Nee. Vies. Bah. Ulk. Plakkerig.quote:
En daarna doucht. En gaat slapen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:44 schreef KingOfMars het volgende:
Dat je dus zeg maar zo op elkaar ligt en plakt.
Doe jij lekker samenwonen met hubbie!quote:
Ik ben dus ook geen homo T!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe jij lekker samenwonen met hubbie!
Kunnen jullie dr samen niet van houden!
Ja ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben dus ook geen homo T!
(nee echt niet!)
Ik houd hem zelf wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:53 schreef KingOfMars het volgende:
Maar misschien kun je 'm aan JK koppelen?
Dat nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:55 schreef KingOfMars het volgende:
Ach als ze eenmaal zindelijk zijn kun je ze net zo goed houden he. Je gaat je er toch aan hechten, op de één of andere manier.
Dagwaarde is niet bijzonder dus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat nietMaar ik heb er genoeg tijd en geld in geïnvesteerd en je krijgt er weinig voor terug als je hem inruilt
Hallo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:53 schreef KingOfMars het volgende:
Maar misschien kun je 'm aan JK koppelen?
Ja je hebt ook van die mafkezen die 3 weken vrij nemen voor voetbalquote:
Stelletje homo's, vrij nemen om naar mooiboy's te kijken die tegen een bal trappen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:16 schreef Joene het volgende:
Ja je hebt ook van die mafkezen die 3 weken vrij nemen voor voetbal
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja je hebt ook van die mafkezen die 3 weken vrij nemen voor voetbal
Jij zat wel naar elke wedstrijd te kijken heaumeau! Ik kijk gewoon echt niet naar dat stelletje doping mongolen op een fiets.quote:
Goed goed! Dat gaat lachen worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:32 schreef Joene het volgende:
Hoe gaat het met je meeting ?
Ongetwijfeld jammer dat het 11 september is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed goed! Dat gaat lachen worden.
Jups.. Binnenkort over op zo'n heuze Oostblok vehikel!quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. Binnenkort over op zo'n heuze Oostblok vehikel!
Een blauwe!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zag laatst nog zo'n Avantime rijden en toen dacht ik "Hey, Talie berijdt ook zo'n ding.."
Ja!! DA WAS IK!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JA, HET WAS EEN BLAUWE!!!!111 ZO LICHTBLAUW METALLIC~!!!!!1
ZIE JIJ ER UIT ALS EEN 50JARIGE MAN MET BAARD?
Och zo'n heuze Skoda Octavia heb ik ook echt geen bezwaar tegen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik houd voorlopig mijn Avantime
Hubbie had het er over om zijn auto (Smart forfour) al weer in te ruilen
Neequote:
De serie over het algemeenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die ouwe mopperpot? Die is helemaal niet aardig, hij kaffert iedereen uit!!!111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |