Mooie openingstijd ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
function ggd(a,b)
if a = b
return a
else if a < b
return ggd(a, b-a)
else
return ggd(a-b, b)
end
Einde.
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[TAL SC #203] Alweer richting de 300
en zo komen er meer fokkers bij die opa
Ik had het niet beter kunnen zeggen Ian.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk mij even pro reageren in FB![]()
Modkwaliteiten, ziet u wel.
Het komt niet via mij maar via een Mod...wil je nu nog steeds een MODderblodje worden Ian?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...
Nou nog even die extra knopjes om zijn reactie leeg te kunnen halen met een: -Het is klaar nu-quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen Ian.
Nog vier topics, dan zitten we met RLS gewoon al weer aan de 1000 topics en zijn we kei volwassen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het komt niet via mij maar via een Mod...wil je nu nog steeds een MODderblodje worden Ian?
Hoeveel daarvan zijn van/gaan over mij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog vier topics, dan zitten we met RLS gewoon al weer aan de 1000 topics en zijn we kei volwassen.
Jonguh, het is gewoon camp. Mensen die dat niet snappen, gaan maar weer lekker de hele dag "terechte klacht" en "wat een kanker klacht" posten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemen![]()
En ik bedoelde niet: "Stomme Laysa het is allemaal jouw schuld!" meer gewoon my 2 cents over de hele aandacht die Fatty krijgt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemen![]()
En ik bedoelde niet: "Stomme Laysa het is allemaal jouw schuld!" meer gewoon my 2 cents over de hele aandacht die Fatty krijgt
Er ís geen streamquote:
En dat mod worden is slechts een kwestie van tijd, ze kunnen me niet blijven negerenquote:
Hij heeft het nu over Ianquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[TAL SC #203] Alweer richting de 300
en zo komen er meer fokkers bij die opa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUMDUMDUMMMMMMMMM!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opa heeft gewoon weekend. Morgen gaat hij weer "aan het werk".quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er ís geen stream_!
Als die vetzak trouw voor zijn pc gaat zitten en normale interactie verzorgt sta ik vooraan!
Ja, hij is live nuquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa heeft gewoon weekend. Morgen gaat hij weer "aan het werk". [ afbeelding ]
Niets nieuws onder de zon.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij hoort in een TBS kliniek thuis en je bent een lompe lul![]()
En dan janken dat ik niet lief was hierquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Je ken een half uur aan 't gas gaan hanguh, da's zat"
Hij kon toch alsnog een verzakking krijgen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan janken dat ik niet lief was hier
Heb je mijn entree gezien!?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kon toch alsnog een verzakking krijgen?
Noem het maar nietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ow god ik heb het weggeklikt hoor...voor je het weet heb je een uur naar nix gekeken
Ik kom binnen en vraag vriendelijk en beleefd wat er nou precies met mijn arm moest gebeuren en er ging meteen een shitstorm losquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik zit net tien minuten mee te lurken
Ik vond tien minuten ook méér dan genoegquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ow god ik heb het weggeklikt hoor...voor je het weet heb je een uur naar nix gekeken
Waar was je nou man, je hebt mijn optreden gemist, ik heb fans daar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond tien minuten ook méér dan genoeg
Ik trok die ouwe tokkie niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar was je nou man, je hebt mijn optreden gemist, ik heb fans daar!
Nah, ben je nu klaar met rondschoppen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, kijk nou maar uit wat je zegt, je kan zo aan het gas
Ja, vanaf nu doe ik weer lievquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, ben je nu klaar met rondschoppen?
Maar wel heel speciaal en uniek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd!![]()
Wel pauperkwaliteit vergeleken met die nieuwen
Zie mijn titelquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_Nick Originals© was het geloof ik
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:47 schreef FANN het volgende:
geen flauw idee waar dit allemaal over gaat
effe pauze![]()
kutschilderijtje![]()
Ben ik hier niet welkom? Wie ik ben valt af te leiden uit mijn username. Verder kom ik hier om even te snuffelen in RLS. Wat verwacht je nou als antwoordquote:
Ik vind jou niet aardig ....quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:57 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ben ik hier niet welkom? Wie ik ben valt af te leiden uit mijn username. Verder kom ik hier om even te snuffelen in RLS. Wat verwacht je nou als antwoord
Dan vind ik je nogal lichtgeraakt. Ik probeerde alleen maar te illustreren dat ik er ook niets van begreepquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig ....
waarom doe je dit ?![]()
dan weet je dus helemaal niet waar ik het over heb... dus je weet helemaal niks...
dan is het goed ...quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dan vind ik je nogal lichtgeraakt. Ik probeerde alleen maar te illustreren dat ik er ook niets van begreep
is ook....quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:01 schreef fonsoy het volgende:
Sowieso gaat het er in de meeste SC's toch vrij onderwerploos aan toe.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is het goed ...
ik ben namelijk een schilderijtje aan het maken voor jouw held die je ava heeft gemaakt![]()
en nu heb ik effe pauze en gaat ik effe naar georgios luisteren![]()
Klopt, maar als je een beetje bij wilt blijven dan moet je het net als de grote merken gaan doen en een afkorting gaan gebruiken INO dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_Nick Originals© was het geloof ik
Argh, hekel aan dat woordquote:
Het is een afschuwelijk managementwoord. Een stukje doorpakken!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Argh, hekel aan dat woord![]()
Het heeft iets vunzigs, 'kweetniet, klinkt gewoon... iew.
goedemorgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:09 schreef FANN het volgende:
Ja, net als de rest op een bullshitbingo kaart... echt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een afschuwelijk managementwoord. Een stukje doorpakken!
is die ook in het nederlands?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
Cc, er is een Bullshit Bingo app voor de aaifoon![]()
[ afbeelding ]
http://iappphone.wordpress.com/tag/bullshit/
.. en het gemiddelde personeelslidquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
en is probleemloos uitwisselbaar..... net als de gemiddelde manager.
[ afbeelding ]
Het gros van de managers is idd een personeelslid, ze denken alleen vaak dat ze een stuk meer zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:06 schreef Jian het volgende:
[..]
.. en het gemiddelde personeelslid![]()
gezeik over de leiding altijd![]()
goedemorgen
Het is een job en je hebt goede en minder goede net als in elke job. En natuurlijk zijn managers vaak een target, that comes with the jobquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros van de managers is idd een personeelslid, ze denken alleen vaak dat ze een stuk meer zijn.
Het ging nu vooral over de types die je in een half uur 3 bullshit-bingo kaarten vol laten krijgen, die moeten met dergelijke nonsens-termen smijten om het wiel, zichzelf en het bedrijf waarvoor ze werken telkens opnieuw uit te vinden, en dat zijn niet de beteren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een job en je hebt goede en minder goede net als in elke job. En natuurlijk zijn managers vaak een target, that comes with the job
Ik begreep eerst het idee van dat soort kaarten niet. Nu wel. Wat een meesterlijk idee! Haha, ik weet wel een bedrijf waar ik er dagelijks een paar kan vullenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging nu vooral over de types die je in een half uur 3 bullshit-bingo kaarten vol laten krijgen, die moeten met dergelijke nonsens-termen smijten om het wiel, zichzelf en het bedrijf waarvoor ze werken telkens opnieuw uit te vinden, en dat zijn niet de beteren.
Een goede manager heeft zulke BS niet nodig.
Ah nee!quote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik begreep eerst het idee van dat soort kaarten niet. Nu wel. Wat een meesterlijk idee! Haha, ik weet wel een bedrijf waar ik er dagelijks een paar kan vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |