Ook! Ik ben wel fan van spijkerbroeken en chille sneakers.quote:
Heerlijk is dat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef Mirjam het volgende:
maargoed, wat ik dus wilde posten: ()
het huis naast ons is opgedeeld in 6 appartementen.
het appartement naast onze slaapkamer heeft sinds gisteren nieuwe buren.
kennelijk polen ofzo.
ze zijn al de héle dag aan het schreeuwen en ruzie maken,e cht niet normaal gewoon
zijn we mooi klaar mee
JEZUSquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef Mirjam het volgende:
kennelijk polen ofzo.
ze zijn al de héle dag aan het schreeuwen en ruzie maken,e cht niet normaal gewoon
zijn we mooi klaar mee
In nieuwe lay out staat de OP al klaar als je een nieuw topic opent vanuit een oudequote:
Ah, maar die is nog niet beschikbaar zonder abo toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
In nieuwe lay out staat de OP al klaar als je een nieuw topic opent vanuit een oude
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pssstt
ze heeft haar mandje weer gevult bij TD
Lekker is dat jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef Mirjam het volgende:
kennelijk polen ofzo.
zijn we mooi klaar mee
ZEG NIET OVER MIJ RODDELEN ALS IK WEG BEN!quote:
Joepie voor de kittensquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG NIET OVER MIJ RODDELEN ALS IK WEG BEN!
:p
Ik heb het gered, mijn kittens hebben morgenochtend eten!
Wat, Monster Magnet? Bandjequote:
Yeah, voerquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die wenkbrauwen bedoelde ik niet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Liedje voor Sharana:
The more you order at TD
The deeper the thoughts there's no more pain
I'm in heaven, I'm a god
Nailpolish everywhere, I feel so hot
It's not a habit, it's cool
I feel alive
If you don't have it your on
the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)
ik wil ooooookquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus wil morgen met me naar de nagellakgroothandel in veldhoven
wat was de website ook alweer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik iets voor je meenemen?![]()
wat een irritante site!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
http://www.beautycompany.nl/nl/
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is Sharana een faallijstje voor mij aan het maken
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
SERIEUS!
als je op die website kijkt naar ruby pumps dan ga je hem toch nooit kopen? het lijkt wel een schimmel!!!
LOLquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.beautycompany.nl/nl/merken/g153/b_chgl/18/
kijk dan!
Ja, vreselijk. Kies of plaatjes van flesjes of grote rondjes of kleine rondjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.beautycompany.nl/nl/merken/g153/b_chgl/18/
kijk dan!
Moet eerlijk zijn, ik zie er wel een zooi die ik wel wilquote:
Nou, dan mag SpaceInvaders ze daar wel even waarschuwenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet eerlijk zijn, ik zie er wel een zooi die ik wel wilMaar ik ben van plan om niet aankomende week, maar de week erna een dagje erheen te gaan
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, dan mag SpaceInvaders ze daar wel even waarschuwen![]()
Ik dacht dat de lakjes daar veel goedkoper waren trouwens
Grapje tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga denk k toch maar voor nog een nagellakrekje ...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
We zijn maar wat blij met jou, nu vallen wij allemaal nog wel mee
Hoe gaat het met je VV-swatches?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga denk k toch maar voor nog een nagellakrekje ...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
We zijn maar wat blij met jou, nu vallen wij allemaal nog wel mee
klaar met lakken, maar ben niet tevreden eigenlijk over 2 lakjes, maar het licht was niet goed genoeg meer om ze over te doenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
klaar met lakken, maar ben niet tevreden eigenlijk over 2 lakjes, maar het licht was niet goed genoeg meer om ze over te doen![]()
nu mooie fotos uitzoeke en blog maken etc, moet nog 3 lakjes toevoegne en dan is t klaar
hmhhmmquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef AmyGrace het volgende:
N.a.v. deze blogpost
Hoeveel zouden julie max. besteden aan een lakje?
ik heb 35 eu gelapt voor reflecting pool?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef AmyGrace het volgende:
N.a.v. deze blogpost
mijn max. is toch echt wel 15 euro denk ik, en dan moet hij wel héél tof zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef AmyGrace het volgende:
N.a.v. deze blogpost
maar jij bent een faalhaas!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 35 eu gelapt voor reflecting pool?
Voor dat geld zou ik er liever nog wat bij leggen en Clarins unicorn pee kopenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:12 schreef DeltaCephei het volgende:
http://cgi.ebay.com/CHANE(...)&hash=item27b37d7527 deze is voor $132 weggegaan
En dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn max. is toch echt wel 15 euro denk ik, en dan moet hij wel héél tof zijn
owja verrek die heb ik vandaag ook nog gekochtquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef DeltaCephei het volgende:
Het ligt echt aan het lakje hoeveel ik er aan wil uitgeven. Ik heb 3 dure lakjes:
Collistar Viola Glitter was ¤12 nogwat, mijn eerste Nfu Oh ¤13 (kwam uit Amerika...) en mijn duurste lakje tot nu toe heb ik besteld: ChG Octa Gone Wild voor ¤16![]()
Dat je dan duurder uit bent vind ik niet, want dan heb je er 9 ipv 1quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef miss--moana het volgende:
hangt er denk ik ook vanaf hoe graag ik een lakje wil hebben en hoe ik financieel zit. Als ik heel graag een nagellakje wil hebben dan ga ik er ook voor maar ik denk dat het bij mij niet hoger als 25 euro zal zijn![]()
Oke even een stukje uit mijn gedachten hopelijk begrijpen jullie het
Soms zie ik een leuk OPI lakje bij de Sephora of Mooi of juist een mooie van Chanel of Dior. Als ik zo een lakje heel erg graag wil dan koop ik het ook. Als ik dan een bijzonder lakje voor bijv 20 euro via ebay kan krijgen dan doe ik dat waarschijnlijk wel aangezien ik bij de Sephora en Douglas ook een lakje koop van een hoog bedrag. Het verschil vind ik dan niet zo heel erg hoog. Kijk als je alleen bij TD besteld zijn sowieso de ''normale'' prijzen al duur. Bij OPI denk ik er soms nog wel eens over na of ik het niet beter via TD kan bestellen, maja dan ben ik weer duurder uit omdat ik dan meer lakjes koop.
Dat bedoel ik dus met duurder uit zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat je wel weer hebt bij TD, is dat de grens lager ligt om te kopen. Want ja, die doos moet wel vol natuurlijk, dus is het makkelijker om er lakjes bij te doen die je wel mooi vindt, maar niet superbijzonder.
Tenminste, dat heb ik wel eens.
Hoe cool!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Net een website voor kennissen gemaakt, ze waren er echt mega blij mee, en nu krijg ik wss mijn nieuwe nagellakrekje van hun
nouja het is ook meer dat omdat als ze het ergens anders lieten doen ze toch wel 2 tot 3000 euro kwijt warenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hoe cool!![]()
Had ik maar zulke kennissen, ik heb alleen maar vriendinnen die me raar aankijken om mijn hoeveelheid nagellak en schoonouders die het geldverspilling vinden
Cooooooooool!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben net klaar met moodpolish lakkenIs tof
En whee, gratiesch naar Monster Magnet
Slagharen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:58 schreef miss--moana het volgende:
ik ga morgen op vakantie! Ik ga naar een huisje waar je een pony voor de deur krijgt
Ponies zijn hipquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:58 schreef miss--moana het volgende:
ik ga morgen op vakantie! Ik ga naar een huisje waar je een pony voor de deur krijgt
Jep, heb er zin inquote:
Oh noes!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 lakje vergeten foto te makenmorgen maar!
Trustenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
Even welterusten zeggen tegen de dametjes
slaap lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:Even welterusten zeggen tegen de dametjes
Dus die hoef ik niet meer extra te bestellen voor jou?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
owja verrek die heb ik vandaag ook nog gekocht
Geeft niet hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ow kon dat dan nog?ik dacht dt jij al ergens anders besteld had
Ik had jou nog swatches beloofdquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:58 schreef mirannie het volgende:
Goedenavond!! Heb inmiddels mega veel foto´s nog klaar staan voor jullie, maar heb gewoon steeds geen tijd.
Trouwens vandaag Extravagance op en op de 1 of andere manier moet ik er erg aan wennen. Het neigt natuurlijk toch wat naar roze, iets wat ik normaal natuurlijk niet draag. Hij lakte overigens wel fijn. Nu aan het bedenken of ik nu nog ga wisselen van lakje of dat ik dat morgen doe. Tenslotte is mijn doel 18 lakjes van mijn untrieds af te gooien deze vakantie
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geeft niet hoordan weet ik dat ik niet om een extra hoef te vragen.
En het is maar de vraag of het doorgaat daar wat de shippingcosts zijn enz
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
Even welterusten zeggen tegen de dametjes
Oh, maakt niet uit hoor. Doe rustig aan!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik had jou nog swatches beloofd![]()
Zal er morgen echt aan proberen te denken!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, maakt niet uit hoor. Doe rustig aan!!
* mirannie gaat heel diep nadenken waarvan ze swatches had gevraagdds royal?
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, maakt niet uit hoor. Doe rustig aan!!
* mirannie gaat heel diep nadenken waarvan ze swatches had gevraagdds royal?
Erg he?!quote:
ach joh ik moet altijd 100 keer kijken of ik niet dubbel bestelquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Erg he?!
Ben de laatste dagen zo druk, dat ik weinig tijd heb voor jullie hier. En omdat ik vakantie heb, word ik om de 1 of andere reden altijd meteen onwijs vergeetachtig.
Niks ergs aan, heel begrijpelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Erg he?!
Ben de laatste dagen zo druk, dat ik weinig tijd heb voor jullie hier. En omdat ik vakantie heb, word ik om de 1 of andere reden altijd meteen onwijs vergeetachtig.
Ja maar geloof ook dat jij de opperfaalhaas bent op dit moment, dus dat verbaast me eigenlijk niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach joh ik moet altijd 100 keer kijken of ik niet dubbel bestel
Hahaha, dat is me gelukkig nog niet gebeurd!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach joh ik moet altijd 100 keer kijken of ik niet dubbel bestel
hier is niets erg hoor!
Dank jequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niks ergs aan, heel begrijpelijk
Dat verschilt van 5 tot 30 per maandquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:16 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel lakjes jullie gemiddeld per maand aanschaffen eigenlijk.
Sinds ik hier ben gaan lezen en posten kom ik wel aan de 10 lakjes gemiddeld per maand. Met soms wat uitschieters naar boven
meestal 2 pakketjes bij TD per maand, maand juli 4, mja en nog wat losse lakjes ...quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:16 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel lakjes jullie gemiddeld per maand aanschaffen eigenlijk.
Sinds ik hier ben gaan lezen en posten kom ik wel aan de 10 lakjes gemiddeld per maand. Met soms wat uitschieters naar boven
jij mag winkelen voor je shopje!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
De laatste maand vrij veel maar en zijn ook maanden geweest dat ik niks besteld had voor mezelf
Jij kunt altijd falenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
De laatste maand vrij veel maar en zijn ook maanden geweest dat ik niks besteld had voor mezelf
Ik winkel niet zo snel bij mezelfquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jij kunt altijd falenJe hebt altijd nog een shopje waar die heen kan, haha
Daar heb ik een trauma van overgehouden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wij gaan morgen apies kijken in ouwehands
Met puppyshampoo of babyshampoo in de wasbakquote:
Ik zet de hond altijd in de douchekabine, en dan maak ik hem met de sproeier nat dan de shampoo er in en weer afspoelen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
Laat je de wasbak vollopen of gooi je gewoon de kraan er vol op? Indien het eerste moet ik even een stop kopen ergens
Ja maar als je de sproeier op heel zachtjes zet kan het best, maar misschien helpt een teiltje welquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:34 schreef RenRen- het volgende:
Jmaar onze hond is nog zo ieniemienie.Misschien werkt het wel met een teiltje.
Met de kraan zou ik doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
Laat je de wasbak vollopen of gooi je gewoon de kraan er vol op? Indien het eerste moet ik even een stop kopen ergens
Puppy's kunnen stinken en ze moeten het lerenquote:
Hij is in zijn eigen pies gaan rollen en dat is hard gewordenquote:
Ja ik denk dat het beter isquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar als je de sproeier op heel zachtjes zet kan het best, maar misschien helpt een teiltje wel
Even spullen bij elkaar zoekenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Met de kraan zou ik doen
[..]
Puppy's kunnen stinken en ze moeten het leren![]()
Oh okquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Met de kraan zou ik doen
[..]
Puppy's kunnen stinken en ze moeten het leren![]()
Jeus, dan ben je ook vrij lang bezigquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ok
Mijn ouders hadden een newfoundlander, dus "hond wassen" werd zelden gebezigd bij ons
Ew.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is in zijn eigen pies gaan rollen en dat is hard geworden![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Da's wel weer handig aan katten, die lossen dat altijd zelf op
Mijn vriend heeft 1 keer de kat moeten wassen omdat ie giftig spul uit van die neonstaafjes in z'n vacht had gekregen. Maar dat leverde bijna dodelijke slagaderlijke bloedingen op
Dus ga je de kat martelen om je eigen allergie te remmen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Arme kat. Niet dat hij gewassen werd, dat andere.
De kat van mijn beste vriendin moet iedere maand worden gewassemn als ze er is, ze is nogal allergischMaar ze willen haar ook niet wegdoen
dat was ook mijn eerste gedachte ...quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus ga je de kat martelen om je eigen allergie te remmen?
Tsja, wegdoen na zoveel jaar was ook niet echt geslaagd. Of zo. Ik weet niet, ik zou denken dat je d'r best kan borstelenmquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus ga je de kat martelen om je eigen allergie te remmen?
Naja, wassen is voor een kat nogal traumatisch. Dus ik zou het alleen doen als er echt geen andere mogelijkheid is. Borstelen is een heel ander verhaal, da's zonder water. Maar, mensen met een allergie kunnen ook medicijnen nemen om de allergie te onderdrukken, en dagelijks goed stofzuigen en zo min mogelijk textiel in huis hebben helpt ook enormquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, wegdoen na zoveel jaar was ook niet echt geslaagd. Of zo. Ik weet niet, ik zou denken dat je d'r best kan borstelenm
Ze hebben al nul textiel en ze neemt ook medicijnen. Ze heeft ook astma, ik denk dat dat ook een grote reden is. Idk, ik zou het niet zo snel doen, als ik, of mijn kind allergisch zou zijn, zou ik als moeder gewoon geen kat nemenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, wassen is voor een kat nogal traumatisch. Dus ik zou het alleen doen als er echt geen andere mogelijkheid is. Borstelen is een heel ander verhaal, da's zonder water. Maar, mensen met een allergie kunnen ook medicijnen nemen om de allergie te onderdrukken, en dagelijks goed stofzuigen en zo min mogelijk textiel in huis hebben helpt ook enorm
Jep. Poes is 16, volgens mij had zij haar allergieen al vrij vroeg. Maarhaar moeder is niet heel erg. Bedachtzaam. Denkt vooral heel veel aan zichzelf enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
jeetje idd, had ze die allergieen al voordat de kat kwam?
anders poes gewoon veel buiten laten spelen
Hondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:19 schreef kieskleurig het volgende:
Dat is dan weer het voordeel van een labrador hebben, de mijne springt vrijwillig in iedere plas water die hij tegenkomt, echt wassen is maar zelden nodig.
Gelukkig maar, want water dat uit een doucheslang komt is blijkbaar eng
Kun je voor mij misschien foto's maken van schappen van Essence, P2 en die ene met de M?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:26 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Duitsland en zal ook wel bij een DM terecht komen, mocht iemand hier nog iets willen hebben qua lakjes, dan wil ik best wel even kijken![]()
Ik ga over ongeveer een uur weg.
http://sharanascorner.blo(...)ixen-collection.htmlquote:
Bogie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://sharanascorner.blo(...)ixen-collection.html
te lui om alle foots hier neer te zetten!
ik heb nu wel een opi lakje op waarvan ik vanmiddag hier foto zal posten, hij is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen een hele crappy telefooncam, maar wil het wel proberenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je voor mij misschien foto's maken van schappen van Essence, P2 en die ene met de M?Gekke vraag, maar mijn moeder gaat binnenkort en dan kan ik zeggen van. Oeh dat vind ik mooi.
Zal kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mochten ze nog een P2 Glory hebben staan...
(zo'n drekgroene)
eentje van mijn laatste opi arrivalsquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bogie?Wel leuke swatches.
Welke welke!
Zou heel fijn zijn!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hele crappy telefooncam, maar wil het wel proberen
[..]
Zal kijken
Zou je willen kijken voor Essence Undead? Dat is van de Twilight collectiequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:26 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Duitsland en zal ook wel bij een DM terecht komen, mocht iemand hier nog iets willen hebben qua lakjes, dan wil ik best wel even kijken![]()
Ik ga over ongeveer een uur weg.
die olievleklak?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eentje van mijn laatste opi arrivals
Welke wilde je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ ik dacht dat jij de Vixens allemala al had?
Mocht er iemand bij de Pool gaan bestellen zou ik graag 1 lakje meebestellen
Lama ze heeft hem niet meer![]()
Klopt. Maar ik heb dees aan mijn moeder gegevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ ik dacht dat jij de Vixens allemala al had?
Mocht er iemand bij de Pool gaan bestellen zou ik graag 1 lakje meebestellen
Lama ze heeft hem niet meer![]()
I'm sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb dees aan mijn moeder gegeven
doe dat es niet in de openbaarheid gooien hier![]()
Herman zit graag in de wasbak, met z'n kop onder de kraanquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vriend heeft 1 keer de kat moeten wassen omdat ie giftig spul uit van die neonstaafjes in z'n vacht had gekregen. Maar dat leverde bijna dodelijke slagaderlijke bloedingen op
Het maakt mij niet uit hoor, maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar hetzelfde over denkt als ikquote:
Als de kraan aan staat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman zit graag in de wasbak, met z'n kop onder de kraan.
9 van de 10x heb ik niet eens in de gaten wie wie isquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar hetzelfde over denkt als ik
ik heb al zo vaak gefaald dat het in je geheugen gebrand zit?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
9 van de 10x heb ik niet eens in de gaten wie wie is
Dat doet me denken aan toen de kat (toen nog kitten) van m'n zus last had van vlooien (en niet zo zuinig ook, halleluja...) Om de meeste eruit te krijgen hebben we hem toen ook gewassen. Arme beestje zat helemaal te trillenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja niet vol open hoor, maar zo'n pisstraaltje vindt 'ie best fijn. Met die hitte doe ik 'm ook af met een natte washandquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als de kraan aan staat?
Er zijn inderdaad van die types die dol zijn op water, heb eens een filmpje gezien op YouTube van een poes die baantjes trok in de badkuip
En sjoerd?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja niet vol open hoor, maar zo'n pisstraaltje vindt 'ie best fijn. Met die hitte doe ik 'm ook af met een natte washand.
Dat vond onze kat ook geweldig. Tenminste, met een klein straaltje dan, het moest niet té nat worden. En dan lekker er naar slaan en er mee spelen enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als de kraan aan staat?
Er zijn inderdaad van die types die dol zijn op water, heb eens een filmpje gezien op YouTube van een poes die baantjes trok in de badkuip
Claws, you will hazquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan toen de kat (toen nog kitten) van m'n zus last had van vlooien (en niet zo zuinig ook, halleluja...) Om de meeste eruit te krijgen hebben we hem toen ook gewassen. Arme beestje zat helemaal te trillen![]()
En ik mis nog steeds een paar stukjes vel.
Oh, en faal. Ik heb mezelf opengekrabd.
Vooral van het ruilenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al zo vaak gefaald dat het in je geheugen gebrand zit?
Oh, de Kaleidoscope is binnen
Ja, keek net in de spiegel en zie een rooie streep op m'n voorhoofd. En die zat er nog niet toen ik ging slapen.quote:
Krasser!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Schraapfaal:
[ afbeelding ]
En ik moet m'n wenkbrauwen eens bijwerken zie ik.
Sjoerd is.. Sjoerd. Die zit graag op dingen. Eng te kijken. Die stopt wel z'n poot in de waterbak om die vervolgens keihard door de gang te slepen.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjoerd is.. Sjoerd. Die zit graag op dingen. Eng te kijken. Die stopt wel z'n poot in de waterbak om die vervolgens keihard door de gang te slepen.
Hellekattenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn tante heeft een enge kat, die noem ik 'Kitty from hell'. Die slaat je (met nagels) terwijl je rustig op de bank zit, of valt je aan als je een bladzijde van een blad omdraait. Miauwt naar je en als je d'r dan wil aaien begint ze te blazen en valt ze je aan (met nagels en tanden)Eng beest.
Hehe een basement catquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn tante heeft een enge kat, die noem ik 'Kitty from hell'. Die slaat je (met nagels) terwijl je rustig op de bank zit, of valt je aan als je een bladzijde van een blad omdraait. Miauwt naar je en als je d'r dan wil aaien begint ze te blazen en valt ze je aan (met nagels en tanden)Eng beest.
Is het een zwarte?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vind het engIk wil alleen lieve poezen aaien die lief liggen en spinnen.
Oh, een devil in disguise!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb vast een foto.. even zoeken!
http://tweetphoto.com/20662805
http://tweetphoto.com/20658881
Oh godquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet de katten nu helemaal binnen houden, mijn buurman heeft de schildpad van zijn vader geadopteerd en die loopt in de tuin rond, ik zie dat al helemaal gebeuren
Straks duwen ze hem nog op z'n rugquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet de katten nu helemaal binnen houden, mijn buurman heeft de schildpad van zijn vader geadopteerd en die loopt in de tuin rond, ik zie dat al helemaal gebeuren
*knuffel*quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Mirjam het volgende:
*komt om de hoek kijken*
nag ik ff klagen?
ik ben sinds donderdag met m'n medicijnen gestopt, en sinds zaterdagavond ben ik dus gewoon keihard aan het afkicken
you name it, I have it, en ik weet niet wat ik ermee an moet
dit is echt héél zwaar, bah![]()
Dat is rottigquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Mirjam het volgende:
*komt om de hoek kijken*
nag ik ff klagen?
ik ben sinds donderdag met m'n medicijnen gestopt, en sinds zaterdagavond ben ik dus gewoon keihard aan het afkicken
He muh, da's zo ellendig! Veel knuffels, veel bedhangen, veel framboosjes eten en over twee weken is alles beter, heus!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Mirjam het volgende:
*komt om de hoek kijken*
nag ik ff klagen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Mirjam het volgende:
*komt om de hoek kijken*
nag ik ff klagen?
Ze kijkt ook wel een beetje of ze dood gaatquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:30 schreef Lindytje het volgende:
Voor Mirjam!!
Envoor mijn handen... ze zijn zo gortdroog en eczemig dat ze na 1 dagje werken nu al half open liggen.. hurtz!
Oh, en over honden wassen.... Sien speelt heeeeeel graag in de regen, en in plassen, en in water... maar wassen:![]()
Kijk, ze denkt dan dat ze dood gaat
[ afbeelding ]
ja, ze vindt het echt héél erg!! Ze moet dan ook aan de riem, anders rent ze steeds weg... en die riem moet je om je voet heen doen en er op gaan staan, anders is ze met riem en al wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze kijkt ook wel een beetje of ze dood gaat
sterktequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Mirjam het volgende:
*komt om de hoek kijken*
nag ik ff klagen?
Zo'n kalfquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, ze vindt het echt héél erg!! Ze moet dan ook aan de riem, anders rent ze steeds weg... en die riem moet je om je voet heen doen en er op gaan staan, anders is ze met riem en al weg
Oh dat is wel een gemene jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb vast een foto.. even zoeken!
http://tweetphoto.com/20662805
http://tweetphoto.com/20658881
Och meiske tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Mirjam het volgende:
*komt om de hoek kijken*
nag ik ff klagen?
Wat een fantastische hondquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef Lindytje het volgende:
en je bent zelf ook altijd zeiknat:
[ afbeelding ]
Oh, en veilig van achter de bank kijken hoe Dikkie gewassen wordt
[ afbeelding ]
Zo, weer genoeg Sien
Lief hondjequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, weer genoeg Sien
Tof beestquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, weer genoeg Sien
Uhm... denk denk..quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, jij had toch staining gekregen van die plastix?
Ik had de rode plastix op mijn teennagels zitten met OPI DS reflection er overheen. Gister er afgehaald. Mijn voeten zagen er ZO SMERIG uit!!Zo oranje geel! Na wat buffen heb ik ze weer redelijk roze gekregen.
Dus aan een ieder die Orly Plastix op wil doen: lekker dik basecoaten!
Basecoaten!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef Mirjam het volgende:
*kijkt naar links*
uh oh, daar heb ik ook de rooie plastix
nou, je ziet wel verschil hoor, als ik het net heb opgevuld is het gedeelte dat er nog zit best verkleurd somsquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens Mir, jij hebt acryl, dus als het goed is heb jij daar geen last van
Geen ervaring met dat spul, maar zou inderdaad ook de schaar erin zetten als ik jou was hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben aan het twijfelen of ik mijn nagels er af ga choppen vanavond. Ik heb al drie silkwraps en nog 2 hele en 2 halve stompies. En dan er af choppen en een kuurtje sally hansen maximum growth doen. Wat is jullie ervaring met die toelie?
heb je apart gemaild of heb je in het betaalmenu op ebay een "request total" gedaan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:28 schreef tanteklara het volgende:
Dames,
Ik heb bij de Pool op ebay gekocht. 2 lakjes a 9 dollar. Dan zijn de shippingkosten toch 5+3=8 dollar?
Ik had zondag al gemaild, vandaag betaalherinnering. Dus weer gemaild, met een poolse vertaling erbij.
Want betaalherinnering is geen antwoord op mijn vraag. Of zit ik verkeerd te denken met de shippingkosten.
Hahaha omg, wat lief.quote:
Ahhhhh keischattigquote:
Wat een dapperequote:
Wat een pittig beestjequote:
Het kwartje valt wat langzaam. Ik heb nu een total request gedaan via het betaalmenu.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je apart gemaild of heb je in het betaalmenu op ebay een "request total" gedaan?
quote:
quote:"Er is een speeltuin in de buurt. Op het park zelf is niet veel. Een grote trampoline, dat is wel leuk voor ze. Er zijn veel kindjes. Maar Duitse kindjes. Zusje probeert contact te leggen. Gaat lastig. Broertje praat sowieso niet met Duitse kindjes. Want als je oorlog hebt gevoerd met Nederland komt het nooit meer goed. Ik probeerde nog uit te leggen dat deze kindjes er niets aan konden doen. Maar dan nog kwamen ze uit het verkeerde land."
Een van mijn kittens rent zo hard weg als hij water ziet, terwijl de ander mijn gewoon kopjes komt geven onder de douchequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als de kraan aan staat?
Ja, ze hebben op dit moment ook een speciale collectie met lakjes in bloemvormflesjes, maar kon helaas niet meer foto's maken. Bij die speciale collectie zat in ieder geval een neonoranje en een paarse lak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
JA, die MDankjewel, evne kijken. Ik vind de foto's duidelijk genoeg
Zijn die P2's een standaard collectie?
Ik vond die eerst tof, maar nou niet meerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
bah plastix zijn nog steeds n/a bij TD
Draag je ze nu recht of ovaal eigenlijk?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Zow, nagels gewiekt!
Ziet er toch weer wat netter uit
ik heb ze toch al maanden recht? Of naja, "squoval" heet dat danquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Draag je ze nu recht of ovaal eigenlijk?
PICTURE?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Zow, nagels gewiekt!
Ziet er toch weer wat netter uit
Ja dat wist ik dus nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ze toch al maanden recht? Of naja, "squoval" heet dat dan
Heuj die plek ken ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef Mss het volgende:
Zo, nu heb ik weer de ruimte om vaker te falen
[ afbeelding ]
Leuk behang!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik faal steeds, er scheurt altijd wel watquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus niet. Ik heb nu op een aantal nagels de perfecte lengte bereikt: 2/3mm zichtbaar boven m'n vingertop van de achterzijde gezien.
We needz more failz.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ander merk ja, iets mee Bee, maar van dezelfde fabriekquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef Joysa het volgende:
@Debster: Ringen van Six bij Kruidvat? Ik werk er, maar die sieraden worden niet bijgevuld door mensen van six maar ander bedrijf.. (weet f naam niet)
Oeh ok, morgen eens kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ander merk ja, iets mee Bee, maar van dezelfde fabriek.
Wauw, jij die voor middernacht postquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:13 schreef princess-a het volgende:
Shit, ik moet zometeen alwéér stappen!Iemand jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |