Nee dusquote:
Geniet van je vrije dagquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een deprimerende TT![]()
Als ik vandaag niet lekker vrij zou zijn
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:02 schreef Crazy-M het volgende:
wou deze nog even meenemen. nu echt maar oogjes sluiten, poesje: jij ook lekker slapen
En benny ook maar vast slaap lekker
doe alle vrouwen daar maar de groeten namens CrazyMquote:
Hee bos. Schijnt de zon bij jouwquote:
doe ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe alle vrouwen daar maar de groeten namens CrazyM
spreek je later morgen wel weer. (denk ik als ik internet heb ergens)
ok geef ook maar mijn nummer; 0900 060.....quote:
waarom dan zonnebril ?quote:
Ga nou het is kindertjes bedtijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok geef ook maar mijn nummer; 0900 060.....
Ik ben van maandag tot en met zondag 24 uur per dag vrijquote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben van maandag tot en met zondag 24 uur per dag vrij
Post ik een keer een vrolijkere smiley is het nog steeds niet goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef crv het volgende:
[..]
waarom dan zonnebril ?
Ben je cool vannacht ?
Ik ook, nog drie wekenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben van maandag tot en met zondag 24 uur per dag vrij
jah ik weet moet gaanquote:
Fail. Het is 0906 ....quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok geef ook maar mijn nummer; 0900 060.....
Juist wel, ik dacht ook dat je vrolijk was juistquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post ik een keer een vrolijkere smiley is het nog steeds niet goed
uitsloverquote:
ik vind het juist helemaal tof dat je dat doet manquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post ik een keer een vrolijkere smiley is het nog steeds niet goed
Rick James?quote:
muismeisje ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik weet moet gaan
maar was nog ff met iemand bezig
dat jij aan de sekslijn denkt :pquote:
Okee danquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist wel, ik dacht ook dat je vrolijk was juist!
jahquote:
Ik kan wel werken, maar niet fulltime en hooguit 2 uur per dag en dan ook niet 5 dagen per week. Heb mijn rust harder nodig dan de gemiddelde manquote:
Ah okay.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan wel werken, maar niet fulltime en hooguit 2 uur per dag en dan ook niet 5 dagen per week. Heb mijn rust harder nodig dan de gemiddelde man
Zwaarste gevangenis in de VS. Mén, wat daar rondlooptquote:
Poezelquote:
Standaard SBS6 toch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, wel de Smaakpolitie. Die voice-over, wat een sensatiemaker zeg
volgens mij heb ik die wel eens gezienquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zwaarste gevangenis in de VS. Mén, wat daar rondloopt..
Ja, hij is alleen te grootquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond jouw deadmau5 UI ook leuk trouwens!
Slaap lekker meneer de bakkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef crv het volgende:
Wel ik ga ook maar eens plat![]()
Morgen vandaag weer een lange dag voor de boeg
Het was een webiconquote:
Die Jap daar linksquote:
Wat let jequote:
TENSO!quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:32 schreef Zeroku het volgende:
i Top 100 van zondag 1 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 596 Zeroku
Fluit onschuldig.
Opstaan, ontbijten, FOK!ken, slapen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Bos81 het volgende:
hoe lukt het jullie toch om zoveel te posten? Ik ga af en toe over de 100 heen en dat vind ik al veel.
Maar over de 300 heb ik volgens mij nog nooit gehaald
Overal op reageren, bij voorkeur met enkel een smiley. En in MEN heb je flink wat spelletjes waar je veel kan postenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Bos81 het volgende:
hoe lukt het jullie toch om zoveel te posten? Ik ga af en toe over de 100 heen en dat vind ik al veel.
Maar over de 300 heb ik volgens mij nog nooit gehaald
Ja, maar hoe houden ze dat vol. Ik probeer dat ook, maar na 2 uur heb ik het wel gezien hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Opstaan, ontbijten, FOK!ken, slapen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Opstaan, ontbijten, FOK!ken, slapen.
Daar zit wat in jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Overal op reageren, bij voorkeur met enkel een smiley. En in MEN heb je flink wat spelletjes waar je veel kan posten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe houden ze dat vol. Ik probeer dat ook, maar na 2 uur heb ik het wel gezien hoor.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Overal op reageren, bij voorkeur met enkel een smiley. En in MEN heb je flink wat spelletjes waar je veel kan posten.
Ik deed voor hoe je moest posten met een enkel een smilie om zo in Myraela's lijst te komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:41 schreef Bos81 het volgende:
Laat ook maar, Je neemt me gewoon niet serieus
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik deed voor hoe je moest posten met een enkel een smilie om zo in Myraela's lijst te komen! En toen dacht ik dat jij het ook deed maar je snapte het werkelijk niet
.
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik deed voor hoe je moest posten met een enkel een smilie om zo in Myraela's lijst te komen! En toen dacht ik dat jij het ook deed maar je snapte het werkelijk niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |