Nee/nee/ja/nee/nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog opgepakt/ bekeurd/ anderszins gefotografeerd/ gecrashed/ met pech langs de weg gestaan?
Omdat het kanquote:
Ik weet niet of het wederzijds isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie dat jullie elkaar kennen?
Ik ken Nembrionic niet hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie dat jullie elkaar kennen?
Huh? Hoezo? Ken je mij dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wederzijds is
Valt best mee. Dit is veel vager:quote:
Fok natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Vertel dan even. Bedoel je op FOK! of ook IRL?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef iamredleader het volgende:
Heren, willen jullie anders even naar KPD gaan voor dit soort ranzigheden? Dank
Dat vraag ik me nou ook afquote:
Vanwege een stripje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:36 schreef iamredleader het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1505729/5/50/84804329
Dat dus...
Nee, een glas smegma, niet een stripje. Vond het gewoon een onsmakelijke strip.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:37 schreef Nembrionic het volgende:
Vanwege een stripje?
Je hebt moeite met een stripje maar met alle halfblote vrouwen die hier langskwamen niet?
Nu nog halfblote FOK!sters hier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef iamredleader het volgende:
En nee, ik heb geen problemen met de halfblote vrouwen die hier langskomen
Moet je ff aan PS vragen of ze nog wat foto's wil plaatsen van haar en d'r baby.quote:
Als troost een keurig kinderverhaaltjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, een glas smegma, niet een stripje. Vond het gewoon een onsmakelijke strip.
En nee, ik heb geen problemen met de halfblote vrouwen die hier langskomen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als troost een keurig kinderverhaaltje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als troost een keurig kinderverhaaltje
[ afbeelding ]
Gelukkig ben jij een knap meisje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alleen maar lelijkerds hier helaas
nee joh, ik heb een bochel en maar drie tanden. Of vier, ls je het verkalkte stukje van mijn derde tepel meerekent.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee joh, ik heb een bochel en maar drie tanden. Of vier, ls je het verkalkte stukje van mijn derde tepel meerekent.
Pics van je tepels!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee joh, ik heb een bochel en maar drie tanden. Of vier, ls je het verkalkte stukje van mijn derde tepel meerekent.
Daar heb ik al om gevraagd, maar ik denk dat er een glitch in de FOK!servers zat op het moment dat PS haar nummer naar me PM'de, dus ze zal het even opnieuw moeten sturen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, vraag gelijk ff om haar mobiele nummer en maak een afspraakje
Ik kan dit beamenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Blind dates zijn erg gevaarlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, vraag gelijk ff om haar mobiele nummer en maak een afspraakje
Daarom vraag ik ook pics van alledrie de tepels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blind dates zijn erg gevaarlijk
Wij zegt dat *jij* niet gevaarlijk bent?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook pics van alledrie de tepels.
Op irc ben ik ooit begonnen met triviaquizzes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:37 schreef zebaz het volgende:
Het begint hier nu wel erg op irc te lijken. Ik mis alleen nog talloze posts met 'a/s/l?' maar het scheelt niet veel meer.
a/s/l?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:37 schreef zebaz het volgende:
Het begint hier nu wel erg op irc te lijken. Ik mis alleen nog talloze posts met 'a/s/l?' maar het scheelt niet veel meer.
errr maar dus wel de de 3 tepels?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen
Behalve die bochel en die tanden.
Niet zo serieus doen johquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
errr maar dus wel de de 3 tepels?
Hoi 30/ja/hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef zebaz het volgende:
De geeigende reactie is dan iets als "30/ja/hier"
Ik heb getuigen voor jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij zegt dat *jij* niet gevaarlijk bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |