Nou, ik denk niet dat ik daarin echt iets in kan bespoedigen. Maar ik zou het fijn vinden als we in elk geval datum/tijd etc kunnen afspreken alvast. Nu heb ik van de ene gyn een 'maandag de 9e zou dan een datum kunnen zijn' en de andere die aangeeft 'vrijdag/zaterdag wellicht wat gel in te kunnen brengen' Dat is me te vaag allemaal, ik wil nu wel duidelijkheid...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Groofsken het volgende:
Nou, dat lijkt me ook. Je mag best weigeren over de 42 weken te lopen hoor. Potverdikkie.
Er stond hier echt niets anders in dan blabla en over de top zwangerschapsoutfits die ik toch never nooit niet ga aanschaffen. (WTF $450,- voor een tuniekje?) En dan ook nog de wijsheid dat het beter is een naam te kiezen waar beide partners achter staan... Nou, de Guru heeft ook gesproken, en daar waren wij nog lang niet achter saam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Basboussa![]()
wat een onzin jaeen troost, de Hollandse bladen zijn iets meer nuchter maar hebben nog steeds een hoog blabla gehalte
![]()
Niet voor jou, huup? Zou je leuk staan enzo.. En het is ook lekker comfortabel lijkt me...quote:
ik zou dr best een willenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Niet voor jou, huup? Zou je leuk staan enzo.. En het is ook lekker comfortabel lijkt me...
Vond dat lepeltje van Leandra ook erg mooi...
Tot op heden ben ik blijven hopen op een spontane bevalling en ben ik meegegaan in de argumentatie van het ziekenhuis. Kon mezelf dan ook wel vinden in het afwachtende beleid. Zag ook zelf op de echo's en CTG's wel dat Willem het nog prima naar z'n zin heeft... Nu inmiddels geloof ik niet meer in een spontaan begin en daarmee is ook mijn houding veranderd. Als spontaan niet meer mogelijk is, dan heeft afwachten ook geen zin meer. Ik wil heel graag een inwendig onderzoek om te zien of er al iets gaande is, als ik daar dan nare voorweeen door krijg die niets doen is dat maar zo. Betreden op eigen risico of zoietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Jore het volgende:
Wat wíl je zelf dan Flugel? Als ik jou was zou ik dat op een rijtje zetten. Zo kom je in ieder geval goed beslagen ten ijs. Het lijkt me bijvoorbeeld helemaal niet gek om te vragen/verzoeken om vrijdag/zaterdag te beginnen met gellen (indien nodig, misschien heb je al wat ontsluiting?) zodat je in ieder geval maandag kan gaan bevallen. Anders wordt het echt een gebed zonder end, en ondanks dat het met jou en Willem (nu) goed gaat mag je op deze termijn best wel melden wat je eigen wensen zijn. Vind ik.
Lijkt me een heel redelijk voorstel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef flugeltje het volgende:Tot op heden ben ik blijven hopen op een spontane bevalling en ben ik meegegaan in de argumentatie van het ziekenhuis. Kon mezelf dan ook wel vinden in het afwachtende beleid. Zag ook zelf op de echo's en CTG's wel dat Willem het nog prima naar z'n zin heeft... Nu inmiddels geloof ik niet meer in een spontaan begin en daarmee is ook mijn houding veranderd. Als spontaan niet meer mogelijk is, dan heeft afwachten ook geen zin meer. Ik wil heel graag een inwendig onderzoek om te zien of er al iets gaande is, als ik daar dan nare voorweeen door krijg die niets doen is dat maar zo. Betreden op eigen risico of zoiets
En dan inderdaad donderdag of vrijdag al iets van aktie, gel/veter wat er dan ook nodig mag zijn om de boel in gang te zetten. Maandag is in principe ook nog wel te doen als het echt niet anders kan, maar dan wil ik wel uur/tijd afspreken.
I know, daarom ga ik ook niet eisen dat ze meteen ingrijpen, maar wel dat er nu een datum/tijd besproken wordt. Een plan de campagne, waarbij ik mijn eigen voorkeur wel uit ga spreken. Bovendien is 42 weken wel een grens waarvan ze steeds gezegd hebben dat ze iets gaan doen, nou dan wil ik weten wát en wanneer....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk alleen dat je erg weinig te eisen hebt zolang de baby het gewoon goed doet.
Ik denk het niet, na 42 weken. Die dokters zijn ook niet gek, kennen ook de uitkomsten van de onderzoeken over perinatale sterfte en overtijd lopen. Niet alles is op een echo te zien!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk alleen dat je erg weinig te eisen hebt zolang de baby het gewoon goed doet.
Dat werkt ook wel een beetje tegen me in deze situatie vrees ik. Als ik nou als hysterisch jankend wijf daar zou gaan zitten zou ik denk al lang geholpen zijn...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Jore het volgende:
[..]
Edit: en sterkte voor jou, Flugeltje. Ik vind je heel nuchter en rustig, wat vooral voor jezelf heel fijn is, maar ik gun het je zo om je zoon lekker in je armen te hebben. Binnen afzienbare tijd![]()
Nou ja, hier thuis is dramaqueen de laatste paar weken wel eens mijn middle name hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Als je kijkt naar het bbforum daar zijn ze bijna allemaal hysterisch en willen ze bij 38 weken worden ingeleid. Je krijgt niet altijd je zin door de dramaqueen te zijn.
Je doet het gewoon hartstikke goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |