abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85852554
kennen jullie toevallig ook al het hole aarde verhaal?

gaat zo in de noord en zuidpool van de aarde zit een gat
in de aarde zit een kleine zon
tussen die gaten bij de noord en zuidpool kan je doorheen
en daaronder zou een hele wereld ufo mensen leven of de mensen die vanaf het begin hier al waren
maar hun verstand niet hebben veranderd naar een 3 dimensionaal denken
wij lopen dus eigenlijk op andermans voeten waar ze ook een kleine zonnetje hebben

naja even de andere simpelen feiten

ufo's bestaan
ze zijn zelf hier
wil je een verklaring kan ik je zo gegeven heeft met et bestaan van het universum en tijd te maken

Amerika heeft verschillende ondergrondse bassisen voor als de wereld vergaat

we leven in een systeem voor de elite

de werkelijkheid word je al sinds de taal is ontstaan voor gelogen

taal bestaat eigenlijk helemaal niet

leven is overal

je bent altijd onsterfelijk al is het niet geestelijk heb je nog het behoud van stoffen

niks is slecht voor

alles hoort te gaan zoals het gaat

geluk en ongeluk bestaan niet netzoals goed en slecht

alles is de schuld van god
want hij heeft het universum gemaakt en dus ook ons
dus daarom is het zijn schuld

dus daarom bestaat god ook gelijk niet

het universum heeft zichzelf gemaakt

het universum is niet ontstaan uit het niets
er was altijd al iets waarvan de positief en negatief uit elkaar zijn getrokken

je gedachte kracht heeft invloed op je omgeving

aijo borden zijn niet alleen voor geesten oproepen maar ook om je onderbewust zijn op te roepen

alles kan wat je voor werkelijkheid houd kan ook maar een gedachte in je hoofd zijn die je ziel toevallig ontvangt

naja ik weet er zo nu ff verders geen meer maarja komen vast nog wel ooit een paar naar binnen als je vragen hebt over een van deze dingen ik wil ze zeker uitleggen in een lange versie
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:35:18 #227
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85853651
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef TWERT het volgende:
kennen jullie toevallig ook al het hole aarde verhaal?

gaat zo in de noord en zuidpool van de aarde zit een gat
in de aarde zit een kleine zon
tussen die gaten bij de noord en zuidpool kan je doorheen
en daaronder zou een hele wereld ufo mensen leven of de mensen die vanaf het begin hier al waren
maar hun verstand niet hebben veranderd naar een 3 dimensionaal denken
wij lopen dus eigenlijk op andermans voeten waar ze ook een kleine zonnetje hebben

naja even de andere simpelen feiten

ufo's bestaan
ze zijn zelf hier
wil je een verklaring kan ik je zo gegeven heeft met et bestaan van het universum en tijd te maken

Amerika heeft verschillende ondergrondse bassisen voor als de wereld vergaat

we leven in een systeem voor de elite

de werkelijkheid word je al sinds de taal is ontstaan voor gelogen

taal bestaat eigenlijk helemaal niet

leven is overal

je bent altijd onsterfelijk al is het niet geestelijk heb je nog het behoud van stoffen

niks is slecht voor

alles hoort te gaan zoals het gaat

geluk en ongeluk bestaan niet netzoals goed en slecht

alles is de schuld van god
want hij heeft het universum gemaakt en dus ook ons
dus daarom is het zijn schuld

dus daarom bestaat god ook gelijk niet

het universum heeft zichzelf gemaakt

het universum is niet ontstaan uit het niets
er was altijd al iets waarvan de positief en negatief uit elkaar zijn getrokken

je gedachte kracht heeft invloed op je omgeving

aijo borden zijn niet alleen voor geesten oproepen maar ook om je onderbewust zijn op te roepen

alles kan wat je voor werkelijkheid houd kan ook maar een gedachte in je hoofd zijn die je ziel toevallig ontvangt

naja ik weet er zo nu ff verders geen meer maarja komen vast nog wel ooit een paar naar binnen als je vragen hebt over een van deze dingen ik wil ze zeker uitleggen in een lange versie
Het ligt er maar net aan HOE je ´kijkt´ naar bepaalde gebeurtenissen,woorden,beelden enz...(of niet, OOG)
dit noem ik ´blind´ creeren zonder DOEL,een ander ´ontberen´ MET doel...
Lees je het wel of lees je het niet...Geloof je het wel of geloof je het niet...en wie bepaald dat je erover mag oordelen...niemand?...geloof dat maar NIET...de ´onzichtbare´ deel van de mensen bepaald...niet JIJ al individu...want zodra je dat doet...word je HARD afgestraft...
ARGU-S-OOG...
ARGU(ment)S(ysteem)OO(rlo)G...(ment)O(rlo)OG - mentor loog oog...
(ysteem) - You STill the sEEM
remember that...nadruk op ST-ILL...
waar heb ik dat ´oog´ en dit systeem eerder gezien???inzicht??Nee, gewoon een ´gehacked´ UMTS computer systeem die je draait ´richting´ de mensen die het niet zien...Psycho-Games en manipulatie...simpel..Ook HIER...
je bent hier ´ZIELTJES´ aan het ´recurteren´,(L)OOG...denk je echt dat JIJ uit jezelf hier PRAAT???
denk eens na...je werkt hier met ´precies´ het zelfde systeem,alleen met een andere ´concept´...
kijk eens richting Kerklui...met de nadruk op
LUI en STE(R)REN...luisteren en UFO´s?
herhaling herhaling herhaling...
help je mee of kraak je alles af...dat is mijn vraag aan jou, de lezer hier...het draait om ´plezier´ daar en ook hier...want de mensheid is een ´systeem´...DNA blauwdruk, zoek dat maar eens op...dan kom je er zo op...
Blijf lekker jezelf...dat is mijn motto...
pi_85857031
Ik lees hier veel over DNA-'programmering' en dat dit bij blanken beter zou moeten gaan? Leg eens uit? Als wetenschapper met een moleculair genetische achtergrond ben ik wel benieuwd hoe dat dan moet zitten. En houd je er bij je antwoord ook rekening mee dat het DNA nog niet ontcijferd is? En dat DNA in de evolutie pas honderden miljoenen jaren later zijn functie als data-opslag heeft gekregen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 30-08-2010 00:35:05 (spelfout, heh) ]
pi_85857141
Waarom schrijven mensen hier zo slecht Nederlands?
pi_85858448
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:52 schreef Boekenwurm het volgende:
Even checken: heb je het (ook) over mij? Ik probeer er altijd goed op te letten, als amateur-spellingsnazi.

Van sommige mensen sta ik nog wel eens te kijken. Hoe verwachten mensen dat je hun standpunten opvat wanneer de benodigde intelligentie duidelijk ontbreekt als het gaat om de juiste letters en leestekens gebruiken?
pi_85859712
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan HOE je ´kijkt´ naar bepaalde gebeurtenissen,woorden,beelden enz...(of niet, OOG)
Lees je het wel of lees je het niet...Geloof je het wel of geloof je het niet...en wie bepaald dat je erover mag oordelen...niemand?...geloof dat maar NIET...de ´onzichtbare´ deel van de mensen bepaald...niet JIJ al individu...want zodra je dat doet...word je HARD afgestraft...
ARGU-S-OOG...
waar heb ik dat ´oog´ en dit systeem eerder gezien???inzicht??Nee, gewoon een ´gehacked´ UMTS computer systeem die je draait ´richting´ de mensen die het niet zien...Psycho-Games en manipulatie...simpel..Ook HIER...
je bent hier ´ZIELTJES´ aan het ´recurteren´,(L)OOG...denk je echt dat JIJ uit jezelf hier PRAAT???
denk eens na...je werkt hier met ´precies´ het zelfde systeem,alleen met een andere ´concept´...
help je mee of kraak je alles af...dat is mijn vraag aan jou, de lezer hier...het draait om ´plezier´ daar en ook hier...want de mensheid is een ´systeem´...DNA blauwdruk, zoek dat maar eens op...dan kom je er zo op...
tja als je vraagt of ik mee werk dan doe ik dat tuurlijk maar ik doe het maar zo kort omdat ik geen zin heb alles voor niets op te schrijven
en tja als het fout geschreven is srry mijn taalent in taal is echt heel slecht:P
maarja waarom ik er soms zo over denk en kortaf lijk is omdat tja ik al filisofeer over wat leven nu toch wel eigenlijk niet wel niet is en ik gok dat ik toch al wel heel ver ben of tja eigenlijk al er wel ben
ook snap ik gwn niet alles wat je zegt XD
pi_85859849
Dat LHO onschuldig blijkt uit CIA gegevens.
pi_85871047
quote:

[..]

ARGU-S-OOG...
_O-
pi_85872430
edittt
pi_85872458
quote:

[..]

ARGU-S-OOG...
Het moest toch serieus blijven :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:58:37 #236
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85879971
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:33 schreef TWERT het volgende:

[..]

tja als je vraagt of ik mee werk dan doe ik dat tuurlijk maar ik doe het maar zo kort omdat ik geen zin heb alles voor niets op te schrijven
en tja als het fout geschreven is srry mijn taalent in taal is echt heel slecht:P
maarja waarom ik er soms zo over denk en kortaf lijk is omdat tja ik al filisofeer over wat leven nu toch wel eigenlijk niet wel niet is en ik gok dat ik toch al wel heel ver ben of tja eigenlijk al er wel ben
ook snap ik gwn niet alles wat je zegt XD
Hmm, ik zie een glimp van kritisch denkvermogen en zelfrelativering maar toch, toch kan ik me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat jij de wereld en de dingen om je heen nog niet zo goed begrijpt. Je bent nog jong zeker?
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:00:22 #237
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85880025
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:43 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Het moest toch serieus blijven :')
Het was een testje om te kijken of TWERT wel enigszins contact heeft met Aarde, zijn post deed nl het ergste vermoeden. Als ik willekeurige prietpraat van Argusoog kopiepeest met daarin een soortgelijk idioom, en hij de onzin die het is niet aanziet voor wat het is maar er vrolijk in mee zou gaan weet je dat je van doen hebt met een idioot. Gelukkig is er nog een beetje hoop.
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:07:31 #238
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85880217
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:42 schreef WilburQuant het volgende:
Is dat wel zo?
pi_85880678
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:07 schreef Terecht het volgende:

[..]

Is dat wel zo?
tja, ik ben wel benieuwd welke CIA-gegevens dat dan zouden moeten zijn ... (sowieso, als ik één 'bron' in die hele zaak rondom de moord op JK niet zou vertrouwen, is het wel de CIA, waarvan bekend is dat juist de CIA een stevig 'dubbelspel' heeft gespeeld en een hoop dingen graag 'verborgen' wilde houden in een eventueel 'onderzoek' en dus een enorm belang erbij had vooral veel 'misinformatie' te plaatsen...:

Tevens is het juist de CIA die Oswald, als voormalig deserteur met russische vrouw die en KGB-achtergrond had, stevig inde gaten had _moeten _ houden, maar zelfs over de mexico reis en het bezoek aan de Cuba-ambassade door LHO daar is weinig bekend via CIA-rapporten die allemaal 'lastig vindbaar' blijken te zijn, of ook volledig ontbreken... ook over de debriefing na terugkeer uit de Sovjet-Unie van ex-militair Oswald is helemaal niks-nada-nakkes bekend, terwijl de CIA dat had _moeten_ doen)...

Mijn idee is dat de bewering dat LHO volledig onschuldig is aan een eventuele moord op JFK en/of complot rondom die moord, even geloofwaardig/aannemelijk als een bewering dat het CIA erna _alles_ gedaan heeft om een onderzoek daarnaar volledig te ondersteunen in al zn facetten. en die kans schat ik érg klein in, ik vermoed dat de CIA een onderzoek achteraf mer heeft willen tegenwerken, dan eraan mee wilde werken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85881532
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Even checken: heb je het (ook) over mij? Ik probeer er altijd goed op te letten, als amateur-spellingsnazi.

Van sommige mensen sta ik nog wel eens te kijken. Hoe verwachten mensen dat je hun standpunten opvat wanneer de benodigde intelligentie duidelijk ontbreekt als het gaat om de juiste letters en leestekens gebruiken?
Ik doelde niet op jou nee. En het gaat me ook niet om een spelfoutje of twee, maar als mensen gaan pretenderen de grootste geheimen op aarde doorgrond te hebben maar consequent stam+t of interpunctie negeren, dan komt het nogal tenenkrommend over ja.
pi_85881555
quote:
Geef dan ook meteen een bron, liefst CIA natuurlijk.
pi_85886080
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef Gray het volgende:
Ik lees hier veel over DNA-'programmering' en dat dit bij blanken beter zou moeten gaan? Leg eens uit?
DNA is a.h.w. de hardware voor de programma-software voor mind-control.
Het DNA van het blanke ras bevat een enzym dat veel mogelijkheden heeft voor instructie en gegevensopslag. Mind-control en indoctrinatie zoals nationalisme, wedstrijdcultuur en streberigheid is het beste te programmeren bij blanken. Daarnaast zijn mensen met rood haar en groene ogen ideaal voor de Illuminati voor bepaalde funkties, zoals sexuele programmering en astrale magie.

quote:
Als wetenschapper met een moleculair genetische achtergrond ben ik wel benieuwd hoe dat dan moet zitten. En houd je er bij je antwoord ook rekening mee dat het DNA nog niet ontcijferd is?
De Illuminati hebben alle DNA-soorten van alle mensen in hun database. Alles is al door hen met hulp van alien groepen ontcijferd. Per sateliet-radionics wordt DNA-code gebruikt om met name blanke mensen te programmeren en te monitoren. Chip-implantaties zijn hiervoor niet meer noodzakelijk.

quote:
En dat DNA in de evolutie pas honderden miljoenen jaren later zijn functie als data-opslag heeft gekregen?
Dat is waar, maar dat gebeurde op plaatsen ver buiten dit zonnestelsel, miljoenen jaren geleden, toen de mensheid zich in dit heelal ontwikkelde van energie-wezens met een ziel tot fysieke wezens met een ziel. Dit noemt men ook wel "de val uit het paradijs".

Groeten. :)
pi_85886377
quote:
Op zich juist, want LHO kreeg in Minsk, Rusland een chip in zijn hoofd geimplanteerd.

LHO is een asset van zowel de CIA als de KGB. De vrouw van LHO was een Russische KGB-agente die werkte voor haar oom; een hoge KGB-officier in een Sovjet project voor mind-control.

"JFK" is een rituele moord met de Kennedy familie als ritueel Illuminati-slachtoffer uitgevoerd door de CIA in samenwerking met de KGB; in opdracht van de Illuminati; JFK-junior werd eveneens ritueel vermoord in 1999. Maar dit is al zeer oud nieuws. Ik meld het maar even hier om dit forum bij te spijkeren. .

Groeten :)
pi_85886619
Je bent niet grappig, Bankfurt.
pi_85912760
Wellicht snap ik deze vorm van humor niet, maar hij loopt de draak met me te steken toch? Of meent ie dit serieus?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:42:52 #246
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85915567
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:28 schreef Gray het volgende:
Wellicht snap ik deze vorm van humor niet, maar hij loopt de draak met me te steken toch? Of meent ie dit serieus?
Het feit dat je het onderscheid niet kunt maken geeft al aan hoe absurd het is. Als het werkelijk ernstig bedoeld is is het bovenal treurig, als het getrol is begint het onderhand tamelijk te vervelen. Het is hoe dan ook onwelkom in dit topic.
pi_85916473
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het feit dat je het onderscheid niet kunt maken geeft al aan hoe absurd het is. Als het werkelijk ernstig bedoeld is is het bovenal treurig, als het getrol is begint het onderhand tamelijk te vervelen. Het is hoe dan ook onwelkom in dit topic.
Ben vreemdere beweringen tegengekomen, dus sta nergens meer van te kijken.

Mocht hij het wel menen dan heb ik een lading aan tegenargumenten en bewijzen klaar liggen waarom dit volstrekt onmogelijk is.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:50:59 #248
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85918389
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Bankfurt het volgende:
Het gaat met name om de mensen van het blanke ras, ja.

In het algemeen zijn mensen met een gekleurde huid moeilijker te programmeren. Dit heeft zijn oorsprong in het DNA van blanke mensen. Daarom wordt het ideale beeld van blonde mensen met blauwe ogen zo gepromoot in de reclame. Hitler wist er alles van.

Indianen, Negers, Aziaten worden beschouwd als 2e soort of 3e soort.
Ik ben zelf een mengelmoes (Indo) van van alles en nog wat: Indisch, Nederlands, Chinees. Waar val ik dan onder volgens jou qua moeilijkheidsgraad van programmeren? En wat bedoel je precies met 2e en 3e soort?

quote:
Daarom zijn de welvarende landen juist die landen waar het blanke ras nog het meest zuiver is. Er zit een agenda achter. In het algemeen zijn de Illuminati alleen geinteresseerd in slaven van het blanke ras, de rest is voor hen balast en afval. Blanke sex-slaven zijn het meest ideaal voor hun rituelen en indoctrinaties.

Zo'n Tsjunami in Atjeh, Aids in Afrika of een aardbeving in Haiti ruimt lekker op in hun ogen.
Aha, dus die kredietcrisis is onder andere mijn schuld *O*
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86052776

Omdat Nederlands een onbelangerijke taal is
Er zijn net 20 mil mensen die dat bodemtaaltje spreken
Nederland en een paar uit Belgie

Bij Idols worden nederlands talige liedjes niet eens meer geacepteert
Nederlanders van buiten Amsterdam praten bijna allemaal met een Amerikaanse rollende R
Nederland is al jaren bezig om haar taal te vernietigen
De R van het woord SIR is door Nederland genept en de echte nederlandse r gaat verloren
NIEMAND hoor je daar over

Maar maak eens een spelling foutje
En hoppa ze duiken er boven op
Kijk eens op tv na 1 uur in de nacht dan kan je zien wat voor US schoothondje Nederland is geworden
Vieze 06 snollen op tv
IK SCHAAM ME DOOD VOOR Nederland
Dus waarom zou ik de taal eer geven en een spelling correctie nemen
Ik heb me Mavo 4 al 15 jaar terug gehaald dus nu is spelling voor mij niet meer van belang
Ja nederlands was me slechtste vak 6 op eind diploma maar een 9.5 voor Engels
Ik had altijd ruzie met me leraar nederlands
Dus die heeft nooit het respect af kunnen dwingen zodat ik moeite voor zijn vak ging doen

Ik wou eerst een nl corectie in firefox laden maar omdat er hier zo kinderachtig over gedaan wordt
En sommigen zelfs een IQ linken aan taal
Ga ik de addon ook niet in me firefox zetten en ga ik ook me spelling niet zelf checken
Is de moeite niet waard dus ik tiep zoals ik praat niets school regels volgen

Daarbij HAAT ik beatrix en haar mafia familie
Dus doet me deugt om de nederladse taal te verbasteren
Voor ons burgers heeft haaren hoogheid [Te veel gel gebruikt zeker] ook geen respect
Met haar Bilderberger Scul And Bones praat groepje
En wat maakt spelling nou uit
Na mijn idee hebben mensen die foute spelling niet snappen juist een probleem

Roov mj si teh neeg eknel porlbeem mo tid et nezel

Er is studie over gedaan dat de nieuwe geeratie geen goede zinnen nodig heeft
We lezen vaak 1e leter en laatste en wat er tussen zit maken we zelf wat van in ons hoofd
Dat is na mijn idee pas slim iets wat fout is wel snappen
Dan heb je IQ omdat je ook off the road kan denken
Als je alleen juiste spelling snapt dan ben je beperkt in gebruik na mijn idee _O-

LoL Conspiracy - geheim
Nederland wil meer amerikaans worden
Dus de Tiepishe nederlanshe klanken moeten uit de taal gedreven worden [expresh fout gedaan]
Zodat onze taal meer Engels-Amerikaans klinkt
Dan wordt het makkelijker voor de NL burgers om de Engelse taal te adopteren
Want de NWO wil dat iedereen op de wereld de engelse taal machtig wordt
In Frankerijk wordt nog gezocht naar een juist woord om de taalklank om te buigen_O-
  zaterdag 4 september 2010 @ 08:33:41 #250
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_86053110
KLB is een eindje verderop. Verder spreek je jezelf nogal tegen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')