Ook! Ik ben wel fan van spijkerbroeken en chille sneakers.quote:
Heerlijk is dat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef Mirjam het volgende:
maargoed, wat ik dus wilde posten: ()
het huis naast ons is opgedeeld in 6 appartementen.
het appartement naast onze slaapkamer heeft sinds gisteren nieuwe buren.
kennelijk polen ofzo.
ze zijn al de héle dag aan het schreeuwen en ruzie maken,e cht niet normaal gewoon
zijn we mooi klaar mee
JEZUSquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef Mirjam het volgende:
kennelijk polen ofzo.
ze zijn al de héle dag aan het schreeuwen en ruzie maken,e cht niet normaal gewoon
zijn we mooi klaar mee
In nieuwe lay out staat de OP al klaar als je een nieuw topic opent vanuit een oudequote:
Ah, maar die is nog niet beschikbaar zonder abo toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
In nieuwe lay out staat de OP al klaar als je een nieuw topic opent vanuit een oude
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pssstt
ze heeft haar mandje weer gevult bij TD
Lekker is dat jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef Mirjam het volgende:
kennelijk polen ofzo.
zijn we mooi klaar mee
ZEG NIET OVER MIJ RODDELEN ALS IK WEG BEN!quote:
Joepie voor de kittensquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG NIET OVER MIJ RODDELEN ALS IK WEG BEN!
:p
Ik heb het gered, mijn kittens hebben morgenochtend eten!
Wat, Monster Magnet? Bandjequote:
Yeah, voerquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die wenkbrauwen bedoelde ik niet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Liedje voor Sharana:
The more you order at TD
The deeper the thoughts there's no more pain
I'm in heaven, I'm a god
Nailpolish everywhere, I feel so hot
It's not a habit, it's cool
I feel alive
If you don't have it your on
the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)
ik wil ooooookquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus wil morgen met me naar de nagellakgroothandel in veldhoven
wat was de website ook alweer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik iets voor je meenemen?![]()
wat een irritante site!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
http://www.beautycompany.nl/nl/
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is Sharana een faallijstje voor mij aan het maken
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
SERIEUS!
als je op die website kijkt naar ruby pumps dan ga je hem toch nooit kopen? het lijkt wel een schimmel!!!
LOLquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.beautycompany.nl/nl/merken/g153/b_chgl/18/
kijk dan!
Ja, vreselijk. Kies of plaatjes van flesjes of grote rondjes of kleine rondjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.beautycompany.nl/nl/merken/g153/b_chgl/18/
kijk dan!
Moet eerlijk zijn, ik zie er wel een zooi die ik wel wilquote:
Nou, dan mag SpaceInvaders ze daar wel even waarschuwenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet eerlijk zijn, ik zie er wel een zooi die ik wel wilMaar ik ben van plan om niet aankomende week, maar de week erna een dagje erheen te gaan
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, dan mag SpaceInvaders ze daar wel even waarschuwen![]()
Ik dacht dat de lakjes daar veel goedkoper waren trouwens
Grapje tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga denk k toch maar voor nog een nagellakrekje ...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
We zijn maar wat blij met jou, nu vallen wij allemaal nog wel mee
Hoe gaat het met je VV-swatches?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga denk k toch maar voor nog een nagellakrekje ...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
We zijn maar wat blij met jou, nu vallen wij allemaal nog wel mee
klaar met lakken, maar ben niet tevreden eigenlijk over 2 lakjes, maar het licht was niet goed genoeg meer om ze over te doenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
klaar met lakken, maar ben niet tevreden eigenlijk over 2 lakjes, maar het licht was niet goed genoeg meer om ze over te doen![]()
nu mooie fotos uitzoeke en blog maken etc, moet nog 3 lakjes toevoegne en dan is t klaar
hmhhmmquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef AmyGrace het volgende:
N.a.v. deze blogpost
Hoeveel zouden julie max. besteden aan een lakje?
ik heb 35 eu gelapt voor reflecting pool?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef AmyGrace het volgende:
N.a.v. deze blogpost
mijn max. is toch echt wel 15 euro denk ik, en dan moet hij wel héél tof zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef AmyGrace het volgende:
N.a.v. deze blogpost
maar jij bent een faalhaas!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 35 eu gelapt voor reflecting pool?
Voor dat geld zou ik er liever nog wat bij leggen en Clarins unicorn pee kopenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:12 schreef DeltaCephei het volgende:
http://cgi.ebay.com/CHANE(...)&hash=item27b37d7527 deze is voor $132 weggegaan
En dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn max. is toch echt wel 15 euro denk ik, en dan moet hij wel héél tof zijn
owja verrek die heb ik vandaag ook nog gekochtquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef DeltaCephei het volgende:
Het ligt echt aan het lakje hoeveel ik er aan wil uitgeven. Ik heb 3 dure lakjes:
Collistar Viola Glitter was ¤12 nogwat, mijn eerste Nfu Oh ¤13 (kwam uit Amerika...) en mijn duurste lakje tot nu toe heb ik besteld: ChG Octa Gone Wild voor ¤16![]()
Dat je dan duurder uit bent vind ik niet, want dan heb je er 9 ipv 1quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef miss--moana het volgende:
hangt er denk ik ook vanaf hoe graag ik een lakje wil hebben en hoe ik financieel zit. Als ik heel graag een nagellakje wil hebben dan ga ik er ook voor maar ik denk dat het bij mij niet hoger als 25 euro zal zijn![]()
Oke even een stukje uit mijn gedachten hopelijk begrijpen jullie het
Soms zie ik een leuk OPI lakje bij de Sephora of Mooi of juist een mooie van Chanel of Dior. Als ik zo een lakje heel erg graag wil dan koop ik het ook. Als ik dan een bijzonder lakje voor bijv 20 euro via ebay kan krijgen dan doe ik dat waarschijnlijk wel aangezien ik bij de Sephora en Douglas ook een lakje koop van een hoog bedrag. Het verschil vind ik dan niet zo heel erg hoog. Kijk als je alleen bij TD besteld zijn sowieso de ''normale'' prijzen al duur. Bij OPI denk ik er soms nog wel eens over na of ik het niet beter via TD kan bestellen, maja dan ben ik weer duurder uit omdat ik dan meer lakjes koop.
Dat bedoel ik dus met duurder uit zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat je wel weer hebt bij TD, is dat de grens lager ligt om te kopen. Want ja, die doos moet wel vol natuurlijk, dus is het makkelijker om er lakjes bij te doen die je wel mooi vindt, maar niet superbijzonder.
Tenminste, dat heb ik wel eens.
Hoe cool!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Net een website voor kennissen gemaakt, ze waren er echt mega blij mee, en nu krijg ik wss mijn nieuwe nagellakrekje van hun
nouja het is ook meer dat omdat als ze het ergens anders lieten doen ze toch wel 2 tot 3000 euro kwijt warenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hoe cool!![]()
Had ik maar zulke kennissen, ik heb alleen maar vriendinnen die me raar aankijken om mijn hoeveelheid nagellak en schoonouders die het geldverspilling vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |