Goed ideequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Binnenkort krijgen we Suske&Wiske TT's
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Flappekz het volgende:
Binnenkort krijgen we Suske&Wiske TT's
Dat klinkt alsof ie aandacht nodig heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Wat word ik trouwens doodziek van een collega die echt de hele tijd zit te godveren, te zuchten, op z'n tafel zit te rammen met z'n vuist en tjongejonge zit te roepen
Wat is er niet. Hij is koning zwartkijker met een midlifecrisisquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ie aandacht nodig heeftVraag even wat er is en deel het met ons
Dacht ook al dat t een schreeuw om aandacht wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Wat word ik trouwens doodziek van een collega die echt de hele tijd zit te godveren, te zuchten, op z'n tafel zit te rammen met z'n vuist en tjongejonge zit te roepen
Hij zit zichzelf even in de wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Shit, ik wist dat ik wat was vergeten te doen voordat ik begon met tetterenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij zit zichzelf even in de weghaal een kopje koffie voor 'm, aai 'm over z'n bol en tetter dan in z'n oor dat hij z'n bek moet houden en eens zijn werk moet gaan doen godverredomme
psychologie van de koude grond: eerst even pamperen, dan activerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
Shit, ik wist dat ik wat was vergeten te doen voordat ik begon met tetteren
In dit geval doe ik niet aan pamperenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
psychologie van de koude grond: eerst even pamperen, dan activeren
Hahaha dit meen je niet? Vraag of hij er al een motor bijgekocht heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
Hij heeft sowieso aandacht nodig....Waarom besluit je anders op je 57ste je hele rug vol te laten tatoeeren met een Koi en een Draak
Die heeft ie al jarenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hahaha dit meen je niet? Vraag of hij er al een motor bijgekocht heeft
Die mensen ken ik, ik zat er met 3 aan het blokquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
Wij hebben er ook wel een hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die mensen ken ik, ik zat er met 3 aan het blok
Typisch gevalletje midlife-crisis. Als ie 47 was geweest had het mn vader kunnen zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
Hij heeft sowieso aandacht nodig....Waarom besluit je anders op je 57ste je hele rug vol te laten tatoeeren met een Koi en een Draak
Is ze momenteel ook in het topic aanwezig??quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wij hebben er ook wel een hoor
Cup-a-soup tijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef tuintegel het volgende:
Waarom krijg ik altijd rond vier uur ontzettende honger !. Al smaakten de katjang nootjes wel goed
Geef ik zo een vertekend beeld weer ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is ze momenteel ook in het topic aanwezig??
Waar is dat topic ook alweer? Ik wil ook zo'n UIquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:13 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft eindelijk een UI!!!
Zit je ze wéér op te vreten... die zijn voor de borrel!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef tuintegel het volgende:
Waarom krijg ik altijd rond vier uur ontzettende honger !. Al smaakten de katjang nootjes wel goed
Nee, niet ons aller tegeltje... een ander, vooral niet zo leuke, collegaquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is ze momenteel ook in het topic aanwezig??
RLS UserIcon Service 1.5quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is dat topic ook alweer? Ik wil ook zo'n UI
Ik ben de overbuurman denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef Atreidez het volgende:
Tegeltje werkt ook bij jou? Die overbuurman van zeemonster is t ook niet, want die ging weg geloof ik toch
Hij bedoeld de anderequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben de overbuurman denk iktenzij je een andere buurman bedoelde natuurlijk want er is er een weg inmiddels...
Mijn tennismaatje zeg maar? Afijn, dag een van mijn vakantie zit er inmiddels op. Even hardgelopen , geleerd en wat geluierd,... ik ben tevreden. Morgen wat meer lerenquote:
Dankquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RLS UserIcon Service 1.5
Barretje80 staat zelfs in de OP zie ik net
Natuurquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Atreidez het volgende:
En die beeldententoonstelling op lange voorhout staat er ook nog wel denk ik ? Tramtunnel vind ik persoonlijk weinig aan, zeker als het alleen maar om te kijken isEn als je toch bij Noordeinde en kleinste winkeltje in de buurt ben zou ik de passage even meepikken.
Wat is het onderwerp van die tentoonstelling met foto's eigenlijk, of allerlei soorten?
Wild Wonders of Europe. Mooie natuurfoto's uit Europa, is zeker een aanrader. Was in de tramtunnel ook niet een affiche tentoonstelling met affiches uit de 2e wereldoorlog ofzo? En vorige week waren er op het Buitenhof nog zandsculpturen...weet niet of ze er nu ook nog staan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Atreidez het volgende:
En die beeldententoonstelling op lange voorhout staat er ook nog wel denk ik ? Tramtunnel vind ik persoonlijk weinig aan, zeker als het alleen maar om te kijken isEn als je toch bij Noordeinde en kleinste winkeltje in de buurt ben zou ik de passage even meepikken.
Wat is het onderwerp van die tentoonstelling met foto's eigenlijk, of allerlei soorten?
Tramtunnel hangen altijd mooie postersquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Wild Wonders of Europe. Mooie natuurfoto's uit Europa, is zeker een aanrader. Was in de tramtunnel ook niet een affiche tentoonstelling met affiches uit de 2e wereldoorlog ofzo? En vorige week waren er op het Buitenhof nog zandsculpturen...weet niet of ze er nu ook nog staan.
Heb ff zitten kijken maar de WOII posters zijn dus al weer pleitos. Hangen nu deze.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Tramtunnel hangen altijd mooie postersIk vind die van nu niet heel speciaal maar ik kan me voorstellen dat het dan voor een opa/oma leuker is om naar te kijken.
Waar is de 'ingang' van de paleistuin?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Atreidez het volgende:
Boeiendvind ik dan Stadhuis is ook weinig aan, dus dan je t rondje mooi inkorten of wat uitwijken en de tuin bij de koninklijke stallen meenemen
http://historie.residentie.net/paleistuin.htm
Toussaintkade.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar is de 'ingang' van de paleistuin?
Sowieso is het oude Den Haag leuk om doorheen te lopen. Veel leuke winkeltjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar is de 'ingang' van de paleistuin?
Zie de Randstad als één stad en toeristisch gezien is er zat te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Was al tot de conclusie gekomen dat Den Haag behoorlijkis op toeristisch gebied afgelopen week in Wenen. In vergelijking is Amsterdam ook drie keer niets. We zouden ons dood moeten schamen voor al die bussen vol Japaners.
Cultuurbarbaar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Atreidez het volgende:
Boeiendvind ik dan Stadhuis is ook weinig aan, dus dan je t rondje mooi inkorten of wat uitwijken en de tuin bij de koninklijke stallen meenemen
Ik ook zoiets jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben bang dat ik het weer heel vroeg ochtend ga zien worden , ben gewoon weer klaarwakker
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef nectarientje het volgende:
Stuiter ik nog even mee ja? Lekker hoor, middagdutjes maar funest als je moet slapen 's avonds..
Dan moet je daar maar net zin in hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jaeigenlijk moet het gewoon weer heel mooi weer worden , dan kan je in de tuin lekker kwebbelen met je visite en wijntjes drinken
What's up flap?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:55 schreef Flappekz het volgende:
Dan moet je daar maar net zin in hebben
Ja dat is ook zo .. alles wel goed , gotc in de nachtdienst?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet je daar maar net zin in hebben
Geweld en agressie gaan niet samen,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh...vandaag gaan we maar weer verder met leren, ik denk wel dat het in de tuin wordt. Overigens heb ik gisteren in een agressieve bui afscheid genomen van mijn oude laptop.... straks maar een nieuwe halen.
Qua merk of qua woede aanval?? Het was een Powernote (via mijn vorige werkgever) en de reden dat ik ietwat boos werd was dat hij voor de tigste keer niet wou reageren om vervolgens 8x de handeling uit te voeren die ik eerst wou doen om daarna vast te lopen en ik weer een kwartier moest wachten om hem op te starten. Ding was gewoon dood,....... en nu weet hij dat ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:03 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Geweld en agressie gaan niet samen,
wat had je ?
Zo zou je het bijna kunnen omschrijven..... heb net ff zitten mediamarkten... weet nu niet of ik voor een Asus of voor een Acer zal gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:22 schreef tuintegel het volgende:
Aha broertje van mijn leenlaptopje dus ..
Kan er Sims 3 opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De Acer die ik wou , die was er niet meer....is het een Asus geworden. Afijn, als hij kapot gaat (danwel door zichzelf, danwel door mijn eigen toedoen) kopen we wel weer een nieuwe....of niet.
Klinkt als een dodelijke vleesetende bactrie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb auw bij mn rechterkaak....al sinds vrijdag![]()
Ben het nu behoorlijk zat aan het worden en heb geen idee wat het precies is. Mss mn verstandkies die aan het irriteren is ofzo. Tis echt zo'n zeurderig spierpijngevoelMoet toch nog een afspraak maken bij de tandarts mss moeten we dat maar ff vervroegen.
Nee ik zeg het niet..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef tuintegel het volgende: .
Nu zit er een mooie snee in mijn pink en ik heb geen pleisters.
Killer papercut!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef tuintegel het volgende:
Ontsteking mischien jill ? Ik heb ook mijn klunzigheid gehad voor vandaag! Was de was aan het ophangen en voelde wel dat ik langs iets scherps kwam maar pas toen ik bloed aan de was zag ging ik beseffen , dat je best even kunt kijken wat er is als je pijn hebt.
Nu zit er een mooie snee in mijn pink en ik heb geen pleisters.
Klem of knars je in je slaap wellicht? Ik doe dat als ik stress heb om wat voor reden dan ook en dan zit het ook echt muurvast met zeurgevoelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Killer papercut!
Denk niet dat het een ontsteking is, geen koorts en ook geen bobbel. Kan ook overal op drukken zonder dat het pijn doet, alleen als ik bijt/geeuw doet het meer pijn...naast de continue zeurdigheid. Het is ook meer irritant dan dat het echt verschrikkelijk pijn doet.
Volgens mij niet. Maarja ik lig in coma als ik slaap, dus merk het ws niet eens als ik het zou doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Klem of knars je in je slaap wellicht? Ik doe dat als ik stress heb om wat voor reden dan ook en dan zit het ook echt muurvast met zeurgevoel
haha vorige week was een collega van mij de lul. Zij is echt zo'n modepopje zeg maar....en die heeft zo'n mooie witte broek. Combineer dat met koffie in de morgen en je hebt een vieze bruine plek hahahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maarja ik lig in coma als ik slaap, dus merk het ws niet eens als ik het zou doen
Ben wel weer lekker bezig vandaag: wit shirt + spaghetti-saus = niet handig.
quote:
Witte broeken koop ik al niet eens meer. Zeker nu met de hond, dat is gewoon geen doen. Ik kan me ook nog een sneu incident herinneren op de middelbare school met een witte broek en een smeltende mars op een bankjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
haha vorige week was een collega van mij de lul. Zij is echt zo'n modepopje zeg maar....en die heeft zo'n mooie witte broek. Combineer dat met koffie in de morgen en je hebt een vieze bruine plek hahahaha
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Witte broeken koop ik al niet eens meer. Zeker nu met de hond, dat is gewoon geen doen. Ik kan me ook nog een sneu incident herinneren op de middelbare school met een witte broek en een smeltende mars op een bankje
Vruchtenbuurt FTW!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik neem aan het Haga ziekenhuis dan? Loosduinen is dicht bij, en daar kan je echt wel leuk wonen nog hoor. Alvast welkom in Den Haag
Ik dacht dat jij nog op Scheveningen woonde.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef intoxicated het volgende:
Sinds gisteren loop ik (weer) stage in dat hoge, grijze ziekenhuis in het zuiden van Den HaagAls het goed is ga ik er tenminste de komende 8 jaar niet meer weg, dus ik ga me maar eens oriënteren op een leuk huisje ergens in de buurt (hoewel niet al te dicht in de buurt, daar wil je niet dood gevonden worden
)
Hier staan nog wat appartementen te koopquote:
Het strand is hier ook zoveel leukerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Atreidez het volgende:
Ja, das al niet veel beter.. zeker in deze periode
quote:
Waarom zoek je dan nu al?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef RATMEN het volgende:
Ik ben samen met mn vriendinnetje op zoek naar een nieuw koophuis. Maar het duurt nog even voor we gaan kopen
.
Omdat het leuk es om allerlei huizen op Funda te bekijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan nu al?
Congrats wel
feliquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef RATMEN het volgende:
Ik ben samen met mn vriendinnetje op zoek naar een nieuw koophuis. Maar het duurt nog even voor we gaan kopen
.
Dank dank allemaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik neem aan het Haga ziekenhuis dan? Loosduinen is dicht bij, en daar kan je echt wel leuk wonen nog hoor. Alvast welkom in Den Haag![]()
Ik heb voorlopig even genoeg van ziekenhuizen, dus nee, dank jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dank dank allemaal![]()
Ja, het Leyenburg HagaZiekenhuis locatie LeywegIk wacht nog wel even met verhuizen totdat ik ben afgestudeerd en definitief aangenomen, maar dan gaat het er zeker van komen
Voor nu is het dus nog even rustig rondkijken
![]()
En eenieder die binnenkort van plan was om een hartinfarct te krijgen kan me tegenkomen![]()
ah ok, maar dat doe ik ook en ik ga dit voorlopig ook echt nog niet verkopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef RATMEN het volgende:
Omdat het leuk es om allerlei huizen op Funda te bekijken. Enne we kijken samen he, het besluit is nog niet genomen om samen te kopen
.
Ik ben het niet van plan maar tegenkomen kan altijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dank dank allemaal![]()
Ja, het Leyenburg HagaZiekenhuis locatie LeywegIk wacht nog wel even met verhuizen totdat ik ben afgestudeerd en definitief aangenomen, maar dan gaat het er zeker van komen
![]()
En eenieder die binnenkort van plan was om een hartinfarct te krijgen kan me tegenkomen![]()
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Flappekz het volgende:
Allemaal paupers joh, die dicht bij Haga Leyweg wonen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies, tot u spreekt een eerste klas pauper
Ik denk het niet. Linkerhelft heeft precies alle belangrijke zaken:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef tuintegel het volgende:
@Jill , voor de buschauffeur is het heel zuur om mee te maken .. dat duurt nog wel even . Zal de collega van je moeder wel volledig herstellen wat betreft spraakvermogen en geestelijk welzijn ? Voor zover je van geestelijk welzijn kan spreken over iemand die dood wilde tenminste.
Als hij niet meer kan lopen zal hij er vast niet gelukkiger op worden .
Dus waarschijnlijk wordt dat wegkwijnen in een verpleegtehuis.quote:De linker hersenhelft hangt nauw samen met denken en nadenken over allerlei zaken, kennis opnemen in de vorm van waarnemen, luisteren en studeren, communicatie met de buitenwereld 'en' is de zetel van het 'ik', zoals zich dat in het dagelijks leven manifesteert.
quote:Op een kinderdagverblijf in Rijswijk is dinsdag een vier maanden oude baby door nog onbekende oorzaak om het leven gekomen.
Please Wait ...
Het kindje werd 's middags onwel aangetroffen in bed. Personeel van de kinderopvang aan de Limpbergstraat reanimeerde de baby en werd vervolgens afgelost door de hulpdiensten.
Ook een traumaheli werd ingezet. Hulp mocht echter niet meer baten, het kindje overleed ter plaatse. Medewerkers van het kinderdagverblijf zijn opgevangen door Slachtofferzorg. De andere kinderen werden door hun ouders opgehaald.
In het kinderdagverblijf werd dinsdagmiddag onderzoek gedaan door forensisch experts. De politie laat weten geen aanwijzingen te hebben dat er sprake is van een misdrijf, maar doet wel onderzoek naar de doodsoorzaak.
Het schijnt vanaf het weekend wel weer aardig te worden geloof ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:00 schreef Atreidez het volgende:
MoggeWas weer regen vandaag... Wordt weer tijd voor een paar dagen mooi achter mekaar
*rilt* Toen ik nog inviel bij babygroepen was ik daar ook altijd zo bang voor!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik zat het net te lezen. Dat moet toch wel een nachtmerrie zijn om mee te maken..
Sommige reacties daar ook, soms moet je gewoon voor je houden wat je denkt .
Gezellig! Ik werk momenteel op Sportlaan, maar heb vorig jaar op de 12e Leyweg gewerktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dank dank allemaal![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig! Ik werk momenteel op Sportlaan, maar heb vorig jaar op de 12e Leyweg gewerkt
Oh en Flap en ik wonen 5-10 min lopen van Haga Leyweg vandaan, prima buurt!
De 12e was dat de baby afdeling of was dat de achtste? Die bestaat daar niet meer toch. Ik ben in het Haga bevallen , en er was daar zo een lieve verpleegkundige . Ze was eigenlijk om 18.00 uur vrij en is tot half 1 's-nachts gebleven om mini geboren te zien wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig! Ik werk momenteel op Sportlaan, maar heb vorig jaar op de 12e Leyweg gewerkt
Oh en Flap en ik wonen 5-10 min lopen van Haga Leyweg vandaan, prima buurt!
Maar goed dat ze niet bij mijn geboorte was dan....had op 18 april geboren moeten worden, ben uiteindelijk 29 mei geborenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De 12e was dat de baby afdeling of was dat de achtste? Die bestaat daar niet meer toch. Ik ben in het Haga bevallen , en er was daar zo een lieve verpleegkundige . Ze was eigenlijk om 18.00 uur vrij en is tot half 1 's-nachts gebleven om mini geboren te zien worden.
De 12e op de Leyweg is..ehm..het tegenovergestelde van de baby afdelingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De 12e was dat de baby afdeling of was dat de achtste? Die bestaat daar niet meer toch. Ik ben in het Haga bevallen , en er was daar zo een lieve verpleegkundige . Ze was eigenlijk om 18.00 uur vrij en is tot half 1 's-nachts gebleven om mini geboren te zien worden.
Ik werd ingeleidquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet bij mijn geboorte was dan....had op 18 april geboren moeten worden, ben uiteindelijk 29 mei geboren
Dat scheelt wel ja. Mijn bevalling duurde slechts een klein weekjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik werd ingeleidDan weet je ongeveer dat het moet gaan gebeuren
Ik ben het mooiste kadoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef tuintegel het volgende:
Dan hoor je haar kadootjes te geven op jouw verjaardag ipv andersom
Het meest pijnlijke kado ookquote:
Ik huilde niet hoor! Ik deed gewoon helemaal nix....werd meteen weggevoerd door de artsenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het meest pijnlijke kado ookHet gaat er lachend in en komt er huilend uit..
Ik doe nog steeds nixquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef tuintegel het volgende:
Maar erna is het goedgekomen toch ? Dat is wat telt. Al zal het vast even een zenuwachtig moment geweest zijn ?
quote:
Dat probeer ik nu allemaal aan GotC te leren natuurlijk! Gaat best aardig overigensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
wat een piep kind ben je ook.. die van mij heb ik al leren afwassen , strijken , boterhammen smeren . Mijn eigen kleine werkster
.
de werkelijkheid is andersom , het is een minimonster dat droomt van een barbiekasteel en ik ruim alles op
Inderdaad! Er is ook nix aan werk zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef tuintegel het volgende:
. Wat een vervelend weer is het trouwens weer , er is niks aan vakantie zo
Je haren laten knippen kan heel fijn zijn , dan voel je je weer even nieuwquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo even naar de kapper geweest. Nouja even....zat er al om 9 uur. Nieuw kleurtje, flink stuk korter....was dat lange kleffe gedoe in mn nek zo verschrikkelijk zat, het moest er af!
Heb er twee. Ik had blond met nog blondere highlights, maar die waren zo uitgebleekt door de zon en in combinatie met de uitgroei was dat dus echt helemaal niets meer. Heb nu besloten om donkerder te gaan. En in plaats van highlights heeft ze zeg maar vlakken gedaan, dus de onderste laag en de voorlok is donkerbruin en de bovenste laag is dan donkerblond/bruinig. Net iets lichter. Dus je ziet wel dat het twee verschillende kleuren zijn, maar de overgang is niet zo groot dat het meteen opvalt dat je twee kleuren hebt, zeg maar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je haren laten knippen kan heel fijn zijn , dan voel je je weer even nieuw. Wat voor een kleur heb je Jill?
Ik moet zo ook nog even naar de markt..... zullen vast ook wat 'boeren' lopen.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
door en doorweekt...
Maar wel boerenmarkt boodschappen
ik ga ff boodschappen doen (joy joy) en dan zal ik wel ff foto'en.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:42 schreef tuintegel het volgende:
Eigenlijk wil ik een foto zienVooral omdat ik ook weleens een nieuwe kleur in mijn haar wil.. maar ook omdat ik nieuwsgierig ben
Boerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog even naar de markt..... zullen vast ook wat 'boeren' lopen.....
quote:
Bij je ouders in bad geweest?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef GotC het volgende:
Zo, ik heb lekker effe 100 baantjes gezwommen
hmm wat is nou een beetje een fatsoenlijk bad dan??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef GotC het volgende:
Zo, ik heb lekker effe 100 baantjes gezwommen
Hoe groot en rustig moet je zwembad zijn, als je midden op zee werkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm wat is nou een beetje een fatsoenlijk bad dan??
ben al tijden opzoek naar een bad waar ik 's morgens even wat baantjes kan doen voor ik naar werk vertrek, maar het is altijd zoooo druk
heb geen zin om te moeten slalommen.. wil gewoon zwemmen!!
Hoi!quote:
Maar slecht dat je zelfs op zondagochtend in de trein niet meer veilig bentquote:Op Den Haag HS zoeken naar lichtgetinte man met donkere kleding is net als op hardcorefeest zoeken naar kale man met Pittbulltrui :s
Leuke drukdingen hopelijk?quote:
Pfjewww...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, je bent zelfverzekerd genoeg om me het te doen geloven
haha nog net nietquote:
Alles heeft z'n prijs hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
haha nog net nietIk hoop dat ze met mijn examen ook zo vrijgevig zijn ; "dag meneer RB, kent u de stof?"......."TUURLIJK!" .. "nou ok, hier is uw diploma!"
we mogen niet zwemmen in de zee ivm stromingen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe groot en rustig moet je zwembad zijn, als je midden op zee werkt?
Je gaat het gewoon halenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
haha nog net nietIk hoop dat ze met mijn examen ook zo vrijgevig zijn ; "dag meneer RB, kent u de stof?"......."TUURLIJK!" .. "nou ok, hier is uw diploma!"
GotC is vanmorgen in de Schilp geweest geloof ik, maar niet op zo'n tijdstip als jij wilt....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we mogen niet zwemmen in de zee ivm stromingen..
( en die kunnen errug sterk zijn, als ik af en toe het water langs de poten van het platform zie gaan ben ik blij dat ik DAAR niet zwem..)
een zwembad in denhaag/rijswijk/voorburg dus?!?
Watjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we mogen niet zwemmen in de zee ivm stromingen..
ik las:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, je bent zelfverzekerd genoeg om me het te doen geloven
ik begreep van een vriendin dat de schilp niet zoooo fijn was..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC is vanmorgen in de Schilp geweest geloof ik, maar niet op zo'n tijdstip als jij wilt....
Sommige mensen lezen alleen wat ze willen lezenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik las:
Hoeft niet meer, je bent zelfverzekerd genoeg om me te doen ...
quote:
hee! een week op een eiland met alleen maar mannen.. en dan NIKS mogen doen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen alleen wat ze willen lezen
Ik wil best met wat vrouwen op een eland zitten hoor, lekker knusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hee! een week op een eland met alleen maar mannen.. en dan NIKS mogen doen..
ik geef het je te doen als man.. op een eiland met alleen maar vrouwen..
daar wordt je gefrustreerd van hoor!!
Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil best met wat vrouwen op een eland zitten hoor, lekker knus
kokosnoten op een eland?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkSchat, ga eens kokosnoten zoeken,..andere schat, doe mijn rug eens insmeren, schat 3 je staat in mijn zon.... etc
ninja editquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Krijg wat met je eland..ik las eiland
uhuh!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ben je een van de traagste ninja's in de historie der ninja's
Vrouwen kunnen geen ninja's zijn....... lopen ze straks te zeuren dat zwart niet hun kleur is en dat het zwaard krom is etc....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ben je een van de traagste ninja's in de historie der ninja's
Bedje uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Barretje80 het volgende:
*moet eigenlijk eens d'r bedje uit en wat eten.. maar heb geeeeeeen zin *
Of dat het ninjapakje gekreukt is....en dat er geen korte ninjarokjes zijn, en ninjapumpsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen ninja's zijn....... lopen ze straks te zeuren dat zwart niet hun kleur is en dat het zwaard krom is etc....
trekt TT op d'r bed.. het is hier een (onbewoonbaar verklaard) eiland.. alleen 2 poezies die af en toe langs komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef tuintegel het volgende:
Op een onbewooooond eilandLijkt mij heerlijk op het moment!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef tuintegel het volgende:
![]()
Ik haat wijsneuserige kinderen af en toe ... Ik zeg net tegen mini : Schrijf het circus vanavond maar op je buik . Geeft ze als antwoord: Ok is goed , doe maar, dan kan ik het lekker niet vergeten!
Die zit nu dus op haar kamer tot oma haar komt halen.
En oma komt pas volgend week?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef tuintegel het volgende:
![]()
Ik haat wijsneuserige kinderen af en toe ... Ik zeg net tegen mini : Schrijf het circus vanavond maar op je buik . Geeft ze als antwoord: Ok is goed , doe maar, dan kan ik het lekker niet vergeten!
lol ,als het zo lang duurt dan verandert ze in Damian van The Omen ben ik bang..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En oma komt pas volgend week?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef tuintegel het volgende:
Sepultura?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef Atreidez het volgende:
Schollenpop krant in de bus, dat is zaterdag alweer! Denk dat ik er rond half 6 even langs fiets om naar Caro te kijkenEn dan op tijd vluchten om de Sepultura fans te ontwijken.
quote:
Sail?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]![]()
Ik ga zaterdag in Amsterdam bootjes kijken
Hebben onze bezorgers toch nog wat boeiends gedaan vandaagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef Atreidez het volgende:
Schollenpop krant in de bus, dat is zaterdag alweer! Denk dat ik er rond half 6 even langs fiets om naar Caro te kijkenEn dan op tijd vluchten om de Sepultura fans te ontwijken.
quote:
Heuj , dat zijn heul leuke mensenquote:
Ik had ergens nog zo een heel skelettenpak liggen ... dat was wel grappig .. Nu heb ik alleen nog een soort van scream masker , die had mini aan met Haloween vorig jaar.. Die schrikt niemand af anders had je hem mogen lenen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef Flappekz het volgende:
Zaterdag eerst masker enzo kopen, dan naar Brabant om 's avonds de kinderen die van onze club op jeugdkamp zijn zich te pleuris te laten schrikken![]()
Dat kan jij ook wel zonder masker![]()
You should know jaquote:
Bezorg je ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Perquisite het volgende:
Iemand zin in een pizza van pizzaria primavera aan de Beeklaan? Ben nu aan het wel maar verveel me dood want het is leeg
Ik ben eens met een date in een 'verkeerd' cafe in Delft beland....waren we snel weg. Was toch wel wennen dat de mannen naar mij keken ipv mijn date........quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heuj , dat zijn heul leuke mensen. Ik heb echt eens een heel leuke avond gehad in cafe de Vink
Je brengt me op een idee!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik had ergens nog zo een heel skelettenpak liggen ... dat was wel grappig .. Nu heb ik alleen nog een soort van scream masker , die had mini aan met Haloween vorig jaar.. Die schrikt niemand af anders had je hem mogen lenen..
Ik heb een mooie blonde pruik voor je? Wat makeup van GotC en je bent klaar denk ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Flappekz het volgende:
Je brengt me op een idee!
Heeft er iemand hier een pak/masker/attributen te leen voor me om de kids te laten schrikken?
Wat voor atributen?? Zwaarden oid? Die heb ik welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier een pak/masker/attributen te leen voor me om de kids te laten schrikken?
Euh....ja....dus....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een mooie blonde pruik voor je? Wat makeup van GotC en je bent klaar denk ik?
Hmmz... dan moet ik eens hard gaan denken wat ik daarmee kan gaan doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat voor atributen?? Zwaarden oid? Die heb ik wel
Nou bang zullen ze wel worden hahaha , of je ook lekker thuis kunt slapen daarna houd ik in het midden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz... dan moet ik eens hard gaan denken wat ik daarmee kan gaan doen
Nou lekker, bij mij hadden ze nu niet hoeven te komen. Dat word een avondje 'stressen'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
Anyhow....schoonouders komen zo over de vloer. Goeie timing al zeg ik het zelf, want aangezien ze grote Ajax-fans zijn, kunnen we lekker voetbal kijken
Het masker zul je wel passen , het witte gewaad echter niet.. De bijbehorende zeis is ook een kinderformaatje ..En het skelettenpak ... al sla je mij dood , waar die is weet ik niet..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik met 2 vrienden bij een cafe op de nieuwe binnenweg, toen we stonden te wachten op de dance parade.. Hele muur vol met foto's, maar pas bij het tweede biertje kwamen we erachter dat er alleen maar zoenende mannen op stondenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben eens met een date in een 'verkeerd' cafe in Delft beland....waren we snel weg. Was toch wel wennen dat de mannen naar mij keken ipv mijn date........
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik met 2 vrienden bij een cafe op de nieuwe binnenweg, toen we stonden te wachten op de dance parade.. Hele muur vol met foto's, maar pas bij het tweede biertje kwamen we erachter dat er alleen maar zoenende mannen op stonden
Is die UI van jou gebaseerd op mijn misvatting dat je een barjuf was?quote:
JUP!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is die UI van jou gebaseerd op mijn misvatting dat je een barjuf was?
Ennuh... ik denk laatste tijd vaak aan je, als ik een verhuisdoos zie. Vind het echt lief gebaar dat we mochten lenen. Vandaag alle inpakpapier gladgestreken en omgevouwen en teruggedaan in 1 van de dozen. Nog 15 kleine dozen leegmaken en je kan alles terugkrijgen.
jammer! Spooktochten zijn zo leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:30 schreef Flappekz het volgende:
Zaterdag toch geen spokentocht voor mij. Werken
Als je spook bent wel jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
jammer! Spooktochten zijn zo leuk
Je doelt op je vriendin?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
God zeg.... die slet hier is zwanger![]()
Alsof ik nu niet genoeg aan mijn hoofd hebt nou.
????quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
God zeg.... die slet hier is zwanger![]()
Alsof ik nu niet genoeg aan mijn hoofd hebt nou.
Leuk filmpje, lekker wijf ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kittens
http://vimeo.com/11145014
Als Summer dat zegt (doet ze toch elke dag) zeg ik dat ze in een weiland hoort met dat gemoemoe en lekker gras moet eten.quote:
je hebt vakantie, je hoort toch uit te rusten!! jij word moe van rust?quote:
Ik kom pas net uit mijn bedquote:
Je hebt ook nog eens geen kinderen, dat heeft ook flinke impact op je slaap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kom pas net uit mijn bed, fit...topfit!!
Ik ga ook om normale tijden naar bed.....dat scheelt waarschijnlijk
Klopt wel hoor, ik ben na een dagje vrij ook altijd heel moe.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef SolidasRock het volgende:
Nou, van niksen word je ook moe. En ik geloof dat minitegel uit logeren is bij oma? Teveel vrije tijd zeker.
Ik zit al 2 en half uur te wachten op stucadoor en daar word ik ook slaperig/moe van....
Wat zijn normale tijden? voor mij is het normaal om naar bed toe te gaan als andere er uit komenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Normale tijden zijn voor normale mensen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Wat zijn normale tijden? voor mij is het normaal om naar bed toe te gaan als andere er uit komen
Jij verslaapt je hele levenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
heul niet!quote:
Daar moet je volgende week heen, feestweek daar is leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
heul niet!
Ik ga zo even een uittreksel GBA halen.... weer naar Naaldwijk. Zo kom je er jaren niet, zo 2 dagen achter elkaar.
Vroegah zat ik daar de hele week,...en in de Lier....de kleinste kermis met de mooiste vrouwen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar moet je volgende week heen, feestweek daar is leuk
Dat kloptquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vroegah zat ik daar de hele week,...en in de Lier....de kleinste kermis met de mooiste vrouwen!
* Ronnie_bravo bedenkt zich dat De Lier momenteel dan moet zijn......
Gisteravond was gezellig... alleen staat mijn auto daar nu nog!quote:
Hehe, hoe ga je dat regelen dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Gisteravond was gezellig... alleen staat mijn auto daar nu nog!
Ik denk dat je moet wachten tot de volgende rondequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:26 schreef Perquisite het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je vergeten ben het vuilnis buiten te zetten? Ik heb ook nog 3 zakken tuinafval staan en geen auto... Kan ik de gemeente bellen ofzo?
Even kijken in welke wijken er morgen vuilophaaldag is en ze daar neerzetten? Altijd dichterbij als zelf naar die stinkhoop brengen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:26 schreef Perquisite het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je vergeten ben het vuilnis buiten te zetten? Ik heb ook nog 3 zakken tuinafval staan en geen auto... Kan ik de gemeente bellen ofzo?
De Lier geweest?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Gisteravond was gezellig... alleen staat mijn auto daar nu nog!
quote:
quote:
Nou,...ik verwacht dat het gaat regenen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:41 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz hoopt dat het vanavond droogt gaat blijven
Eindelijk mn nieuwe skates uitproberen
We hebben netjes op je gewachtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Was iedereen weg ofzo? Afijn , ik heb mijn GBA uittreksel, vraag ze : "wat moet erop?".... Ja uhhhh jij werkt hier toch? Ook nog even een hoofdstuk geleerd dus ik ben weer nuttig bezig geweest
Ja dat blijktquote:
Bij die ijswinkel? Hoe heet die winkel nou ook alweer.....dat ijs is goddelijk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja dat blijkt
Oh en ik heb bakken met ijs gekocht...doe ik normaal ook nooit maar ik heb er ineens trek in. Nootjes/chocola en aardbeien mmmm
Nee bij de supermarktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij die ijswinkel? Hoe heet die winkel nou ook alweer.....dat ijs is goddelijk!
Is het weer die ene week in de maand?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja dat blijkt
Oh en ik heb bakken met ijs gekocht...doe ik normaal ook nooit maar ik heb er ineens trek in. Nootjes/chocola en aardbeien mmmm
* MissMSX rent naar de keuken voor een stuk spekkoek...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat snap ik!
De spekkoek hier was ook lekker
Spekkoekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX rent naar de keuken voor een stuk spekkoek...
Thanks for the reminder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |