Gewoon in het bevestigingsmailtje van belcompany.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:52 schreef Bafrokapper het volgende:
Waar kan ik het ordernr van mijn iPhone 4 vinden? Heb hem via de voorinschrijving besteld, en heb gister mijn simkaart binnen gekregen. Ik heb alleen geen idee waar ik het ordernr van mn tel kan vinden.
Heb hem via t-mobile besteld, was dat vergeten te vermelden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon in het bevestigingsmailtje van belcompany.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef nelisb het volgende:
iPhone 5 in januari.
http://www.iphoneclub.nl/(...)itter-publisher-main
quote:Ze verkopen in Miami iPhones simlockvrij. 600 Dollar voor 16GB. Maar hoe reken ik de invoerkosten uit? Ik wil m'n vriendin geen boete aan naaien dus ze moet em gewoon aangeven. Maar wat zou dat kosten?
Ik heb dit gevonden maar kom er niet echt. Iemand ervaring met importeren vanuit Amerika?
http://www.douane.nl/part(...)e-07.html#P167_12318
GC Iphone3Gs » YOikBENhet 7 157 05/08 00:08 - TC_Artemisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dit soort kneuzen. Meneer heeft een partijtje iphones ingekocht en moet dan op deze manier zijn geld verdienen. Hoe triest is dat.
Ook dat zogenaamde advies geven. Dan moet je toch tegen een deur zijn gelopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
GC Iphone3Gs » YOikBENhet 7 157 05/08 00:08 - TC_Artemis
DIG iPhone #89: Comex is een baas. »
pagina: 1 2 3 4 5 6 o.us 273 3814 05/08 01:25 - kadeya
Z'n post geschiedenis, 2 posts en in allebei die link, wat een faalhaas
Een iPhone in België proberen te halen is kansloos inderdaad zo heb ik persoonlijk ondervonden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Net terug uit Parijs. De Appstore daar had letterlijk dozen vol iPhones. Weliswaar alleen de 16GB versie, maar wel echt stapels. Hier in Antwerpen bieden mensen gerust 850-900 euro voor een iPhone, terwijl ik hem vanmiddag voor 629 gehaald heb.
Er komt een paar dagen bij. De tijd gaat zitten in het verwerken van het pakket bij Borderlinx, de tijd die het kost totdat je betaalt en de verzendtijd. Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen dat m'n iPhone er was, en nu net betaald. Gisteren is-ie bij Borderlinx bezorgd, dus er zat iets van driekwart dag tussen aankomst en verwerking. Als het goed is, omdat ik voor 12 uur heb betaald vandaag, gaat-ie vandaag ook de verzending in. En dat duurt weer een paar dagen. Ik verwacht 'm zelf niet voor het weekend, iig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:32 schreef King_of_cubes het volgende:
Zijn er mensen die m via Borderlinx hebben besteld? Met hoeveel bijkomende tijd en kosten moet ik rekening houden als ik dat wil doen?
Weekje ongeveer? En kun je borderlinx ook met paypal betalen of ideal?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er komt een paar dagen bij. De tijd gaat zitten in het verwerken van het pakket bij Borderlinx, de tijd die het kost totdat je betaalt en de verzendtijd. Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen dat m'n iPhone er was, en nu net betaald. Gisteren is-ie bij Borderlinx bezorgd, dus er zat iets van driekwart dag tussen aankomst en verwerking. Als het goed is, omdat ik voor 12 uur heb betaald vandaag, gaat-ie vandaag ook de verzending in. En dat duurt weer een paar dagen. Ik verwacht 'm zelf niet voor het weekend, iig.
Dat valt opzich nog wel mee. Hoeveel betaalde je voor Borderlinx? Is de shipping verzekerd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er komt een paar dagen bij. De tijd gaat zitten in het verwerken van het pakket bij Borderlinx, de tijd die het kost totdat je betaalt en de verzendtijd. Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen dat m'n iPhone er was, en nu net betaald. Gisteren is-ie bij Borderlinx bezorgd, dus er zat iets van driekwart dag tussen aankomst en verwerking. Als het goed is, omdat ik voor 12 uur heb betaald vandaag, gaat-ie vandaag ook de verzending in. En dat duurt weer een paar dagen. Ik verwacht 'm zelf niet voor het weekend, iig.
Alleen met jailbreak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef o.us het volgende:
Ik heb mijn iPhone unlockedMaar issie alleen simlockvrij als hij gejailbreaked is en gaat de unlock weg als ik de jailbreak weghaal? Of blijft het voor altijd zo?
Jammer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Alleen met jailbreak.
Denk dat ik dat ook eens ga doen, heb er geen reet aan maar goed....![]()
Erg goedkoop! Ik denk dat ik het ook maar eens via Borderlinx ga proberen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:10 schreef Breuls het volgende:
35 euro. Verzekering weet ik niet, eigenlijk.
Ik zou eens kijken naar Lock Calendar, My3G/3G Unrestrictor en BiteSMS. Vind ik alledrie onmisbaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Jammer.
Ik probeer er ook zo goed mee om te gaan want als ik tweaks installeer heb je de kans dat het fout gaat. Heb alleen Infinifolders geïnstalleerd, best handigEn nog een andere app dat hier niet besproken mag worden
En MxTube en de Safari Download Plug-in die je hebt als je dTunes installeert doet het nog niet op 4.0 dus dat wordt ook nog even wachten
Bedoel je niet LockInfo? En wat is BiteSMS eigenlijk?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar Lock Calendar, My3G/3G Unrestrictor en BiteSMS. Vind ik alledrie onmisbaar.
Als je echt gaat synchroniseren gaat dat gebeuren ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef Stofje het volgende:
Vraagje tussendoor: Ik zit op een andere computer en wil mijn iPhone synchroniseren met deze computer. Misschien wat n00b, maar is het dan niet zo dat alle gegevens op mijn iPhone komen? M.a.w., de drie voorbeeld-tracks van itunes worden op de iPhone gezet en die 5000 nummers die er al op staan gaan er weer af?. Want da's niet de bedoeling!
Mits je Automatisch synchroniseren uitgeschakeld hebt..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef Stofje het volgende:
Vraagje tussendoor: Ik zit op een andere computer en wil mijn iPhone synchroniseren met deze computer. Misschien wat n00b, maar is het dan niet zo dat alle gegevens op mijn iPhone komen? M.a.w., de drie voorbeeld-tracks van itunes worden op de iPhone gezet en die 5000 nummers die er al op staan gaan er weer af?. Want da's niet de bedoeling!
Wat je dus kan doen, aansluiten op hoofdcomputer, autosync uitschakelen en vervolgens instellingen toepassen en daarna aansluiten op andere computer. Of je kan de iTunes library gewoon naar de andere computer exporteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef Stofje het volgende:
Duidelijk. Niet doen dus... Hmm, da's niet zo handig. Mijn 'hoofdcomputer' is op sterven na dood en nu zelfs in reparatie. Nou ja, dit is iig geen methode, thanks.
Infinifolders, ik heb 'm ook, heel handig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Jammer.
Ik probeer er ook zo goed mee om te gaan want als ik tweaks installeer heb je de kans dat het fout gaat. Heb alleen Infinifolders geïnstalleerd, best handigEn nog een andere app dat hier niet besproken mag worden
En MxTube en de Safari Download Plug-in die je hebt als je dTunes installeert doet het nog niet op 4.0 dus dat wordt ook nog even wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |