Dat lag aan jou.quote:
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij kijkt zij ook Shawshank redemption
Ach, ik heb even gekeken, maar dit is hetzelfde als dat rotterdamse kereltje dat constant op zijn vrouw zeikt. Alleen dit keer zeikt de man op fok!.quote:
c_a!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Was heeerlijk op het strand. Even stuk gelopen en de hond heeft gezwommen
Ja diiieeequote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja diiieee
Ik wacht op het moment dat z'n vrouw opeens roept "Zeg tieft tog es op met da gezeejvor ik kon die fillum nie folge."
Staat bij RLS COS al maandenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben bij myr in de buurt geweest
Quakjeswater
hoe anticelibatairquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom zie ik de stream van een oud ventje?
Doe mij dan maar naaktedamesmetdebeentjesgespreid.nl
Ik las kwakjeswater. Dus dacht aan voorvocht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Quakjeswater
Oh, tof.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Quakjeswater
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En die rode aubergine-vormige dildo op het kassie!
Echt hè.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom zie ik de stream van een oud ventje?
Doe mij dan maar naaktedamesmetdebeentjesgespreid.nl
Kijken mag!quote:
eauh neauh weau heaubben geaun niveauquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Hij schrijft nivaeu
En dan zegt die opa "volgens mij hebben ze geen niveau"
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En die rode aubergine-vormige dildo op het kassie!
Truste C_Aquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
En raar maar waar, ik ben moe en ga slapen
Weltrusten allemaal
Weltrustenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
postnatale abortie!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Da wijf is gek! Opvoeren die dosis!
"Schup mar Pieter, 't is oe moeder nie!"quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Kleine Pieter van de Hoogenband maar niet echt is echt kjoet![]()
![]()
![]()
waarom niet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
Kut nu kan ik de chat niet meer bekijken.
omdat hij haar geband heeftquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
"hele
[..]
waarom niet?
Slaap lekker CA
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Gebandquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
"hele
[..]
waarom niet?
Slaap lekker CA
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga slapen mensen... Ik ben moe.. en morgen weer werken
(Ik heb opeens heel veel zin, al die mensen die bij ons weggaan/op vakantie zijn..)
IK DOE WAT IK DOE![]()
xxxx
Kan je ook meteen niet meer kijken dan?quote:
Jawel, alleen de chat niet meer volgens mij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je ook meteen niet meer kijken dan?
Wie was je dan?
Bellatrixjwzfquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je ook meteen niet meer kijken dan?
Wie was je dan?
Ja, voor even ga zo slapen denk ik. Heb ook even een spelletje gespeeld met huisgenoot + begeleiding.quote:
quote:
Beetje tot rust gekomen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor even ga zo slapen denk ik. Heb ook even een spelletje gespeeld met huisgenoot + begeleiding.
Redelijk. gelukkig vooralsnog geen noodmedicatie nodig gehad, welke kant het wel opging..quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. gelukkig vooralsnog geen noodmedicatie nodig gehad, welke kant het wel opging..
Ik kom en iedereen gaat platquote:
Wat een effect heb jij dan hequote:
quote:
Truste damesquote:
ah heb ik je wakker gemaaktquote:
ja die "komt" meerdere keren per dagquote:
quote:
quote:
poesiemauwquote:
Slaap lekker Bosquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga toch maar proberen te slapen..
Tot morgen schatjes en Benny
VETTE SHIT OUWEquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Wie niet?quote:
Gelukkig! Al die moeite voor nietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
EN DAT JE HET MAAR MOOI VIND, HEB NU WEL RSI JA
kopje terug geeftquote:
quote:
Dan zal ie wel schraal zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:49 schreef crv het volgende:
[..]ben geloof ik wel 20 keer gekomen vandaag
truste bos sweet dreamsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Bos81 het volgende:
valt op zich wel meequote:
Helemaal zo'n rode rand om die dop.quote:
Ah, genoeg eelt gekweekt.quote:
Dan ben je goed bezigquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, want ik zit op fok met de hoop er iets constructiefs uit te halen...
Trustequote:
Vertelquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
omg kijkt iemand ook Dames in de dop?
Sad
oh je had het gewoon moeten zien. Ze moesten zich gedragen en één van die chicks ging bijna huilen omdat ze een gozer niet mocht zoenenquote:
postnatale abortie!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh je had het gewoon moeten zien. Ze moesten zich gedragen en één van die chicks ging bijna huilen omdat ze een gozer niet mocht zoenenmeltdown
Omgquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
En een andere chick is ze nu aan het verraden om zelf een betere kans te maken om te winnen maar ook zij krijgt nu een streepje achter haar naam voor klikken
Dat was toch gewoon het einde?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
God wat haat ik RTL4![]()
Laat nog eens niet heel de film zien.
Ik kijk alleen naar FOK!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ik weet neit wie het wil (terug)kijken, maar HGT begint nu op RTL4
Memoriam niet, kutbalk er door heen en hij zoemt ook nog uit. Ja ik kan daar gewoon niet tegen, wat ben ik blij dat we ook nog publieke omroep hebben. Niet voor lang meer maar toch.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Memoriam niet, kutbalk er door heen en hij zoemt ook nog uit. Ja ik kan daar gewoon niet tegen, wat ben ik blij dat we ook nog publieke omroep hebben. Niet voor lang meer maar toch.
Oh okequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Memoriam niet, kutbalk er door heen en hij zoemt ook nog uit. Ja ik kan daar gewoon niet tegen, wat ben ik blij dat we ook nog publieke omroep hebben. Niet voor lang meer maar toch.
mequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
sowieso, TV is gewoon internet 0.5
wie kijkt dat nog?
Ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
wie kijkt dat nog?
Jawel hoor, kwaliteit zie je daar meestal juist. Commercieel heel veel Date movie en dat shit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh oke
Zulke films krijg je siewosie nooit te zien bij de PO
Dagelijks zo'n 4 a 5 miljoen mensen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
wie kijkt dat nog?
ik was ook niet helemaal serieus hequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dagelijks zo'n 4 a 5 miljoen mensen?
tuurlijk, zou ik ook doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
Een Belg in de gevangenis van Hasselt heeft een cipier twee weken arbeidsongeschikt geslagen, omdat hij geen mayonaise op zijn frieten kreeg.
De frietsaus stond wel op het menu, maar bleek te ontbreken bij het uitdelen van de patat in de gevangeniskantine. Meerdere gedetineerden maakten amok en werden tot kalmte gemaand door bewakers.
Een 22-jarige gevangene gaf een cipier enkele rake klappen in het gezicht. De bewaker moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis van de hoofdstad van Belgisch Limburg en is minstens vijftien dagen arbeidsongeschikt.
Wtfquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
Een Belg in de gevangenis van Hasselt heeft een cipier twee weken arbeidsongeschikt geslagen, omdat hij geen mayonaise op zijn frieten kreeg.
De frietsaus stond wel op het menu, maar bleek te ontbreken bij het uitdelen van de patat in de gevangeniskantine. Meerdere gedetineerden maakten amok en werden tot kalmte gemaand door bewakers.
Een 22-jarige gevangene gaf een cipier enkele rake klappen in het gezicht. De bewaker moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis van de hoofdstad van Belgisch Limburg en is minstens vijftien dagen arbeidsongeschikt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een kutbericht...quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
dat dit kan in belgie!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een kutbericht...
Mayonaise en frietsaus door elkaar
Patat en friet door elkaar
Trusten en werk zequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mensen, welterusten allemaal
(Wil morgen fris en fruitig zijn 1e werkdag)
Trustequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
wij delen dezelfde haatquote:
Slaap lekker Koenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
sssstquote:
Dat bedoel ik! En zij moet niet nu al van dit soort jurkjes en schoenen dragen. Wacht maar 5 jaar ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het eng, twee kindertjes die als oudere dansen. Net als babies een snor dragen. Dat is eng/.
quote:
Precies, dat zei ik ook al...quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het eng, twee kindertjes die als oudere dansen. Net als babies een snor dragen. Dat is eng/.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
Die jongen snapt het commentaar van Dan niet.
Patries, je zegt toch niet dat een kind sexy isdoe normaal!
Ja walgelijk!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
''Om zangeres ofzo te worden''
Actrice is ook goed, of presenteren als ik maar beroemd wordt.![]()
![]()
quote:
Ze kan ook wel zingen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
Maar die stem is toch niet zo slecht?
En stuur die moeder maar enkeltje Upmaloequajaquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind haar voor een 12-jarige wel goed hoor maar inderdaad, kom over 6 jaar nog even terug
Ja, wat Gordon zegt denk ik, de techniek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze kan ook wel zingen...
Maar ze zingt vreemd
Ze kan niet tellen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:27 schreef Rauzer het volgende:
Ze is twaalf, heeft al acht jaar zangles, maar is daar pas op haar zesde mee begonnen. Rara wa klopt daar niet?
Hahaha ja dat arme kind 'kon zingen voor ze kon praten'quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:27 schreef Rauzer het volgende:
Ze is twaalf, heeft al acht jaar zangles, maar is daar pas op haar zesde mee begonnen. Rara wa klopt daar niet?
CRVquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:27 schreef crv het volgende:
zit met een dilemma: waar moet ik in november heen met vakantie
dus ze is het niet meer begrijp ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Dat kind dat straks gaat zingen was ook wel tof
Zon/zee/strand, steden, wintersport, rondreizen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:27 schreef crv het volgende:
quote:
Gezellig hequote:
Nederlandquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:27 schreef crv het volgende:
ergens in zwedenquote:
nou wij zijn geen 2 weken strand lig mensen dus wij willen ook altijd wat doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zon/zee/strand, steden, wintersport, rondreizen?
* Crazy-M schrijft op lijstje ....quote:
Egypte?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
nou wij zijn geen 2 weken strand lig mensen dus wij willen ook altijd wat doen.
dus dachten iets van rondreisje met een weekje strand/snorkelen eraanvast
quote:
nahh te toeristiesquote:
Dat wil je niet wetenquote:
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ook al?
Alsof dat aan de shampoo ligt
Jawel, ik vraag het tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten
Toch maar ff alarm op 8:30 gezet voor morgen... weet niet of ik het haal anders
c_aquote:
quote:Ja, die shampoo is onzin en ruikt vast alleen maar lekker (en ik ga stiekem proeven). Ik geef graag toe dat ik ontzettend in die marketingonzin van Andrélon trap. Ik vind die reclames altijd zo leuk en het flesje en de geur de textuur en de ge-wel-di-ge oplossingen die Andrélon heeft voor mijn haar![]()
yep, gebrainwashed
staat wel op lijstje maar is vrij prijzigquote:
quote:
wordt waarschijnlijk wel aziequote:
quote:
Malta? Onbekend Grieks eiland?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:35 schreef crv het volgende:
[..]
staat wel op lijstje maar is vrij prijzig
we hebben ook nog mauritius en la reunion
Hij heeft volgens mij gewoon beet bij het muismeisje maar heeft het gewoon stil gehoudenquote:
;6quote:
geweest, griekenland ook al rrn paar keer.quote:
ne muismeisje is alweer deels vergetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:37 schreef crv het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij gewoon beet bij het muismeisje maar heeft het gewoon stil gehouden
Maar wat heeft dat met mijn Champagneshampoo te maken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:37 schreef crv het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij gewoon beet bij het muismeisje maar heeft het gewoon stil gehouden
als het enigzins kan wel jaquote:
quote:
Maleisiequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:38 schreef crv het volgende:
[..]
geweest, griekenland ook al rrn paar keer.
En het is november he dus moet wel aangenaam temp zijn. wil hoe dan ook snorkelen
weet ook niet, misschien wast ze haar haar met die shampoo ? zal het na de vakantie vragenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met mijn Champagneshampoo te maken?
2 jaar terug een maand rondgereden (zelf)quote:
Wie is muismeisje eigenlijk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ook niet, misschien wast ze haar haar met die shampoo ? zal het na de vakantie vragen
heb je dat verhaal niet meegekregen ?quote:
Laatste week was het leukst, zaten we op een eiland aan de oostkust waar een NL-stel een resort heeft. Zijn bij e.o.a. tv programma geweest van mensen die alles achterlaten en iets nieuws beginnenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
2 jaar terug een maand rondgereden (zelf)
Moet eerlijk zeggen was een aardige vakantie maar had er meer van verwacht
Zuid Sri Lanka?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
2 jaar terug een maand rondgereden (zelf)
Moet eerlijk zeggen was een aardige vakantie maar had er meer van verwacht
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Ben nooit buiten europa geweest... wil daar na mijn diploma verandering in brengen
Anders zou ik het niet...quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je dat verhaal niet meegekregen ?
waarom wachtenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Ben nooit buiten europa geweest... wil daar na mijn diploma verandering in brengen
waarom alleen zuid ?quote:
Ik zat te denken aan het duiken enzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef crv het volgende:
[..]
waarom alleen zuid ?
Is overigens wel een van de waarschijnlijkheden. heb begrepen dat zelfs het tamildeel nu toegankelijk is
jah sorry niet meer zo helder nuquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat we buren zijn van T80 (Tong80 topic verzameling) als je kijkt naar het forumnummer
Ohhhhh dat regelen we voor jequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah sorry niet meer zo helder nu
maar ok:
meidje op werk, was wel erg leuk. en vond haar wel leuk, alleen ik erg verlegen.
komt ze dag later muis halen. ik netjesgegeven maar ook weer niks meer verteld. maar jah, dus gewoon iemand op werk die leuk is
Maar ik te verlegen om op af te gaan
haha, kantine volgens mij, nog nooit tegen gekomen tijdens het luchtenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhhhh dat regelen we voor je![]()
Weet je waar ze uithangt tijdens de lunch?
Is dat mooi daar ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan het duiken enzo
ik ben geen bakkerquote:
Dat moet je dan uitzoeken!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, kantine volgens mij, nog nooit tegen gekomen tijdens het luchten
stirepoep. Je hebt toch vakantie en europa is vaak duurder als bijv. aziequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat tijdens mijn opleiding ietwat lastig gaat en pingping
zeg al: half vergetenquote:
owquote:
Ik kan ook geen reisjes europa betalen hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
stirepoep. Je hebt toch vakantie en europa is vaak duurder als bijv. azie
hahaha ok nouquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeg al: half vergeten
en nu toch vakantie
en er zijn er meer![]()
![]()
komt helemaal goedquote:
je lacht me uitquote:
Ik wil er dan ook wel echt de tijd voor nemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
stirepoep. Je hebt toch vakantie en europa is vaak duurder als bijv. azie
ze lacht je toequote:
wij hebben vaak zat gekeken, willen bijv ook cyprus eens zien, en voor 1 week cyprus zit je 3 weken in vietnamquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook wel echt de tijd voor nemen
doe ik voor 1 keer een poging om voor een meid op te komen, is het ook weer niet goedquote:
oh gelukkigquote:
quote:
ze liegt hoorquote:
niet gelukkig in de liefde, dan moet je wel gelukkig in het spel zijn. Zou maar drie weken in het casino gaan zitten danquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik voor 1 keer een poging om voor een meid op te komen, is het ook weer niet goed
nou morgen 6:30 doet ook mee hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze liegt hoor
Succes morgen om 5:00;) ik draai nog wel een keer om
hahaha maar ik kan dat zelf wel, heel goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik voor 1 keer een poging om voor een meid op te komen, is het ook weer niet goed
BS. Ik won ook niets met de Staatsloterijquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
niet gelukkig in de liefde, dan moet je wel gelukkig in het spel zijn. Zou maar drie weken in het casino gaan zitten dan
jah maar dan willen ze vanwege het geldquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
niet gelukkig in de liefde, dan moet je wel gelukkig in het spel zijn. Zou maar drie weken in het casino gaan zitten dan
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha maar ik kan dat zelf wel, heel goed![]()
Maar ik vind het wel lief
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed, ik ga slapen
Snaveltjes dicht, en oogjes toe
Dubbelslagquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar dan willen ze vanwege het geld
trustenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed, ik ga slapen
Snaveltjes dicht, en oogjes toe
ik wil geen vrouw vanwege geldquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:57 schreef Crazy-M het volgende: