Dat is het nadeel van een eigen hut. Je moet altijd wel wat doen, maar het valt wel mee hoor. Behalve wat snoeiwerk en 4 verandapalen schilderen heb ik weinig actiefs ondernomen. Ik heb alleen met een provisorische waterkering van een hardhout plankje ervoor gezorgd dat er geen water meer onder stroomt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:13 schreef Joene het volgende:
Je hebt wel een werk verkansie of niet Swets ?
Ah ik dacht dat je gelijk even het stoeprandje had gedaan !quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een eigen hut. Je moet altijd wel wat doen, maar het valt wel mee hoor. Behalve wat snoeiwerk en 4 verandapalen schilderen heb ik weinig actiefs ondernomen. Ik heb alleen met een provisorische waterkering van een hardhout plankje ervoor gezorgd dat er geen water meer onder stroomt.
Tis toch de bedoeling dat die nat worden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach S, het kan altijd erger, je had ook een boot kunnen hebben.
Ja, maar voordat het zover is ben je 3 hypotheken en 16 hernia's verder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis toch de bedoeling dat die nat worden?
Ja schei uit, dat mag de beheerder doen. Tering, dan moet ik eerste meuk afgraven, dan over 10 meter bandjes recht zien te krijgen en dan weer nieuw grind erin. Krijg al warm als ik er aan denk. Als de beheerder niet over de brug komt bestel ik een hovenier voor een paar meier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je gelijk even het stoeprandje had gedaan !
Weet ik veel hoe dat werkt met zo een schuur johquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja schei uit, dat mag de beheerder doen. Tering, dan moet ik eerste meuk afgraven, dan over 10 meter bandjes recht zien te krijgen en dan weer nieuw grind erin. Krijg al warm als ik er aan denk. Als de beheerder niet over de brug komt bestel ik een hovenier voor een paar meier.
Nou, mijn werkgever heeft een boot. In de Middellandse Zee. Bij Zuid-Frankrijk. En de man heeft echt geen last van lage rugpijn....quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar voordat het zover is ben je 3 hypotheken en 16 hernia's verder.
Zal veel slapen worden hoorquote:
Ik ben net wakkerquote:
Nee, alvast voor de komende dagen, liefjen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
Ik ben net wakker
Wil je me weg hebben ofzo
Whehehehe.. Jij zei het!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, alvast voor de komende dagen, liefjen.
(whehehe, 'komende')
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NOU, DAN NEUK JE NIET ALLEEN ALS KONIJNEN, MAAR EET JE OOK ZO!!!!1111 WHAHAHAHAAH!!!11
Alstie niet over mij was gegaan kon ik er nog wel om lachenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik vond 'm zelf nogal garppig.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Mijn oprechte deelneming met je sexleven, dan.
Toch nog ietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, klopt, als ik er wel wat aan zou doen zouden onze respectievelijke relaasies gaan steigeren, denk ik.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:39 schreef NJ het volgende:
Ik zie het in Rotterdam niet echt een hit worden, J.
Ook een foto van The Jackson 5.quote:
Dank jequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:10 schreef E.T. het volgende:
Even speciaal voor Tally jompelen omdat de eerste wachtweek voorbij is![]()
briljant nrtjequote:
Spangen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekker in een optimistische PvdA-enclave omgeven door bang rechts Nederland.
Als een soort Galiërs tegen de Romeinen.
"I just completed a heart attack with bloodkeeperPRO, check it out!"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohzo, krijg je zelf ook de resultaten te zien op je iPhone in een mooie app?
Nog geeneens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohzo, krijg je zelf ook de resultaten te zien op je iPhone in een mooie app?
Ok ok, I lol'd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:47 schreef NJ het volgende:
[..]
"I just completed a heart attack with bloodkeeperPRO, check it out!"
Nee, daar werk ik (vlakbij). Ik woon natuurlijk in een witte straat.quote:
Maar jij kunt alleen zien dát er wat fout is, niet wát er fout is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:47 schreef KingOfMars het volgende:
Nog geeneens.
Maar wel een biepje bij een foutieve meting.
Neenee, ik kan helemaal niks zien. Een foutieve meting is geen meting zeg maar en dan doet -ie het een minuut later nog eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar jij kunt alleen zien dát er wat fout is, niet wát er fout is?
Leuk, zo'n iDeathclock2000 om je nek.
Nog niet gezien maar ik sluit ook niks uit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En in de tussentijd hangt er niet opeens een traumaheli boven je huis?
Niet allequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken?
Jup. Toen ik gister weg ging, liep ik nog even langs PZ en zei haar dat ik er een hard hoofd in had vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh? Dus jij had van tevoren gezegd dat jij zich ziek zou melden en dat komt uit? Wat een knaas! Gelijk de Arbodienst op hem afsturen. Of influisteren dat die personeelszakenmiep het doet..
Net goed. Ik word er ZO ziek van. Die vent vergalt echt mijn werkplezier hier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:14 schreef KingOfMars het volgende:
Zo te horen heeft -ie problemen genoeg straks T.
Omdat er iemand moet zijn. Te doen heb ik niets JK.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar kom je (whehehe) nu alleen maar opdagen omdat er iemand moet zijn of heb je echt iets te doen, T?
Redelijk schandalig gezien jouw situatie eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat er iemand moet zijn. Te doen heb ik niets JK.
Tja.. Valt weinig aan te doen hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Redelijk schandalig gezien jouw situatie eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |