Tintelingen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die tintelingen omg, die zijn zo heerlijk hè.
Waarom nietquote:
Ja. Als jij op je hand gaat zitten om een stranger te creëren, dat zijn tintelingen.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Als jij op je hand gaat zitten om een stranger te creëren, dat zijn tintelingen.
Verslaafd worden doe je er niet snel aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik word spontaan verslaafd aan xtc als ik jullie zo hoor praten
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Als jij op je hand gaat zitten om een stranger te creëren, dat zijn tintelingen.
Meer het idee weet jequote:Op zondag 1 augustus 2010 22:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Verslaafd worden doe je er niet snel aan.
Gast, dat doe je morgen maar weer hoorquote:
Ik drink ook veel te veel ijsthee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd aan ice tea
brbrbrbrb
Pfffffffff op Extrema had ik eerst ZOVEEL FUCKING ZIN IN dat spul en dacht ik aaah ik ga het nooit meer gebruiken, straks raak ik verslaafd. Maar op een gegeven moment kwam ik in zo'n trance en zonder drugs is dat toch eigenlijk ook wel heel chill.quote:
Ik raak alleen in trance als ik een leuk meisje zie waar ik m'n ogen niet vanaf kan houden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pfffffffff op Extrema had ik eerst ZOVEEL FUCKING ZIN IN dat spul en dacht ik aaah ik ga het nooit meer gebruiken, straks raak ik verslaafd. Maar op een gegeven moment kwam ik in zo'n trance en zonder drugs is dat toch eigenlijk ook wel heel chill.
ahhhh wat aandoenlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
5 minuten, laf! Martin Pieters doet dat met 355 nummers. Wel in 3 uur, maar care.quote:
Noem eens artiesten die 10 keer zo goed zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:56 schreef Aapvis het volgende:
waarom heeft bieber 269 miljoen (!) views en andere artiesten die 10 keer zo goed zijn niet?
Vind ik dan hequote:Op zondag 1 augustus 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noem eens artiesten die 10 keer zo goed zijn?
Angerfistquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noem eens artiesten die 10 keer zo goed zijn?
Kankermuziek. Pure oorkanker.quote:
Calvin Harrisquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Vind ik dan he
Blink 182
Green day
Sum 41
Three days grace
Dizzee rascal
Daft Punk
Breakin Benjamin
NOFX
DJ earworm
Deadmou5
Sum 41 is baasquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Vind ik dan he
Blink 182
Green day
Sum 41
Three days grace
Dizzee rascal
Daft Punk
Breakin Benjamin
NOFX
DJ earworm
Deadmou5
DJ Oorwurm?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Vind ik dan he
Blink 182
Green day
Sum 41
Three days grace
Dizzee rascal
Daft Punk
Breakin Benjamin
NOFX
DJ earworm
Deadmou5
Ik las Zutphen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
hard nummer eigenlijk stiekem![]()
![]()
en ik ga naar de stad
zuipeuhh
Kanker is ook goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |