Wat hij zegt, wist je dat niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:34 schreef Bill_E het volgende:
wow 9 hele dagen! En reken ermaar op dat ze vreemdgaat, één grote orgie die reizen van jong Nederland.
Jong nederland is een soort scouting.. Dusja..quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:34 schreef BrandX het volgende:
Welke sport (aangezien je aangeeft dat ze met jong Nederland weggaat)?
Nee doet ze niet..quote:
Oh grappig dat ik dan volgend jaar daar ook bij zit.. Lekker met z'n alle! (A)quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:34 schreef Bill_E het volgende:
wow 9 hele dagen! En reken ermaar op dat ze vreemdgaat, één grote orgie die reizen van jong Nederland.
Nee je hebt ut fout.. Je moeder is un slet.. Mijn vriendin niet..quote:
Oh misschien moet ik erbij vermelden dat ze op 'KAMP' gaat..quote:
inderdaadquote:Ik weet het jullie zullen wel denken 'sjonge alweer zo een topic'.
Nou kijk je hebt rechtsboven in zo een X'je.. kan je altijd op klikke he?quote:
i know, vond het gewoon leuk om te zeikenquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nou kijk je hebt rechtsboven in zo een X'je.. kan je altijd op klikke he?
Oh en je bent btw niet verplicht om je hier in mijn topic te verschijnen..![]()
Mwah ze pas al 5 dagen weg geweest.. dus ik kom samen op 14 dagen uit..quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:42 schreef Ridocar het volgende:
9 dagen maar? Danm, watje. Ik moet m'n vriendin 15 dagen missen...
Maandag ochtend is bij mij meestal de dag dat ik uuhm.. ook zeik inderdaad.. :pquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:41 schreef SannekePanneke het volgende:
i know, vond het gewoon leuk om te zeikenhet is maandagochtend, vergeef me
Dat wel...quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:43 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Mwah ze pas al 5 dagen weg geweest.. dus ik kom samen op 14 dagen uit..
Ik voel met je mee!!
Maar ik denk dat jij haar wel gewoon un keer kan smsen of bellen toch?
Jah ik vindt het ook onzin en me vriendin zelf ook..quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:47 schreef Ridocar het volgende:
Dat wel...
als ze niet moet werken, en ik zit in Belgenland....Maakt het ook een beetje duur, dus ik probeer het kort te houden... Al weet ik dat ik straks hoofdsponsor zal zijn van T-mobile.
Ik snap alleen niet dat je vriendin geen telefoontjes mag plegen tijdens de vakantie. Ze zit op kamp, niet in de gevangenis....
Hmm.. Je bent de 1e waar ik me een beetje aan irriteer.. Nouja..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:03 schreef Civilian het volgende:
Wel 9 hele dagen niet zonder je vriendin kunnen?Wow.. grow up, hoe oud ben je? 12?
Hmm ik heb haar zelf al genoeg geleerd..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
De keerzijde van het verhaal, als ze over 9 dagen terugkomt hoef je haar niets meer te leren op sexgebied want nadat het hele kamp haar vol gekit heeft is ze een ware expert...
Bij Jong Nederland? Denk het niet, eerder verkracht door de leiding of zo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:14 schreef Lightning_NL het volgende:
JEEEEZUS wat ben jij een homo.
Je chickie zal wel flink gebatst gaan worden door échte mannen.
Betrapt? :pquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:14 schreef Zak het volgende:
Ze is koud een uur weg en jij begint in de singles SC te posten haha
Blijf het raar vinden..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:14 schreef Lightning_NL het volgende:
JEEEEZUS wat ben jij een homo.
Je chickie zal wel flink gebatst gaan worden door échte mannen.
Dat ook trouwens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:22 schreef Maanvis het volgende:
als je haar nu al zo ontzettend mist is jullie relatie niet bestand tegen de toekomst
toevoeging: maar maak je niet druk, dit is je eerste relatie, die verneukt 90% van de mensen tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:22 schreef Maanvis het volgende:
als je haar nu al zo ontzettend mist is jullie relatie niet bestand tegen de toekomst
Hmm is nie zo da ik die 9 dagen nie overleef hoor..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:22 schreef Maanvis het volgende:
Omdat je je als een wijf gedraagt, daarom. Misschien moet je er zelf nog wel achter komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:21 schreef MrManuel het volgende:
Blijf het raar vinden..
Je meld dat je je vriendin mist wordt je homo genoemd..![]()
Ben je in het bezit van vrienden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hmm is nie zo da ik die 9 dagen nie overleef hoor..
Ik vroeg alleen wa kan ik doen om der eigenlijk een beetje te vergeten?
Heb je de OP wel goed gelezen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben je in het bezit van vrienden?
Ja. Ik vind dat je onnodig miept. Wat zijn negen dagen nou? Eerste dagen zul je er veel aan denken, daarna ben je gewoon blij voor haar dat ze lekker even weg is. En jij hebt tijd en ruimte om dingen te doen waar je normaal niet aan toe komt.quote:
Zoals?quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:40 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Ik vind dat je onnodig miept. Wat zijn negen dagen nou? Eerste dagen zul je er veel aan denken, daarna ben je gewoon blij voor haar dat ze lekker even weg is. En jij hebt tijd en ruimte om dingen te doen waar je normaal niet aan toe komt.
Er zullen echt wel dingen zijn die je normaal laat schieten omdat je naar haar toe gaat. Anders dan pak je je tent en ga er met je vrienden op uit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:42 schreef MrManuel het volgende:
Zoals?
Welke dingen kom ik normaal niet aan toe?
En je mag dat best vinden hoor..
Pffff..quote:
Wat raar, je N functioneert niet goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Pffff..
Btw is wel grappig je kan echt zien wanneer de gaste online komen die alleen maar kut commentaar geve!
Hmm zit inderdaad wat vuil tussen..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat raar, je N functioneert niet goed.
Wat had je dan verwacht met dit topic? Huilie.
Klopt, ik dol wat rond hoor hehe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:45 schreef Lightning_NL het volgende:
22 dagen, ook niet veel. Lekker fucking boeiend. Je kunt jezelf toch wel vermaken? Je hebt toch wel een leven, of niet? Of ben je zo afhankelijk en heb je noodzakelijke verzorging nodig?
37 dagen hier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:42 schreef Ridocar het volgende:
9 dagen maar? Danm, watje. Ik moet m'n vriendin 15 dagen missen...
Volgens mij is da toch voor un andere relatie bestemd die topic.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef Alec690 het volgende:
Vriend/vriendin in het buitenland #4
Join de club...
Ja voor een serieuze relatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Volgens mij is da toch voor un andere relatie bestemd die topic.
Maarja..
Ik ga het wel overleven.. maar verveel me wel nu al..
Dus mijn leven is sneu omdat ik me vriendin mis nadat ik haar net heb uitgezwaaid?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ja voor een serieuze relatie.
En hoe sneu is je leven als je je al verveelt als je partner 9 dagen weg is
het gaat erom dat je je verveelt zonder haar. je moet ook een leuke tijd kunnen hebben zonder haar, en dat kun je niet. maargoed je bent nog jong, dus deze relatie verneuk je, en bij de volgende relatie kan je hier wel mee om gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dus mijn leven is sneu omdat ik me vriendin mis nadat ik haar net heb uitgezwaaid?
Dan vraag ik me af wat voor gedachtes er door jou hoofd gaan zodra jij jou vriendin uit zwaait..
Denk jij dan van.. Zo nu ga ik lekker andere chicks neuken of wat?
Sorry hoor maar als ik net me vriendin heb uitgezwaaid ben ik nie blij dat ze weg is..
Nee, je leven is sneu omdat je aangeeft dat je je nu al niet weet wat je moet met je tijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dus mijn leven is sneu omdat ik me vriendin mis nadat ik haar net heb uitgezwaaid?
Dan vraag ik me af wat voor gedachtes er door jou hoofd gaan zodra jij jou vriendin uit zwaait..
Sorry hoor maar als ik net me vriendin heb uitgezwaaid ben ik nie blij dat ze weg is..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Qwerty, lul toch niet!
Mja, fobo van TS gezien, het is nog een broekie. Dat, en het feit dat zijn balletjes nog niet ingezakt zijn verklaart waarschijnlijk waarom ie zich als een wijf gedraagt, die nog nooit wat heeft meegemaakt in zijn/haar leven.
Kan blijkbaar niet op Fok!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef Qwerty87 het volgende:
Wat een fijne argumenten hier zeg met "lul toch niet" mensen kunnen toch gewoon respect voor iemands gevoel hebben of op een normale manier duidelijk maken dat hij zich volgens jullie niet moet aanstellen? Ik snap echt serieus niet waarom dat op zo'n kinderachtige manier moet... En dan wordt er over TS gezegd dat hij kinderachtig is.. Echt zwaar hypocriete boel hier..
Nee, maar ik ga niet sip zitten jammeren op een forum. Vorig jaar is mijn vriendin anderhalve maand weggeweest, en waarschijnlijk eind dit jaar weer zoiets. Dan ga ik hier ook geen boehoe-topics openen, maar ga ik eens wat vaker wat met vrienden doen, of wat fanatieker sporten, eens keertje extra langs wat familie e.d.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Welkom op Fok.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef Qwerty87 het volgende:
Wat een fijne argumenten hier zeg met "lul toch niet" mensen kunnen toch gewoon respect voor iemands gevoel hebben of op een normale manier duidelijk maken dat hij zich volgens jullie niet moet aanstellen? Ik snap echt serieus niet waarom dat op zo'n kinderachtige manier moet... En dan wordt er over TS gezegd dat hij kinderachtig is.. Echt zwaar hypocriete boel hier..
geregistreerd op: donderdag 29 juli 2010 @ 16:33quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef Qwerty87 het volgende:
er is dan ook compleet niets mis met het missen van je vriendin... , wel hoe je er mee omgaatquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:34 schreef Qwerty87 het volgende:
Tsjonge jonge wat een kinderachtige reacties allemaal zeg. Ik vind het juist wel stoer van je dat je als gozer gewoon toegeeft dat je je meisje mist..![]()
Gewoon leuke dingen doen en de tijd uitzitten, dan is ze zo weer terug
En op Fok! vragen wat ik de volgende weer eens allemaal zou kunnen gaan doen is blijkbaar niet de goede manier?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:57 schreef Re het volgende:
er is dan ook compleet niets mis met het missen van je vriendin... , wel hoe je er mee omgaat
quote:Vertel me eens wat ik kan gaan doen zodat ik haar niet al te veel ga missen..
Uiteraard ga ik veel chillen met me vrienden maarja dan denk ik nog wel aan der![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef Qwerty87 het volgende:
@Maanvis; Ok..., Fok is een hypocriet, kinderachtig forum? Ik zit hier inderdaad nog niet zo lang.. Mocht je dit als user zelf gewoon toegeven, dan weet ik dat. Dan ga ik alleen naar de forums waar ik al langer zit waar sociale mensen in ieder geval met respect met elkaar omgaan
Volgens mij vroeg ik jou niets. Ik vroeg maanvis om bevestistig wat ze al zei. Ze zit hier zelf al langer en als ik het over kinderachtig en hypocriet heb, beantwoord zij dit met "welkom op fok". Als je normaal nadenkt, is dat dan niet zo'n onlogische vraag toch?quote:
Ja, FOK! is een hypocriet, kinderachtig forum! Tot ziens meidquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef Qwerty87 het volgende:
@Maanvis; Ok..., Fok is een hypocriet, kinderachtig forum? Ik zit hier inderdaad nog niet zo lang.. Mocht je dit als user zelf gewoon toegeven, dan weet ik dat. Dan ga ik alleen naar de forums waar ik al langer zit waar sociale mensen in ieder geval met respect met elkaar omgaan
Volgens mij is dat de bedoeling van een forum, dat niet alleen degene aan wie je het vraagt reageert.quote:
Ik (niet Maanvis) zei 'Welkom op Fok!'.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:05 schreef Qwerty87 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik jou niets. Ik vroeg maanvis om bevestistig wat ze al zei. Ze zit hier zelf al langer en als ik het over kinderachtig en hypocriet heb, beantwoord zij dit met "welkom op fok". Als je normaal nadenkt, is dat dan niet zo'n onlogische vraag toch?
Ik blijf erbij dat ik niet zit te janken of zielig zit te doen..quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:10 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik (niet Maanvis) zei 'Welkom op Fok!'.![]()
Verder prima wat jij denkt. Het werkt hier gewoon wat anders. Het is een harde manier van communiceren, maar de beste manier om iets duidelijk te maken.
Feit is en blijft dat 9 dagen onvoorstelbaar totaal niets voorstelt en dat gaan zitten janken of zielig doen totaal onredelijk is. TS is jong, dus prima, hier wordt hij opgevoed. We helpen hem.
Onzin, schijnbaar lees je het verhaaltje daaronder niet. Ik geef voldoende toelichting. Iemand die begint te dreigen Fok te verlaten kan rekenen op een 'quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:19 schreef Qwerty87 het volgende:
Ik stel gewoon een normale vraag en er wordt beantwoord meten Welkom op Fok als ik vraag wat voor een hypocriete reacties dit zijn.. Is het dan niet logisch dat ik dat vreemd vind? Er zullen toch ook wel gewoon mensen zijn die een normale, sociale reactie kunnen geven of is dat echt teveel gevraagd?
Maar dat doet ze toch gewoon. Je weet toch hoe het er aan toe gaat op die kampenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:21 schreef Qwerty87 het volgende:
Harde manier van communiceren is niks mis mee, maar als het respectloos gaat worden en nergens op slaat, waarom zou je dan reageren? Niet persoonlijk naar jou toe nu.. Maar dat er direct wordt gezegd dat zn vriendin met andere mensen gaat neuken en dat ze een slet is.. Wie is er dan kinderachtig vraag ik me af..
Dat jou vriendin altijd genomen werd door andere als ze op vakantie gaat betekent btw niet dat elk meisje dat wordt he..quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat doet ze toch gewoon. Je weet toch hoe het er aan toe gaat op die kampen![]()
Wellicht wat minder vrijwillig (je weet het tenslotte nooit met die 'leiding' op dat soort evenementen, het blijven vreemde vogels)
Klopt, je hebt geluk dat je een onaantrekkelijke vriendin hebt, dat verkleint de kans op vreemdgaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:31 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dat jou vriendin altijd genomen werd door andere als ze op vakantie gaat betekent btw niet dat elk meisje dat wordt he..
Tjah die gaat niet op allerlei kampen, dus dat scheelt al een hoopquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:31 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dat jou vriendin altijd genomen werd door andere als ze op vakantie gaat betekent btw niet dat elk meisje dat wordt he..
En bedankt voor het compliment..quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:34 schreef Maanvis het volgende:
Klopt, je hebt geluk dat je een onaantrekkelijke vriendin hebt, dat verkleint de kans op vreemdgaan.
nouja, het maakt ook niet veel uit of ze aantrekkelijk is of niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
En bedankt voor het compliment..
Ik vindt der anders wel aantrekkelijk hoor..
Ik weet dat mijn vriendin iig zo niet is..quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:42 schreef Maanvis het volgende:
nouja, het maakt ook niet veel uit of ze aantrekkelijk is of niet.
Je weet hoe het gaat op die kampen, 'snachts sneaken ze weg om te gaan zuipen, of het wordt onder het toeziend oog van de leiding gewoon toegestaan bij het kampvuur. En na een paar glazen alcohol worden jonge mensen wat losser, met het tentje vlak bijdehand om in te gaan liggen, van het een komt al gauw het ander en dan weet je het al.
Onder invloed van alcohol is ze anders, en geloof maar dat ze veel alcohol gaat drinken daarquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:45 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn vriendin iig zo niet is..
Hmm.. Dus je wilt beweren dat ik me vriendin na 1,5 jaar niet ken hoe ze is onder invloed van alcohol.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:46 schreef Maanvis het volgende:
Onder invloed van alcohol is ze anders, en geloof maar dat ze veel alcohol gaat drinken daar.
Kom op, ze is ver van huis, dan verandert ze! Nu woont ze nog thuis en moet ze de volgende dag aan haar ouders uitleggen waarom ze de WC heeft ondergekotst, maar op een kamp verdwijnen die remmingen, ook omdat je een soort van onzekerheid. Dat zie je ook op personeelsfeestjes etc, daar wordt ook uitermate veel gezopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hmm.. Dus je wilt beweren dat ik me vriendin na 1,5 jaar niet ken hoe ze is onder invloed van alcohol.
En ik weet tevens ook dat ze niet veel alcohol drinkt..
Die alcohol halen ze gewoon in een naburig dorpje.quote:Daarnaast vindt ik het knap als de kamp leiding genoeg alcohol heeft meegenomen om iedereen dronken te krijgen maar ok..
Precies, en de pillen en de coke hebben ze alvast thuis gehaald.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die alcohol halen ze gewoon in een naburig dorpje.
ik spreek uit ervaring, ik ben zelf vaak op zo'n kamp geweest. man er werd wat afgeneukt daarquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:54 schreef Qwerty87 het volgende:
Manuel, ik snap echt niet dat je er uberhaupt op reageert.. Dit gaat toch gewoon nergens over..
Zo is mijn vriendin niet en dat weet ik..quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:51 schreef Maanvis het volgende:
Kom op, ze is ver van huis, dan verandert ze! Nu woont ze nog thuis en moet ze de volgende dag aan haar ouders uitleggen waarom ze de WC heeft ondergekotst, maar op een kamp verdwijnen die remmingen, ook omdat je een soort van onzekerheid. Dat zie je ook op personeelsfeestjes etc, daar wordt ook uitermate veel gezopen.
Precies, hoeveel zijn er niet hun maagdelijkheid op zo'n kamp kwijtgeraakt, of toch ineens nog maar even een keertje lekker de slet uithangen voor je weer teruggaat naar je burgerlijke leventje. Broeinest van hormonen, gooi er wat drank in en er is geen houden meer aan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik spreek uit ervaring, ik ben zelf vaak op zo'n kamp geweest. man er werd wat afgeneukt daar. en ook de braafste meiskes uit de groep werden daar megasletterig
Je weet niet hoe ze is op zo'n kamp, dus onzin.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:58 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zo is mijn vriendin niet en dat weet ik..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Re het volgende:
genoeg gepest nu hoor, .... dus hup doe een paar suggesties om deze jongen door deze tijd heen te laten komen
Alliance zekerquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:17 schreef MrManuel het volgende:
@Maanvis,
Ik speel WoW maar ben niet z'n addict
Speel beide factions maar vindt Horde toch net wat leuker in PVP Etc..quote:
Wat voor strafkamp is datquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:29 schreef MrManuel het volgende:
Ze mag der telefoon niet mee nemen maar wel 1x bellen naar huis.
Geciteerd omdat waarheid.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:03 schreef Civilian het volgende:
Wel 9 hele dagen niet zonder je vriendin kunnen?Wow.. grow up, hoe oud ben je? 12?
Soms is dat zo heerlij'k hé!!! GEEN telefoon op zak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe oud is ze? 11?
Geen telefoon mee, tis fukking 2010 hoor
Als je er zelf voor kiest wel ja, maar het wordt haar opgelegd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Soms is dat zo heerlij'k hé!!! GEEN telefoon op zak.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een kuttopic dit, gedraag je eens als een vent.
Heb jij een vriendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:48 schreef kwiwi het volgende:
9 hele dagenik zou een gat in de lucht springen als ik m'n vriend maar 9 dagen hoefde te missen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |