Dat is dan weer jammerquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aangezien er maar 1 iemand een tuinstoel bij zich had, zal niemand erop gaan zitten
Ik heb dan ook om 00:10 op 1 Augustus gestuurd...dus dan moet 'ie zo'n beetje als laatste aankomenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bij vlagen en beetjes blijven de smsjes binnenkomenNog geen van de SC'ers die het claimden haha
Heb je die van mij ook nog niet binnen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bij vlagen en beetjes blijven de smsjes binnenkomenNog geen van de SC'ers die het claimden haha
het gaat echt allemaal dwars door mekaar en ze komen graag in paartjes binnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook om 00:10 op 1 Augustus gestuurd...dus dan moet 'ie zo'n beetje als laatste aankomen
ja jij was die van lekker ding toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die van mij ook nog niet binnen?
Nee, ik was degene met het bericht 'Gefeliciteerd!! Zorg er voor dat je je telefoon niet kwijt raakt...'.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja jij was die van lekker ding toch?
'Wel leuk dat je van je werk je hobby kan maken' @ 16:15quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie Campzone bij nacht zien? Nou ja een deel. En het is soms best slechtMaar wel grappig
Omroep Brabant is langs geweest Even klikken op uitzending gemist, vanaf 12 minuten ongeveer is Campzone in beeld
Voor de net als ik zich te pletter zoekenden, onder 'Uitzending gemist' dus...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie Campzone bij nacht zien? Nou ja een deel. En het is soms best slechtMaar wel grappig
Omroep Brabant is langs geweest Even klikken op uitzending gemist, vanaf 12 minuten ongeveer is Campzone in beeld
Ik heb me bescheurd bij die agenda tipsquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'Wel leuk dat je van je werk je hobby kan maken' @ 16:15
![]()
![]()
![]()
'Ja ik was toch al hoer, dus tja, toen heb ik van uitbuiting ook maar mijn hobby gemaakt'
Dat heb ik er toch neergezetquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de net als ik zich te pletter zoekenden, onder 'Uitzending gemist' dus...
Zat eerst bij één of ander dance-feest en dat zag er toch iets wulpser uit dan Campzone... ;P
Begin je een bril nodig te hebbenquote:
Hoeveel bier zou er al ingegooid zijn voorafgaande aan dat diepteinterview?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'Wel leuk dat je van je werk je hobby kan maken' @ 16:15
![]()
![]()
![]()
'Ja ik was toch al hoer, dus tja, toen heb ik van uitbuiting ook maar mijn hobby gemaakt'
Plentyquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel bier zou er al ingegooid zijn voorafgaande aan dat diepteinterview?
Ik draag lenzen (- 2 sterkte) en heb een leesbril (+ 1 sterkte, die ik steeds vaker nodig heb)...quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Begin je een bril nodig te hebben
quote:The Dvorak Simplified Keyboard (pronounced /ˈdvɒræk/) is a keyboard layout patented in 1936 by Dr. August Dvorak and his brother-in-law, Dr. William Dealey. Over the years several slight variations were designed by the team led by Dvorak or by ANSI. These variations have been collectively or individually also called the Simplified Keyboard or American Simplified Keyboard but they all have come to be commonly known as the Dvorak keyboard or Dvorak layout. Dvorak proponents claim the Dvorak layout uses less finger motion, increases typing rate, and reduces errors compared to the de facto keyboard standard QWERTY.[citation needed] This reduction in finger distance traveled was originally purported to permit faster rates of typing, but in later years is also purported to reduce repetitive-strain injuries, including carpal tunnel syndrome.
Als je daar vanaf het begin mee was begonnen, denk ik dat je er baat bij gehad zou hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy overweegt serieus om dvorak keyboard layout aan te leren
nadeel is wel dat je dan een nog grotere geek bent dan de ergste geek op campzone
maar het schijnt wel handig te zijn
Voor de onwetenden:
[..]
Dat is dus de twijfel, typen kan ik behoorlijk snel, maar als ik een half uurtje op volle snelheid aan het tikken ben krijg ik wel kramp. Als dat daadwerkelijk sneller typen met minder beweging kan betekenen, is het misschien wel de moeite waard.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je daar vanaf het begin mee was begonnen, denk ik dat je er baat bij gehad zou hebben.
Nu omschakelen lijkt me een ramp. Heb ooit een Duits keyboard gehad bij een PC en werd knettergek...
Wil de eigenaar van de kloon 'Joran vd S' hierop even reageren met 'ik doe ook altijd waar ik zin in heb, en iedereen maar haten...'quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kan gewoon niet tegen onrechtdie mensen doen gewoon wat ze leuk vinden, en jij maar haten
![]()
zielige persoontjes hier ook
Zal ik je even introduceren daar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:33 schreef Etcetera het volgende:
Gamezone Radio op Campzone Wauw dit heeft nog lang geduurd zeg
Je laat het maar lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik je even introduceren daar?
Vrees niet, ik vermaak me er prima mee.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
Een pareltje uit een klb keyboard klaag topic:
[ afbeelding ]
Ik kan misschien wel regelen dat ik het bestandje zelf krijg. En niet eens via Onnoquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Kan je deze even door Onno laten doorprikken via een openbare DNS-entry voor Whiteguy: http://hedda.campzone.lan/ ?
De 'Ingebâhde Fitnes-Maugelèkhèd' is ook geweldig...quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooral #9 in de lijst is erg sterk
Nouja... F3 dan maarquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 'Ingebâhde Fitnes-Maugelèkhèd' is ook geweldig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extragratis awww cute post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook gedaan, ook rond ongeveer dat tijdstip. Vier uur later kwam ik er weer af, heerlijk!quote:
Met die foto: Gollum, Het Kwaad Zelve, Appcalyps, Dantequote:
Voor geekyheid kan je ook overstappen naar de xpert-layout, dan heb je twee e-toetsen op je ramplankquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
nadeel is wel dat je dan een nog grotere geek bent dan de ergste geek op campzone
Voor de onwetenden:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel qua tofheid!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk dan, hij lijkt niet eens op je.![]()
[ afbeelding ]
Bedenk je jezelf wel even dat 'simpele' zaken als Ctrl-C of Ctrl-V ineens een grote opdracht worden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de onwetenden:
[..]
Ja, helaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Soemp, je mag zo weer aan de bak?
Ik wel
Het was een groot succes, natuurlijk niet gewonnen maar daar deden ze het niet (alleen) voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Red, waarschijnlijk heb ik er ergens overheen gelezen, maar hoe is het met de garbage run afgelopen?
Nee/nee/ja/nee/nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog opgepakt/ bekeurd/ anderszins gefotografeerd/ gecrashed/ met pech langs de weg gestaan?
Omdat het kanquote:
Ik weet niet of het wederzijds isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie dat jullie elkaar kennen?
Ik ken Nembrionic niet hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie dat jullie elkaar kennen?
Huh? Hoezo? Ken je mij dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wederzijds is
Valt best mee. Dit is veel vager:quote:
Fok natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Vertel dan even. Bedoel je op FOK! of ook IRL?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef iamredleader het volgende:
Heren, willen jullie anders even naar KPD gaan voor dit soort ranzigheden? Dank
Dat vraag ik me nou ook afquote:
Vanwege een stripje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:36 schreef iamredleader het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1505729/5/50/84804329
Dat dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |