abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:58:58 #176
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84830648
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef Ticootje het volgende:
Het ging mij meer om het stukje "eisen". Natuurlijk wil je weten hoe verder als je eenmaal 42 weken zwanger bent.
Alleen om dan te roepen dat flugel maar moet eisen dat ze wat doen... Vind ik persoonlijk een nare smaak hebben. Zoiets overleg je gewoon, je stelt je vragen enz. Lekker als je daar gaat hormonen met je vuist op tafel, das gewoon aso.
Ik denk dat mensen eerder bedoelen dat ze maar moet eisen dat er een plan komt... Een plan is een plan, kan veranderen, maar ik denk sowieso niet dat je inzake dit soort (medische) kwesties veel te eisen hebt. Wat weten wij er nou precies van? ;)

En af en toe hormonaal met de vuist op tafel slaan kan wel aso zijn, maar ik denk dat ze daar best mee om kunnen gaan en die hormonenfactor rekenen ze echt wel mee. Je mag ook natuurlijk wel een beetje je frustratie tonen en dat daar naar geluisterd wordt, en het erkend wordt, dat is gewoon het belangrijkste. Ik denk dat iedereen gewoon erkend wil worden op dat gebied, niemand verwacht dat ze het kind dan ter plaatse het kind opeens gaan uitvissen, en de zwangere moeder al helemaal niet.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84830686
Oh, ik zou ook nooit iets 'eisen'. Ik zou wel op een serieuze manier duidelijk maken dat ik het zat was, dus niet te veel mezelf groot houden. Ik merk dat dat laatste me best vaak in de weg zit. Eigenlijk had ik bij de vorige controle bijvoorbeeld aan moeten geven dat ik me niet zomaar futloos voel maar dat ik me zo futloos voel dat mijn werk onder te lijden heeft. Dan zouden ze zelf wel hebben aangeboden om wat bloedwaardes te bekijken.

Ik denk dat het je mee zal vallen, flugeltje. Dat wil zeggen, ze willen zelf nu waarschijnlijk ook graag een concretere afspraak met je maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:01:28 #178
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84830779
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zou ook nooit iets 'eisen'. Ik zou wel op een serieuze manier duidelijk maken dat ik het zat was, dus niet te veel mezelf groot houden. Ik merk dat dat laatste me best vaak in de weg zit. Eigenlijk had ik bij de vorige controle bijvoorbeeld aan moeten geven dat ik me niet zomaar futloos voel maar dat ik me zo futloos voel dat mijn werk onder te lijden heeft. Dan zouden ze zelf wel hebben aangeboden om wat bloedwaardes te bekijken.

Ga jij volgende keer eens hormonaal met je vuist op tafel slaan, zeg!

Maar herkenbaar....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84831694
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een woezel en pip dekentje gezien, die moet ik hebben.

Bij de wij van deze keer zitten prenatal stickers. Ff voor de dames die bv nog een kolf gaan kopen, er zit dus ook een sticker bij van 20% korting op kolven.
Ik heb voor jou echt een ontzettend leuk kraamkadootje gezien :D *O*
dus je moet maar snel bevallen :7
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84831906
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik heb voor jou echt een ontzettend leuk kraamkadootje gezien :D *O*
dus je moet maar snel bevallen :7
denk je dat ik donderdag voor niets pannenkoeken ga eten ??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84832364
@Barbabientje, ik heb de magic wipes intussen omgedoopt tot not-so-magic-wipes, dussuh.... :') Ligt nog steeds verf op de grond. Morgen maar gewoon weer met schuursponsje en terpentine aan de slag. -O-

Huup, waar komt dat dekentje vandaan??? Hebben!!!!! O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84832488
Tessie, een verfkrabbertje en daarna een doekje met terpetine. Ik heb al wat van de vloer meten halen afgelopen weken.

Terpetine ruikt ook nog eens heerlijk dus heel erg vond ik het niet.
pi_84832697
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef tessie het volgende:
@Barbabientje, ik heb de magic wipes intussen omgedoopt tot not-so-magic-wipes, dussuh.... :') Ligt nog steeds verf op de grond. Morgen maar gewoon weer met schuursponsje en terpentine aan de slag. -O-

DPAM, bij de babygoods :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84832938
Ik heb net iets van 15 topics van Z&G doorgespit om m'n boekje voor de baby weer bij te werken, en dat was alleen van de afgelopen 3 weken. Wat lullen jullie veel zeg :D Soms echt niet bij te houden ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:46:06 #185
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84832950
quote:

Voor je gaat schuren en plamuren he :+ doe eens een doekje gedrenkt in de terpentine voor ongv 10 minuutjes neer leggen en neem de achterzijde van het schuursponsje om het weg te vegen, schone vochtige doek erna en meestal is dit meer als genoeg. (en scheelt je lelijke krassen van te hard schuren :P )

@flugeltje, kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt hoor :Y

@Ticootje : Donderdag dus pannenkoeken gevuld met ananashart en een glas bitterlemon bij jou op t menu ? _O-
Denk dat ik dat hier Zaterdag maar doe ... mits t nodig is :X
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_84833494
Ja als het 1 vlek was geweest, was dat wel handig geweest Maffe, maar het zit echt overal. Van die spettertjes die van het rollen van de muur komen, en ook her en der vlekken van de meubels (die gekleurde zijn nog erger dan dat witte van de muren ook). en voor de deur een hele hoop.
Maar ik heb al tegen mijn Lief gezegd dat hij het lekker zelf mag doen ~O>
pi_84834139
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

DPAM, bij de babygoods :)
Argh DPAM! Ik heb tot nu toe altijd mezelf weten in te houden om daar wat te bestellen, maar nu moet ik die hebben dus he.
En deze ook:
pi_84834261
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef tessie het volgende:

[..]

Argh DPAM! Ik heb tot nu toe altijd mezelf weten in te houden om daar wat te bestellen, maar nu moet ik die hebben dus he.
En deze ook:
[ afbeelding ]
ghehe :D
tot vanavond 12 uur geen verzendkosten als je aan minimaal 100,- zit met bestellen. :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84834558
:o Maar 100 euro vind ik wel veel. En ik heb ook écht geen kleertjes meer nodig. Hoeveel zijn de verzendkosten normaal dan eigenlijk?
pi_84834977
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef tessie het volgende:
:o Maar 100 euro vind ik wel veel. En ik heb ook écht geen kleertjes meer nodig. Hoeveel zijn de verzendkosten normaal dan eigenlijk?
een euro of 14.

Anders iemand anders vinden die mee wil bestellen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84835996
quote:

Haha dan ga ik het morgen maar eens proberen met een doekje terpentine ik heb gelukkig maar een verfspatje op de grond
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84841688
Moh
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:19:12 #193
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84841850
Mogge :O

tessie, als het muurverf is (waterbasis?) dan wil natmaken wel eens helpen, heel even in laten trekken en dan met een schuursponsje erachteraan. Voor de terpetinebasis is idd terpetine de enige oplossing. En hopen dat het nog niet te ver ingedroogd is, dan krijg je het namelijk helemaal niet meer weg...

Ticootje pannekoeken morgen dus, dan mag ik ze straks wel gaan eten dan :P Gister nog een verse ananas soldaat gemaakt, hielp niets...

Verder iedereen bedankt voor het meedenken :* Zometeen maar eens kijken wat we voor elkaar kunnen krijgen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84841990
Hopelijk snel meer duidelijkheid, Flugel... kan me goed voorstellen dat je het zo onderhand wel zat bent (ook al is het ook wel heel gezellig, zo'n dikke buik)... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:43:29 #195
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84842098
Ik kom even snel flugel een dikke knuffel geven :* Vind het knap dat je er zo rustig bij blijft. Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt en Willem in je armen mag sluiten
Be happy with the little things in life
pi_84842101
Succes Flugel!! ^O^
Tico, ik krijg zin in pannekoeken door jouw gepraat erover. Misschien moet ik die morgen maar eens gaan bakken :P
pi_84842170
:* succes straks Flugel, ik hoop dat je samen tot een goede oplossing komt waar je helemaal tevreden mee bent :*
pi_84842321
Flugel, succes straks. Ik hoop echt voor je dat je vanmiddag thuiskomt met een plan, zodat je eindelijk een datum hebt om écht naar uit te kijken en je op te focussen. :*
pi_84842325
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat werkt ook wel een beetje tegen me in deze situatie vrees ik. Als ik nou als hysterisch jankend wijf daar zou gaan zitten zou ik denk al lang geholpen zijn...

Ja Tico, ik vind het ook Aso om hysterisch te gaan zitten doen, maar toch krijgen dat soort types helaas vaker en sneller iets voor elkaar dan de nuchteren onder ons ;)

Mefke, dat je dat nog weet... :o

Voor de mensen die niet weten waar het over gaat, ik heb bij 1 van m'n miskramen een behandeling met cytotec voor elkaar gekregen ipv curretage. Ondanks dat ze dit eigenlijk niet wilden.
Op zeker dat dat gebeurd zou zijn.
Wat jij hier zegt heb ik letterlijk gezegd bij de tweede, ik was echt op en twee dagen later ben ik ingeleid, voor de tweede keer.
Later heb ik wel eens gedacht dat ik zelf de bevalling tegenhield hypofyse en zo omdat ik na de miskramen blij was een baby in me buik te hebben. Lastig uit te leggen. Misschien heb je er wat aan.

Succes en sterkte.
pi_84842419
Flugeltje succes straks :*
En zeg alles wat je wilt zeggen en hoe je erover denkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')