...)mbassades-en-PVV.ece
Dat worden mooie maanden voor de journalistenEen regering waarin iedereen hardop kan zeggen wat ze van elkaar vinden.
Misschien de antwoorden van Verhagen, over de medefinanciering van de bouw van het centrum met moskee op ground zero, gesteld door de PVV?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:58 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben benieuwd wat vandaag de PVV-CDA rel is![]()
Inderdaad die heeft zijn verkiezingsprogramma de avond van de verkiezingen al in de prullenbak gesodemieterd.quote:
Dat is oud nieuws natuurlijk dat enkel nog in de extreem-rechtse hoek tot in het oneindige weer opgerakeld zal worden...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien de antwoorden van Verhagen, over de medefinanciering van de bouw van het centrum met moskee op ground zero, gesteld door de PVV?
http://www.libertiesalliance.org/2010/08/09/een-moskee-te-ver-2/
Het staat niet op Ground Zero, het staat er ruim 2 blokken vandaan. New Yorkse blokken, dus al gauw een paar honderd meter.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien de antwoorden van Verhagen, over de medefinanciering van de bouw van het centrum met moskee op ground zero, gesteld door de PVV?
http://www.libertiesalliance.org/2010/08/09/een-moskee-te-ver-2/
ze kunnen wel een beetje rekening houden met de gemoederen en een eind verder een ruimte zoeken. lijkt me de logischere oplossing.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het staat niet op Ground Zero, het staat er ruim 2 blokken vandaan. New Yorkse blokken, dus al gauw een paar honderd meter.
Ah, iedereen heeft de vrijheid een stuk grond te kopen waar hij wil en waar hij het kan betalen, behalve de moslims in New York? En de gemoederen van wie? Er staan twee joekels van kantoor- en huizenblokken tussen. Vanaf Ground Zero is de plek niet te zien en Ground Zero is vanaf de plek niet te zien. Wat is het f*cking probleem dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
ze kunnen wel een beetje rekening houden met de gemoederen en een eind verder een ruimte zoeken. lijkt me de logischere oplossing.
Beschikbare locaties in de juiste hoek van de stad groeien ook in NY niet aan de bomen. En daarnaast wat is dan wel een acceptabele afstand?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
ze kunnen wel een beetje rekening houden met de gemoederen en een eind verder een ruimte zoeken. lijkt me de logischere oplossing.
en als nld idd meebetaalt dan begrijp ik daar niets van zo op het eerste gezicht.
Niks, hoogstens in SA vermoed ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beschikbare locaties in de juiste hoek van de stad groeien ook in NY niet aan de bomen. En daarnaast wat is dan wel een acceptabele afstand?
Dat vind ik ook van vegetariėrs.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
en als nld idd meebetaalt dan begrijp ik daar niets van zo op het eerste gezicht.
Ik gok zo'n 500 meter onder zeeniveau ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beschikbare locaties in de juiste hoek van de stad groeien ook in NY niet aan de bomen. En daarnaast wat is dan wel een acceptabele afstand?
Als je je nu eens inlas in de materie ipv de koppen in de Telegraaf te volgen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
Tja het is een begin. Aan enkelen honderden hebben ze vermoedelijk genoeg om tijden het congres een verbond met extreem-rechts te voorkomenquote:
Verandert niks. Het zijn er "maar tientallen" en er zitten "geen prominenten" bij, dus deze groep wordt gewoon genegeerd in het kader van het "landsbelang". Je kunt zelf de congres-speech van Verhagen er wel bij bedenken, gok ik. Het pluche lonkt en zal voorkomen dat veel CDA'ers werkloos worden (Kamerleden worden bewindslieden, waardoor meer mensen van de lijst alsnog in de Kamer komen).quote:
Dankzij Verhagen minder werklozen in het land. Waarlijk een verlicht staatsman die ons land behoedt voor meer mensen die uit de staatskas vreten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verandert niks. Het zijn er "maar tientallen" en er zitten "geen prominenten" bij, dus deze groep wordt gewoon genegeerd in het kader van het "landsbelang". Je kunt zelf de congres-speech van Verhagen er wel bij bedenken, gok ik. Het pluche lonkt en zal voorkomen dat veel CDA'ers werkloos worden (Kamerleden worden bewindslieden, waardoor meer mensen van de lijst alsnog in de Kamer komen).
Ben ik niet helemaal met je eens, zie liever het kabinet vallen. Als het CDA eruit stapt voedt dat alleen maar het calimero-gedrag van de PVV.quote:
Tja die lui kunnen toch al niks anders dan dat. Moeten we ze daarom maar vergaande verantwoordelijkheid gaan geven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, zie liever het kabinet vallen. Als het CDA eruit stapt voedt dat alleen maar het calimero-gedrag van de PVV.
Om van het gezeik af te zijn, ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja die lui kunnen toch al niks anders dan dat. Moeten we ze daarom maar vergaande verantwoordelijkheid gaan geven?
Daar heb je wel een punt, dan kunnen ze een LPFje doen. Maar ik zie die beweging ook nog wel imploderen zonder dat ze gedogen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Om van het gezeik af te zijn, ja.
Ach dan komt er wel weer een nieuwe tokkiebeweging op...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Om van het gezeik af te zijn, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |