Volgens mij bedoel je conservatief? Met uitzondering van D'66 is geen enkele 'rechtse' partij echt progressief hoor. Zelfs de - eens zo - liberale VVD neigt meer naar de conservatieve kant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef fokit123 het volgende:
maarjah links in nl is niet progressief en serieus genoeg om deze crisis te boven te komen. aan de andere kant rechts zoals de pvv willen teveel op de eenmanstoer, en dat lukt niet in een wereld waar alles globaliseert er moet gewoon een nieuwe partij komen die voor de feiten gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De PVV is de meest conservatieve 'linkse' partij...
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je conservatief? Met uitzondering van D'66 is geen enkele 'rechtse' partij echt progressief hoor. Zelfs de - eens zo - liberale VVD neigt meer naar de conservatieve kant.De CU bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De PVV is de meest conservatieve 'linkse' partij...La derecha oprime, la izquierda libera
famous last wordsquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:55 schreef zetalore het volgende:
Links heeft lang genoeg de boel kapot gemaakt, lang leve een rechts kabinet.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat hij niks kan noemen wat "links" kapot heeft gemaakt
Veel wijzer dan Boze_appel kom je tot nu toe niet overquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hetzelfde wat jij bedoeld. Enkel schreeuw ik het nu van de andere kant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |