Ja maar dat kunnen die websites zelf ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan bijvoorbeeld thuis zelf een server hebben staan, of bij zo'n serverpark een rack huren.
Websites zelf niet hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:31 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen die websites zelf ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef xyzyx het volgende:
Wat een gedoe over werk, ben blij dat ik mijn pappie heb__!
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar is dat niet iets voor meiden?Loost_zin
Klopt, maar het is goedkoper en makkelijker om tegen iemand te zeggen HEY HOST MIJN SITE. Want als hij niet in de lucht zit kan je gewoon diegene opbellen en roepen WAAR IS MIJN SITE?quote:
Ha. Ha.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Cool![]()
Maar is dat niet iets voor meiden?
oke coolquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is goedkoper en makkelijker om tegen iemand te zeggen HEY HOST MIJN SITE. Want als hij niet in de lucht zit kan je gewoon diegene opbellen en roepen WAAR IS MIJN SITE?
Zitten wel veel meiden daar.. Maar heb je toch een leuk uitzicht.. Beter als met 30 kerels in een collegezaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Cool![]()
Maar is dat niet iets voor meiden?
30 nog wel!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zitten wel veel meiden daar.. Maar heb je toch een leuk uitzicht.. Beter als met 30 kerels in een collegezaal
Door websites met advertenties te maken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hoe kan je websites opzetten die een tientje per dag gaan opleveren?
Reken zelf maar uit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een mooi uurloon zegt nog niets, hoeveel is dat per maand?
Ja weet ik veel hoe groot de gemiddelde collegezaal isquote:
Ik denk wel minimaal een mannetje of 200 bij lootstudiesquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe groot de gemiddelde collegezaal is
Of vrouwtjequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk wel minimaal een mannetje of 200 bij lootstudies
Hangt van de studie afquote:
Sociologiequote:
Ja dat wil welquote:
Tussen 0 euro en 40000 per maand dus. Wat is normaal denk je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Door websites met advertenties te maken.
[..]
Reken zelf maar uit.
Ligt natuurlijk allemaal af van het aanbod in de markt maar in principe kan je zoveel uren draaien als je wil.
Er is altijd wel aanbod op dit moment dus zeker wel 50 per uur, fulltime.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tussen 0 euro en 40000 per maand dus. Wat is normaal denk je?
Ja maar niet alle studies zijn lotings studiesquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk wel minimaal een mannetje of 200 bij lootstudies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |