True, maak nu ook de ene na de andere fout...quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms puzzel je beter met afleiding
Dan sms je die persoon toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lol nu inderdaad een nr dat ik niet herken. En diegene noemt me lekker ding dus dan wil ik het wel weten ookhaha
Kan toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"hoi, wie ben jij?"
antwoord:
"hoi, ik ben wannabewyccie"
Misschien (her)kent de afzender jou ook niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lol nu inderdaad een nr dat ik niet herken. En diegene noemt me lekker ding dus dan wil ik het wel weten ookhaha
Het is dan ook een katerquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen naam voor een poesje
Bitch lolquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien (her)kent de afzender jou ook niet?
quote:
Hoezo flauw? Je bent je telefoon kwijt, dat kan je er toch bij zeggen? Ik zou het ook wel willen weten van wie het is als ik een lekker ding genoemd word.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bitch lol
En smsen is ook zo flauw
waarschijlijk een vriendin. Kom er volgende week wel achtr als mijntelefoon naar NL: komtquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo flauw? Je bent je telefoon kwijt, dat kan je er toch bij zeggen? Ik zou het ook wel willen weten van wie het is als ik een lekker ding genoemd word.
Ja natuulijk. Maar ik kan er toch ook niets aan doen dat Facebook dat aan jou wil laten weten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah, Nem, fan van de playboy? Leuk om te weten
Kies je toch zelluf voorquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuulijk. Maar ik kan er toch ook niets aan doen dat Facebook dat aan jou wil laten weten?
Nee. Het kwam rechtsboven te staan en toen heb ik op "Vind ik leuk" geklikt.quote:
je hoeft ook niet aan fb te weten dat je het leuk vindt. Verder kan je het bericht ook van je profiel pagina verwijderen dan verdwijnt het ook uit de newsfeedquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Het kwam rechtsboven te staan en toen heb ik op "Vind ik leuk" geklikt.
Dat is wat anders dan een bericht plaatsen en aan iedereen laten weten. Hier heb ik geen controle over.
A) maar dat vind ik welquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je hoeft ook niet aan fb te weten dat je het leuk vindt.
En waarom zou ik dat doen?quote:Verder kan je het bericht ook van je profiel pagina verwijderen dan verdwijnt het ook uit de newsfeed
Vast wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Via Facebook kan je toch rechtstreeks met elkaar ouwehoeren?
nahja jij klaagde dat de wereld kon zien dat je fan bent van d eplayboy. laat ook maarquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
A) maar dat vind ik wel
B) als ik "Vind ik leuk" niet aanklik, dan kan het dat "kanaal" toch niet volgen of wel soms?
[..]
En waarom zou ik dat doen?
Bart.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik even iedereen's aandacht?
OPDRACHT:
[..]
VERZIN EEN NAAM VOOR HET POESJE VAN SOEMPIE EN WIEBELKONT
Nee, dat was geen klachtquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja jij klaagde dat de wereld kon zien dat je fan bent van d eplayboy. laat ook maar
Been there, done that. De vraag is: wie heeft de shit gegooid?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Dit is dus zo'n dag die iets anders verloopt dan vooraf gepland.
Shit did hit the fan vanmorgen en nu mag ik de stront dus opruimen.
Zit nog op het werk en ik ben helemaal gaar...
Laat ik het tactisch brengen, kan geen namen of zo noemen hier, maar niet iemand binnen deze muren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Been there, done that. De vraag is: wie heeft de shit gegooid?
Het belangrijkste dus: jij was het nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het tactisch brengen, kan geen namen of zo noemen hier, maar niet iemand binnen deze muren.
Pizza is net bezorgd, ff lunchen nu...
Nee, maar dat is des te frustrerender.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het belangrijkste dus: jij was het niet
veto.quote:
Van wie?quote:
Wat een baasquote:
Wederom niets van meegekregen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Leuke show gehadVeel gelachen, toffe muziek gedraaid, foute muziek gedraaid en slechts 1 blunder
Van mij, omdat ik Hobbes leuk vind.quote:
Is het nog ergens terug te luisteren?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Leuke show gehadVeel gelachen, toffe muziek gedraaid, foute muziek gedraaid en slechts 1 blunder
Alles wordt wel opgenomen maar geloof niet dat het nu al terug te luisteren isquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het nog ergens terug te luisteren?
Hm, jammer, want ik mis het steeds.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alles wordt wel opgenomen maar geloof niet dat het nu al terug te luisteren is
Scherp! +1quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
Feyenoord voegt deze zomer prof- en amateurtak samen.
Hou je dus 1 hele grote club amateurs over. Sterke zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |