Jij had het over "een minderheidskabinet".quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En wat precies verschilt dit met wat ik opschrijf?
Het is evident dat dit het minderheidskabinet van VVD en CDA is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij had het over "een minderheidskabinet".
Nee, dat kan in elk geval niet zomaar. Dit is zonneklaar, me dunkt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft kunnen de partijen nog van rol wisselen: CDA als gedoogpartner en PVV in het Kabinet. Maar volgens Lubbers' bewoordingen liggen de rollen vast.
Hoezo dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, dat kan in elk geval niet zomaar. Dit is zonneklaar, me dunkt.
Ja, dus bestaat de kans dat Verhagen tegen Opstelten zegt "dit wordt 'm niet, ga maar terug naar Bea".quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is evident dat dit het minderheidskabinet van VVD en CDA is.
Volg jij het nieuws niet?
Nope. Fat chance.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dus bestaat de kans dat Verhagen tegen Opstelten zegt "dit wordt 'm niet, ga maar terug naar Bea".
Dit is de opdracht van de Koningin.quote:
Nou ja, als Wilders z'n middelvinger blijft opsteken naar Verhagen zie ik dat echt wel gebeuren.quote:
Zie mijn voorgaande post.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als Wilders z'n middelvinger blijft opsteken naar Verhagen zie ik dat echt wel gebeuren.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als Wilders z'n middelvinger blijft opsteken naar Verhagen zie ik dat echt wel gebeuren.
De kans die jij acht is meer hoop dan reëel, mijn inziens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dus bestaat de kans dat Verhagen tegen Opstelten zegt "dit wordt 'm niet, ga maar terug naar Bea".
En misschien is Wilders daar wel op uit, dat ie uiteindelijk gewoon lekker in de oppositie wil zitten tegen een kabinet dat er met heel veel pijn en moeite is gekomen en waar ie dan lekker tegen te keer kan gaan. In Den Haag en Almere heeft de PVV al laten zien zelf helemaal niets met het daadwerkelijke besturen te maken willen hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar uur na verkiezingen een breekpunt opzeggen om regeringsfähig te worden geacht is tegengesteld aan deze droom en ijdele hoop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En misschien is Wilders daar wel op uit, dat ie uiteindelijk gewoon lekker in de oppositie wil zitten tegen een kabinet dat er met heel veel pijn en moeite is gekomen en waar ie dan lekker tegen te keer kan gaan. In Den Haag en Almere heeft de PVV al laten zien zelf helemaal niets met het daadwerkelijke besturen te maken willen hebben.
Zoals eerder gepost; jullie agree to disagree. Dus zijn het met elkaar eens?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een paar uur na verkiezingen een breekpunt opzeggen om regeringsfähig te worden geacht is tegengesteld aan deze droom en ijdele hoop.
En als Nederland een beetje politiek besef had, zou dat genoeg moeten zijn om de PVV in de peilingen te decimeren. Aangezien dat niet gebeurd is, weten we gelijk hoe Nederlanders met de politiek omgaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een paar uur na verkiezingen een breekpunt opzeggen om regeringsfähig te worden geacht is tegengesteld aan deze droom en ijdele hoop.
a) leer quotenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Repelsteetje het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost; jullie agree to disagree. Dus zijn het met elkaar eens?
Niet aan jou maar aan mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
a) leer quoten
b) kun je ergens anders deze irritante manier van meepraten gaan etaleren?
Onderzoek van EenVandaag liet zien dat dit geen of nauwelijks invloed had.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En als Nederland een beetje politiek besef had, zou dat genoeg moeten zijn om de PVV in de peilingen te decimeren. Aangezien dat niet gebeurd is, weten we gelijk hoe Nederlanders met de politiek omgaan.
Niet allemaal hè, dat zijn slechts 1,5 miljoen slecht geïnformeerde xenofoben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En als Nederland een beetje politiek besef had, zou dat genoeg moeten zijn om de PVV in de peilingen te decimeren. Aangezien dat niet gebeurd is, weten we gelijk hoe Nederlanders met de politiek omgaan.
Mwoah, ik ben geen fan van Wilders maar vond zijn opstelling in deze wel verfrissend. Heel wat beter dan Cohen die, terwijl de verkiezingen al lang afgelopen waren, nog stug vasthoudt aan zijn eigen programma en koppig weigert compromissen te sluiten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Draait de pvda een keer niet met hun standpunten, is het weer niet goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben geen fan van Wilders maar vond zijn opstelling in deze wel verfrissend. Heel wat beter dan Cohen die, terwijl de verkiezingen al lang afgelopen waren, nog stug vasthoudt aan zijn eigen programma en koppig weigert compromissen te sluiten.
"Ik kom niet terug op de AOW, dat zou kiezersbedrog zijn."quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben geen fan van Wilders maar vond zijn opstelling in deze wel verfrissend. Heel wat beter dan Cohen die, terwijl de verkiezingen al lang afgelopen waren, nog stug vasthoudt aan zijn eigen programma en koppig weigert compromissen te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |