Bij mij heeft er ook een wending plaatsgevonden, alleen gaat ze binnenkort 2 weken op vakantie.quote:
Sure.quote:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké dit is het toppunt.Ik kan je vanaf nu gewoon níet meer serieus nemen, ook al heb je misschien wel eens een keer een goed punt tussendoor.
Nee man.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn het toevallig klonen van robro en sok?
Hij ging ook een vriend van mij uitschelden op msn en die wilde zijn kop toen ook verbouwen alleen ik was dan weer zo lief om het adres van dat kereltje niet te geven.quote:
Ja daarom.quote:
Je zou een tempel moeten krijgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij ging ook een vriend van mij uitschelden op msn en die wilde zijn kop toen ook verbouwen alleen ik was dan weer zo lief om het adres van dat kereltje niet te geven.
Ik heb al een altaar geweid aan mezelfquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je zou een tempel moeten krijgen.
Wat voor wending dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:06 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Bij mij heeft er ook een wending plaatsgevonden, alleen gaat ze binnenkort 2 weken op vakantie.
Vanaf nu niemand ook maar iets tegen ze zeggen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als we met z'n allen nou een abbo nemen, kunnen we xyzyx en die knul eruit filteren
Wees maar niet bang na de vakantie ben ik toch weer wegquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als we met z'n allen nou een abbo nemen, kunnen we xyzyx en die knul eruit filteren
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vanaf nu niemand ook maar iets tegen ze zeggen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb al een altaar geweid aan mezelf
Ik kon het nog wel prima vinden met aapvis.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vanaf nu niemand ook maar iets tegen ze zeggen.
Haha ik waarschijnlijk ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wees maar niet bang na de vakantie ben ik toch weer weg
Dus de ongemakkelijke stiltes kwamen doordat zij ook gewoon hartstikke nerveus/zenuwachtig/dinges was? Nice.quote:
Eindelijk zegt er iemand iets motiverendsquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kon het nog wel prima vinden met aapvis.
Die mocht opzich best kleinerquote:
Een goed gesprek deed wonderen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus de ongemakkelijke stiltes kwamen doordat zij ook gewoon hartstikke nerveus/zenuwachtig/dinges was? Nice.
Ah ja, zal bij mij wel niet helpenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Een goed gesprek deed wonderen.
Ik heb gewoon 5 minuten gekeken naar hoe die foto aan t laden wasquote:
:S:S jah mang wat :S:S gek :S:S:S:Squote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hij is nu nog steeds aan het laden :S
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vandaar dattie zo lang duurde om te laden.
Ja daaromquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:11 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Haha ik waarschijnlijk ook
het is alleen maar voor in de vakantie
roflmao xd >_<quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
:S:S jah mang wat :S:S gek :S:S:S:S
Lena toch?quote:
Door omstandigheden bij mij en haar kunnen we elkaar waarschijnlijk 2/3 weken niet zien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah ja, zal bij mij wel niet helpen
Ik vind die lippen van die meid altijd zo raarquote:
Yupquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:17 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik vind die lippen van die meid altijd zo raar
EN NEE IK DENK NIET DAT IK ZELF PERFECT BEN!
Kijk en heroverweeg:quote:
Nogmaals afgekeurd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yup
[..]
[..]
Kijk en heroverweeg:
[ afbeelding ]
Enige faal is die tattooquote:
True.quote:
Ik vind haar wel mooi hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:17 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik vind die lippen van die meid altijd zo raar
EN NEE IK DENK NIET DAT IK ZELF PERFECT BEN!
Ninja-editquote:
quote:
Ja, hetzelfde hier.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi hoor![]()
Alleen ik hou meer van blond
/agreequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi hoor![]()
Alleen ik hou meer van blond
Ik vind het echt een baggernummerquote:
Jij bent eigenlijk een soort van minimequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |