Dat dus, en de snelste en beste manier om dat te bereiken is een leuke RLS.... wie belt John even??quote:
PM me maar een betere OP, jij bent beter in dit soort dingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah Maanvis, dat was toch wel een wat leukere OP waard?![]()
Feli allemaal
Echtniet, daar moet je tuinfluiter voor hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PM me maar een betere OP, jij bent beter in dit soort dingen.
Nou en!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
Jullie beseffen toch wel dat 836 van die topics delen van de SC waren hè?
zit niet te mieten en sluit dit subforum of zeur nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
Jullie beseffen toch wel dat 836 van die topics delen van de SC waren hè?
something is amiss...quote:
Maar dat loopt al veel langerquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij doet D&D het dan zelfs beter. En daar zitten 4 mensen in.
Well, zowel de COS als de SC zijn met hun nummering begonnen voordat RLS er was. Of iig de SC.quote:
Nog even en we hebben het -10 jubileum!quote:
quote:
ja we begonnen al in het bunkerforumquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Well, zowel de COS als de SC zijn met hun nummering begonnen voordat RLS er was. Of iig de SC.
Sjezus, 3 topics openen om maar het 1000ste topic te kunnen scoren maar niet de moeite nemen er werkelijk wat van te maken....quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PM me maar een betere OP, jij bent beter in dit soort dingen.
Als ik werkelijk moeite had gedaan op de OP dan had ik niet het 1000ste topique gehad, dan was dat een RLS SC topique geworden. Dus vandaar. Maar het aanbod voor een betere OP staat nog steeds, er posten hier genoeg mensen die wel een leuke OP kunnen maken, ik kan dat nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, 3 topics openen om maar het 1000ste topic te kunnen scoren maar niet de moeite nemen er werkelijk wat van te maken....
Had het dan niet gedaan en overgelaten aan of het toeval, of iemand die er wel wat van wilde maken, maar dit gaat alleen maar om het duizendste topic scoren. Beetje jammer.
Een copywriter en een persberichtschrijfster vertellen me dat ik hun werk moet doen.. Neenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Maak gewoon een goeie OP, Maan.
Een beetje moeite erin steken en doorpakken. Win-winsituatie voor iedereen!
Werk? Mafkees. Het is een fuckin' topic wat jij hebt geopend. Doe er dan ook gewoon moeite voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:19 schreef Maanvis het volgende:
Een copywriter en een persberichtschrijfster vertellen me dat ik hun werk moet doen.. Neen
50 per uur incl frans zonder?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werk? Mafkees. Het is een fuckin' topic wat jij hebt geopend. Doe er dan ook gewoon moeite voor.
Of betaal me mijn uurprijs.
beetje jammer Maan, want je opent nu iets dat eigenlijk speciaal had moeten worden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, ik heb helemaal geen zin om er moeite voor te doen. Dus als iemand een betere OP aandraagt dan plaats ik die. En anders blijft het gewoon zo staan, klaar
.
Deze COS is volgens mij met SV bij 1 begonnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Well, zowel de COS als de SC zijn met hun nummering begonnen voordat RLS er was. Of iig de SC.
Ian, red dit topic?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beetje jammer Maan, want je opent nu iets dat eigenlijk speciaal had moeten worden.
jammer, jammer en nog eens jammer.
hier is het feest. . .misschien zit je in het verkeerde topic?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Mijn vriend heeft de zak gekregen, ik was vanmorgen bellen met uwv, werkbedrijf enz enz bladiebla...............
Jemig, waar is de goede oude tijd dat je gewoon een arbeidsburo of uitzendburo kon binnenstappen?
Dit is de SC niet. Wel lullig though.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Mijn vriend heeft de zak gekregen, ik was vanmorgen bellen met uwv, werkbedrijf enz enz bladiebla...............
Jemig, waar is de goede oude tijd dat je gewoon een arbeidsburo of uitzendburo kon binnenstappen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Je kunt het nog redden door een OP te maken voor mijquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beetje jammer Maan, want je opent nu iets dat eigenlijk speciaal had moeten worden.
jammer, jammer en nog eens jammer.
Wat een BS, het ging je er dus alleen om dat er ooit in een lijstje RLS topics "Maanvis" achter # 1000 staat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik werkelijk moeite had gedaan op de OP dan had ik niet het 1000ste topique gehad, dan was dat een RLS SC topique geworden. Dus vandaar. Maar het aanbod voor een betere OP staat nog steeds, er posten hier genoeg mensen die wel een leuke OP kunnen maken, ik kan dat niet.
of deze wordt gesloten en dan is het te openen topic aan iemand die er wat van maaktquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, ik heb helemaal geen zin om er moeite voor te doen. Dus als iemand een betere OP aandraagt dan plaats ik die. En anders blijft het gewoon zo staan, klaar
.
Sorry maar na een uur bellen en doen vier ik allang weer feest hoor! Dat soort shit doe ik in delenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier is het feest. . .misschien zit je in het verkeerde topic?
Dat maakt al niet meer uit, want er heeft iemand 3 RLS topics gebruikt om het duizendste te kunnen scoren....quote:
dit is de 1000ste, ook als ie gesloten wordt, en je kunt ook gewoon blij zijn dat ik het zag ipv me af te zeiken dat de OP te kort isquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
of deze wordt gesloten en dan is het te openen topic aan iemand die er wat van maakt
maar eigenlijk maakt het me niets uit
quote:
Ook al is het topic zelf niet het duiozendfste, kan het nog wel een "Jeuj we hebben al duizend topics!!!"-topic worden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
Dat maakt al niet meer uit, want er heeft iemand 3 RLS topics gebruikt om het duizendste te kunnen scoren....
quote:
Wellicht had je je beter op tijd kunnen beseffen dat je te beroerd was er moeite voor te doen, zo ongeveer voor je 3 topics begon te openen waar je toch niets voor wilde doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Maanvis het volgende:
.
nou maanvis wat nou gezeik, jij opent al een apart topic als bv Johan Vlemmix een scheet heeft gelaten, kijk het archief maar na. ( terwijl zulke dingen gewoon in de COS thuis hoorde)quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:30 schreef Maanvis het volgende:
@Mods, kunnen al die zeikreacties in dit feesttopique weg?
Nee, ik had verwacht dat Ian of Mera er wel iets leuk van wilde maken, want dat kunnen zij zo goed. Maargoed, ik kan me voorstellend at ze dat nu niet meer willen nu ze de OP van een negatief zeiktopique moeten makenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wellicht had je je beter op tijd kunnen beseffen dat je te beroerd was er moeite voor te doen, zo voor je 3 topics begon te openen waar je toch niets voor wilde doen.
Dat kunnen ze idd prima, net als het openen van jubileumtopics....quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik had verwacht dat Ian of Mera er wel iets leuk van wilde maken, want dat kunnen zij zo goed. Maargoed, ik kan me voorstellend at ze dat nu niet meer willen nu ze de OP van een negatief zeiktopique moeten maken.
De WK-single van De Vlem.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik had verwacht dat Ian of Mera er wel iets leuk van wilde maken, want dat kunnen zij zo goed. Maargoed, ik kan me voorstellend at ze dat nu niet meer willen nu ze de OP van een negatief zeiktopique moeten maken.
Wat een drama! Als hier alleen maar COS-en en SC's geplaatst mochten worden dan was dit hele RLS SC forum niet nodig geweest, dan kon je het ook af in 2 sticky unders in TVRquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou maanvis wat nou gezeik, jij opent al een apart topic als bv Johan Vlemmix een scheet heeft gelaten, kijk het archief maar na. ( terwijl zulke dingen gewoon in de COS thuis hoorde)
Wat mij betreft welquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is de 1000ste, ook als ie gesloten wordt, en je kunt ook gewoon blij zijn dat ik het zag ipv me af te zeiken dat de OP te kort is. Als ik het niet gezien had dan was het 1000ste topique een RLS SC topique geworden terwijl je het niet eens door had
.
Marrije, Maanvis heeft het dus NIET gezien, maar Gertje attendeerde erop en Maanvis wilde gelijk met de eer aan de haal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat mij betreft welZoals ik al zei, het maakt mij dan ook niks uit.
Maar voor de mensen voor wie het wel wat uit maakt. . .was het leuker geweest als er een leuke OP was geweest. Of niet dan.
Klopt, en die leuke OP komt er ook nog! Alleen je moet wel effe Ian of Peter6000 of mera of wie het ook wil de kans geven om die 1 te makenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat mij betreft welZoals ik al zei, het maakt mij dan ook niks uit.
Maar voor de mensen voor wie het wel wat uit maakt. . .was het leuker geweest als er een leuke OP was geweest. Of niet dan.
Nee zo werkt dat niet helaasquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef Leandra het volgende:
Kunnen die eerste twee topics niet gewoon helemaal weggebezemd worden? Wordt dit dan weer # 998??
Zie je mij posten in alle topiques van die RLS SC? Denk je dus dat ik 'm lees?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Marrije, Maanvis heeft het dus NIET gezien, maar Gertje attendeerde erop en Maanvis wilde gelijk met de eer aan de haal.
dus dat beetje pppfftttt dus.
Dat maakt op zich niets uit, vind ik. Zijn ook onderwerpen die niet in de COS thuishoren, want geen commentaar op streams.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
De WK-single van De Vlem.
Die kutVlem nu op de radio....
voorbeeld, 2 nietszeggende topic`s waar amper op gereageerd werd, dus je snapt me maanvis??/
Maan, zelfs voor jou is dit een wel erg sneue actie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:36 schreef Gert het volgende:
Sjongejonge zeg. Het is niet eens je eigen oplettendheid want gisteren heb je gelezen dat ik dat 1000e topic in de SC aankondigde. En er nu dan snel met zo'n afgeraffelde OP mee aan de haal gaan?![]()
je had ook andere die een mooie OP kunnen maken ff een pm kunnen sturen van he de 1000ste komt eraan, maak er wat moois van want daar ben je zo goed in en nog meer bla bla bla, dat was veel leuker geweest, een ander kan een leuke OP maken maar jou naam blijft dan staan snap je????quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, en die leuke OP komt er ook nog! Alleen je moet wel effe Ian of Peter6000 of mera of wie het ook wil de kans geven om die 1 te maken. En als die er staat dan kunnen we hier gewoon verder feesten, voor zolang als dit topique nog duurt
.
Weet je wat ik sneu vind, dat je het feestje van RLS vergalt met je dreinende negatieve posts. Die OP komt nog, heusquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maan, zelfs voor jou is dit een wel erg sneue actie.
Sli Sla Slotje!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:44 schreef remlof het volgende:
1000 is sowieso niks om te vieren. Een topic van een user die z'n 1000e post "viert" pleuren we ook meteen dicht
Jammer... ik was al bang van niet, anders had Tong nooit aan de 400.000 posts kunnen komen, maar het was het proberen waard natuurlijkquote:
je zal er niet posten, maar degelijk lees je wel veel hier, want post je een keer haal je ook wel dingen aan uit vorige topic`s.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie je mij posten in alle topiques van die RLS SC? Denk je dus dat ik 'm lees?
Denk je niet dat ik er dan neer zet : OP Door XXXX oid?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je had ook andere die een mooie OP kunnen maken ff een pm kunnen sturen van he de 1000ste komt eraan, maak er wat moois van want daar ben je zo goed in en nog meer bla bla bla, dat was veel leuker geweest, een ander kan een leuke OP maken maar jou naam blijft dan staan snap je????
Ik heb m'n 50.000ste post zelfs gewoon gemistquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:44 schreef remlof het volgende:
1000 is sowieso niks om te vieren. Een topic van een user die z'n 1000e post "viert" pleuren we ook meteen dicht
Ja tuurlijk........ met nog 3 topics te gaan zou de SC het 1000ste topic worden??quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik er dan neer zet : OP Door XXXX oid?
Het was een kwestie van tijd. Anders zou een RLS SC het 1000ste topique wordne, en waarschijnlijk had je dat dan pas door bij topique 1003 dat de 1000ste 3 SC's geleden was.
Ga maar uit van m'n goede intenties, ik zie niet in wat ik misdaan heb jegens jou of de andere zeikerds in dit topique
Dat was helemaal niet onterecht geweest, een SC topic als 1000e, gezien de SC verantwoordelijk is voor verreweg de meeste topics hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik er dan neer zet : OP Door XXXX oid?
Het was een kwestie van tijd. Anders zou een RLS SC het 1000ste topique wordne, en waarschijnlijk had je dat dan pas door bij topique 1003 dat de 1000ste 3 SC's geleden was.
Ga maar uit van m'n goede intenties, ik zie niet in wat ik misdaan heb jegens jou of de andere zeikerds in dit topique
maar dan had er dus geen feest geweest aangezien niemand wist dat het de 1000ste wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet onterecht geweest, een SC topic als 1000e, gezien de SC verantwoordelijk is voor verreweg de meeste topics hier
Ik heb gisteravond nog in de SC gepost dat we bijna aan de 1000 zitten. Maar het is zeker toeval dit, want je had dat niet gezien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar dan had er dus geen feest geweest aangezien niemand wist dat het de 1000ste was
Ja op zn paupersquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
Magoe het gaat wel weer overduidelijk op z'n RLSes
Nu is het inderdaad wel feest,quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar dan had er dus geen feest geweest aangezien niemand wist dat het de 1000ste was
lees jij wel terug?? Gert wist het.die had het al neergezet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zit heul niet in de overgang en ik durf te wedden dat dat ook niet het geval is voor Leandfra en Marrije. Remlof ben ik n iet zeker van.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:56 schreef Godtje het volgende:
I
Nu is het inderdaad wel feest,Een topic kapende autist en een aantal vrouwen in de overgang die FOK! wat te serieus nemen. Ik heb hele andere ideeën bij een feest.
Het kwam omdat ik in het TAL forum keek, en het me zo'n druk forum leek. Dat blijkt ook zo te zijn, echt megaveel reacties in de korte tijd dat dat forum, en toen zag ik het forum erboven (RLS), en toen dacht ik : Hmm het lijkt me wel leuk om een weddenschapje te doen wanneer het TAL forum het RLS forum in posts of in topiques overstijgt. En toen zag ik het ineens, verrek ze zitten bijna op de 1000quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog in de SC gepost dat we bijna aan de 1000 zitten. Maar het is zeker toeval dit, want je had dat niet gezien.
Gezien de vriendelijke atmosfeer hier denk ik dat dankzij deze vriendelijke dames dit forum snel gesloten gaat worden. Zie ook de opaatje topiques.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:56 schreef Gert het volgende:
Maar goed: je gaat de 10.000 niet óók vernaggelen hè, over 4 jaar.
LOL, neuh, we kunnen daar bij Marrije en mij wel vrij zeker van zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit heul niet in de overgang en ik durf te wedden dat dat ook niet het geval is voor Leandra en Marrije. Remlof ben ik niet zeker van.
Ik ben nog niet aan m'n motorrijlessen begonnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit heul niet in de overgang en ik durf te wedden dat dat ook niet het geval is voor Leandfra en Marrije. Remlof ben ik n iet zeker van.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan m'n motorrijlessen begonnen
Maar ik werd dan ook niet bedoeldquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit heul niet in de overgang en ik durf te wedden dat dat ook niet het geval is voor Leandfra en Marrije. Remlof ben ik n iet zeker van.
Hoe kunnen we dan neuken zonder kinderen te maken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |