quote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Daar gaat het al misquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:37 schreef FreezePop het volgende:
Mag ik zomaar meedoen?
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
Webber
Je staat anders gek te kijken mocht hij het goed hebben.quote:
Idem hier.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die van mij komt morgen, ben nu te lui![]()
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Webber als pole tijd rijdt. Dat Webber de pole rijdt is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je staat anders gek te kijken mocht hij het goed hebben.
[..]
Idem hier.
minuutje te laatquote:
Ik doe het er al meer dan een jaar omquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
minuutje te laat, het lijkt wel of jullie; jij en Peterselieman het erom doen om als laatste je prediction te plaatsen
(even een edit, te boosquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
minuutje te laat, het lijkt wel of jullie; jij en Peterselieman het erom doen om als laatste je prediction te plaatsen
Don't your dare! Rub it in!quote:
SPOILER: ...vervolg hier het spannende verhaal... na de reclame!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, de soep wordt toch nooit zo heten als die wordt opgediend, en ook de regen die hier de rest van Nederland *wel* doet verzuipen, zal de komende week weer afnemen, en de zon zal zich meer laten zien.
Beter weer kan een mens in Nederland toch niet hebben?
Het regent harder dan ik hebben kan, harder dan ik drinken kan.
Het regent harder dan de grond aan kan....
[ Bericht 24% gewijzigd door Sally op 31-08-2010 14:24:49 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Volgende keer gewoon eerst voorspelling plaatsen, daarna verder gaan met IRC.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Don't your dare! Rub it in!Hmpf.
Got a lousy week already
Ik heb liever:quote:...
Beter weer kan een mens in Nederland toch niet hebben?
Het regent harder dan ik hebben kan, harder dan ik drinken kan.
Het regent harder dan de grond aan kan....
Die ga ik eens opzoeken en luisteren... Melissa Etheridge!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon eerst voorspelling plaatsen, daarna verder gaan met IRC.
[..]
Ik heb liever:
Come on let it rain
Let it rain down on me
Let the rain touch my hands
Let the rain set me free
Let it rain down on me
En de rainmasters zouden hun auto toch op de baan moeten kunnen houden. Maar het lot besliste anders.
Ben al sinds het begin fan. En vind haar oudere werk beter dan de laatste albums.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Die ga ik eens opzoeken en luisteren... Melissa Etheridge!![]()
Wellicht staat het op een compilatie-mp3-cd van Melisss die m'n breurke ooit voor me gebrand heeft... Wel een toepasselijke rest van de tekst![]()
Morgen weer een dag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |