Wat hij zegt, wist je dat niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:34 schreef Bill_E het volgende:
wow 9 hele dagen! En reken ermaar op dat ze vreemdgaat, één grote orgie die reizen van jong Nederland.
Jong nederland is een soort scouting.. Dusja..quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:34 schreef BrandX het volgende:
Welke sport (aangezien je aangeeft dat ze met jong Nederland weggaat)?
Nee doet ze niet..quote:
Oh grappig dat ik dan volgend jaar daar ook bij zit.. Lekker met z'n alle! (A)quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:34 schreef Bill_E het volgende:
wow 9 hele dagen! En reken ermaar op dat ze vreemdgaat, één grote orgie die reizen van jong Nederland.
Nee je hebt ut fout.. Je moeder is un slet.. Mijn vriendin niet..quote:
Oh misschien moet ik erbij vermelden dat ze op 'KAMP' gaat..quote:
inderdaadquote:Ik weet het jullie zullen wel denken 'sjonge alweer zo een topic'.
Nou kijk je hebt rechtsboven in zo een X'je.. kan je altijd op klikke he?quote:
i know, vond het gewoon leuk om te zeikenquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nou kijk je hebt rechtsboven in zo een X'je.. kan je altijd op klikke he?
Oh en je bent btw niet verplicht om je hier in mijn topic te verschijnen..![]()
Mwah ze pas al 5 dagen weg geweest.. dus ik kom samen op 14 dagen uit..quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:42 schreef Ridocar het volgende:
9 dagen maar? Danm, watje. Ik moet m'n vriendin 15 dagen missen...
Maandag ochtend is bij mij meestal de dag dat ik uuhm.. ook zeik inderdaad.. :pquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:41 schreef SannekePanneke het volgende:
i know, vond het gewoon leuk om te zeikenhet is maandagochtend, vergeef me
Dat wel...quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:43 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Mwah ze pas al 5 dagen weg geweest.. dus ik kom samen op 14 dagen uit..
Ik voel met je mee!!
Maar ik denk dat jij haar wel gewoon un keer kan smsen of bellen toch?
Jah ik vindt het ook onzin en me vriendin zelf ook..quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:47 schreef Ridocar het volgende:
Dat wel...
als ze niet moet werken, en ik zit in Belgenland....Maakt het ook een beetje duur, dus ik probeer het kort te houden... Al weet ik dat ik straks hoofdsponsor zal zijn van T-mobile.
Ik snap alleen niet dat je vriendin geen telefoontjes mag plegen tijdens de vakantie. Ze zit op kamp, niet in de gevangenis....
Hmm.. Je bent de 1e waar ik me een beetje aan irriteer.. Nouja..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:03 schreef Civilian het volgende:
Wel 9 hele dagen niet zonder je vriendin kunnen?Wow.. grow up, hoe oud ben je? 12?
Hmm ik heb haar zelf al genoeg geleerd..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
De keerzijde van het verhaal, als ze over 9 dagen terugkomt hoef je haar niets meer te leren op sexgebied want nadat het hele kamp haar vol gekit heeft is ze een ware expert...
Bij Jong Nederland? Denk het niet, eerder verkracht door de leiding of zo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:14 schreef Lightning_NL het volgende:
JEEEEZUS wat ben jij een homo.
Je chickie zal wel flink gebatst gaan worden door échte mannen.
Betrapt? :pquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:14 schreef Zak het volgende:
Ze is koud een uur weg en jij begint in de singles SC te posten haha
Blijf het raar vinden..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:14 schreef Lightning_NL het volgende:
JEEEEZUS wat ben jij een homo.
Je chickie zal wel flink gebatst gaan worden door échte mannen.
Dat ook trouwens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:22 schreef Maanvis het volgende:
als je haar nu al zo ontzettend mist is jullie relatie niet bestand tegen de toekomst
toevoeging: maar maak je niet druk, dit is je eerste relatie, die verneukt 90% van de mensen tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:22 schreef Maanvis het volgende:
als je haar nu al zo ontzettend mist is jullie relatie niet bestand tegen de toekomst
Hmm is nie zo da ik die 9 dagen nie overleef hoor..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:22 schreef Maanvis het volgende:
Omdat je je als een wijf gedraagt, daarom. Misschien moet je er zelf nog wel achter komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:21 schreef MrManuel het volgende:
Blijf het raar vinden..
Je meld dat je je vriendin mist wordt je homo genoemd..![]()
Ben je in het bezit van vrienden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:30 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hmm is nie zo da ik die 9 dagen nie overleef hoor..
Ik vroeg alleen wa kan ik doen om der eigenlijk een beetje te vergeten?
Heb je de OP wel goed gelezen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben je in het bezit van vrienden?
Ja. Ik vind dat je onnodig miept. Wat zijn negen dagen nou? Eerste dagen zul je er veel aan denken, daarna ben je gewoon blij voor haar dat ze lekker even weg is. En jij hebt tijd en ruimte om dingen te doen waar je normaal niet aan toe komt.quote:
Zoals?quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:40 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Ik vind dat je onnodig miept. Wat zijn negen dagen nou? Eerste dagen zul je er veel aan denken, daarna ben je gewoon blij voor haar dat ze lekker even weg is. En jij hebt tijd en ruimte om dingen te doen waar je normaal niet aan toe komt.
Er zullen echt wel dingen zijn die je normaal laat schieten omdat je naar haar toe gaat. Anders dan pak je je tent en ga er met je vrienden op uit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:42 schreef MrManuel het volgende:
Zoals?
Welke dingen kom ik normaal niet aan toe?
En je mag dat best vinden hoor..
Pffff..quote:
Wat raar, je N functioneert niet goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Pffff..
Btw is wel grappig je kan echt zien wanneer de gaste online komen die alleen maar kut commentaar geve!
Hmm zit inderdaad wat vuil tussen..quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat raar, je N functioneert niet goed.
Wat had je dan verwacht met dit topic? Huilie.
Klopt, ik dol wat rond hoor hehe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:45 schreef Lightning_NL het volgende:
22 dagen, ook niet veel. Lekker fucking boeiend. Je kunt jezelf toch wel vermaken? Je hebt toch wel een leven, of niet? Of ben je zo afhankelijk en heb je noodzakelijke verzorging nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |