Dat is het nadeel van een eigen hut. Je moet altijd wel wat doen, maar het valt wel mee hoor. Behalve wat snoeiwerk en 4 verandapalen schilderen heb ik weinig actiefs ondernomen. Ik heb alleen met een provisorische waterkering van een hardhout plankje ervoor gezorgd dat er geen water meer onder stroomt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:13 schreef Joene het volgende:
Je hebt wel een werk verkansie of niet Swets ?
Ah ik dacht dat je gelijk even het stoeprandje had gedaan !quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een eigen hut. Je moet altijd wel wat doen, maar het valt wel mee hoor. Behalve wat snoeiwerk en 4 verandapalen schilderen heb ik weinig actiefs ondernomen. Ik heb alleen met een provisorische waterkering van een hardhout plankje ervoor gezorgd dat er geen water meer onder stroomt.
Tis toch de bedoeling dat die nat worden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach S, het kan altijd erger, je had ook een boot kunnen hebben.
Ja, maar voordat het zover is ben je 3 hypotheken en 16 hernia's verder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis toch de bedoeling dat die nat worden?
Ja schei uit, dat mag de beheerder doen. Tering, dan moet ik eerste meuk afgraven, dan over 10 meter bandjes recht zien te krijgen en dan weer nieuw grind erin. Krijg al warm als ik er aan denk. Als de beheerder niet over de brug komt bestel ik een hovenier voor een paar meier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je gelijk even het stoeprandje had gedaan !
Weet ik veel hoe dat werkt met zo een schuur johquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja schei uit, dat mag de beheerder doen. Tering, dan moet ik eerste meuk afgraven, dan over 10 meter bandjes recht zien te krijgen en dan weer nieuw grind erin. Krijg al warm als ik er aan denk. Als de beheerder niet over de brug komt bestel ik een hovenier voor een paar meier.
Nou, mijn werkgever heeft een boot. In de Middellandse Zee. Bij Zuid-Frankrijk. En de man heeft echt geen last van lage rugpijn....quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar voordat het zover is ben je 3 hypotheken en 16 hernia's verder.
Zal veel slapen worden hoorquote:
Ik ben net wakkerquote:
Nee, alvast voor de komende dagen, liefjen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
Ik ben net wakker
Wil je me weg hebben ofzo
Whehehehe.. Jij zei het!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, alvast voor de komende dagen, liefjen.
(whehehe, 'komende')
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NOU, DAN NEUK JE NIET ALLEEN ALS KONIJNEN, MAAR EET JE OOK ZO!!!!1111 WHAHAHAHAAH!!!11
Alstie niet over mij was gegaan kon ik er nog wel om lachenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik vond 'm zelf nogal garppig.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Mijn oprechte deelneming met je sexleven, dan.
Toch nog ietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, klopt, als ik er wel wat aan zou doen zouden onze respectievelijke relaasies gaan steigeren, denk ik.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:39 schreef NJ het volgende:
Ik zie het in Rotterdam niet echt een hit worden, J.
Ook een foto van The Jackson 5.quote:
Dank jequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:10 schreef E.T. het volgende:
Even speciaal voor Tally jompelen omdat de eerste wachtweek voorbij is![]()
briljant nrtjequote:
Spangen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekker in een optimistische PvdA-enclave omgeven door bang rechts Nederland.
Als een soort Galiërs tegen de Romeinen.
"I just completed a heart attack with bloodkeeperPRO, check it out!"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohzo, krijg je zelf ook de resultaten te zien op je iPhone in een mooie app?
Nog geeneens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohzo, krijg je zelf ook de resultaten te zien op je iPhone in een mooie app?
Ok ok, I lol'd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:47 schreef NJ het volgende:
[..]
"I just completed a heart attack with bloodkeeperPRO, check it out!"
Nee, daar werk ik (vlakbij). Ik woon natuurlijk in een witte straat.quote:
Maar jij kunt alleen zien dát er wat fout is, niet wát er fout is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:47 schreef KingOfMars het volgende:
Nog geeneens.
Maar wel een biepje bij een foutieve meting.
Neenee, ik kan helemaal niks zien. Een foutieve meting is geen meting zeg maar en dan doet -ie het een minuut later nog eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar jij kunt alleen zien dát er wat fout is, niet wát er fout is?
Leuk, zo'n iDeathclock2000 om je nek.
Nog niet gezien maar ik sluit ook niks uit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En in de tussentijd hangt er niet opeens een traumaheli boven je huis?
Niet allequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken?
Jup. Toen ik gister weg ging, liep ik nog even langs PZ en zei haar dat ik er een hard hoofd in had vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh? Dus jij had van tevoren gezegd dat jij zich ziek zou melden en dat komt uit? Wat een knaas! Gelijk de Arbodienst op hem afsturen. Of influisteren dat die personeelszakenmiep het doet..
Net goed. Ik word er ZO ziek van. Die vent vergalt echt mijn werkplezier hier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:14 schreef KingOfMars het volgende:
Zo te horen heeft -ie problemen genoeg straks T.
Omdat er iemand moet zijn. Te doen heb ik niets JK.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar kom je (whehehe) nu alleen maar opdagen omdat er iemand moet zijn of heb je echt iets te doen, T?
Redelijk schandalig gezien jouw situatie eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat er iemand moet zijn. Te doen heb ik niets JK.
Tja.. Valt weinig aan te doen hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Redelijk schandalig gezien jouw situatie eigenlijk.
Die staan er bij mij ook heel veel in de buurt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:45 schreef KingOfMars het volgende:
OMG er staat echt een geweldig huis te koop wat we nooit kunnen betalen.
Nouja als we alleen nog maar broodpap eten gaat het wel misschien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die staan er bij mij ook heel veel in de buurt.
Ik kan nog een kindje verkopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja als we alleen nog maar broodpap eten gaat het wel misschien.
Da's wel makkelijk als je er drie hebt idd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan nog een kindje verkopen.
M'n hart is prima S! Op dit moment althans. Geen idee wat de status is na 30 jaar broodpap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Is alleen broodpap niet slecht voor je hart trouwens?
Wanneer ga je weer hard lopen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
M'n hart is prima S! Op dit moment althans. Geen idee wat de status is na 30 jaar broodpap.
Dus je hebt gewoon ritus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
M'n hart is prima S! Op dit moment althans. Geen idee wat de status is na 30 jaar broodpap.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon aanstelleritus?
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik overleg zo eerst even met de huisarts nav de uitslag van m'n meetding..
Je hebt geneukt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
Wel benieuwd of er nog een piek van gisteravond zichtbaar is straks..
Neuh joh. Mijn moeder heeft dat zo vaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk het. Er vast nog nooit iemand dood gegaan aan een bloeddruk van over de 200?
Ik heb egeltjesseks gehadquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk het. Er vast nog nooit iemand dood gegaan aan een bloeddruk van over de 200?
Ik heb zelfs geen medicijnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh joh. Mijn moeder heeft dat zo vaakDaar heeft ze ook medicijnen voor die ze eerst opvoeren
Zodat we dr vandaag of morgen kunnen afvoeren
Altijd leuk, eerst even een harinkie happen bij Aike, dan bier drinken bij de Walvis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
Zo donderdag vrijdag even naar terschelling
Ik moest zondag nog aan je denken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:44 schreef Joene het volgende:
ik heb geen idee nogwe zien wel , avondje hessel denk ik
Hoef je niet te krabben! Mooi!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:22 schreef KingOfMars het volgende:
Positief punt is dus wel dat ik ook geen uitslag heb!.
Die zie je bijna overal op de snelweg iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest zondag nog aan je denken!
Er ging een vrachtwagen voorbij van je werk
En de Sicherheitspozilei komt natuurlijk zijn illegale wietplanten rooien en preventief A in zijn knieschijven schieten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:57 schreef KingOfMars het volgende:
Bukken A! Dan kun je genaaid worden door Mark en Maxime!
Niet zo in de war als Henk en Ingrid straks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:26 schreef Armageddon het volgende:
whehehe die hele linkse kliek hier in de war.
Wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet zo in de war als Henk en Ingrid straks.
Ik draag niets met een ritsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
T! Alles kits achter de rits?.
Ja hoor! Gaat lekker..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, alles kits zonder rits en volslagen nakend?
Nou! Als het maar blijft drijven he!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja T, wat moet ik zeggen. We houden het schip drijvend met een bemanning van 4.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoax, een AMG is 5,5 liter in een CLK.
• nopequote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft je vader ook zo'n nektasje, "dopje" haar op het hoofd en daarop een petje balancerend, n00c?
quote:
quote:
Mjah, is ook weer niet heel verschrikkelijk want het is goed geventileerd eronder en het water staat er alleen bij heftige regen. Maar ik hou het liever zo droog mogelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef n00cL30n het volgende:
Meer dat jouw chalet geen droge voeten houdt/hield.
Ja slechtquote:
Bijna weekend JK!quote:
Ik denk dat ik maar weer eens eerder naar huis ga!quote:
Toch wat!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik misschien ook wel. Om kwart voor zes in plaats van half ofzo.
En nu hopen dat Kef hem dit keer wel krijgtquote:
Je mag tussendoor wel even uitrusten hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:30 schreef Tally het volgende:
Maar om nu 24 uur per dag te ketsen is ook weer wat he
Nee Kef is een beer van een ventquote:
Wel lieve foto!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]
Tally en Kef delen een intiem moment.
Zeg dat mijn manquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag tussendoor wel even uitrusten hoor
Ik vond het wel een leuke baan ja.. Misschien maar een briefje sturen.quote:
Gassen, remmen en sturen, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke baan ja.. Misschien maar een briefje sturen.
Al moet ik vanavond wel meteen beginnen met oefenen van het racen met Mario Kart
Kweenie maar ik kan het in mijn brief vragen?!?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"een mooi loonstrookje"..
Goed gelayout of met sterretjes ofzo?
Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:36 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Gassen, remmen en sturen, hoe moeilijk kan het zijn
Bij mariokart hoef je niet te fileparkeren...quote:
hmmm worstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de Unoxreclame wel in ieder geval.
wanneer ga je testen?? Je zit nu op dag 14 na de virtuele eisprongquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja slecht
Om het minste begin ik te janken. Ik heb hoofdpijn van het piekeren. Misselijk van de spanning.
Het enige wat me nog een beetje ontspanning geeft is seksMaar om nu 24 uur per dag te ketsen is ook weer wat he
Mja.. Vanmiddag ben ik dus wat bloed verloren. Oud bloed weliswaar maar wel bloed. Dus zoveel hoop heb ik niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef E.T. het volgende:
Wan
[..]
wanneer ga je testen?? Je zit nu op dag 14 na de virtuele eisprong
Je klinkt 'hoopvol' iig
Innestelbloed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Vanmiddag ben ik dus wat bloed verloren. Oud bloed weliswaar maar wel bloed. Dus zoveel hoop heb ik niet meer.
Das veel te laat toch? Een week er na gebeurt dat toch?quote:
Met Saskia was het op een week of 5.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Das veel te laat toch? Een week er na gebeurt dat toch?
We duimen gewoon door....quote:Daarbij die krampen gaan maar niet weg. Ik zit de hele tijd in mijn broek te koekeloeren.
En dit keer niet omdat ik het leuk vind
Mja.. Die onzekerheid is echt kut.. Ik kan er ook slecht tegen.. Maar testen deed en doe ik niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef E.T. het volgende:
Zo lang je niet volop bloed, valt er niks te zeggenZelfs die krampen kunnen goed nieuws zijn (groeien van de baarmoeder voelt hetzelfde)
Zo waardeloos, die onzekerheid![]()
(ik kan zo slecht tegen die onzekerheid enzo, dat ik vanaf dag 10 na punctie gewoon elke dag testte)
* just me geeft nog maar eens een kotszakje en een kleenex!quote:
* Tally snuit de kleenex vol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
* just me geeft nog maar eens een kotszakje en een kleenex!
volhouden meis
NOg heel ff volhouden meis!quote:
dag 13 of 14 na punctiequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:14 schreef Tally het volgende:
E.T. vanaf welke dag testte jij positief?
Joenequote:
Dat ben ik al voorbijquote:
Precies. Gewoon een gros kopen via een internet shop. Want als je positief test, wil je de eerste weken nog wel een keer of 5 testenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Joene![]()
[..]
Dat ben ik al voorbijDag 16 vandaag
Had ik nou gister toch maar een testje gekocht
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een gros kopen via een internet shop. Want als je positief test, wil je de eerste weken nog wel een keer of 5 testen
echt welquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:43 schreef Joene het volgende:
Ben benieuwd of we hier ook van dat neurotische gedrag gaan krijgen over een week of 2
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:39 schreef Joene het volgende:
Maak ik hier nu uit op dat je weer iets positiever bent dan gister en eergister ?
ypster heeft 'm allang ingemetseld in de kelder denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:30 schreef Joene het volgende:
Hoe is het met J , hij potst en twittert niet
Zou die nu weer dood zijn ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ypster heeft 'm allang ingemetseld in de kelder denk ik.
Z'n dood niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef YPPY het volgende:
Geen idee, moet je hem vragen.Het is hier thuis niet echt een veelbesproken gespreksonderwerp.
Nee joh, zo bijzonder is dat toch niet meer?quote:
Nee jullie hebben alle ins en outs al doorgenomen natuurlijk nav zijn vorige dood.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee joh, zo bijzonder is dat toch niet meer?
Inderdaad en nu is het makkelijker, want toen hoorden we het pas 's ochtends en nu zijn we er vanaf het begin bij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee jullie hebben alle ins en outs al doorgenomen natuurlijk nav zijn vorige dood.
Ik wel gister! Niet veel meer dan gefeliciteerdquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi J.
Heb je al iets gehoord van L/J/KOM?
Dank je JKquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, gefeliciteerd, T!!!!11111
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik krijg een neukkuikentjequote:Op maandag 9 augustus 2010 09:41 schreef just me het volgende:
Tally, oude neukkip, wat waanzinnig gaaf
Dat is ook precies de reden waarom ik er mee gekapt ben JKquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met al die mormonen in je lichaam is het maar goed dat je geen mod meer bent, T.
Whehehe.
Ik weet niet waar in england je datacenter is, maar als het in londen is, is het best een leuk tripjequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Heb HP er op af gestuurd.
Atherstone.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet waar in england je datacenter is, maar als het in londen is, is het best een leuk tripje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |