Daar falen ze soms anders nog behoorlijk in hoor, je wil niet weten wat voor idioten er soms rond lopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef VASND het volgende:
[..]
De manier van brengen, omgaan met stress.. scholen willen weten wat ze binnen halen.
Ben ik het mee eens, positieve discriminatie is dat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 14:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar falen ze soms anders nog behoorlijk in hoor, je wil niet weten wat voor idioten er soms rond lopen.
Maar je moet inderdaad didactiek en meer achterliggende kennis en andere culturen en dat soort dingen begrijpen. Bij dat andere culturen gebeuren haakte ik een beetje af en laaide er in de klas een discussie op over intergratie en hoofddoekjes.. Met als conclusie dat wij als nederlander gediscrimineerd werden omdat wij geen pet/muts op mochten in de klas en moslims wel een hoofddoekje__!
En we kregen ook sexuele voorlichting van zo'n kerel die waarschijnlijk nog nooit aan een vrouw heeft gezeten__!
hihi.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, weet ik ook wel, het was ook niet helemaal serieus
Fok!Silver.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 14:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoezo staat er overal bij jou quotes een @ voor de tijd en bij de rest niet?
probeer ik FokSilver, staat er alsnog geen @quote:
Moet je quick quote doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
probeer ik FokSilver, staat er alsnog geen @
welke knop is voor quick quote?quote:
Die paarse.quote:
Als je al minstens 3 uur over die 2 dingen doet.. onteregde klagd zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:05 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo ontiegelijk vervelend?Ik had vanochtend tegen zo'n kerel gezegd dat ik t gras nog moest maaien en beneden ff moest stofzuigen.. Inmiddels heeft hij al 100x gevraagd hoelaat ik klaar was, of hij al langs kon komen of wat dan ook.
Dat zal 't zijn idd.quote:
welke paarse?quote:
edit: faalquote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
welke knop is voor quick quote?
http://fqr.triplesix.nl/?page=downloadquote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:09 schreef VASND het volgende:
Lokaal opgeslagen dus.. moet je quickquote ff voor downloaden.
waar moet je die downloaden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef VASND het volgende:
Lokaal opgeslagen dus.. moet je quickquote ff voor downloaden.
In bagger is dat die helemaal rechts:quote:
Vage shitquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:10 schreef VASND het volgende:
[..]
http://fqr.triplesix.nl/?page=download
Joh ik ga echt niet haasten als hij zo loopt te zeuren..quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Als je al minstens 3 uur over die 2 dingen doet.. onteregde klagd zou ik zeggen..
FF opnieuw opstarten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:11 schreef tubacloud het volgende:
heh, ik zie nog steeds geen paarse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |