Ja. Tenzij je niet zoveel hebt genomen, dan gaat het geleidelijker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
even een broekie vraag![]()
merk je het moment van inslag duidelijk?
Godverdomme jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja, als alles begint te tintelen, je het warm krijgt en je je fantastisch begint te voelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Meestal weten ouders dat echt wel maar houden ze het geheim.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Weten ze ook niet.En ik rook niet echt veel.
mijn shit wordt betaald omdat ik paar vrienden gratis meeneemquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn inkopen worden duuur.
Iedereen is aan de drugs.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is het hier trouwens gezellig
Ja, xyzyz is even met z'n vader bezig, dat scheelt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, als alles begint te tintelen, je het warm krijgt en je je fantastisch begint te voelen.
Vet =Dquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je niet zoveel hebt genomen, dan gaat het geleidelijker.
Xyzyz, de nieuwe Zeroku.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, xyzyz is even met z'n vader bezig, dat scheelt.
Xyzyz is schieganger aan het nemen terwijl zeroku toe moet kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Drubbel-quote:
Xoxo is ergerquote:
quote:
Mijn ouders zijn zo echt niet en anders zouden ze kankerhard erover gaan doorzeiken en zeiken en zeiken..quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meestal weten ouders dat echt wel maar houden ze het geheim.
Waarom zou je er überhaupt over liegen?
Die tintelingen omg, die zijn zo heerlijk hè.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, als alles begint te tintelen, je het warm krijgt en je je fantastisch begint te voelen.
Nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wanneer komt er weer eens zo'n belabberd slecht concert van die omaband van je?
Ja, klopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die tintelingen omg, die zijn zo heerlijk hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |