abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84820553
Ja, er is concurrentie, in de vorm van Nico Rosberg dan.

Ik blijf het ook een geweldige comback vinden. Gooit heerlijk heel zijn opgebouwde reputatie te grabbel!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:53:16 #102
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84820676
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:30 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Is gewoon door een persvoorlichter op de officiele site getikt.
Maar het zijn wel de woorden van Schumacher, anders zou het niet op zijn site staan natuurlijk

Ik verwacht Schumacher volgend jaar gewoon weer vooraan trouwens :D :Y
The line is a dot to you!
pi_84822159
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik verwacht Schumacher volgend jaar gewoon weer vooraan trouwens :D :Y
ik niet.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:52:06 #104
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84822613
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ik niet.
Als hij de nieuwe auto kan ontwikkelen naar zijn rijstijl? Dan staat hij iig in de top5 :)
The line is a dot to you!
pi_84822764
quote:
Schumacher was nearly black-flagged

By Pablo Elizalde Tuesday, August 3rd 2010, 10:34 GMT

Michael Schumacher squeezes Rubens Barrichello in HungaryFormer F1 driver Derek Warwick says Michael Schumacher came close to being disqualified from the Hungarian Grand Prix.

Warwick, who joined the stewards' panel for the Hungaroring race, said the reason why Schumacher was not black-flagged for his move on Rubens Barrichello was because there was no time left in the race.

"Throwing a black flag would have shown a better example to our young drivers," Warwick told BBC's Radio 5 Live.

"But by the time we got the video evidence we ran out of time and we had to do it retrospectively."

Schumacher was given a 10-place grid penalty for the next race in Belgium for illegitimately impeding Barrichello.

Warwick said he had been disappointed by how Schumacher had handled the affair when interviewed after the race.

"We interviewed Rubens and Michael and it was kind of disappointing how Michael handled it, and we had no option but to give him a 10-place penalty," added Warwick.

"If we had enough laps [we could have disqualified him] but you have to have video evidence and make sure all four stewards are in agreement."

He added: "You have to view the evidence you have and you could disqualify him from the next Grand Prix, or two Grands Prix.

"But we felt a 10-place penalty is a big penalty to carry for Spa. It kind of puts him out of the race at Spa, and hopefully he will learn from that and remember that the new stewards will not tolerate that driving."

On Monday Schumacher apologised to Barrichello for his move.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/85838
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:59:06 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_84822844
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef kepler het volgende:

[..]

Als hij de nieuwe auto kan ontwikkelen naar zijn rijstijl? Dan staat hij iig in de top5
Ik schrijf hem ook zeker nog niet af
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:02:24 #107
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84822970
quote:
Wie was ook alweer de laatste die een zwarte vlag kreeg? Volgens mij twee van hetzelfde team, vanwege tanken terwijl de pits dicht was ofzo?
The line is a dot to you!
pi_84823188
quote:
Dit kan toch ook echt niet. Een steward die een straf uitdeelt, wat op zich al een flink stukje selectieve verontwaardiging is, en dan ook nog achteraf heel publiciteitsgeil gaat vertellen dat het eigenlijk de verkeerde beslissing was en die veel zwaarder had moeten zijn.

Het experiment met oud-coureurs als steward is in ieder geval niet geslaagd: Ze begrijpen de regels niet (Monaco), ze kunnen de regels niet toepassen (Silverstone), en ze kunnen zich niet aan hun rol houden (Hongarije). Het zijn ook altijd Britten, sowieso het meest onsportieve volkje van slechte verliezers wat er is, die dan de Britse media, de meest onredelijke die er is, naar de mond gaan praten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_84823214
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef kepler het volgende:

[..]

Als hij de nieuwe auto kan ontwikkelen naar zijn rijstijl? Dan staat hij iig in de top5 :)
Dat kan nog lastig worden met die smalle voorbanden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:11:49 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_84823288
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd Britten, sowieso het meest onsportieve volkje van slechte verliezers wat er is, die dan de Britse media, de meest onredelijke die er is, naar de mond gaan praten.
_O- _O_
pi_84826530
quote:
Wel opmerkelijk dat het voor de strafmaat blijkbaar nogal belangrijk is wat je over een incident zegt. Op zich kennen we dat principe wel van het strafrecht, maar toch.. in de sport ligt het vaak iets meer zwart/wit. Voortaan ook over de boordradio sorry roepen als je te hard door de pitstraat rijd of over de witte lijn komt bj het uitrijden, wie weet ontloop je dan een drive through ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:57:41 #112
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84830587
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dit kan toch ook echt niet. Een steward die een straf uitdeelt, wat op zich al een flink stukje selectieve verontwaardiging is, en dan ook nog achteraf heel publiciteitsgeil gaat vertellen dat het eigenlijk de verkeerde beslissing was en die veel zwaarder had moeten zijn.

Het experiment met oud-coureurs als steward is in ieder geval niet geslaagd: Ze begrijpen de regels niet (Monaco), ze kunnen de regels niet toepassen (Silverstone), en ze kunnen zich niet aan hun rol houden (Hongarije). Het zijn ook altijd Britten, sowieso het meest onsportieve volkje van slechte verliezers wat er is, die dan de Britse media, de meest onredelijke die er is, naar de mond gaan praten.
Ik vind het juist wel goed op deze manier. Hij zegt toch juist dat hij eerst het incident opnieuw wil bekijken, ipv gelijk op gevoel straffen. Beter op deze manier dan een onterechte straf :)

quote:
Maar je moet gewoon eerst de videobeelden kunnen terugkijken en vervolgens moeten ook nog eens alle vier de stewards het met elkaar eens worden
In ieder geval beter dan het voetbal :D

En de regels in Monaco waren gewoon onduidelijk :P
The line is a dot to you!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:04:18 #113
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_84830916
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef kepler het volgende:

[..]

Wie was ook alweer de laatste die een zwarte vlag kreeg? Volgens mij twee van hetzelfde team, vanwege tanken terwijl de pits dicht was ofzo?
Waren dat niet Montaya en Massa in Monza in een ver verleden, idd vanwege tanken onder safetycar met dichte pits.

edit:
quote:
In 2007, Massa was black flagged for exiting the pits during a safety car period when the pit lane light was red.
bron: hier Canada 2007 dus.

edit2: Montaya was trouwens 2004 gp van Amerika.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sinister-D- op 03-08-2010 22:15:08 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_84844136
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel goed op deze manier. Hij zegt toch juist dat hij eerst het incident opnieuw wil bekijken, ipv gelijk op gevoel straffen. Beter op deze manier dan een onterechte straf :)
Hij straft op gevoel. En gaat dan nog even stoer doen met een zwaardere straf omdat hij mee wel huilen met het gevoel van de media. Hij komt tot een oordeel, hij had dus de gelegenheid om tot dat oordeel te komen, en dan moet je voor dat oordeel staan, ipv proberen jezelf populair te maken bij het Britse volk.

quote:
In ieder geval beter dan het voetbal :D
Ik zie het al voor me, Paul Gascoigne die in de tuchtcommissie gaat zitten voor de wedstrijd Engeland-Duitsland, dan een straf uitdeelt voor een tackle die meestal onbestraft blijft, en dan later de Engelse pers gaat opzoeken met de mededeling dat ze het eigenlijk niet goed konden zien maar dat hij Bastian graag een zwaardere straf had gegeven want dat is een goed voorbeeld voor jonge voetballers maar dat een schorsing voor de volgende belangrijke wedstrijden ook al belangrijk is, want op dat middenveld in die wedstrijd kunnen ze zo'n middenvelder goed gebruiken.

Het zijn allemaal onzinoverwegingen uit pure willekeur, terwijl het al idioot is dat een steward de pers opzoekt. Geef je beslissing op basis van regels, je weet wel, van die dingen die voor iedereen gelden, leg uit hoe die van toepassing zijn en geef aan welke straf daaruit voortvloeit, en dat is het dan.

quote:
En de regels in Monaco waren gewoon onduidelijk :P
Dat waren ze voor de wedstrijd ook al. Als je ze even doorleest voor de race, en je wilt de race in deze situatie onder SC eindigen, dan zorg je dat er met de juiste vlaggen wordt gezwaaid.

Dit is broddelwerk van chauvinistische amateurs. Ze kunnen echt nog heel veel leren van het voetbal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_84844744
Iedereen zit nu weer lekker makkelijk op Schumi te zeiken, nu weer Stewart die zit te zeiken dat het levensgevaarlijk is :{ :r
http://www.gpupdate.net/e(...)aster-warns-stewart/

Goh, toen Engelse wonder-boy Hamilton een paar het gras induwde of naar een muur toe waar het ook goed fout had af kunnen lopen hoor je hem er niet over... selectieve zeikerd! Gah ergens anders pissig wezen omdat Schumi gewoon beter is dan jij :P
pi_84844889
Je moet je bij het lezen van dit topique eens afvragen wie nou eigenlijk de selectieve zeikerds zijn.

Zelfs Schumacher vond het niet kunnen van zichzelf.
Schumacher is niet beter ... nooit geweest ook. Hij had mazzel met Ferrari en dat zij een zuto om hem heen konden bouwen. Nu dat Schumi in een gewone F1 auto rijdt zie je z'n echte kwaliteiten; Rosberg is vele malen beter.

:{W
Calm down, please!
pi_84845173
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
Je moet je bij het lezen van dit topique eens afvragen wie nou eigenlijk de selectieve zeikerds zijn.

Zelfs Schumacher vond het niet kunnen van zichzelf.
Het gaat er ook niet om dat Schumacher fout zat en straf krijgt.

quote:
Schumacher is niet beter ... nooit geweest ook. Hij had mazzel met Ferrari en dat zij een zuto om hem heen konden bouwen. Nu dat Schumi in een gewone F1 auto rijdt zie je z'n echte kwaliteiten; Rosberg is vele malen beter.

:{W
Hilarisch gewoon, weer zo'n chauvinistische slechte verliezer. Face the facts, hij is grootste ooit. Hij heeft iedereen verpletterd. 7 wereldtitels, sneller dan elke teamgenoot die nog gold als een groot talent tot hij in dezelfde auto stapte. Of dat nou een Benetton was of een Ferrari. In de regen en zonder regen. Hij had zelfs 8 wereldtitels gehad als huidige criticaster Coulthard hem niet van de baan had gereden, terwijl hij notabene op 3 rondjes achterstand reed. DC die de druk nooit aankon en rare fouten ging maken, die door Raikkonen op een seconde werd gereden, Raikkonen die weer Massa niet de baas kon, Massa die weer 3 tienden op Schumacher moest toegeven. Dat zijn de verschillen, zo pijnlijk is het voor al die middelmatige Britse coureurs. En dat komt er nu allemaal uit omdat Schumacher het moeilijk heeft, nu durven ze wel. Het is zoooo zielig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_84846017
:') ach gut. Gevoelige snaar? Ga je twijfelen aan de poster boven je bed? En omdat Schumacher de verliezer is in deze kan ik slecht tegen m'n verlies? :{ Geen idee welke planeet dat zo werkt.

Punt is simpel: Wat Schumacher deed was gevaarlijk en F1-onwaardig. Iedereen die dat niet inziet of Schumacher verdedigt is imo een subjectieve zijlijn-specialist. Gaat niet eens om wat Schumacher verder allemaal geflikt of bereikt heeft ... ik kijk naar nu de frust die vies speelt omdat hij het niet kan bijbenen.

Altijd maar andere -onvergelijkbare- situaties erbij halen en het verhaal naar behoefte aanpassen :')

Nog zieliger is het als je continu afkomst erbij haalt. Lekker boeien of iemand Brits, Duits of Braziliaans is ... voor mij zijn het allemaal coureurs, de één beter dan de ander, de ander met meer mazzel dan de één.

Trouwens ... dit is niet de eerste keer dat Schumacher het moeilijk heeft. Hij is ook al door Alonso om z'n oren gereden. Dus Alonso is de betere coureur per jouw definitie?
Calm down, please!
pi_84847077
Om zijn oren gereden :')

De Renault 2005 was veel beter dan de Ferrari, in 2006 was het bijzonder nipt en had Schumacher niet geploft in Suzuka was Alonso geen WDC geworden dat jaar. Schumacher liet in Brazilie 2006 zien wie de echte coureur is van die twee. Het race mietje uit Oviedo heeft daarna ook niks meer laten zien qua overwinningen, behalve dan door frauderende teamgenoten, een geplofte red bull en teamorders in Hockenheim.

Schumacher had het in 98 ook bijzonder moeilijk en wist het tot de laatste race te rekken, waar ie in Suzuka niet wegkwam bij de eerste formatieronde. Idem voor 2000 en 2003. En toen won ie ook wanneer ie moest winnen.

En veroordeel je dan ook gelijk Webber voor zijn incident met Massa bij 300+ km/u en Alonso voor zijn actie op Hamilton in Spa 2007? En zo kun je minimaal nog 20 zulke acties vinden als je de laatste 10 jaar F1 gaat doorspitten.

Gevaarlijke actie? Ja. Is Schumacher de enige? Far from it.

Achterlijk selectief gemekker altijd.
Calmer than you are
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:45:04 #120
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_84848157
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
Trouwens ... dit is niet de eerste keer dat Schumacher het moeilijk heeft. Hij is ook al door Alonso om z'n oren gereden. Dus Alonso is de betere coureur per jouw definitie?
Je snapt zijn definitie niet..., tenzij ik iets gemist heb en Alonso en Schumacher ooit teamgenoten zijn geweest :{

Anyway, ik heb Schumacher nooit gemogen, maar nu valt echt iedereen over hem heen. Ja, het was wel gevaarlijk, maar echt niet het meest extreme wat ik ooit gezien heb. Senna had precies hetzelfde gedaan, en daarvoor had hij een staande ovatie gekregen als hij nog geleefd had.
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_84848419
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Om zijn oren gereden :')

De Renault 2005 was veel beter dan de Ferrari, in 2006 was het bijzonder nipt en had Schumacher niet geploft in Suzuka was Alonso geen WDC geworden dat jaar. Schumacher liet in Brazilie 2006 zien wie de echte coureur is van die twee. Het race mietje uit Oviedo heeft daarna ook niks meer laten zien qua overwinningen, behalve dan door frauderende teamgenoten, een geplofte red bull en teamorders in Hockenheim.

Schumacher had het in 98 ook bijzonder moeilijk en wist het tot de laatste race te rekken, waar ie in Suzuka niet wegkwam bij de eerste formatieronde. Idem voor 2000 en 2003. En toen won ie ook wanneer ie moest winnen.

En veroordeel je dan ook gelijk Webber voor zijn incident met Massa bij 300+ km/u en Alonso voor zijn actie op Hamilton in Spa 2007? En zo kun je minimaal nog 20 zulke acties vinden als je de laatste 10 jaar F1 gaat doorspitten.

Gevaarlijke actie? Ja. Is Schumacher de enige? Far from it.

Achterlijk selectief gemekker altijd.
_O_
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_84848639
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_84850005
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Anyway, ik heb Schumacher nooit gemogen, maar nu valt echt iedereen over hem heen. Ja, het was wel gevaarlijk, maar echt niet het meest extreme wat ik ooit gezien heb. Senna had precies hetzelfde gedaan, en daarvoor had hij een staande ovatie gekregen als hij nog geleefd had.
Senna deed dat soort dingen elke wedstrijd als hij in de gelegenheid was. Snijden was helemaal zijn ding, hij deed niet anders, maar hij kreeg dan applaus voor het laten leven. Nou, Barri leeft ook nog.

Sowieso heeft Senna maar twee keer eerlijk WK weten te worden. In de met grote afstand beste auto. Overschat figuur. Hij was niet eens het grootste talent van zijn generatie (Bellof) en hij was niet eens de beste van zijn generatie (Prost). En het was gewoon een ontzettend gevaarlijke klootzak op de baan.

quote:
5 seconden op de rest van het veld, 3 op Alesi.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_84850494
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Googolplexian het volgende:

Punt is simpel: Wat Schumacher deed was gevaarlijk en F1-onwaardig. Iedereen die dat niet inziet of Schumacher verdedigt is imo een subjectieve zijlijn-specialist. Gaat niet eens om wat Schumacher verder allemaal geflikt of bereikt heeft ... ik kijk naar nu de frust die vies speelt omdat hij het niet kan bijbenen.
Onzin, het was gewoon een niet correct manoeuvre, hij was te laat met de deur dichtgooien, en wat intimiderend. Daar mag je best een straf voor geven. Maar dan moeten Webber en Hamilton regelmatig zoveel plaatsen terug dat ze met een rondje achterstand beginnen.

quote:
Nog zieliger is het als je continu afkomst erbij haalt. Lekker boeien of iemand Brits, Duits of Braziliaans is ... voor mij zijn het allemaal coureurs, de één beter dan de ander, de ander met meer mazzel dan de één.
Het is nou eenmaal zo dat de Britten, die verpletterd, vernederd, voor lul gezet en die te kijk stonden als zwakke losers die de druk niet aankonden nu hun gram komen halen.

quote:
Trouwens ... dit is niet de eerste keer dat Schumacher het moeilijk heeft. Hij is ook al door Alonso om z'n oren gereden. Dus Alonso is de betere coureur per jouw definitie?
Je hebt de auto en je hebt de coureur. Sommigen kunnen in de met afstand beste auto nog niks (DC), andere kunnen tegen de beste auto nog wat. Ook als DC daarin zit maar een betere teamgenoot heeft. Alonso is een uitstekend coureur, als die de beste auto heeft kun je ervan verliezen. Dat hoort ook bij formule 1. Met Schumacher was er altijd strijd als één auto superieur was, tenzij dat zijn auto was of er twee gelijkwaardige auto's waren. Dan was hij superieur. Zo goed is Alonso nooit geweest.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!fotograaf woensdag 4 augustus 2010 @ 14:33:11 #125
842 Zorro
Z
pi_84852794
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
Je moet je bij het lezen van dit topique eens afvragen wie nou eigenlijk de selectieve zeikerds zijn.

Zelfs Schumacher vond het niet kunnen van zichzelf.
Schumacher is niet beter ... nooit geweest ook. Hij had mazzel met Ferrari en dat zij een zuto om hem heen konden bouwen. Nu dat Schumi in een gewone F1 auto rijdt zie je z'n echte kwaliteiten; Rosberg is vele malen beter.

W


Eindelijk iemand die het ook inziet.
Nee het lag niet aan de auto, Schumacher was gewoon veel beter dan de rest. Daarom reden ook Barrichello, Irvine en Salo of all people ver voor de rest van het veld uit in die Ferrari. Die hadden toevallig hun vorm toen te pakken
En dat Rosberg steeds voor Schumacher zit is gewoon toeval. Yup.
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Om zijn oren gereden

De Renault 2005 was veel beter dan de Ferrari,
OMG
Nou ligt het ineens WEL aan de auto, toen Schumacher kampioen werd was dat heel anders natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')