mijn studie ging niet eens door vanwege te weinig aanmeldingen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja maar niet alle studies zijn lotings studies__!
Vorig jaar zat ik soms met 6 lui in 1 college zaal
Wat voor studie is dat danquote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 14:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja maar niet alle studies zijn lotings studies__!
Vorig jaar zat ik soms met 6 lui in 1 college zaal
voor dat probleem kom ik nu ook te staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mijn studie ging niet eens door vanwege te weinig aanmeldingen...
Amfetaminen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 14:44 schreef tubacloud het volgende:
ik wil vrijdag
is er geen middeltje om de komende dagen gewoon onbewust door te maken, dat het vrijdag is terwijl ik alle dingen gedaan heb die ik moest doen?
of gewoon zo'n afstandsbediening
duale opleiding BIquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat voor studie is dat danzelfs bij ons zitten nog makkelijk 100 man.
BI?quote:
8000 euro per maand? Lijkt me wat veel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er is altijd wel aanbod op dit moment dus zeker wel 50 per uur, fulltime.
mweh, gaat hem niet wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Amfetaminen.
Heb je vrijdag alleen geen mooie dag.
Leraar scheikundequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat voor studie is dat danzelfs bij ons zitten nog makkelijk 100 man.
quote:
Schijnbaar niet anders had ik niet aan die studie hoeven te beginnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ben je dat niet automatisch als je je eindexamen met een >8 gehaald hebt?
quote:
Ah lijkt er op. Is daar zo weinig animo voor dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 14:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, bedrijfskundige informatica
Gaar zeg. Het enige wat de leraar hoeft te doen is dingen uit te leggen die ook in het boek staan, ik snap nooit waarom je daar helemaal voor gestudeerd moet hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Schijnbaar niet anders had ik niet aan die studie hoeven te beginnen
Het is namelijk geen kut aan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah lijkt er op. Is daar zo weinig animo voor dan?
Didactiek enzo is wel verplicht..quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ben je dat niet automatisch als je je eindexamen met een >8 gehaald hebt?
Didactiek kan je gewoon ff als vakje op de uni volgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Didactiek enzo is wel verplicht..
Je mag thuisdocent worden maar geen openbaar docent (aan scholen).
De manier van brengen, omgaan met stress.. scholen willen weten wat ze binnen halen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaar zeg. Het enige wat de leraar hoeft te doen is dingen uit te leggen die ook in het boek staan, ik snap nooit waarom je daar helemaal voor gestudeerd moet hebben
hoezo staat er overal bij jou quotes een @ voor de tijd en bij de rest niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Didactiek enzo is wel verplicht..
Je mag thuisdocent worden maar geen openbaar docent (aan scholen).
Andere layout denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoezo staat er overal bij jou quotes een @ voor de tijd en bij de rest niet?
Mja, weet ik ook wel, het was ook niet helemaal serieusquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef VASND het volgende:
[..]
De manier van brengen, omgaan met stress.. scholen willen weten wat ze binnen halen.
Met wat ben je precies bezig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |