Dat dus, en de snelste en beste manier om dat te bereiken is een leuke RLS.... wie belt John even??quote:
PM me maar een betere OP, jij bent beter in dit soort dingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah Maanvis, dat was toch wel een wat leukere OP waard?![]()
Feli allemaal
Echtniet, daar moet je tuinfluiter voor hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PM me maar een betere OP, jij bent beter in dit soort dingen.
Nou en!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
Jullie beseffen toch wel dat 836 van die topics delen van de SC waren hè?
zit niet te mieten en sluit dit subforum of zeur nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
Jullie beseffen toch wel dat 836 van die topics delen van de SC waren hè?
something is amiss...quote:
Maar dat loopt al veel langerquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij doet D&D het dan zelfs beter. En daar zitten 4 mensen in.
Well, zowel de COS als de SC zijn met hun nummering begonnen voordat RLS er was. Of iig de SC.quote:
Nog even en we hebben het -10 jubileum!quote:
quote:
ja we begonnen al in het bunkerforumquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Well, zowel de COS als de SC zijn met hun nummering begonnen voordat RLS er was. Of iig de SC.
Sjezus, 3 topics openen om maar het 1000ste topic te kunnen scoren maar niet de moeite nemen er werkelijk wat van te maken....quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PM me maar een betere OP, jij bent beter in dit soort dingen.
Als ik werkelijk moeite had gedaan op de OP dan had ik niet het 1000ste topique gehad, dan was dat een RLS SC topique geworden. Dus vandaar. Maar het aanbod voor een betere OP staat nog steeds, er posten hier genoeg mensen die wel een leuke OP kunnen maken, ik kan dat nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, 3 topics openen om maar het 1000ste topic te kunnen scoren maar niet de moeite nemen er werkelijk wat van te maken....
Had het dan niet gedaan en overgelaten aan of het toeval, of iemand die er wel wat van wilde maken, maar dit gaat alleen maar om het duizendste topic scoren. Beetje jammer.
Een copywriter en een persberichtschrijfster vertellen me dat ik hun werk moet doen.. Neenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Maak gewoon een goeie OP, Maan.
Een beetje moeite erin steken en doorpakken. Win-winsituatie voor iedereen!
Werk? Mafkees. Het is een fuckin' topic wat jij hebt geopend. Doe er dan ook gewoon moeite voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:19 schreef Maanvis het volgende:
Een copywriter en een persberichtschrijfster vertellen me dat ik hun werk moet doen.. Neen
50 per uur incl frans zonder?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werk? Mafkees. Het is een fuckin' topic wat jij hebt geopend. Doe er dan ook gewoon moeite voor.
Of betaal me mijn uurprijs.
beetje jammer Maan, want je opent nu iets dat eigenlijk speciaal had moeten worden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, ik heb helemaal geen zin om er moeite voor te doen. Dus als iemand een betere OP aandraagt dan plaats ik die. En anders blijft het gewoon zo staan, klaar
.
Deze COS is volgens mij met SV bij 1 begonnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Well, zowel de COS als de SC zijn met hun nummering begonnen voordat RLS er was. Of iig de SC.
Ian, red dit topic?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beetje jammer Maan, want je opent nu iets dat eigenlijk speciaal had moeten worden.
jammer, jammer en nog eens jammer.
hier is het feest. . .misschien zit je in het verkeerde topic?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Mijn vriend heeft de zak gekregen, ik was vanmorgen bellen met uwv, werkbedrijf enz enz bladiebla...............
Jemig, waar is de goede oude tijd dat je gewoon een arbeidsburo of uitzendburo kon binnenstappen?
Dit is de SC niet. Wel lullig though.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Mijn vriend heeft de zak gekregen, ik was vanmorgen bellen met uwv, werkbedrijf enz enz bladiebla...............
Jemig, waar is de goede oude tijd dat je gewoon een arbeidsburo of uitzendburo kon binnenstappen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Je kunt het nog redden door een OP te maken voor mijquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beetje jammer Maan, want je opent nu iets dat eigenlijk speciaal had moeten worden.
jammer, jammer en nog eens jammer.
Wat een BS, het ging je er dus alleen om dat er ooit in een lijstje RLS topics "Maanvis" achter # 1000 staat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik werkelijk moeite had gedaan op de OP dan had ik niet het 1000ste topique gehad, dan was dat een RLS SC topique geworden. Dus vandaar. Maar het aanbod voor een betere OP staat nog steeds, er posten hier genoeg mensen die wel een leuke OP kunnen maken, ik kan dat niet.
of deze wordt gesloten en dan is het te openen topic aan iemand die er wat van maaktquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, ik heb helemaal geen zin om er moeite voor te doen. Dus als iemand een betere OP aandraagt dan plaats ik die. En anders blijft het gewoon zo staan, klaar
.
Sorry maar na een uur bellen en doen vier ik allang weer feest hoor! Dat soort shit doe ik in delenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier is het feest. . .misschien zit je in het verkeerde topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |