MPG wel, maar die houdt heus wel wat over hoorquote:
Nee, maar als ik het plaatsje hierboven zie van wat je eet... dan komt GFT-afval nog het meest in de buurtquote:
Ik laat anderen eerst opscheppen, en eet dan de rest opquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG wel, maar die houdt heus wel wat over hoor![]()
ik begreep van Muck dat jij net als ik aardig kan bunkerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik laat anderen eerst opscheppen, en eet dan de rest op![]()
.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik laat anderen eerst opscheppen, en eet dan de rest op![]()
.
Eet smakelijk!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
Ik krijg net te horen dat het voedertijd is. Bis gleich![]()
Bij mij werkt het helaas niet zo, dus ik ga nu maar even een uurtje sportenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik begreep van Muck dat jij net als ik aardig kan bunkerenen toch beide zo smal dat je door de brievenbus kan
have fun op de seniorengymquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij werkt het helaas niet zo, dus ik ga nu maar even een uurtje sporten.
doorrijden danquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen wordt het vrij onmogelijk om daar op tijd te zijn denk ik![]()
echt nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hem kennende heeft ie alles al op tegen de tijd dat we daar zijn.
anders droogt ie nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Net de was opgehangen. Nu wachtende op het sportjournaal
Je lijkt ECHT op Kuukske. Blond geval dat je bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
kuukske en ik bedoel je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is dat ik GF en Kuuk allebei al eens gemeet heb, en dus weet dat het wel meevalt, maar ik let heel erg op avatars bij het scrollen, dus ik moet het toch even kwijt. Wat lijken jullie veel op elkaar zeg![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lijkt ECHT op Kuukske. Blond geval dat je bent
zo'n inkoppertje laat ik niet voorbij gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
En iets grijzigs in het middenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kuukske en ik bedoel je?
we hebben alleen veel blauw in onze avatar
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Je lijkt ECHT op Kuukske. Blond geval dat je bent
Lol. En wat die ava's betreft heb je wel een punt. Het viel mij ook al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Weet je hoe handig dat is! Kun je nog eens je sleutel vergetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik begreep van Muck dat jij net als ik aardig kan bunkerenen toch beide zo smal dat je door de brievenbus kan
Hihiquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Weet ik toch, al doe je wel heel schattig voorzichtig met opscheppen
![]()
![]()
Dankje. Het smaakte prima. Vannacht op werk weer verder etenquote:[..]
Eet smakelijk!
Bwooah wanneer was dat? Aug 2007 of zo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik kwam trouwens laatst nog es dat filmpje tegen van die meet Fles. Dat was bést lollig.
Met Pheno's die niet in beeld willen enzo.
Ik gebruik dat talent als inbrekerquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoe handig dat is! Kun je nog eens je sleutel vergeten.
ik heb helemaal niks grijzigs in het middenquote:
Iets schimmigs toch minstensquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks grijzigs in het midden
God dat zijn wel jammere foto's zeg, bliksemquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooah wanneer was dat? Aug 2007 of zo?
Yep, 10 aug 2007ff kijken
![]()
als je niet goed kan lezen welquote:
je staat er zelf niet opquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God dat zijn wel jammere foto's zeg, bliksem
Trevquote:
wat wil je graag gaan doen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm ik heb zo'n idee dat een cursus of opleiding niet slecht zou zijn. Maarja weet niet hoe of wat
Afgewerkt?quote:
administratief iets.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat wil je graag gaan doen?
Neuken. En bier drinkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat wil je graag gaan doen?
quote:
dat is wel heel ruimquote:
ik ga nog niet met pensioenquote:
ja klopt maar heb geen diploma. Dus moet vrees ik bij het begin beginnen.quote:
ik zou het niet wetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja klopt maar heb geen diploma. Dus moet vrees ik bij het begin beginnen.
http://www.nti.nl/mbo/bas(...)tief-medewerker.aspx
maar nou vroeg ik me af of dat wat is.
Voor 70 euro kun je bij GF terechtquote:
Is er geen mogelijkheid om een proef les te nemen om te kijken of het wat is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja klopt maar heb geen diploma. Dus moet vrees ik bij het begin beginnen.
http://www.nti.nl/mbo/bas(...)tief-medewerker.aspx
maar nou vroeg ik me af of dat wat is.
die moet je dan wel betalenquote:
Bats Onkuise Vrouwen, Anders Gratis.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar daar zit geen neukgarantie bij
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bats Onkuise Vrouwen, Anders Gratis.
BOVAG
Excuses voor de zelfquoter
Bij deze is het je vergevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BOVAG
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BOVAG
Nou, wanneer komt dat bordje op jouw deurquote:
* MPG bestelt vast een bakkiequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Muck het volgende:
Zo, avondeten is binnen
Nu een glaasje sap en dan kan ga ik maar weer koffie zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |