Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Hé sinds wanneer zit jij trouwens bij Sport?quote:
Sinds half 2009 geloof ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé sinds wanneer zit jij trouwens bij Sport?
quote:
sinds toen al? Dacht pas augustus!quote:
Ach, zoiets in elk geval, ik zal zo eens kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm eigenlijk bevalt het weer werken me wel. Althans in zoverre dat ik dacht dat ik echt een kuthumeur zou hebben. Maar valt reuze mee,
[..]
sinds toen al? Dacht pas augustus!
whehehequote:
Oh nou zo héél belangrijk is het niet hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:33 schreef Muck het volgende:
Ach, zoiets in elk geval, ik zal zo eens kijken
smakelijkquote:
Dude, ik heb net mijn ontbijt opquote:
En ik spring zo op mijn fiets om het avondeten te halenquote:
over een uur ga ik de mosselen eens koken, brood bakken en knoflooksaus makenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 20 minuten zet ik de magnetron aan voor het diner!.
Huuu, mosselenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over een uur ga ik de mosselen eens koken, brood bakken en knoflooksaus maken![]()
![]()
He bah, mosselenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over een uur ga ik de mosselen eens koken, brood bakken en knoflooksaus maken![]()
![]()
Kom je hier beef Wellington eten dan?quote:
quote:
barbarenquote:
Klinkt als vleesquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom je hier beef Wellington eten dan?
mosselenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
And again:quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTA.
Zullen we samen geen mosselen gaan eten?.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom je hier beef Wellington eten dan?
nog zo'n barbaarquote:
Nogmaals:quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als vlees.
Maar ik moet wel 6 uur bij de sportschool zijn.
Klopt!quote:
quote:Beef Wellington is een gerecht van runderbiefstuk (de zogenaamde ossenhaas), ganzenleverpastei en een duxelle (fijngehakte paddenstoelen met diverse kruiden). Deze worden in bladerdeeg verpakt en in de oven gegaard. Het bladerdeeg dient ervoor dat het vocht niet uit het pakketje verdwijnt, en de smaken van de duxelle in het vlees kunnen trekken. Deze twee ingrediënten hebben louter een functionele taak en hoeven niet gegeten te worden. Voor velen is dit echter de tractatie van het gerecht. Het gerecht is genoemd naar de eerste Hertog van Wellington, Arthur Wellesley.
doorfietsen danquote:Maar ik moet wel 6 uur bij de sportschool zijn.
Magnetronprak 'Diner' noemenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 20 minuten zet ik de magnetron aan voor het diner!.
Het is macaroni die ik vorige week zelf had gemaakt. Het ei bak ik er wel vers bijquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Magnetronprak 'Diner' noemen.
Dan schuif ik nog liever bij GF aan.
Dat ei moet je ook in de magnetron stoppen joh!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is macaroni die ik vorige week zelf had gemaakt. Het ei bak ik er wel vers bij.
Krijg ik van jou nu een nieuwe magnetron?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ei moet je ook in de magnetron stoppen joh!
Je haren werden weer te lang?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef TJDoornbos het volgende:
heb kapsalon besteld dus ik weet zeker dat ik lekker eet
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik van jou nu een nieuwe magnetron?
WTF? Dat ziet eruit alsof het al eens eerder opgegeten is, na een avondje stappenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar dat ze het kapsalon noemen! Het is uit de haren geplukt van degen die voor de vorige eter stondquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
[..]
WTF? Dat ziet eruit alsof het al eens eerder opgegeten is, na een avondje stappen....
Het is een regelrechte hit van shoarma/patat/sla en saus met een laagje kaas.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
WTF? Dat ziet eruit alsof het al eens eerder opgegeten is, na een avondje stappen....
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ] Kapsalon
TJDoornbos
Ingrediënten voor 4 personen:
800 gram shoarmavlees
1 kg patat
2 zakjes sla of een krop
2 tomaten
1/2 komkommer
4 tot 6 plakken jong belegen kaas
knoflooksaus
evt. sambal naar smaak
Benodigdheden:
Frituurpan
koekenpan
snijplank
een grote ovenschaal (of 4 aluminiumschaaltjes.)
een oven met grillstand
Voorbereiding:
Snij de komkommer en de tomaat in plakjes.
en snij eventueel de sla.
Verwarm de frituurpan voor
Verwarm je oven voor op grillstand
Vet de ovenschaal licht in.
Bereidingswijze:
Bak het shoarmavlees in 5 a 10 minuten in een beetje olie mooi bruin.
Bak ondertussen de patat.
Leg dan eerst de patat in de ovenschaal ( of in vier aluminiumschaaltjes) en dan de shoarma.
Leg hierop de plakken kaas tot het helemaal bedekt is en zet het onder de grill tot de kaas goed gesmolten is.
Haal het dan eruit en verdeel het over 4 diepe borden.
Leg daar wat sla, tomaat en komkommer op en doe er naar smaak knoflooksaus en sambal op.
Tip: Lekker met stokbrood en kruidenboter
...quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat we een uitnodiging hadden bij GFquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mosselen
Ik weet nog niet wat ik ga eten, iemand ideeën?
Alleen wordt het vrij onmogelijk om daar op tijd te zijn denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoorde dat we een uitnodiging hadden bij GF...
Hem kennende heeft ie alles al op tegen de tijd dat we daar zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen wordt het vrij onmogelijk om daar op tijd te zijn denk ik![]()
zegt de andere kliko.......quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hem kennende heeft ie alles al op tegen de tijd dat we daar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |