Nee dusquote:
Geniet van je vrije dagquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een deprimerende TT![]()
Als ik vandaag niet lekker vrij zou zijn
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:02 schreef Crazy-M het volgende:
wou deze nog even meenemen. nu echt maar oogjes sluiten, poesje: jij ook lekker slapen
En benny ook maar vast slaap lekker
doe alle vrouwen daar maar de groeten namens CrazyMquote:
Hee bos. Schijnt de zon bij jouwquote:
doe ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe alle vrouwen daar maar de groeten namens CrazyM
spreek je later morgen wel weer. (denk ik als ik internet heb ergens)
ok geef ook maar mijn nummer; 0900 060.....quote:
waarom dan zonnebril ?quote:
Ga nou het is kindertjes bedtijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok geef ook maar mijn nummer; 0900 060.....
Ik ben van maandag tot en met zondag 24 uur per dag vrijquote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben van maandag tot en met zondag 24 uur per dag vrij
Post ik een keer een vrolijkere smiley is het nog steeds niet goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef crv het volgende:
[..]
waarom dan zonnebril ?
Ben je cool vannacht ?
Ik ook, nog drie wekenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben van maandag tot en met zondag 24 uur per dag vrij
jah ik weet moet gaanquote:
Fail. Het is 0906 ....quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok geef ook maar mijn nummer; 0900 060.....
Juist wel, ik dacht ook dat je vrolijk was juistquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post ik een keer een vrolijkere smiley is het nog steeds niet goed
uitsloverquote:
ik vind het juist helemaal tof dat je dat doet manquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post ik een keer een vrolijkere smiley is het nog steeds niet goed
Rick James?quote:
muismeisje ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik weet moet gaan
maar was nog ff met iemand bezig
dat jij aan de sekslijn denkt :pquote:
Okee danquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist wel, ik dacht ook dat je vrolijk was juist!
jahquote:
Ik kan wel werken, maar niet fulltime en hooguit 2 uur per dag en dan ook niet 5 dagen per week. Heb mijn rust harder nodig dan de gemiddelde manquote:
Ah okay.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan wel werken, maar niet fulltime en hooguit 2 uur per dag en dan ook niet 5 dagen per week. Heb mijn rust harder nodig dan de gemiddelde man
Zwaarste gevangenis in de VS. Mén, wat daar rondlooptquote:
Poezelquote:
Standaard SBS6 toch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, wel de Smaakpolitie. Die voice-over, wat een sensatiemaker zeg
volgens mij heb ik die wel eens gezienquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zwaarste gevangenis in de VS. Mén, wat daar rondloopt..
Ja, hij is alleen te grootquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond jouw deadmau5 UI ook leuk trouwens!
Slaap lekker meneer de bakkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef crv het volgende:
Wel ik ga ook maar eens plat![]()
Morgen vandaag weer een lange dag voor de boeg
Het was een webiconquote:
Die Jap daar linksquote:
Wat let jequote:
TENSO!quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
i Top 100 van zondag 1 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 596 Zeroku
Fluit onschuldig.
Opstaan, ontbijten, FOK!ken, slapen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Bos81 het volgende:
hoe lukt het jullie toch om zoveel te posten? Ik ga af en toe over de 100 heen en dat vind ik al veel.
Maar over de 300 heb ik volgens mij nog nooit gehaald
Overal op reageren, bij voorkeur met enkel een smiley. En in MEN heb je flink wat spelletjes waar je veel kan postenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Bos81 het volgende:
hoe lukt het jullie toch om zoveel te posten? Ik ga af en toe over de 100 heen en dat vind ik al veel.
Maar over de 300 heb ik volgens mij nog nooit gehaald
Ja, maar hoe houden ze dat vol. Ik probeer dat ook, maar na 2 uur heb ik het wel gezien hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Opstaan, ontbijten, FOK!ken, slapen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Opstaan, ontbijten, FOK!ken, slapen.
Daar zit wat in jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Overal op reageren, bij voorkeur met enkel een smiley. En in MEN heb je flink wat spelletjes waar je veel kan posten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe houden ze dat vol. Ik probeer dat ook, maar na 2 uur heb ik het wel gezien hoor.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Overal op reageren, bij voorkeur met enkel een smiley. En in MEN heb je flink wat spelletjes waar je veel kan posten.
Ik deed voor hoe je moest posten met een enkel een smilie om zo in Myraela's lijst te komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:41 schreef Bos81 het volgende:
Laat ook maar, Je neemt me gewoon niet serieus
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik deed voor hoe je moest posten met een enkel een smilie om zo in Myraela's lijst te komen! En toen dacht ik dat jij het ook deed maar je snapte het werkelijk niet
.
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik deed voor hoe je moest posten met een enkel een smilie om zo in Myraela's lijst te komen! En toen dacht ik dat jij het ook deed maar je snapte het werkelijk niet
.
MENquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoi Symph!quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Vanavond naar Voice Male geweest in openlucht theater Caprera (Bloemendaal)
Ik heb heel wat acaoella groepen gezien, maar dit sloeg echt letterlijk alles.
Damn damn damn, wat zijn die gasten goed zeg....
En die basstemmen
Komt ook door het leuke aantal slotjes wat je mag zetten in ONZquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Ik post trouwens eigenlijk zowat alleen maar hier in de SC. En toevallig nu in men. Ik ga niet heel veel topics af en ik doe het ook niet voor de postcount. ik heb gewoon geen leven.
Zeroku jij MEN spamdoosquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
MEN.
Eig heb ik er nog meer alleen in SPO en FOK telt hij niet mee.
postaantallen interesseren mij ook geen moerquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Ik post trouwens eigenlijk zowat alleen maar hier in de SC. En toevallig nu in men. Ik ga niet heel veel topics af en ik doe het ook niet voor de postcount. ik heb gewoon geen leven.
Ik post nooit in MENquote:
Eerst wel met touwtrekkenquote:
Ja, maar dat was kut. Toen had ik geen zak te doenquote:
Ja in een woord super...quote:
IK ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar dat was kut. Toen had ik geen zak te doen.
Awwquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja in een woord super...
Die gasten weten zooo goed de gevoelige snaar te raken. Ik heb wel een paar keer branderige oogjes gehad
Vandaag maar weinig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt ook door het leuke aantal slotjes wat je mag zetten in ONZ.
We zijn ook geen pubersquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:47 schreef Zeroku het volgende:
Maar, en dat meen ik serieus, ik vind deze SC in twee dagen al zoveel toffer dan PUB.
Ja, maar jij hoort daar niet bij mijquote:
deze is SC is gewoon tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:47 schreef Zeroku het volgende:
Maar, en dat meen ik serieus, ik vind deze SC in twee dagen al zoveel toffer dan PUB.
Sorry danquote:
Hij vergelijkt toch gewoon je profielcount met die van gisteren?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
MEN.
Eig heb ik er nog meer alleen in SPO en FOK telt hij niet mee.
Als je het niet voor je postcount doet hoef je ook niet zoveel bagger te posten hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Wees blijquote:
Al best veel daar niet meer, maar dat is niet te merken in het gedragquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zijn ook geen pubers![]()
nou ja ik al een hele tijd niet meer![]()
Uhuhquote:
heel af en toe vind ik het even leuk om ergens aan mee te doen...quote:
Nee, hij haalt schijnbaar alle topics op. Ik heb hem eens een PM gestuurd daarover, maar toen zei hij datquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry dan.
[..]
Hij vergelijkt toch gewoon je profielcount met die van gisteren?
Joa, er zitten wel leuke dingen bij, AKQ en Sleutelwoord etc, maar voor de rest is het echt puur posten om het posten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel af en toe vind ik het even leuk om ergens aan mee te doen...
Gewoon even als tijdverdrijf..
de basisgroep is heel gezellig, en wat er zo langzamerhand bijkomt doet ook leuk meequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik moet nog steeds wel wennen eigenlijk
Als ze normaal posten wel ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de basisgroep is heel gezellig, en wat er zo langzamerhand bijkomt doet ook leuk mee
Afgelopen weekend DeLuna 5 keer achter elkaar een meisjesnaam met een ´Y´ laten bedenken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, er zitten wel leuke dingen bij, AKQ en Sleutelwoord etc, maar voor de rest is het echt puur posten om het posten.
klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, er zitten wel leuke dingen bij, AKQ en Sleutelwoord etc, maar voor de rest is het echt puur posten om het posten.
gosterenavond ging het echt extreem hard. Even te hard voor het goedequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:51 schreef Myraela het volgende:
En zodra de SC allemaal wat langer loopt word het ook weer wat langzamer. Vandaag was het ook rustig.
Met touwtrekken hadden ze net te vroeg gejuicht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt.
Soms doe ik heel even touwtrekken, alleen maar om te treiteren
dat bedoel ik met treieteren. Het is namelijk best triestquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Met touwtrekken hadden ze net te vroeg gejuicht.Het was bijna bij 0, goeie ingreep erbij.
Chufi nu chagrijnig.
Dat was best ziek inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gosterenavond ging het echt extreem hard. Even te hard voor het goede
Doe ik dat nietquote:
Mja, sommige gaan er wel heel serieus mee aan de slag inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt.
Soms doe ik heel even touwtrekken, alleen maar om te treiteren
Ja ook dat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gosterenavond ging het echt extreem hard. Even te hard voor het goede
dat is het toffe van hier, het kan echt over alles gaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
Maar later op de avond dan weer een heel serieus gesprek. Dat is dan ook wel weer tof dat dat hier gewoon kan.
Nou maar het is vaak wel erg platquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het toffe van hier, het kan echt over alles gaan
ik heb een paar weken WK gemod, dus ik ben dat wel gewend, maar ik snap dat het voor sommigen dan echt niet te volgen is.quote:
Gisteren was nou niet echt een standaardgesprek inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
Maar later op de avond dan weer een heel serieus gesprek. Dat is dan ook wel weer tof dat dat hier gewoon kan.
Zeker niet als je geen auto-update hebt. Dan blijf je echt refreshen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een paar weken WK gemod, dus ik ben dat wel gewend, maar ik snap dat het voor sommigen dan echt niet te volgen is.
ach, soms is het lekker om gewoon lekker plat melig te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou maar het is vaak wel erg plat![]()
* -Miauw-steekt hand in eigen boezem
Meestal wel jaquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Maar je smileyposts zouden best weggelaten mogen worden
Truequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren was nou niet echt een standaardgesprek inderdaad.
Ik ben toch wel heel blij met die functie.. In het begin had ik het uitstaan, maar ik kan nu niet meer zonder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker niet als je geen auto-update hebt. Dan blijf je echt refreshen.
Soms wel ja!quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, soms is het lekker om gewoon lekker plat melig te doen
Een beetje afleidingMaar als ik naar bv Bos kijk, die hier bij tijd en wijle echt vrolijk van wordt, vind ik dat we goed bezig zijn
Lieverd, don't feel guilty, je doet genoeg, en je doet het nog eens erg goed ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat snelle wel fijn, zolang ik me puur op de SC concentreer kan ik dat wel bijhouden. Maar ik merk dan wel dat ik onz verwaarloos en dan voel ik me schuldig.
Best vreemd is dat wel eigenlijk. Dat je vrolijk kunt worden van een SC.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, soms is het lekker om gewoon lekker plat melig te doen
Een beetje afleidingMaar als ik naar bv Bos kijk, die hier bij tijd en wijle echt vrolijk van wordt, vind ik dat we goed bezig zijn
Op het begin is het ook wennen, met de hele tijd dat verspringenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
True
[..]
Ik ben toch wel heel blij met die functie.. In het begin had ik het uitstaan, maar ik kan nu niet meer zonder.
ik ben ook niet roomser dan de pausquote:
Dat dus, plus het hallo zeggen met vervolgens 10 keer eenquote:
dat is niet zo vreemd hoor, ik word er ook vaak vrolijk van, terwijl ik al een heeeel leuk echt leven heb. Ik lig vaak in een deuk hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Best vreemd is dat wel eigenlijk. Dat je vrolijk kunt worden van een SC.
[..]
Je hebt het over mij nu tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat dus, plus het hallo zeggen met vervolgens 10 keer eenerachteraan. En dan helemaal als iemand gaat eten, dat meldt, hij tien keer een eet smakelijk naar z'n hoofd krijgt, 20 minuten later terugkomt met een
, en iedereen die er weer op reageert
. Maar goed, ik probeer er een beetje langs te lezen allemaal
Ik heb nog nooit gezwaaid.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat dus, plus het hallo zeggen met vervolgens 10 keer eenerachteraan. En dan helemaal als iemand gaat eten, dat meldt, hij tien keer een eet smakelijk naar z'n hoofd krijgt, 20 minuten later terugkomt met een
Daar bestaat een SC nou eenmaal uit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste ging niet over jou, dat doet iedereen hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt het over mij nu toch? Want je praat met hij enzo
.
Dan moet je dat gewoon doen natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook niet roomser dan de paus
Ik vind het ook wel eens leuk om gewoon helemaal los te gaan
Oh zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste ging niet over jou, dat doet iedereen hier.
Ja dat wel. Ik moet hier vaak genoeg uitleggen waarom ik tegen m'n beeldscherm zit te lachenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is niet zo vreemd hoor, ik word er ook vaak vrolijk van, terwijl ik al een heeeel leuk echt leven heb. Ik lig vaak in een deuk hier
dat is nou eenmaal een slowchat....quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste sc waar ik het zo extreem zie gebeuren hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar bestaat een SC nou eenmaal uit.
Dan let je toch niet goed op bij SPOquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste sc waar ik het zo extreem zie gebeuren hoor.
Dat is toch niet zo erg?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In de ONZ-SC werd het zelfs verwijderd toen die nog open was.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste sc waar ik het zo extreem zie gebeuren hoor.
Naja, met ONZ was het ook wel echt heel erg gesteld imo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de ONZ-SC werd het zelfs verwijderd toen die nog open was.Was daar soms net een soort groeps msn gesprek.
mwoah vind ik niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is nou eenmaal een slowchat....
Nou ik vind het vrij irritant soms, bovendien is het helemaal niet interessant om te lezen.quote:
doe ik ook hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon doen natuurlijk
mja daar duurt een sc wel drie dagen dus het valt niet zo opquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan let je toch niet goed op bij SPO. Daar zit veel minder man, maar daar gaat het precies hetzelfde. Of de hele tijd burp
Daar ging het nog sneller dan hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de ONZ-SC werd het zelfs verwijderd toen die nog open was.Was daar soms net een soort groeps msn gesprek.
Ik snap we wat je bedoelt, het stoort me alleen niet zo erg. Ik doe het zelf ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mwoah vind ik niet.
[..]
Nou ik vind het vrij irritant soms, bovendien is het helemaal niet interessant om te lezen.
Nee, veel klefferquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar ging het nog sneller dan hier?
ik vind wel dat dat er bijhoortquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mwoah vind ik niet.
[..]
Nou ik vind het vrij irritant soms, bovendien is het helemaal niet interessant om te lezen.
Mwa. Daar ging het ook wel snel. Maar meer dat er echt nooit iets zinnigs tussenzat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar ging het nog sneller dan hier?
Minstens jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja daar duurt een sc wel drie dagen dus het valt niet zo op.
Ik snap ook niet wat de toegevoegde waarde is van het melden dat je er weer bent, helemaal niet als je alleen maar ff een half uurtje eten was of ff boodschappen doen. Kijk Symphonic doet het ook maar die is dan ook vaak een hele tijd hier niet geweestquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap we wat je bedoelt, het stoort me alleen niet zo erg. Ik doe het zelf ook
Goh, hoe heet dat subforum ook alweer?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:08 schreef Myraela het volgende:
Maar meer dat er echt nooit iets zinnigs tussenzat.
Ik ga me inderdaad niet bij elke scheet af en aanmelden. Als ik me weer meld ben ik meestal een paar uur niet geweest. Maar mensen die dat wel doen, prima hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat de toegevoegde waarde is van het melden dat je er weer bent, helemaal niet als je alleen maar ff een half uurtje eten was of ff boodschappen doen. Kijk Symphonic doet het ook maar die is dan ook vaak een hele tijd hier niet geweest.
Maar goed zoals ik al zei, ik probeer er langs te lezen.
Dat argument krijg ik bij elk slotje dat ik zet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Goh, hoe heet dat subforum ook alweer?
In zekere zin hoort het erwel bij, maar de zinnige posts sneeuwen soms wat onder door het gezwaai, je hebt soms echt sc's erbij zitten waar 100 van de 300 posts eenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind wel dat dat er bijhoort
Je bouwt toch een soort virtuele sociale contacten op in een SC.
Ik heb me er nooit aan geergerd, en iedereen is hier welkom, da;s ook best uniek. Er zijn SC's waar je echt niet tussen de vaste kliek komt.
je hebt het ook prima in de hand.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat argument krijg ik bij elk slotje dat ik zet.Het is onzin, geen MSN/bagger/twitter/dagboek/dumpplek
Open er een topic over. In ONZ.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In zekere zin hoort het erwel bij, maar de zinnige posts sneeuwen soms wat onder door het gezwaai, je hebt soms echt sc's erbij zitten waar 100 van de 300 posts eenzijn, of een ik ga eten/slapen/schijten/neuken post.
Hmm misschien omdat ik dat in het echt ook doe, geen idee. Ik vind het wel kunnen. Niemand hoeft er op te reageren en ook niet iedereen reageert er op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat de toegevoegde waarde is van het melden dat je er weer bent, helemaal niet als je alleen maar ff een half uurtje eten was of ff boodschappen doen. Kijk Symphonic doet het ook maar die is dan ook vaak een hele tijd hier niet geweest.
Maar goed zoals ik al zei, ik probeer er langs te lezen.
als iemand dat allemaal tegelijk kan word ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:11 schreef Rauzer het volgende:
, of een ik ga eten/slapen/schijten/neuken post.
Zou ook een klacht kunnen zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
O
[..]
Open er een topic over. In ONZ.
Onzinnigheid. Verklaar je nader.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm misschien omdat ik dat in het echt ook doe, geen idee. Ik vind het wel kunnen. Niemand hoeft er op te reageren en ook niet iedereen reageert er op.
Waar ik me dan drukker om kan maken is de onzinnigheid af en toe. Maar daar probeer ik idd over heen te lezen of ik ga iets anders doen. Ieder z'n ding.
Doe maar hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt het ook prima in de hand.
En als ik een slotje zie dat ik echt zonde vind, stuur ik gewoon een PM
Die zijn er al. Goedemorgen Zondag 1 Augustus 2010quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
O
[..]
Open er een topic over. In ONZ.
Onzin(nigheid)quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onzinnigheid. Verklaar je nader.
AP-topicquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe maar hoor.Als ik PM's van users krijg dan denk ik ook nog wel een keer over een slotje na, tenzij het een user is die 10 topics in een uur maakt. Dan heb ik daar ook geen zin meer in.
Die topics zijn wel echt ECHT ergquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die zijn er al. Goedemorgen Zondag 1 Augustus 2010
Lol.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die zijn er al. Goedemorgen Zondag 1 Augustus 2010
Nou, dat is er dan weer eentje waar ik wel altijd over nadenk.quote:
het feit dat ik pas 1x een PM heb gestuurd heb zegt genoeg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe maar hoor.Als ik PM's van users krijg dan denk ik ook nog wel een keer over een slotje na, tenzij het een user is die 10 topics in een uur maakt. Dan heb ik daar ook geen zin meer in.
Die Trevland enzo vooral meestal. Zeg gewoon 1 keer goedemorgen ofzo, maar nee, die reageren op iedereen apart.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die topics zijn wel echt ECHT erg. Dat is alleen maar gezwaai
Je zit toch niet de hele dag in ONZ te koekeloeren al haar slotjes te bekijkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het feit dat ik pas 1x een PM heb gestuurd heb zegt genoeg.
Je doet het gewoon hartstikke goed
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het feit dat ik pas 1x een PM heb gestuurd heb zegt genoeg.
Je doet het gewoon hartstikke goed
Ja en als hij dat nou een keer doet, nee iedere dag maar weerquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die Trevland enzo vooral meestal. Zeg gewoon 1 keer goedemorgen ofzo, maar nee, die reageren op iedereen apart.Echt afschuwelijk.
precies, dat is wel eens lastig. Heb ik ook wel eens met Tong topics.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, dat is er dan weer eentje waar ik wel altijd over nadenk.Omdat ik die gast niet uit kan staan zou ik er altijd een slotje op willen gooien. Maar soms maakt die iets dat ik van een andere user ook open zou laten, dus dan moet ik redelijk zijn.
Mennnn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en als hij dat nou een keer doet, nee iedere dag maar weer. En iedereen heeft bij hem een aparte smiley
Ja, wat ik niet snap is dat het lijkt alsof hij echt alle vrijheid krijgt om alles vol te baggeren met z'n onelinersquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, dat is wel eens lastig. Heb ik ook wel eens met Tong topics.
Ze gaan nergens over, maar ik sluit ze dan wel met een glimlach. En als het dan een keer echt ergens over gaat moet ik echt nadenken.
Pff, nee ik heb geen zin om daar over uit te wijden eigenlijk want het is niet belangrijk. Het zijn dan gewoon onderwerpen die mij niet interesseren en die ik daarom dus onzinnig vind. De hond van tante Ria ofzo. Altijd maar weer die hondquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onzinnigheid. Verklaar je nader.
Hij kent de grenzen en gaat er nooit overheen. En als je hem vraagt te stoppen stopt die ook, zonder gezeur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wat ik niet snap is dat het lijkt alsof hij echt alle vrijheid krijgt om alles vol te baggeren met z'n oneliners
Ja, maar hij blijft wel terugkomen. Een willekeurig iemand moet het maar eens proberen in FB te baggerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij kent de grenzen en gaat er nooit overheen. En als je hem vraagt te stoppen stopt die ook, zonder gezeur.
Nee joh, echt niet, maar ik kijk heeel vaak in de nieuwe topiclijst, en soms open ik dan ook reeds gesloten topics uit nieuwsgierigheid... En van de 9000 slotjes zijn er 8999 echt terecht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je zit toch niet de hele dag in ONZ te koekeloeren al haar slotjes te bekijken?
Mja, true. Maar ik weet niet, ik vind hem wel lachen. Altijd gevonden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar hij blijft wel terugkomen. Een willekeurig iemand moet het maar eens proberen in FB te baggeren.
Tong is ook gewoon leuk. Andere baggeraars niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar hij blijft wel terugkomen. Een willekeurig iemand moet het maar eens proberen in FB te baggeren.
Tot op zekere hoogte. Niet als het van die voorspelbare topics zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tong is ook gewoon leuk. Andere baggeraars niet.
Dat is tong, my young padawan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Niet als het van die voorspelbare topics zijn.
Preciesquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef Myraela het volgende:
Maar ik weet niet, ik vind hem wel lachen. Altijd gevonden.
Zo hoort het imo ook. Dat je je niet te groot daarvoor voeltquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet, maar ik kijk heeel vaak in de nieuwe topiclijst, en soms open ik dan ook reeds gesloten topics uit nieuwsgierigheid... En van de 9000 slotjes zijn er 8999 echt terecht.
Ik gooi zelf ook wel eens iets te snel dicht hoor. En als ik dan een PM oid krijg ga ik er echt nog wel een keer naar kijken, en als de Pm er gelijk heeft gaat het topic zonder pardon maar met excuses weer open
My young watquote:
jah maar soms zit er wel een goede boodschap in. En helaas kan ik zijn humor over het algemeen wel waarderenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fokking noob, Star wars.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo hoort het imo ook. Dat je je niet te groot daarvoor voelt.
[..]
My young wat? Ja mwa, tot op heden weet hij me vaak wel te verrassen
.
LEUK ZEG. :3quote:
Oh, het is niet helaas hoor, ik kan er vaak ook wel om lachen. Maar soms wordt het wel best irritantquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah maar soms zit er wel een goede boodschap in. En helaas kan ik zijn humor over het algemeen wel waarderenEn idd hij zeikt nooit over een slotje, en als hij dat wel doet heeft hij vaak nog gelijk ook.
WBHEBWHEBWHBWHWHWquote:
Ja is toch zo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:25 schreef -Miauw- het volgende:
Bella, mijn schoonzus ergert zich ook zo aan dat kind in die Sisi-reclame.
"Wat kijkt dat kind ongelooflijk dom. Ik kan er niet tegen"
Als ik met haar op de bassischool zat was het mijn vriendin geworden. Ze doet me denken aan Evaquote:
Nee hoor, absoluut niet...quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo hoort het imo ook. Dat je je niet te groot daarvoor voelt.
[..]
Braun?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ik met haar op de bassischool zat was het mijn vriendin geworden. Ze doet me denken aan Eva
Was iedereen maar zo. Ik ken er genoeg die echt te koppig zijn om ook maar een centimeter toe te gevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut niet...
Ik ben ook maar een mens, en als ik met mijn verkeerde been uit bed stap, of er met mijn kop niet helemaal bij ben dan gaat er wel eens iets mis. Dan kun je wel volharden in je gelijk, maar als je geen gelijk hebt moet je dat gewoon kunnen toegeven.
Ook als ik handbal fluit doe ik dat. Als de speler gelijk heb draai ik een foute beslissing gewoon terug. En dan kun je de rest van de westrijd niet meer stuk.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb een race baan gekregen van de Sint.
Gezin geen zin in.
Leven naast Fok! ? Ja ik ben penningmeester van de postzegelclub lik m'n reet.
ik ook wel in het verleden, maar da's af en toe niet te volgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:23 schreef Bos81 het volgende:
Niks tegen TOng, is een prima kerel. Ik spreek hem soms ook op MSN
Heet ie zo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook wel in het verleden, maar da's af en toe niet te volgen
Maar herman is een toffe peer
Gooi ze eens op tafelquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet alleen triviale feiten over hem.
quote:
Heb jij trouwens dat ene paardje ook verkocht? Die van die foto hier?quote:
Ja, ze zijn allebei verkochtquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens dat ene paardje ook verkocht? Die van die foto hier?
of bedoel je die wit bonte?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens dat ene paardje ook verkocht? Die van die foto hier?
Niet heel groundbreaking, gewoon dat ie die ene vande Dolly Dots genuekt heeft, hij komt uit Zaltbommel, de mooiste vrouw ooit vindt ie Ingrid Bergman.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet heel groundbreaking, gewoon dat ie die ene vande Dolly Dots genuekt heeft, hij komt uit Zandbommel, de mooiste vrouw ooit vindt ie Ingrid Bergman.
Nee die verkoop ik nooitquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die! Die lijkt op een prentenkaart
Wtf hoe vet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat! Toen ze 12 was kreeg ze een ladyshave van haar ouders, een Braun (serieus). Het was de eerste zomer dat ik mijn benen schoor
moet je in Noord Holland komen wonenquote:
Ik ben jaloers op mensen die heel goed kunnen rijden, ik heb het maar vooral leuk gehouden. Paar wedstrijden, maar toen ik teveel gezeur over trainingen kreeg vond ik het niet meer leuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je in Noord Holland komen wonen
Als je zin hebt kom je maar een keer paard rijden. Die van mij past zich aan aan de ruiter. Zelfs een kind van 6 kan er op, maar ook iemand die Z rijdt
Zo'n groepquote:
Skype, voor en door FOK!kers lijkt mequote:
JaGquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je in de groep met annnet en graseter en patrick enzo?
Jij ook gekkiequote:Op maandag 2 augustus 2010 01:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Skype, voor en door FOK!kers lijkt me
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk! Vooral toen ik erachter kwam dat het snel weer aangroeit en ik mijn benen niet mocht scheren van mijn moederquote:
als je gewoon een keer lekker recreatief wil rijden kom je maar langs hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen die heel goed kunnen rijden, ik heb het maar vooral leuk gehouden. Paar wedstrijden, maar toen ik teveel gezeur over trainingen kreeg vond ik het niet meer leuk.
Baggerbart erbij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je in de groep met annnet en graseter en patrick enzo?
Ik heb pas sinds gisteren skype.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb daar vanaf begin dit jaar ofzo gezeten. Maar nu ben ik het ookwel zat geraakt.
Wtf waarom niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Vooral toen ik erachter kwam dat het snel weer aangroeit en ik mijn benen niet mocht scheren van mijn moeder
Ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Baggerbart erbij?
Spreken ze met z´n allen af om iemands FoBo vol te spammen.
Doekje doekje doekjequote:Op maandag 2 augustus 2010 01:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je gewoon een keer lekker recreatief wil rijden kom je maar langs hoor.
Ik rij zelf ook puur recreatief. Mijn bijrijdster gaat wel wedstrijden met mijn paard doen.
Oh, ik wist niet dat jij er ook bij zatquote:
Ik ken iemand die het uitspreekt als Skaipie (met Amerikaans accent) en ik vraag me af of ze gelijk heeft, want Nikequote:Op maandag 2 augustus 2010 01:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds gisteren skype.
En Annnet wilde me er niet bij hebben, hobbyhoer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.En ze openen topics die ze dan volgooien.
Mwa, zitten wel toffe mensen bij hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.En ze openen topics die ze dan volgooien.
Ik heb het amerikanen horen zeggen en die zeggen gewoon skype.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het uitspreekt als Skaipie (met Amerikaans accent) en ik vraag me af of ze gelijk heeft, want Nike
Sinds vandaag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat jij er ook bij zat!
Oh ze zijn wel tof hoor, anders had ik er niet zolang gezeten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, zitten wel toffe mensen bij hoor. Alleen sommige laten zich hard opnaaien.
Ik zie ook nergens een topic eroverquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sprken we binnenkort een keer af. En is ta niet op zo'n fucking duffe dressuur stal.quote:
Mijn moeder vond het onzin, "Je hebt geen haren op je benen!"quote:
Ik zal binnenkort eens inloggenquote:
Ja, sommige imo. Patrick enzo zijn wel tof, maar die baggerbart enzo, nahquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ze zijn wel tof hoor, anders had ik er niet zolang gezeten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het amerikanen horen zeggen en die zeggen gewoon skype.
Die foto van fok.rarquote:
quote:
Die is nu bezigquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens inloggen.
[..]
Ja, sommige imo. Patrick enzo zijn wel tof, maar die baggerbart enzo, nah.
Dat is wel beter ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sprken we binnenkort een keer af. En is ta niet op zo'n fucking duffe dressuur stal.
Iedereeb doet het zijne, en iedereen wordt in zijn waarde gelaten (zoals het zou horen)
Is dat die met die hele klein en zijn broek nog aan maar net tussen zijn gulp?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die foto van fok.rar_________________________!
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat die met die hele klein en zijn broek nog aan maar net tussen zijn gulp?
mijn dochter van 11 scheert haar oksels al een tijdje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het onzin, "Je hebt geen haren op je benen!"
Ja duh, maar die groeien weer aan. Ik heb de hele zomer met stoppels rondgelopen![]()
shit, wat de naam 'Braun' allemaal niet lostmaakt bij me.
Afspraak bij psycholoog inboekt*
Topic?quote:
het goeie woord, de stal waar ik sta is ook lekker boersquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja.Een vriendin van mij heeft ook paarden, lekker boers is het daar, daar voel ik me echt heerlijk.
Of in het buitenland gewoon een paard en een berg/bos/strand en ik vind het heerlijk.
Is er niet denk ik.quote:
Er was iemand die had er een UI van, dat die lul ronddraaidequote:
Oh dat plagen was verschrikkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter van 11 scheert haar oksels al een tijdje.
Iik plaag haar graag met haar opkomende tetten
Mijn stiefdochter van 12 heeft alles er al op en aan zitten, en daar zit ze gelukkig ook niet mee.
O.quote:
ik plaag met een dikke knipoog, juist om haar duidelijk te maken dat het er bij hoort, en dat ze zich er vooral niet druk om moet maken, en dan snapt ze heel goed hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat plagen was verschrikkelijkserieus
Echt he, ik wil ook zo'n vader.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:51 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij is Symph echt een fucking stoere vader.
ja en daarom vond ik het plagen juist niet leuk. Doe maar gewoon normaal, ik hoefde er geen bijzondere aandacht voor. Leek het juist abnormaal!quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik plaag met een dikke knipoog, juist om haar duidelijk te maken dat het er bij hoort, en dat ze zich er vooral niet druk om moet maken, en dan snapt ze heel goed hoor
Ze weet dat het gewoon een bespreekbaar onderwerp is, ent als ongesteldheid. Gewoon geen taboe en geen gezeur
Doe ik ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:51 schreef Myraela het volgende:
Ik werd voor het eerst ongesteld toen ik 12 was ofzo, meteen naar mijn moeder gerend.En toen zei ze alleen maar " nu ben je een echte vrouw"
Maar ik kan sowieso wel over alles praten met mijn moeder. behalve over seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |