Dat vraag ik mezelf ook af, er was laatst wel iets met naakte opaatjes maar ook die COS is wee rhelemaal verneukt door verzuurd gedrein. Gelukkig komen deze verzuurde types niet in KLB dus hoeven we niet bang te zjn dat de boel hier ook verpest wordt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom bestaat dat subforum uberhaupt nog, het is niet meer dan 2 SC's en verder gebeurt er toch geen flikker meer op RLS gebied?![]()
Ik heb artistieke onschendbaarheidquote:
Gut gut gut, hier roepen dat je het (nog) open zijn van het RLS-subforum an sich niet eens begrijpt, maar wel zo graag topic # 1000 willen scoren in RLS dat je 3 pogingen doet om dat 1000ste topic te scorenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af, er was laatst wel iets met naakte opaatjes maar ook die COS is wee rhelemaal verneukt door verzuurd gedrein. Gelukkig komen deze verzuurde types niet in KLB dus hoeven we niet bang te zjn dat de boel hier ook verpest wordt.
vind het hier wel gezellig, dus kom steeds overvliegen, vind je dat goed Maanvisquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af, er was laatst wel iets met naakte opaatjes maar ook die COS is wee rhelemaal verneukt door verzuurd gedrein. Gelukkig komen deze verzuurde types niet in KLB dus hoeven we niet bang te zjn dat de boel hier ook verpest wordt.
Je bent gewoon verzuurd omdat ajax heeft verloren, verzuurde milf!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:Klacht, Maanvis dacht kom ik had Gert gisteren gelezen en doe net of mijn neus bloed, Maanvis wil gewoon met de eer strijken terwijl hij niet eens een Mooie OP kan maken, en verzuurd hahaha nou valt me nog mee dat je niet bejaard en dementerent post over ons.
kom Maanvis, als jij nou een lekker bakkie koffie zet dan mag je van mij een stukje taart.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon verzuurd omdat ajax heeft verloren, verzuurde milf!
ik heb net koffie gezet, ook een kopje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom Maanvis, als jij nou een lekker bakkie koffie zet dan mag je van mij een stukje taart.
nou traantjes drogen en weer verder gaan`.
[ afbeelding ]
nou nee, dat heb ik afgelopen weekend al gedaan. met een vies dik wijf, bleek later. dus ik ben wel weer ff genezen.quote:
Bleek later?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee, dat heb ik afgelopen weekend al gedaan. met een vies dik wijf, bleek later. dus ik ben wel weer ff genezen.
Bleek later? Heb je de hele tijd je ogen dicht en je handjes thuis gehouden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:54 schreef Maanvis het volgende:
met een vies dik wijf, bleek later. dus ik ben wel weer ff genezen.
nouja, ge kent het wel, alcohol maakt de zaken mooier dan dat ze zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |