De oerknal beldequote:
Die kennen ze hier nog niet jongenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De oerknal belde. Hij wilde zijn quote aanpassingsgrap terug.
2003 belde, hij wil zijn jaargrap terug.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De oerknal belde. Hij wilde zijn quote aanpassingsgrap terug.
Jaargrap belde, hij wilde 2003 terugquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2003 belde, hij wil zijn jaargrap terug.
Je schrok wel efkes hequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, vooral omdat rauzert het zelf in elkaar geflanst heeft
quote:
Gooi je kat naar de tv, grote kans dat hij op het goede knopje belandtquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot en ik wil geen sbs6 kijken maar de afstandsbediening doet het niet meer
Je bent lui.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot en ik wil geen sbs6 kijken maar de afstandsbediening doet het niet meer
Amai zeg, wilde gij nen patatteke?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zo heel erg met Belgie
Onzin natuurlijk, het is een prachtig land. Wat heb je er niet mee, dat ze patat friet noemen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
gooi de kat naar je tvquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:Er ligt een kat op mijn schoot en ik wil geen sbs6 kijken maar de afstandsbediening doet het niet meer
Bruggequote:
Nee!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gooi je kat naar de tv, grote kans dat hij op het goede knopje belandt.
Heul nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |