Wie?quote:
Nee, na 18 uur eindelijk weer bier.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
snel gedaan jappie, net een dikke lijn pep op ofzo
Helemaal niet. Bewijzen?quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
snel gedaan jappie, net een dikke lijn pep op ofzo
Zo kan je het ook zien. Maar sommigen vinden het chiller dan MDMA, anderen minder en weer anderen doen afwisseling. Ik zie het wel. Maar combi schijnt ook chill te zijn.quote:
Nee man, als't inslaat is het veel chiller.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef mstr het volgende:
Het moment dat je je pil hebt ingenomen blijft magisch, het wachten tot in de inslag.
Inslaan vind ik nooit zo tof, geef mij maar als ik lekker stabiel ga.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee man, als't inslaat is het veel chiller.Ik haat dat wachten.
rokenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil rokennn maar mijn ouders kunnen elk moment thuiskomen.
Je denkt dat ze het niet weten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil rokennn maar mijn ouders kunnen elk moment thuiskomen.
even een broekie vraagquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee man, als't inslaat is het veel chiller.Ik haat dat wachten.
Mijn inkopen worden duuur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
dikke jonko opsteken als je hard gaat. Elke keer weer is het de lekkerste ooit
Ja. Tenzij je niet zoveel hebt genomen, dan gaat het geleidelijker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
even een broekie vraag![]()
merk je het moment van inslag duidelijk?
Godverdomme jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja, als alles begint te tintelen, je het warm krijgt en je je fantastisch begint te voelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Meestal weten ouders dat echt wel maar houden ze het geheim.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Weten ze ook niet.En ik rook niet echt veel.
mijn shit wordt betaald omdat ik paar vrienden gratis meeneemquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn inkopen worden duuur.
Iedereen is aan de drugs.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is het hier trouwens gezellig
Ja, xyzyz is even met z'n vader bezig, dat scheelt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, als alles begint te tintelen, je het warm krijgt en je je fantastisch begint te voelen.
Vet =Dquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je niet zoveel hebt genomen, dan gaat het geleidelijker.
Xyzyz, de nieuwe Zeroku.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, xyzyz is even met z'n vader bezig, dat scheelt.
Xyzyz is schieganger aan het nemen terwijl zeroku toe moet kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Drubbel-quote:
Xoxo is ergerquote:
quote:
Mijn ouders zijn zo echt niet en anders zouden ze kankerhard erover gaan doorzeiken en zeiken en zeiken..quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meestal weten ouders dat echt wel maar houden ze het geheim.
Waarom zou je er überhaupt over liegen?
Die tintelingen omg, die zijn zo heerlijk hè.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, als alles begint te tintelen, je het warm krijgt en je je fantastisch begint te voelen.
Nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wanneer komt er weer eens zo'n belabberd slecht concert van die omaband van je?
Ja, klopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die tintelingen omg, die zijn zo heerlijk hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |