Ik denk dat mensen eerder bedoelen dat ze maar moet eisen dat er een plan komt... Een plan is een plan, kan veranderen, maar ik denk sowieso niet dat je inzake dit soort (medische) kwesties veel te eisen hebt. Wat weten wij er nou precies van?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef Ticootje het volgende:
Het ging mij meer om het stukje "eisen". Natuurlijk wil je weten hoe verder als je eenmaal 42 weken zwanger bent.
Alleen om dan te roepen dat flugel maar moet eisen dat ze wat doen... Vind ik persoonlijk een nare smaak hebben. Zoiets overleg je gewoon, je stelt je vragen enz. Lekker als je daar gaat hormonen met je vuist op tafel, das gewoon aso.
Ga jij volgende keer eens hormonaal met je vuist op tafel slaan, zeg!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zou ook nooit iets 'eisen'. Ik zou wel op een serieuze manier duidelijk maken dat ik het zat was, dus niet te veel mezelf groot houden. Ik merk dat dat laatste me best vaak in de weg zit. Eigenlijk had ik bij de vorige controle bijvoorbeeld aan moeten geven dat ik me niet zomaar futloos voel maar dat ik me zo futloos voel dat mijn werk onder te lijden heeft. Dan zouden ze zelf wel hebben aangeboden om wat bloedwaardes te bekijken.
Ik heb voor jou echt een ontzettend leuk kraamkadootje gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een woezel en pip dekentje gezien, die moet ik hebben.
Bij de wij van deze keer zitten prenatal stickers. Ff voor de dames die bv nog een kolf gaan kopen, er zit dus ook een sticker bij van 20% korting op kolven.
denk je dat ik donderdag voor niets pannenkoeken ga eten ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb voor jou echt een ontzettend leuk kraamkadootje gezien![]()
![]()
dus je moet maar snel bevallen
DPAM, bij de babygoodsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef tessie het volgende:
@Barbabientje, ik heb de magic wipes intussen omgedoopt tot not-so-magic-wipes, dussuh....Ligt nog steeds verf op de grond. Morgen maar gewoon weer met schuursponsje en terpentine aan de slag.
![]()
Huup, waar komt dat dekentje vandaan??? Hebben!!!!!
Voor je gaat schuren en plamuren hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef tessie het volgende:
@Barbabientje, ik heb de magic wipes intussen omgedoopt tot not-so-magic-wipes, dussuh....Ligt nog steeds verf op de grond. Morgen maar gewoon weer met schuursponsje en terpentine aan de slag.
![]()
Argh DPAM! Ik heb tot nu toe altijd mezelf weten in te houden om daar wat te bestellen, maar nu moet ik die hebben dus he.quote:
ghehequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef tessie het volgende:
[..]
Argh DPAM! Ik heb tot nu toe altijd mezelf weten in te houden om daar wat te bestellen, maar nu moet ik die hebben dus he.
En deze ook:
[ afbeelding ]
een euro of 14.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef tessie het volgende:Maar 100 euro vind ik wel veel. En ik heb ook écht geen kleertjes meer nodig. Hoeveel zijn de verzendkosten normaal dan eigenlijk?
Haha dan ga ik het morgen maar eens proberen met een doekje terpentine ik heb gelukkig maar een verfspatje op de grondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef tessie het volgende:
![]()
Op zeker dat dat gebeurd zou zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat werkt ook wel een beetje tegen me in deze situatie vrees ik. Als ik nou als hysterisch jankend wijf daar zou gaan zitten zou ik denk al lang geholpen zijn...
Ja Tico, ik vind het ook Aso om hysterisch te gaan zitten doen, maar toch krijgen dat soort types helaas vaker en sneller iets voor elkaar dan de nuchteren onder ons
Mefke, dat je dat nog weet...
Voor de mensen die niet weten waar het over gaat, ik heb bij 1 van m'n miskramen een behandeling met cytotec voor elkaar gekregen ipv curretage. Ondanks dat ze dit eigenlijk niet wilden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |