abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:39:09 #151
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84826762
Nou, dat lijkt me ook. Je mag best weigeren over de 42 weken te lopen hoor. Potverdikkie }:| .

:*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:44:35 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84826990
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Groofsken het volgende:
Nou, dat lijkt me ook. Je mag best weigeren over de 42 weken te lopen hoor. Potverdikkie }:| .

:*
Nou, ik denk niet dat ik daarin echt iets in kan bespoedigen. Maar ik zou het fijn vinden als we in elk geval datum/tijd etc kunnen afspreken alvast. Nu heb ik van de ene gyn een 'maandag de 9e zou dan een datum kunnen zijn' en de andere die aangeeft 'vrijdag/zaterdag wellicht wat gel in te kunnen brengen' Dat is me te vaag allemaal, ik wil nu wel duidelijkheid...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84828006
Basboussa :D
wat een onzin ja :') een troost, de Hollandse bladen zijn iets meer nuchter maar hebben nog steeds een hoog blabla gehalte :P

Leandra wat leuk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84828168
@ Hupu, fijn dat alles goed leek

@ Basboussa, die vakantie lijkt me dan wel weer wat haha.
Hier idd ook wel nuchter maar sommige verhalen..............dan denk ik tsja..........
Maar goed, leest wel makkelijk weg en je moet selectief lezen haha

@ Dml, shit zeg dat je je zo voelt.
Ff navragen of je andere medicijnen kunt krijgen?

Hier wel minder misselijk en veel minder overgeven maar nog wel geregeld ineens miselijk (ken ik helemaal niet van tijn) en vanavond hadden we gezellig met mn ouders pannekoek gegeten, ik hoop dat ik niet een dure had want die ligt ook alweer in t riool.......
Hou je jezelf en je buien goed in de gaten?
Miss sly had het vlgs mij ook?
Misschien heb je wat aan haar verhalen?

@ FLugel, succes morgen enne laat je niet afschepen!
pi_84828270
Wat wíl je zelf dan Flugel? Als ik jou was zou ik dat op een rijtje zetten. Zo kom je in ieder geval goed beslagen ten ijs. Het lijkt me bijvoorbeeld helemaal niet gek om te vragen/verzoeken om vrijdag/zaterdag te beginnen met gellen (indien nodig, misschien heb je al wat ontsluiting?) zodat je in ieder geval maandag kan gaan bevallen. Anders wordt het echt een gebed zonder end, en ondanks dat het met jou en Willem (nu) goed gaat mag je op deze termijn best wel melden wat je eigen wensen zijn. Vind ik.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:14:54 #156
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84828359
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Basboussa :D
wat een onzin ja :') een troost, de Hollandse bladen zijn iets meer nuchter maar hebben nog steeds een hoog blabla gehalte :P
Er stond hier echt niets anders in dan blabla en over de top zwangerschapsoutfits die ik toch never nooit niet ga aanschaffen. (WTF $450,- voor een tuniekje?) En dan ook nog de wijsheid dat het beter is een naam te kiezen waar beide partners achter staan... Nou, de Guru heeft ook gesproken, en daar waren wij nog lang niet achter saam.

Maar goed, ik ga maar eens wat eten opzetten enzo, doe ik ook nog iets productiefs :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84828580

Voor de baby O+
voor in de box om beneden tukkies te doen of in de wandelwagen ofzo. vliefd <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:21:25 #158
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84828728
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de baby O+

Niet voor jou, huup? Zou je leuk staan enzo.. En het is ook lekker comfortabel lijkt me...

Vond dat lepeltje van Leandra ook erg mooi...
pi_84829026
Oh die is echt leuk, Huup, ik zou 'm zo kopen!

Dat lepeltje is ook tof :Y
pi_84829144
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Niet voor jou, huup? Zou je leuk staan enzo.. En het is ook lekker comfortabel lijkt me...

Vond dat lepeltje van Leandra ook erg mooi...
ik zou dr best een willen :D maar t wordt wel erg proppen denk ik :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:32:26 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84829337
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Jore het volgende:
Wat wíl je zelf dan Flugel? Als ik jou was zou ik dat op een rijtje zetten. Zo kom je in ieder geval goed beslagen ten ijs. Het lijkt me bijvoorbeeld helemaal niet gek om te vragen/verzoeken om vrijdag/zaterdag te beginnen met gellen (indien nodig, misschien heb je al wat ontsluiting?) zodat je in ieder geval maandag kan gaan bevallen. Anders wordt het echt een gebed zonder end, en ondanks dat het met jou en Willem (nu) goed gaat mag je op deze termijn best wel melden wat je eigen wensen zijn. Vind ik.
Tot op heden ben ik blijven hopen op een spontane bevalling en ben ik meegegaan in de argumentatie van het ziekenhuis. Kon mezelf dan ook wel vinden in het afwachtende beleid. Zag ook zelf op de echo's en CTG's wel dat Willem het nog prima naar z'n zin heeft... Nu inmiddels geloof ik niet meer in een spontaan begin en daarmee is ook mijn houding veranderd. Als spontaan niet meer mogelijk is, dan heeft afwachten ook geen zin meer. Ik wil heel graag een inwendig onderzoek om te zien of er al iets gaande is, als ik daar dan nare voorweeen door krijg die niets doen is dat maar zo. Betreden op eigen risico of zoiets :+

En dan inderdaad donderdag of vrijdag al iets van aktie, gel/veter wat er dan ook nodig mag zijn om de boel in gang te zetten. Maandag is in principe ook nog wel te doen als het echt niet anders kan, maar dan wil ik wel uur/tijd afspreken.

En m'n zwangerschapsscheurkalender is morgen op, dus ze moeten me wel iets bieden vind ik :')

Wauw, gaaf ding huup!
pi_84829470
Ik heb een woezel en pip dekentje gezien, die moet ik hebben.

Bij de wij van deze keer zitten prenatal stickers. Ff voor de dames die bv nog een kolf gaan kopen, er zit dus ook een sticker bij van 20% korting op kolven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84829709
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef flugeltje het volgende:Tot op heden ben ik blijven hopen op een spontane bevalling en ben ik meegegaan in de argumentatie van het ziekenhuis. Kon mezelf dan ook wel vinden in het afwachtende beleid. Zag ook zelf op de echo's en CTG's wel dat Willem het nog prima naar z'n zin heeft... Nu inmiddels geloof ik niet meer in een spontaan begin en daarmee is ook mijn houding veranderd. Als spontaan niet meer mogelijk is, dan heeft afwachten ook geen zin meer. Ik wil heel graag een inwendig onderzoek om te zien of er al iets gaande is, als ik daar dan nare voorweeen door krijg die niets doen is dat maar zo. Betreden op eigen risico of zoiets :+

En dan inderdaad donderdag of vrijdag al iets van aktie, gel/veter wat er dan ook nodig mag zijn om de boel in gang te zetten. Maandag is in principe ook nog wel te doen als het echt niet anders kan, maar dan wil ik wel uur/tijd afspreken.
Lijkt me een heel redelijk voorstel!
pi_84829791
Och flugel...nog steeds niets. Als ik je verhaal zo lees zou ik aandringen op donderdag. Gewoon omdat ze op vrijdag het dan al snel over het weekend tillen. En inderdaad, een keertje voelen kan geen kwaad. Bij mij zat het toen ook potdicht en het voelen gaf verder ook geen weeën. Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:42:36 #165
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84829871
Ik hoop toch echt Fluugs, dat Willem het morgen (of anders zeer binnenkort) wel een mooie tijd vindt om te komen, uit zichzelf... Kan me voorstellen dat je toe bent aan een plan, lang genoeg in een soort 'geleende tijd' geleefd, lijkt me...

Dus morgen krijg je gewoon een soort Willem-deadline... Spannend! :D
pi_84829884
Ik denk alleen dat je erg weinig te eisen hebt zolang de baby het gewoon goed doet.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:46:58 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84830062
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk alleen dat je erg weinig te eisen hebt zolang de baby het gewoon goed doet.
I know, daarom ga ik ook niet eisen dat ze meteen ingrijpen, maar wel dat er nu een datum/tijd besproken wordt. Een plan de campagne, waarbij ik mijn eigen voorkeur wel uit ga spreken. Bovendien is 42 weken wel een grens waarvan ze steeds gezegd hebben dat ze iets gaan doen, nou dan wil ik weten wát en wanneer....

En dan hopelijk puur op overtuigingskracht een inwendig onderzoek dat ik in ieder geval weet of er al iets gebeurd is daar beneden...
pi_84830120
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk het niet, na 42 weken. Die dokters zijn ook niet gek, kennen ook de uitkomsten van de onderzoeken over perinatale sterfte en overtijd lopen. Niet alles is op een echo te zien!
En eisen is iets anders dan je eigen wensen kenbaar maken natuurlijk. Een beetje arts kan zich hopelijk wel inleven in een superhoogzwangere vrouw die vraagt of ze op vrijdag al willen beginnen met gellen/onderzoeken in plaats van maandag, daar doe je zowel moeder als kind geen kwaad mee.

Edit: en sterkte voor jou, Flugeltje. Ik vind je heel nuchter en rustig, wat vooral voor jezelf heel fijn is, maar ik gun het je zo om je zoon lekker in je armen te hebben. Binnen afzienbare tijd ;)
pi_84830158
@Tico: Nee, maar aan de andere kant zal zo'n gynaecoloog ook wel begrijpen dat een vrouw op een gegeven moment heel graag houvast wil hebben. Als je dan een duidelijk voorstel hebt, kan hij daar vast wel wat mee.

Edit: wat Jore zegt dus :Y
pi_84830198
Flugel, nee heb je, ja kan je krijgen. En dat jij overtuigend kan zijn heb je eerder bewezen, dus ik duim voor je dat het nu ook weer lukt. En inderdaad, al heb je maar een datum of een plan, dan kun je je daar ook op richten. En wie weet, is het voor Willem ook de stok achter de deur om vanzelf te voorschijn te komen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84830210
Mijn ervaring is juist dat het ziekenhuis het heel serieus neemt als je het zelf zat bent. Het is ook in het belang van de baby dat jij met frisse moed aan de bevalling begint.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84830386
Het ging mij meer om het stukje "eisen". Natuurlijk wil je weten hoe verder als je eenmaal 42 weken zwanger bent.
Alleen om dan te roepen dat flugel maar moet eisen dat ze wat doen... Vind ik persoonlijk een nare smaak hebben. Zoiets overleg je gewoon, je stelt je vragen enz. Lekker als je daar gaat hormonen met je vuist op tafel, das gewoon aso.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:54:34 #173
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84830441
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Jore het volgende:

[..]

Edit: en sterkte voor jou, Flugeltje. Ik vind je heel nuchter en rustig, wat vooral voor jezelf heel fijn is, maar ik gun het je zo om je zoon lekker in je armen te hebben. Binnen afzienbare tijd ;)
Dat werkt ook wel een beetje tegen me in deze situatie vrees ik. Als ik nou als hysterisch jankend wijf daar zou gaan zitten zou ik denk al lang geholpen zijn...

Ja Tico, ik vind het ook Aso om hysterisch te gaan zitten doen, maar toch krijgen dat soort types helaas vaker en sneller iets voor elkaar dan de nuchteren onder ons ;)

Mefke, dat je dat nog weet... :o

Voor de mensen die niet weten waar het over gaat, ik heb bij 1 van m'n miskramen een behandeling met cytotec voor elkaar gekregen ipv curretage. Ondanks dat ze dit eigenlijk niet wilden.
pi_84830548
Als je kijkt naar het bbforum daar zijn ze bijna allemaal hysterisch en willen ze bij 38 weken worden ingeleid. Je krijgt niet altijd je zin door de dramaqueen te zijn.
Je doet het gewoon hartstikke goed.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:57:57 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84830597
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Als je kijkt naar het bbforum daar zijn ze bijna allemaal hysterisch en willen ze bij 38 weken worden ingeleid. Je krijgt niet altijd je zin door de dramaqueen te zijn.
Je doet het gewoon hartstikke goed.
Nou ja, hier thuis is dramaqueen de laatste paar weken wel eens mijn middle name hoor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')