ik heb vakantie, da´s wel erg vroegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
11 aug kun je om 8:15 de 235 platen. MET mij erin
Vet, dan stop je niet in Mönchengladbach Hbf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
11 aug kun je om 8:15 de 235 platen. MET mij erin
Oh dat is in Den Bosch trouwens. Dus ik rij zo'n beetje half tien door Venloquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb vakantie, da´s wel erg vroeg
Waarom wordt er meer dan 2 miljard euro uitgegeven aan een systeem wat niets doet wat het belooft? Het gaat het zwartrijden niet tegen, het reizen wordt niet eenvoudiger, de tarieven niet doorzichtiger. Het enige rechtvaardige doel van een vervoerbewijs is het voor de vervoerder mogelijk maken om te controleren of iemand betaald heeft voor de afgenomen dienst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef KapiteinT het volgende:
Nu al boos worden op de OV Chipkaart, omdat de dagkaart gaat verdwijnen vind ik wel heel erg voorbarig... Ik ben het wel met jullie eens dat de OV Chipkaart niet veel goeds brengt voor het reizen met de trein. Het kan zoals James1988 al zegt wel handig zijn, maar de nadelen van het afschaffen van de losse treinkaartjes wegen wat mij betreft niet echt op tegen de voordelen van de OV Chipkaart. Wat mij betreft blijven beide systemen naast elkaar bestaan, maar dat zal wel weer te duur zijn...
dat klinkt al meer als een vakantietijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is in Den Bosch trouwens. Dus ik rij zo'n beetje half tien door Venlo
Gokken dAt je een paar uurtjes oploopt vanwege een omleiding iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ben benieuwd of die werkzaamheden bij Arnhem klaar zijn op dinsdagavond 24 augustus. Aangezien ik dan met de EuroNight ri Berlijn vertrek. En niet verder, dus ben benieuwd hoe leuk het gaat worden om om 4:30 uit de trein gegooid te worden
Volgens diverse spots op Somda klopt dat wel, ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef Klonk het volgende:
reken ik goed als ik bij de vertrektijd in Eindhoven ongeveer 40 minuten optel om in de buurt van Venlo uit te komen ? (volgens mij wel toch)
mooi, dank je wel, dan kan ik de tijden gebruiken die ik net in een pdf-je heb gevonden op de site van de NSquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Volgens diverse spots op Somda klopt dat wel, ja.
Link naar PDF-file?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:02 schreef Klonk het volgende:
mooi, dank je wel, dan kan ik de tijden gebruiken die ik net in een pdf-je heb gevonden op de site van de NS
Dat wordt het toch ook? Verder is Almere een ongelofelijk kutdorp dus moet bediend kunnen worden vind ik ook nogal overdrevenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom heeft station Almere een perronlengte van slechts 285 meter? Zo'n groot dorp moet toch gewoon door IC's bedient kunnen worden?
3 verschillende IC's toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat wordt het toch ook? Verder is Almere een ongelofelijk kutdorp dus moet bediend kunnen worden vind ik ook nogal overdreven.
Vind ik ook. Doet me een beetje denken aan dat geouwehoer dat gaten als Velsen ineens Hoogwaardig OV "moesten" hebben van een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat wordt het toch ook? Verder is Almere een ongelofelijk kutdorp dus moet bediend kunnen worden vind ik ook nogal overdreven.
Centrum.quote:
Een doodlopend lijntje de kleipolder inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Centrum.
Je zou toch verwachten dat de forenzenvervoersvraag daar in de spits zo groot is dat 12 bakken nodig zijn.
Almere wordt in het algemeen aangedaan door DDAR (max 2x met loc, is 247 meter), DDM (niet gekoppeld, is 150 meter) en Plan V (max. 5 stellen, is 260 meter). Nergens voor nodig dus op dit moment. Wanneer de Hanzelijn klaar is moet het perron trouwens verlengd zijn tot 340 meter)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Centrum.
Je zou toch verwachten dat de forenzenvervoersvraag daar in de spits zo groot is dat 12 bakken nodig zijn.
Ontken ik dat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een doodlopend lijntje de kleipolder in![]()
Je bent niet goed snik swa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |