JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA
Pfaff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Hoe is'tquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is nog steeds korstig maar het gaat steeds beter.![]()
[..]
JA
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest was stom/dom.![]()
[..]
JA
Belgische achternamen zijn vaak mooi, mijn moeders meisjesnaam ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.
De rest was stom/dom.
[..]
JA
Belgische achternamen zijn leuk! Vanderkercke enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ik ben maar 1/8 belg johquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan ben jij de eerste toffe belg die ik ken.
De rest was stom/dom.
Dat verklaard alles! Want belgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben maar 1/8 belg joh
Mn toffe deel is vast het Nederlandse
Ik heb de hele middag RCT gespeeld en het lukte me maar nietquote:
Ik denk het welquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht, dat betekent misschien dat ik ook Belgisch bloed heb.
Geen wonder dat het zo rustig hier wasquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag RCT gespeeld en het lukte me maar nietstomme toiletten
Wat kun je nou fout doen aan de toilettenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als ik een restroom of eettent plaats dan kan er niemand in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen wonder dat het zo rustig hier was.
een hele hoop, en schoner worden ze er niet opquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat kun je nou fout doen aan de toiletten
Ik hoop het maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het rustig dan? Ahhh iedereen wacht tot de nacht valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |