Dat vraag ik mezelf ook af, er was laatst wel iets met naakte opaatjes maar ook die COS is wee rhelemaal verneukt door verzuurd gedrein. Gelukkig komen deze verzuurde types niet in KLB dus hoeven we niet bang te zjn dat de boel hier ook verpest wordt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom bestaat dat subforum uberhaupt nog, het is niet meer dan 2 SC's en verder gebeurt er toch geen flikker meer op RLS gebied?![]()
Ik heb artistieke onschendbaarheidquote:
Gut gut gut, hier roepen dat je het (nog) open zijn van het RLS-subforum an sich niet eens begrijpt, maar wel zo graag topic # 1000 willen scoren in RLS dat je 3 pogingen doet om dat 1000ste topic te scorenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af, er was laatst wel iets met naakte opaatjes maar ook die COS is wee rhelemaal verneukt door verzuurd gedrein. Gelukkig komen deze verzuurde types niet in KLB dus hoeven we niet bang te zjn dat de boel hier ook verpest wordt.
vind het hier wel gezellig, dus kom steeds overvliegen, vind je dat goed Maanvisquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af, er was laatst wel iets met naakte opaatjes maar ook die COS is wee rhelemaal verneukt door verzuurd gedrein. Gelukkig komen deze verzuurde types niet in KLB dus hoeven we niet bang te zjn dat de boel hier ook verpest wordt.
Je bent gewoon verzuurd omdat ajax heeft verloren, verzuurde milf!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:Klacht, Maanvis dacht kom ik had Gert gisteren gelezen en doe net of mijn neus bloed, Maanvis wil gewoon met de eer strijken terwijl hij niet eens een Mooie OP kan maken, en verzuurd hahaha nou valt me nog mee dat je niet bejaard en dementerent post over ons.
kom Maanvis, als jij nou een lekker bakkie koffie zet dan mag je van mij een stukje taart.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon verzuurd omdat ajax heeft verloren, verzuurde milf!
ik heb net koffie gezet, ook een kopje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom Maanvis, als jij nou een lekker bakkie koffie zet dan mag je van mij een stukje taart.
nou traantjes drogen en weer verder gaan`.
[ afbeelding ]
nou nee, dat heb ik afgelopen weekend al gedaan. met een vies dik wijf, bleek later. dus ik ben wel weer ff genezen.quote:
Bleek later?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee, dat heb ik afgelopen weekend al gedaan. met een vies dik wijf, bleek later. dus ik ben wel weer ff genezen.
Bleek later? Heb je de hele tijd je ogen dicht en je handjes thuis gehouden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:54 schreef Maanvis het volgende:
met een vies dik wijf, bleek later. dus ik ben wel weer ff genezen.
nouja, ge kent het wel, alcohol maakt de zaken mooier dan dat ze zijn.quote:
Sodeju.quote:
En ik maar denken dat je dubbel ging zien van alcohol.... als ze dik was dan moet ze toch simpelweg beeldvullend zijn geweest als je dronken was.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja, ge kent het wel, alcohol maakt de zaken mooier dan dat ze zijn.
met de sex was niets misquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je dubbel ging zien van alcohol.... als ze dik was dan moet ze toch simpelweg beeldvullend zijn geweest als je dronken was.
Maar goed, was het wel lekker neuken toen je nog niet doorhad dat ze dik was?
Ik zie het. Bedankt hè!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig komen deze verzuurde types niet in KLB dus hoeven we niet bang te zjn dat de boel hier ook verpest wordt.
Dus in feite heb je niets te klagen, je hebt eindelijk geneukt en het was nog lekker ook....quote:
ja maar dan nog.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
TS is al een tijdje op de baggertoer, maar in RLS wordt ie erop afgerekend door de users
Dacht dat jij op vakantie was man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
TS is al een tijdje op de baggertoer, maar in RLS wordt ie erop afgerekend door de users
Maanvis ís een klein kind, in een wat forser lichaam.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:08 schreef jagga het volgende:
Zelfs als je het er niet mee eens bent, kun je dat nog normaal ventileren zonder kleinerend naar bijv maanvis te doen (hem te behandelen als een klein kind).
Ja zo flauw van zequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
Gelukkig gebeurt dat in KLB nooitquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:10 schreef jagga het volgende:
[..]
ja maar dan nog.
Zo kleinerend als de mensen in RLS doen, zou ik niet pikken. Tis gewoon triest dat users anderen moedwillig moeten kleineren en toe moeten spreken als een kleuter om hun gelijk te halen. echt triest
Tuttuttut niemand van de RLS heeft jou tot nu toe wat aangedaan...Maar als je zo doorgaat zullen er een aantal dames jou zeker op je vingertjes tikkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:10 schreef jagga het volgende:
[..]
ja maar dan nog.
Zo kleinerend als de mensen in RLS doen, zou ik niet pikken. Tis gewoon triest dat users anderen moedwillig moeten kleineren en toe moeten spreken als een kleuter om hun gelijk te halen. echt triest
mjah point taken.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah point taken.maar in KLB verwacht je het, want iedereen weet dat trolls geboren worden hier, eerlijke mensen raken verknipt voor het leven en het is " kloon-territorium" AKA afvoerputje van FOK!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tuttuttut niemand van de RLS heeft jou tot nu toe wat aangedaan...Maar als je zo doorgaat zullen er een aantal dames jou zeker op je vingertjes tikken
WTF doe jij dan op FOK!, met je tere zieltje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:15 schreef jagga het volgende:
ik probeer alleen duidelijk te maken dat het een beetje triest is dat mensen anderen moeten behandelen als kleutertje (letterlijk) om schijnbaar een discussie te winnen. Dat is alles.
wind je niet op vrouwtje, ik heb geen teer zieltjequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
WTF doe jij dan op FOK!, met je tere zieltje?
Kusje op je knietje.
Dan kun je wel erg goed doen alsof, jochie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:18 schreef jagga het volgende:
wind je niet op vrouwtje, ik heb geen teer zieltje
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kun je wel erg goed doen alsof, jochie.
making love to a mirrorquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee, dat heb ik afgelopen weekend al gedaan. met een vies dik wijf, bleek later. dus ik ben wel weer ff genezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |