Mooie openingstijd ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
function ggd(a,b)
if a = b
return a
else if a < b
return ggd(a, b-a)
else
return ggd(a-b, b)
end
Einde.
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[TAL SC #203] Alweer richting de 300
en zo komen er meer fokkers bij die opa
Ik had het niet beter kunnen zeggen Ian.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk mij even pro reageren in FB![]()
Modkwaliteiten, ziet u wel.
Het komt niet via mij maar via een Mod...wil je nu nog steeds een MODderblodje worden Ian?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...
Nou nog even die extra knopjes om zijn reactie leeg te kunnen halen met een: -Het is klaar nu-quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen Ian.
Nog vier topics, dan zitten we met RLS gewoon al weer aan de 1000 topics en zijn we kei volwassen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het komt niet via mij maar via een Mod...wil je nu nog steeds een MODderblodje worden Ian?
Hoeveel daarvan zijn van/gaan over mij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog vier topics, dan zitten we met RLS gewoon al weer aan de 1000 topics en zijn we kei volwassen.
Jonguh, het is gewoon camp. Mensen die dat niet snappen, gaan maar weer lekker de hele dag "terechte klacht" en "wat een kanker klacht" posten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemen![]()
En ik bedoelde niet: "Stomme Laysa het is allemaal jouw schuld!" meer gewoon my 2 cents over de hele aandacht die Fatty krijgt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemen![]()
En ik bedoelde niet: "Stomme Laysa het is allemaal jouw schuld!" meer gewoon my 2 cents over de hele aandacht die Fatty krijgt
Er ís geen streamquote:
En dat mod worden is slechts een kwestie van tijd, ze kunnen me niet blijven negerenquote:
Hij heeft het nu over Ianquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[TAL SC #203] Alweer richting de 300
en zo komen er meer fokkers bij die opa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUMDUMDUMMMMMMMMM!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opa heeft gewoon weekend. Morgen gaat hij weer "aan het werk".quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er ís geen stream_!
Als die vetzak trouw voor zijn pc gaat zitten en normale interactie verzorgt sta ik vooraan!
Ja, hij is live nuquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa heeft gewoon weekend. Morgen gaat hij weer "aan het werk". [ afbeelding ]
Niets nieuws onder de zon.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij hoort in een TBS kliniek thuis en je bent een lompe lul![]()
En dan janken dat ik niet lief was hierquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Je ken een half uur aan 't gas gaan hanguh, da's zat"
Hij kon toch alsnog een verzakking krijgen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan janken dat ik niet lief was hier
Heb je mijn entree gezien!?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kon toch alsnog een verzakking krijgen?
Noem het maar nietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ow god ik heb het weggeklikt hoor...voor je het weet heb je een uur naar nix gekeken
Ik kom binnen en vraag vriendelijk en beleefd wat er nou precies met mijn arm moest gebeuren en er ging meteen een shitstorm losquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik zit net tien minuten mee te lurken
Ik vond tien minuten ook méér dan genoegquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ow god ik heb het weggeklikt hoor...voor je het weet heb je een uur naar nix gekeken
Waar was je nou man, je hebt mijn optreden gemist, ik heb fans daar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond tien minuten ook méér dan genoeg
Ik trok die ouwe tokkie niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar was je nou man, je hebt mijn optreden gemist, ik heb fans daar!
Nah, ben je nu klaar met rondschoppen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, kijk nou maar uit wat je zegt, je kan zo aan het gas
Ja, vanaf nu doe ik weer lievquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, ben je nu klaar met rondschoppen?
Maar wel heel speciaal en uniek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd!![]()
Wel pauperkwaliteit vergeleken met die nieuwen
Zie mijn titelquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_Nick Originals© was het geloof ik
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:47 schreef FANN het volgende:
geen flauw idee waar dit allemaal over gaat
effe pauze![]()
kutschilderijtje![]()
Ben ik hier niet welkom? Wie ik ben valt af te leiden uit mijn username. Verder kom ik hier om even te snuffelen in RLS. Wat verwacht je nou als antwoordquote:
Ik vind jou niet aardig ....quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:57 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ben ik hier niet welkom? Wie ik ben valt af te leiden uit mijn username. Verder kom ik hier om even te snuffelen in RLS. Wat verwacht je nou als antwoord
Dan vind ik je nogal lichtgeraakt. Ik probeerde alleen maar te illustreren dat ik er ook niets van begreepquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig ....
waarom doe je dit ?![]()
dan weet je dus helemaal niet waar ik het over heb... dus je weet helemaal niks...
dan is het goed ...quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dan vind ik je nogal lichtgeraakt. Ik probeerde alleen maar te illustreren dat ik er ook niets van begreep
is ook....quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef fonsoy het volgende:
Sowieso gaat het er in de meeste SC's toch vrij onderwerploos aan toe.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is het goed ...
ik ben namelijk een schilderijtje aan het maken voor jouw held die je ava heeft gemaakt![]()
en nu heb ik effe pauze en gaat ik effe naar georgios luisteren![]()
Klopt, maar als je een beetje bij wilt blijven dan moet je het net als de grote merken gaan doen en een afkorting gaan gebruiken INO dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_Nick Originals© was het geloof ik
Argh, hekel aan dat woordquote:
Het is een afschuwelijk managementwoord. Een stukje doorpakken!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Argh, hekel aan dat woord![]()
Het heeft iets vunzigs, 'kweetniet, klinkt gewoon... iew.
goedemorgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
Ja, net als de rest op een bullshitbingo kaart... echt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een afschuwelijk managementwoord. Een stukje doorpakken!
is die ook in het nederlands?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
Cc, er is een Bullshit Bingo app voor de aaifoon![]()
[ afbeelding ]
http://iappphone.wordpress.com/tag/bullshit/
.. en het gemiddelde personeelslidquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
en is probleemloos uitwisselbaar..... net als de gemiddelde manager.
[ afbeelding ]
Het gros van de managers is idd een personeelslid, ze denken alleen vaak dat ze een stuk meer zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:06 schreef Jian het volgende:
[..]
.. en het gemiddelde personeelslid![]()
gezeik over de leiding altijd![]()
goedemorgen
Het is een job en je hebt goede en minder goede net als in elke job. En natuurlijk zijn managers vaak een target, that comes with the jobquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros van de managers is idd een personeelslid, ze denken alleen vaak dat ze een stuk meer zijn.
Het ging nu vooral over de types die je in een half uur 3 bullshit-bingo kaarten vol laten krijgen, die moeten met dergelijke nonsens-termen smijten om het wiel, zichzelf en het bedrijf waarvoor ze werken telkens opnieuw uit te vinden, en dat zijn niet de beteren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een job en je hebt goede en minder goede net als in elke job. En natuurlijk zijn managers vaak een target, that comes with the job
Ik begreep eerst het idee van dat soort kaarten niet. Nu wel. Wat een meesterlijk idee! Haha, ik weet wel een bedrijf waar ik er dagelijks een paar kan vullenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging nu vooral over de types die je in een half uur 3 bullshit-bingo kaarten vol laten krijgen, die moeten met dergelijke nonsens-termen smijten om het wiel, zichzelf en het bedrijf waarvoor ze werken telkens opnieuw uit te vinden, en dat zijn niet de beteren.
Een goede manager heeft zulke BS niet nodig.
Ah nee!quote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik begreep eerst het idee van dat soort kaarten niet. Nu wel. Wat een meesterlijk idee! Haha, ik weet wel een bedrijf waar ik er dagelijks een paar kan vullen
Gelukkig heeft hij er inmiddels een KLB-topic over geopend....quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want het was echt iets om trots op te zijn, pareltje.
Dat KLB huiltopicquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want het was echt iets om trots op te zijn, pareltje.
Ja ik las het....jammer was wel leuk geweest als er een sc de 1000e topic was....nah....life goes onquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar het feest was georganiseerd door een party-pooper...
Ik vind het onhandig internetten met een mobiel, dus doe het bijna nooit. En nee, ik heb er ook geen virusscanner op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
Netjes Cc, is je PC iig beschermd![]()
Overigens kreeg ik de afgelopen dagen nogal wat post van de Phonehouse....
In de winkel: wil je een verzekering bij je telefoon? Nee.
En natuurlijk een week later een aanbod voor een verzekring per post![]()
Maar goed, nog weer een paar dagen later ook een geheel "gepersonaliseerd" boekje waarop/in het type van mijn telefoon en mijn naam geprint zijn, en welke mogelijkheden mijn telefoon heeft.....
Zit er ook reclame in voor een virusscanner, want als je internet met je telefoon....... enfin.
Voor de mobiel internettende die-hards; hoe hard zou zoiets "nodig" zijn?? Ik open geen mail met m'n telefoon (in principe) en eigenlijk internet ik er sowieso (nog) niet zoveel mee.... en zo wel dan zit ik op FOK!
Ik heb een schermpje ter grootte van een Oost-Duitse postzegel en géén qwerty.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vind het onhandig internetten met een mobiel, dus doe het bijna nooit. En nee, ik heb er ook geen virusscanner op.
Arrogant de SP negeren, een coalitie van de PvdA met de VVD-GL en D66 blokkeren en nu gaan zitten huilenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar over een minderheidsregering van VVD/CDA met gedoogsteun van PVV mag hij wat mij betreft ook janken, dat dan wel weer.
Paars werd voornamelijk door Rutte getorpedeerd, niet door Cohen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arrogant de SP negeren, een coalitie van de PvdA met de VVD-GL en D66 blokkeren en nu gaan zitten huilen
Is dat zo? Ik dacht dat GL-D66 en de VVD nog wel ruimte zagen maar dat Cohen dwars lag over de hoogte van de bezuinigingen (18 miljard).quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Paars werd voornamelijk door Rutte getorpedeerd, niet door Cohen.
PvdA lag ook wel dwars, maar niet zo dwars als de VVDquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat GL-D66 en de VVD nog wel ruimte zagen maar dat Cohen dwars lag over de hoogte van de bezuinigingen (18 miljard).
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Middag![]()
Vinden jullie Job Cohen ook zo'n jankert?
Rutte staat bekend om zijn enorme dossierkennis, op breed terrein. Hij mag dan qua uitstraling niet de grote ontzag afdwingende leider zijn, hij laat zich nooit aftroeven op kennis of inhoud en dwingt daarmee respect af. Iets wat Cohen een aantal malen op pijnlijke wijze wél gebeurde tijdens de campagne, gebrek aan dossierkennis.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja, ik vind Rutte ook een soort van kloon van Balkenende, een knul met een enorm gebrek aan natuurlijk overwicht.
Nooit iets over gehoord,quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
Rutte staat bekend om zijn enorme dossierkennis, op breed terrein
Treurigheidquote:Iets wat Cohen een aantal malen op pijnlijke wijze wél gebeurde tijdens de campagne, gebrek aan dossierkennis.
Bovendien weet ik niet wat voor kleutervingers jij hebt maar anders: succes met je touch screenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:40 schreef Gert het volgende:
Heb wel een iphone besteld, daarop internet het een stuk leuker. Maar die dingen zijn zo populair dat het nog weken duurt voordat die geleverd wordt.
Rutte staat er wel degelijk om bekend, en hij is niet alleen zeer goed ingelezen, hij weet het ook weer boven te halen op het moment dat het nodig is.quote:
Het maakt niet zoveel uit hoor, of je een klein knopje van een blackberry moet zien te raken of een klein lettertje op een touchscreen. Het is nu eenmaal een feit dat het allemaal wat kleiner is, mobiel. Maar een iphone vind ik persoonlijk wel prettig dus die wordt het.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien weet ik niet wat voor kleutervingers jij hebt maar anders: succes met je touch screen
Da's het belangrijkstequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit hoor, of je een klein knopje van een blackberry moet zien te raken of een klein lettertje op een touchscreen. Het is nu eenmaal een feit dat het allemaal wat kleiner is, mobiel. Maar een iphone vind ik persoonlijk wel prettig dus die wordt het.
Ja, dat kan wel, momentje ik zet het er zo in.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
Maarre over mobiel internet hè, en kleine knopjes....
Kan er op de mobiele versie van FOK! niet gewoon een pijl volgende en een pijl vorige pagina komen??
En dan een beetje uit de buurt van andere klikbare zooi, dat werkt een stuk sneller dan inzoomen en dan alsnog hopen dat je de 5 raakt als je de 5 wilt hebben.
Mooi, thnxquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, momentje ik zet het er zo in.
Je kunt zelf ook een app maken en aanbieden in de appstore.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar met die iPhone van een goeie vriend van me die ik in de kroeg nog wel 's in mijn vettige vingertjes krijg kán ik simpelweg niets.
[...]
Dus ik weet niet wie voor die cash cow verantwoordelijk is, maar: ik wou dat ik het bedacht had
Done, met het risico dat me wederom verweten wordt een zuur ontevreden wijf te zijn dat nooit vriendelijk of tevreden isquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
Klinkt wel logisch, zo'n knopje met vorige en volgende pagina.
Wellicht hier even melden?
mobiel FOK!
Nee, verre van.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Middag![]()
Dan tief die oude telefoon tégen de muur zodra je die iPhone hebt, kan je d'r meteen een leuk filmpje van maken want een puicke camera heeft dat ding wélquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook een app maken en aanbieden in de appstore.
Moet ie wel eerst goedgekeurd worden, dus geen piemeltjes en kutjes erin want het zijn Amerikanen hè.
Ik denk verder dat je er ook gewoon een beetje handigheid in moet krijgen, dus dat het niet meteen soepel gaat als je in een bierrijke omgeving sporadisch met zo'n ding wordt geconfronteerd, vind ik niet zo heel raar.
Ik heb er een tijdje mee zitten spelen, en vind het heel gebruiksvriendelijk. Zéker vergeleken bij dat kloteding wat ik nu heb. Er zit zelfs een gesmolten putje in het venster, van een peuk. En ik rook niet eens meer.![]()
Kortom: dat ding is uit de tijd. -----> MUUR
Heksie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef remlof het volgende:
Op een Blackberry zitten wel iets meer dan vier knoppies Heksie
Oeh, was dat zomaar even een Freudiaans versprekinkje tussendoor??quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef remlof het volgende:
Hij zat aan je te denkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heksie, en ik heb niet eens een blackgeval
Nee, dat had ik kunnen weten ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heksie, en ik heb niet eens een blackgeval
ik vind je lief hoor Remlofquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:14 schreef remlof het volgende:
Ik haal jullie gewoon door elkaar door die avatars
Of je zet hem uit. Of door alleen de knop bovenop in te drukken of door home én de knop bovenop in te drukken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met de iPhone zit je een beetje dom naar je venster te staren terwijl je op dat vierkantje zit te hammeren als een Paultje op zijn F5 knop.
En als dat niet gaat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je zet hem uit. Of door alleen de knop bovenop in te drukken of door home én de knop bovenop in te drukken.
Whahahaha yeah right, ze lijken ook zoveel op elkaar hèquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:14 schreef remlof het volgende:
Ik haal jullie gewoon door elkaar door die avatars
ik heb een afdankertje, een LG met zo een schuifdakje, kreng valt alleen steeds uit, ja de kids geven me ook wel eens watquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat had ik kunnen weten ook
Hoeveel knoppies heeft de jouwe?
ik ben knapperquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahaha yeah right, ze lijken ook zoveel op elkaar hè![]()
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
En dan te bedenken dat Ian ook nog een keer TS is, en bij jou dus vast een ander kleurtje heeft dan de rest, om het over de TT nog maar niet te hebben.... die beperkt de mogelijkheden qua TS nogal immers
Ongelooflijk!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Middag![]()
Dat gaat ook op voor de BB, die heeft dankzij zijn toetsenbordje de cijfers als alternatieven op de lettertoetsen staan. Als je dan wil opwaarderen en je moet zo'n 20 cijferige code intypen moet je tussen elk cijfertje door eerst de "alt" knop toetsenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
Ik kwam er gisteren overigens achter dat een touchscreen idd niet altijd even handig is....
Als je de Rabofoon belt bijvoorbeeld, en je er nog niet in verdiept had hoe je dan het nummerieke toetsenbord op het scherm kon krijgen
Je kan er toch gewoon het internet mee op zoals met een laptop? Lijkt me dat je dan ook gewoon alles kunt doen behalve fotograferen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef Leandra het volgende:
Het is wat hè, hebben we eindelijk een telefoon waarmee je ook foto's kunt maken, muziek kunt luisteren en kunt internetten, kun je er bijna niet meer mee bellen
Kun je trouwens bellen, interneten, fotograferen en muziek luisteren met een iPad??
Ben je al thuis!?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan mag je een keer vroeger weg, en dan besluit de moesson huis te houden
Op een iPod kan je toch alleen maar muziek luisteren!?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:01 schreef hondjes het volgende:
Je kan niet multi-tasken met de Ipod.
Het heeft ook geen webcam, dus video gesprekken lukt niet.
Dat is een gemis, want dat is wat ik vaak gebruik, in plaats van gewoon bellen, lekker kijken bij dochter en
met elkaar lullen.
Een iPod Touch heeft veel van de iPhone functionaliteiten. Behalve dan bellen. Alhoewel. Met je Skype app kan dat wellicht ook wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Op een iPod kan je toch alleen maar muziek luisteren!?
Ik kan het niet meer bijhouden hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een iPod Touch heeft veel van de iPhone functionaliteiten. Behalve dan bellen. Alhoewel. Met je Skype app kan dat wellicht ook wel.
Dar heb ik ook gelezen, dat het met Skype wel lukt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een iPod Touch heeft veel van de iPhone functionaliteiten. Behalve dan bellen. Alhoewel. Met je Skype app kan dat wellicht ook wel.
Dat snap ik,,ik had het over de Ipad..sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden hoor
Met een iPad moet je wachten, die dingen zijn veeuuul te duur nog en andere fabrikanten komen ook allemaal met die tabletsquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat snap ik,,ik had het over de Ipad..sorry
Ja maar je kunt er dus niet mee bellen, en geen foto's mee maken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Met een iPad moet je wachten, die dingen zijn veeuuul te duur nog en andere fabrikanten komen ook allemaal met die tablets
Niet zeuren, het is/wordt de nieuwe rage dus ook jij moet een iPadquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar je kunt er dus niet mee bellen, en geen foto's mee maken?
LOL... alsof ik ooit dingen heb of moet hebben omdat ze de nieuwe rage worden of zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zeuren, het is/wordt de nieuwe rage dus ook jij moet een iPad
Als ik een iPad wil, koop ik wel een echte en geen tablet van een ander. Dat vind ik zo net niet. Deze of volgende week mag ik er een half uurtje mee spelen, als vriend aan het koken isquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
Met een iPad moet je wachten, die dingen zijn veeuuul te duur nog en andere fabrikanten komen ook allemaal met die tablets
Ja , ik wacht nog even..quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo'n iPad kan je in ieder geval ook altijd nog als dienblad gebruikenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zeuren, het is/wordt de nieuwe rage dus ook jij moet een iPad
Hoezo net niet? Apple doet net alsof ze het wiel hebben uitgevonden, maar dit soort tablets bestaan al een tijdje. En als anderen zoals Asus en HP met snellere, betere apparaten komen voor minder geld dan weet ik het welquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik een iPad wil, koop ik wel een echte en geen tablet van een ander. Dat vind ik zo net niet. Deze of volgende week mag ik er een half uurtje mee spelen, als vriend aan het koken is.
Het gaat niet alleen om de hardware.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo net niet? Apple doet net alsof ze het wiel hebben uitgevonden, maar dit soort tablets bestaan al een tijdje. En als anderen zoals Asus en HP met snellere, betere apparaten komen voor minder geld dan weet ik het wel![]()
Overigens wil ik die Chinese Iped ook nog wel uitproberen voorn 1/5 van de prijs van een Apple
Nee, Apple is gewoon geyl, jeweetz.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de hardware.
Dat is dus precies waarom ik er het nut van dat ding op zich niet van inzie t.o.v. een laptop.quote:
Nee, dan kocht ik wel een dienbladquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de hardware.
Je moet er meteen hard op duiken als ze spijkers op laag water gaan zoeken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen duimen draaiend en afleiding zoekend op de inspecteur wachten die komt beoordelen of mijn huis geschikt is voor de volgende huurder.
Nou ja, als je er ook mee kon bellen en foto's mee kon maken dan zou ik het wel weer een optie vinden, maar alleen voor lezen, muziek en internet vind ik het te veel net niet (te klein) en te weinig net wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is dus precies waarom ik er het nut van dat ding op zich niet van inzie t.o.v. een laptop.
Met het nadeel dat Mera niet weet in welke staat het verhuurd is.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet er meteen hard op duiken als ze spijkers op laag water gaan zoeken.
Ze kunnen zo enorm zeiken over de kleinste zaken, vaak ook dingen die ze zelf niet eens op orde hadden op het moment van verhuren.
Kwam Mera er later bij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het nadeel dat Mera niet weet in welke staat het verhuurd is.....
Nee, haha. Maar de originele huurder (mijn ex) komt ook dus dat scheelt. Ik hoop dat hij een minuut of 5 eerder is zodat we af kunnen spreken dat hij het duikwerk doet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het nadeel dat Mera niet weet in welke staat het verhuurd is.....
Das idd een voordeel...... ik heb trouwens op een flat ooit alle stopcontacten vervangen omdat de woningstichting dat niet wilde doen toen ik het begon te huren en ze simpelweg achterhaald waren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, haha. Maar de originele huurder (mijn ex) komt ook dus dat scheelt. Ik hoop dat hij een minuut of 5 eerder is zodat we af kunnen spreken dat hij het duikwerk doet.
Dan heb je hier iig een boom:quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig dat ik mijn badkamer wil uitbreiden. Hoef ik dat gat dat ik ooit uit woede in de deur heb getrapt van het kleine kamertje waar de uitbreiding komt, niet te maken. Hoop ik.
Pff. Ik moet even administratie doen en een weekplanning maken. Ik zie geen bos!!!
op soppen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
Morning![]()
[..]
Ah nee!
Wat een vreselijk stomme versie.
Het origineel is véél beterder!![]()
Al valt er op die boys hieronder een stuk minder te soppen, sjezus.![]()
Goeie tip!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:02 schreef Leandra het volgende:
Maar wel bomen?? Anders is er geen bos
Tip; Neem je administratie op in je weekplanning.
Iedere maandag rekeningen betalen (is toch een kutdag) en op vrijdag rekeningen versturen voor de zaken die je die week gedaan hebt, loopt het nooit te lang achter en ga je lekker het weekend in.
En tegen de tijd dat je werkelijk de debiteuren-administratie in de gaten moet gaan houden, dat ook gewoon op maandag doen, dubieuze debiteuren achter de broek zitten is al geen feest, dus dan maar op een moment dat je voor jezelf ook met de rekeningen bezig bent, dan heb je het het hardst nodig.
Ja, dat had ik dan weer wel gelezen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, dat is ook de reden dat ze er nu weg moet, ze is nooit officiële huurder geweest.
Zo hebben wij aan nieuwe bewoners gevraagd of ze gordijnen, rails etc. over wilden nemen. Hing en lag er allemaal nog geen jaar. Wilden ze niet maar we mochten wel alles laten liggen en hangen. Dat zal dan best, maar hebben echt alles er uit gehaald. Vonden ze niet echt leuk want ze zouden er maar tijdelijk wonen, maar ja als ze niet willen betalen mogen ze zelf nieuw gaan uitzoekenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd een voordeel...... ik heb trouwens op een flat ooit alle stopcontacten vervangen omdat de woningstichting dat niet wilde doen toen ik het begon te huren en ze simpelweg achterhaald waren.
Kwamen ze kijken toen ik daar weg zou gaan: Oh, er zitten al nieuwe stopcontacten op, dat is mooi![]()
Ik: Nou nee, jullie krijgen gewoon de originele stopcontacten terug, en deze neem ik weer mee, jullie wilden destijds niet vervangen toen ik het nodig vond omdat het nog "voldeed", dus jullie krijgen de boel letterlijk zo terug als ik het gehuurd heb.
En ik wist al dat ik die andere stopcontacten in m'n volgende woning niet kon gebruiken, maar dat boeide niet.
hey ja was erg gezelligquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey lekker ding, hoe was je feessie
ohhhhhhhhhhh mijn held, mijn allesie mijn MARVINquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef Noek het volgende:
Iets te neger wel hah,Gert? Dat kennen ze hier niet echt, negers. Er staat er één bij de Hofer krantjes te verkopen maar die ziet er zo netjes uit dat ik denk dat die eigenlijk een verzekering aan je probeert te slijten. Ik zal een foto van hem maken voor het album.
RIP aan de nabestaanden maar dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh mijn held, mijn allesie mijn MARVINwat hou ik toch van die man, en zijn muziek zo mooi, jammer hij is niet meer onder ons. Marvin is the best
gewoonquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
hey ja was erg gezelligand how was your weekend?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Noek het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden maar dan.
Zijn geest leeft altijd voort zegt Gert altijd maar zo.
je overdrijft vast @ eerste gedeelte, en liefquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoonik heb geen spannend leven, maar ben blij dat je leuk feestje heb gehad.
Welnee, hij is niet blauw toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef Leandra het volgende:
Oeh Remlof, zit die zonderling daar onder je duiven te schieten?
Dan moet je yvonne pijpen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef gnilrednoz het volgende:
haha, just tell me where to go and who to flirt with then Leandra, ik wil mezelf wel omhoogflirten/-neuken, vind ik niet erg
GaGa......, ga dan gewoon niet doodquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:39 schreef Noek het volgende:
Ik draai GaGa elke da-da-dag!
Op mijn begrafenis ga ik dat ook doe-doe-doen. Komt er geen hond. Gelijk sfeer!
Je zei hey halloquote:
Ja, maar als ik dan in je fobo kijk is het toch ineens weg!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
word je daar opgewonden van schat?
Broken heart is brokenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dan in je fobo kijk is het toch ineens weg!
Dat is ook van jou mocht je het willen om er een pleister op te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is van mij....D_K dan he...niet jouw al eerder gebroken hart
Ik ken dr wel van die vlinderhechtingen opplakkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Dat is ook van jou mocht je het willen om er een pleister op te doen
ja geilquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ken dr wel van die vlinderhechtingen opplakken
je zei ''vinger''quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets als "trek eens aan m'n vinger"
Wat gaat volgens jou de uitkomst worden (samenstelling van het kabinet)?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die panische reacties van links, Cohen heeft zich (net zoals in de debatten) gigantisch in de luren laten leggen.
das jouw ''ding'' niet de mijnesequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe jij ook nog wel eens iets leuks Pietje? in je vrije tijd bedoel ik?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die panische reacties van links, Cohen heeft zich (net zoals in de debatten) gigantisch in de luren laten leggen.
Pietje poetst zn tafelquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe jij ook nog wel eens iets leuks Pietje? in je vrije tijd bedoel ik?
rolschaatsen ofzo? of iets anders leuks![]()
of zit je altijd met je hoofdje in die serieuze shit
Is [Singles] niet iets voor jou?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef gnilrednoz het volgende:
I've seen your act
And I know all the facts
I'm still in love with who I wish you were
It ain't hard to see
Who you are underneath
And I wish you were here
wie ben jij precies en hoe kom je hier zo verzeild ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef gnilrednoz het volgende:
I've seen your act
And I know all the facts
It ain't hard to see
Who you are underneath
And I wish you were here
Ja ja, en dan een vieze vette scheet laten zeker...............quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker snel onderhandelen. Rutte premier, Verhagen op buza, de Jager blijft zitten, en de rest vullen ze zo op de achterkant van een bierfiltje in. Ben alleen benieuwd of de PVV alleen op immigratie iets voor elkaar krijgt. Dat zou betekenen dat de 50 zetels van CDA / VVD de volledige bezuinigingsagende mag invullen. Dat wordt nog wel spannend (PVV had een linkse economische agenda).quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Dementor het volgende:
Wat gaat volgens jou de uitkomst worden (samenstelling van het kabinet)?
Veel serieuze shit, veel werken, geen vakantie gehad. Maar ach ik vermaak me prima hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:56 schreef FANN het volgende:
Doe jij ook nog wel eens iets leuks Pietje? in je vrije tijd bedoel ik?
rolschaatsen ofzo? of iets anders leuks![]()
of zit je altijd met je hoofdje in die serieuze shit
Hoe gaat 't met jouquote:
Heerlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik las turkquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
en zijn schoentjes![]()
kan mooi in een ruk door...
oeps ik zei ''ruk''
Nou het gaat zo :quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met jou? Tijdje al niets meer over gelezen (kan aan mij liggen).
ohquote:
neu ik doe geen rukquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bladiebladiebla bullshit![]()
[..]
Veel serieuze shit, veel werken, geen vakantie gehad. Maar ach ik vermaak me prima hoor, Rock in Park geweest, binnenkort paar feestjes
jij?
Ik verwachtte iets van Jiskefet, over 'geil'. Fann heeft al die tubejes volgens mij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets van Jiskefet, over 'geil'. Fann heeft al die tubejes volgens mij.
Ians schuldquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
wie ben jij precies en hoe kom je hier zo verzeild ?
gewoon nieuwschierig
Wat een liedquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Gert het volgende:
En anders hebben we altijd Pietje nog met De Sjonnies!
Dat was een paint van Gertquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk is Gert natuurlijk onze Zon, maar ik keur m goed
Dat nummer is niet, ik herhaal niet van de Sjonniesquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Gert het volgende:
En anders hebben we altijd Pietje nog met De Sjonnies!
Van wie is het dan wel man! Laat me niet zo in paniek en spanning achter!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat nummer is niet, ik herhaal niet van de Sjonnies! Teun komt er ook altijd mee aanzetten.
Geen idee, vage skihut groep of zo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Van wie is het dan wel man! Laat me niet zo in paniek en spanning achter!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuhuhuh! Nou kan ik toch niet slapen vannacht!??quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, vage skihut groep of zo.
Via google kom ik op Ronald?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, vage skihut groep of zo.
Dat Ian niet kan slapen, willen we niet natuurlijk.quote:Met de Amsterdamse Jordaan als bakermat, kun je op je vingers natellen dat muziek een belangrijke rol in je leven speelt. De liedjes van Johnny Jordaan, Willy Alberti en al die andere groten uit de Jordaan werden met de paplepel ingegoten.
Het kon voor Ronald dan ook niet uitblijven; Op zeer jeugdige leeftijd speelde hij de sterren van de hemel op zijn accordeon en vermaakte menigeen met zijn meezingers. Al dan niet met buurtvriendje René Froger.
Door de jaren heen en onder de bezielende begeleiding van ‘Bolle Jan’ (vader van René Froger) ontwikkelde Ronald zich tot een veelgevraagde allround accordeonist en zanger, met als ‘vast podium’ het populaire Amsterdamse Café: ‘De Nieuwe Vaart’. Een bezoek aan de bekende discotheek ‘IT’ bracht Ronald tot het schrijven en componeren van het lied ‘Transsexueel’. Met alle gevolgen van dien…de single belandde in sneltreinvaart op de hitcharts en … A star was born! Het CD- album ‘Gezelligheid tot sluitingstijd’ bevat naast de hit ‘Transsexueel’ een groot aantal onvervalste meezingers van ondermeer Willy Alberti en André Hazes.
Ronald werkt hard aan eigen repertoire; inmiddels heeft hij al hitgevoelige stukken zoals ‘Schoonmoeder’, ‘Onder haar rokken’, ‘Het meissie met de grote oorbellen’ en ‘Geil moet ze Zijn’ het levenslicht laten zien. Stukken die doorspekt zijn met onvervalste Amsterdamse humor en de Jordanese traditie in eer houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |