Maar het zijn wel de woorden van Schumacher, anders zou het niet op zijn site staan natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is gewoon door een persvoorlichter op de officiele site getikt.
ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik verwacht Schumacher volgend jaar gewoon weer vooraan trouwens![]()
Als hij de nieuwe auto kan ontwikkelen naar zijn rijstijl? Dan staat hij iig in de top5quote:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/85838quote:Schumacher was nearly black-flagged
By Pablo Elizalde Tuesday, August 3rd 2010, 10:34 GMT
Michael Schumacher squeezes Rubens Barrichello in HungaryFormer F1 driver Derek Warwick says Michael Schumacher came close to being disqualified from the Hungarian Grand Prix.
Warwick, who joined the stewards' panel for the Hungaroring race, said the reason why Schumacher was not black-flagged for his move on Rubens Barrichello was because there was no time left in the race.
"Throwing a black flag would have shown a better example to our young drivers," Warwick told BBC's Radio 5 Live.
"But by the time we got the video evidence we ran out of time and we had to do it retrospectively."
Schumacher was given a 10-place grid penalty for the next race in Belgium for illegitimately impeding Barrichello.
Warwick said he had been disappointed by how Schumacher had handled the affair when interviewed after the race.
"We interviewed Rubens and Michael and it was kind of disappointing how Michael handled it, and we had no option but to give him a 10-place penalty," added Warwick.
"If we had enough laps [we could have disqualified him] but you have to have video evidence and make sure all four stewards are in agreement."
He added: "You have to view the evidence you have and you could disqualify him from the next Grand Prix, or two Grands Prix.
"But we felt a 10-place penalty is a big penalty to carry for Spa. It kind of puts him out of the race at Spa, and hopefully he will learn from that and remember that the new stewards will not tolerate that driving."
On Monday Schumacher apologised to Barrichello for his move.
Ik schrijf hem ook zeker nog niet afquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Als hij de nieuwe auto kan ontwikkelen naar zijn rijstijl? Dan staat hij iig in de top5
Wie was ook alweer de laatste die een zwarte vlag kreeg? Volgens mij twee van hetzelfde team, vanwege tanken terwijl de pits dicht was ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/85838
Dit kan toch ook echt niet. Een steward die een straf uitdeelt, wat op zich al een flink stukje selectieve verontwaardiging is, en dan ook nog achteraf heel publiciteitsgeil gaat vertellen dat het eigenlijk de verkeerde beslissing was en die veel zwaarder had moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/85838
Dat kan nog lastig worden met die smalle voorbanden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Als hij de nieuwe auto kan ontwikkelen naar zijn rijstijl? Dan staat hij iig in de top5
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd Britten, sowieso het meest onsportieve volkje van slechte verliezers wat er is, die dan de Britse media, de meest onredelijke die er is, naar de mond gaan praten.
Wel opmerkelijk dat het voor de strafmaat blijkbaar nogal belangrijk is wat je over een incident zegt. Op zich kennen we dat principe wel van het strafrecht, maar toch.. in de sport ligt het vaak iets meer zwart/wit. Voortaan ook over de boordradio sorry roepen als je te hard door de pitstraat rijd of over de witte lijn komt bj het uitrijden, wie weet ontloop je dan een drive throughquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/85838
Ik vind het juist wel goed op deze manier. Hij zegt toch juist dat hij eerst het incident opnieuw wil bekijken, ipv gelijk op gevoel straffen. Beter op deze manier dan een onterechte strafquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit kan toch ook echt niet. Een steward die een straf uitdeelt, wat op zich al een flink stukje selectieve verontwaardiging is, en dan ook nog achteraf heel publiciteitsgeil gaat vertellen dat het eigenlijk de verkeerde beslissing was en die veel zwaarder had moeten zijn.
Het experiment met oud-coureurs als steward is in ieder geval niet geslaagd: Ze begrijpen de regels niet (Monaco), ze kunnen de regels niet toepassen (Silverstone), en ze kunnen zich niet aan hun rol houden (Hongarije). Het zijn ook altijd Britten, sowieso het meest onsportieve volkje van slechte verliezers wat er is, die dan de Britse media, de meest onredelijke die er is, naar de mond gaan praten.
In ieder geval beter dan het voetbalquote:Maar je moet gewoon eerst de videobeelden kunnen terugkijken en vervolgens moeten ook nog eens alle vier de stewards het met elkaar eens worden
Waren dat niet Montaya en Massa in Monza in een ver verleden, idd vanwege tanken onder safetycar met dichte pits.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Wie was ook alweer de laatste die een zwarte vlag kreeg? Volgens mij twee van hetzelfde team, vanwege tanken terwijl de pits dicht was ofzo?
bron: hier Canada 2007 dus.quote:In 2007, Massa was black flagged for exiting the pits during a safety car period when the pit lane light was red.
Hij straft op gevoel. En gaat dan nog even stoer doen met een zwaardere straf omdat hij mee wel huilen met het gevoel van de media. Hij komt tot een oordeel, hij had dus de gelegenheid om tot dat oordeel te komen, en dan moet je voor dat oordeel staan, ipv proberen jezelf populair te maken bij het Britse volk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed op deze manier. Hij zegt toch juist dat hij eerst het incident opnieuw wil bekijken, ipv gelijk op gevoel straffen. Beter op deze manier dan een onterechte straf
Ik zie het al voor me, Paul Gascoigne die in de tuchtcommissie gaat zitten voor de wedstrijd Engeland-Duitsland, dan een straf uitdeelt voor een tackle die meestal onbestraft blijft, en dan later de Engelse pers gaat opzoeken met de mededeling dat ze het eigenlijk niet goed konden zien maar dat hij Bastian graag een zwaardere straf had gegeven want dat is een goed voorbeeld voor jonge voetballers maar dat een schorsing voor de volgende belangrijke wedstrijden ook al belangrijk is, want op dat middenveld in die wedstrijd kunnen ze zo'n middenvelder goed gebruiken.quote:In ieder geval beter dan het voetbal
Dat waren ze voor de wedstrijd ook al. Als je ze even doorleest voor de race, en je wilt de race in deze situatie onder SC eindigen, dan zorg je dat er met de juiste vlaggen wordt gezwaaid.quote:En de regels in Monaco waren gewoon onduidelijk
Het gaat er ook niet om dat Schumacher fout zat en straf krijgt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
Je moet je bij het lezen van dit topique eens afvragen wie nou eigenlijk de selectieve zeikerds zijn.
Zelfs Schumacher vond het niet kunnen van zichzelf.
Hilarisch gewoon, weer zo'n chauvinistische slechte verliezer. Face the facts, hij is grootste ooit. Hij heeft iedereen verpletterd. 7 wereldtitels, sneller dan elke teamgenoot die nog gold als een groot talent tot hij in dezelfde auto stapte. Of dat nou een Benetton was of een Ferrari. In de regen en zonder regen. Hij had zelfs 8 wereldtitels gehad als huidige criticaster Coulthard hem niet van de baan had gereden, terwijl hij notabene op 3 rondjes achterstand reed. DC die de druk nooit aankon en rare fouten ging maken, die door Raikkonen op een seconde werd gereden, Raikkonen die weer Massa niet de baas kon, Massa die weer 3 tienden op Schumacher moest toegeven. Dat zijn de verschillen, zo pijnlijk is het voor al die middelmatige Britse coureurs. En dat komt er nu allemaal uit omdat Schumacher het moeilijk heeft, nu durven ze wel. Het is zoooo zielig.quote:Schumacher is niet beter ... nooit geweest ook. Hij had mazzel met Ferrari en dat zij een zuto om hem heen konden bouwen. Nu dat Schumi in een gewone F1 auto rijdt zie je z'n echte kwaliteiten; Rosberg is vele malen beter.W
Je snapt zijn definitie niet..., tenzij ik iets gemist heb en Alonso en Schumacher ooit teamgenoten zijn geweestquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
Trouwens ... dit is niet de eerste keer dat Schumacher het moeilijk heeft. Hij is ook al door Alonso om z'n oren gereden. Dus Alonso is de betere coureur per jouw definitie?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Om zijn oren gereden
De Renault 2005 was veel beter dan de Ferrari, in 2006 was het bijzonder nipt en had Schumacher niet geploft in Suzuka was Alonso geen WDC geworden dat jaar. Schumacher liet in Brazilie 2006 zien wie de echte coureur is van die twee. Het race mietje uit Oviedo heeft daarna ook niks meer laten zien qua overwinningen, behalve dan door frauderende teamgenoten, een geplofte red bull en teamorders in Hockenheim.
Schumacher had het in 98 ook bijzonder moeilijk en wist het tot de laatste race te rekken, waar ie in Suzuka niet wegkwam bij de eerste formatieronde. Idem voor 2000 en 2003. En toen won ie ook wanneer ie moest winnen.
En veroordeel je dan ook gelijk Webber voor zijn incident met Massa bij 300+ km/u en Alonso voor zijn actie op Hamilton in Spa 2007? En zo kun je minimaal nog 20 zulke acties vinden als je de laatste 10 jaar F1 gaat doorspitten.
Gevaarlijke actie? Ja. Is Schumacher de enige? Far from it.
Achterlijk selectief gemekker altijd.
Senna deed dat soort dingen elke wedstrijd als hij in de gelegenheid was. Snijden was helemaal zijn ding, hij deed niet anders, maar hij kreeg dan applaus voor het laten leven. Nou, Barri leeft ook nog.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Anyway, ik heb Schumacher nooit gemogen, maar nu valt echt iedereen over hem heen. Ja, het was wel gevaarlijk, maar echt niet het meest extreme wat ik ooit gezien heb. Senna had precies hetzelfde gedaan, en daarvoor had hij een staande ovatie gekregen als hij nog geleefd had.
5 seconden op de rest van het veld, 3 op Alesi.quote:
Onzin, het was gewoon een niet correct manoeuvre, hij was te laat met de deur dichtgooien, en wat intimiderend. Daar mag je best een straf voor geven. Maar dan moeten Webber en Hamilton regelmatig zoveel plaatsen terug dat ze met een rondje achterstand beginnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
Punt is simpel: Wat Schumacher deed was gevaarlijk en F1-onwaardig. Iedereen die dat niet inziet of Schumacher verdedigt is imo een subjectieve zijlijn-specialist. Gaat niet eens om wat Schumacher verder allemaal geflikt of bereikt heeft ... ik kijk naar nu de frust die vies speelt omdat hij het niet kan bijbenen.
Het is nou eenmaal zo dat de Britten, die verpletterd, vernederd, voor lul gezet en die te kijk stonden als zwakke losers die de druk niet aankonden nu hun gram komen halen.quote:Nog zieliger is het als je continu afkomst erbij haalt. Lekker boeien of iemand Brits, Duits of Braziliaans is ... voor mij zijn het allemaal coureurs, de één beter dan de ander, de ander met meer mazzel dan de één.
Je hebt de auto en je hebt de coureur. Sommigen kunnen in de met afstand beste auto nog niks (DC), andere kunnen tegen de beste auto nog wat. Ook als DC daarin zit maar een betere teamgenoot heeft. Alonso is een uitstekend coureur, als die de beste auto heeft kun je ervan verliezen. Dat hoort ook bij formule 1. Met Schumacher was er altijd strijd als één auto superieur was, tenzij dat zijn auto was of er twee gelijkwaardige auto's waren. Dan was hij superieur. Zo goed is Alonso nooit geweest.quote:Trouwens ... dit is niet de eerste keer dat Schumacher het moeilijk heeft. Hij is ook al door Alonso om z'n oren gereden. Dus Alonso is de betere coureur per jouw definitie?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
Je moet je bij het lezen van dit topique eens afvragen wie nou eigenlijk de selectieve zeikerds zijn.
Zelfs Schumacher vond het niet kunnen van zichzelf.
Schumacher is niet beter ... nooit geweest ook. Hij had mazzel met Ferrari en dat zij een zuto om hem heen konden bouwen. Nu dat Schumi in een gewone F1 auto rijdt zie je z'n echte kwaliteiten; Rosberg is vele malen beter.W
OMGquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Om zijn oren gereden
De Renault 2005 was veel beter dan de Ferrari,
Niet elke seizoen en elke race, maar vaak zaten er wat autootjes tussen Schumacher en zijn teamgenoot. Dat is ook niet zo gek als tussen de 2 tienden en de volle seconde sneller bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk iemand die het ook inziet.
Nee het lag niet aan de auto, Schumacher was gewoon veel beter dan de rest. Daarom reden ook Barrichello, Irvine en Salo of all people ver voor de rest van het veld uit in die Ferrari. Die hadden toevallig hun vorm toen te pakken![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk iemand die het ook inziet.
Nee het lag niet aan de auto, Schumacher was gewoon veel beter dan de rest. Daarom reden ook Barrichello, Irvine en Salo of all people ver voor de rest van het veld uit in die Ferrari. Die hadden toevallig hun vorm toen te pakken![]()
Maar je hebt verschillende manieren waarop een auto slecht kan zijn. Zijn Benetton was bijvoorbeeld slecht omdat dat ding zo'n zenuwachtige achterkant had dat Gerhard Berger hem onbestuurbaar vond en Verstappen en Herbert, de toenmalige grote talenten, er alleen maar heel voorzichtig mee konden rijden. Schumacher stuurde met die kwispelende achterkant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef Tarado het volgende:
Tjonge het houdt niet op, Schumacher zat gewoon fout en dat heeft hij zelf toegegeven, klaar op naar de volgende race.
Wat zijn kwaliteiten betreft; hij heeft in zijn eerste periode bewezen de beste te zijn, je wint geen 7 wereldtitels met alleen maar geluk, nu in een nieuwe situatie en na afwezigheid van 3 jaar heeft hij het toch veel moeilijker dan ik van hem zou verwachten, voorheen was hij ook in een slechte auto goed maar dat is hij nu niet meer.
Hamilton is een rauwdouwer, een bully. Erger dan Schumacher. Ik vind dat niet echt een punt of zo, maar geef die man ook eens een keer straf zodat hij het afleert en niet over de grens blijft gaan. En het is een choker, een hele echte, als de druk erop zit en alles te winnen is, gaat hij fouten maken.quote:De beste racer van dit moment vind ik Hamiton, die gaat er tenminste altijd voor, de beste rijder Alonso maar die rijdt af en toe teveel als een boekhouder.
Dus is hij nu dat klasseverschil kwijtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is Schumachers 'trucje', zijn klasseverschil met de rest, dat is ook waar het in de regen vaak op aankomt. Nu heb je smallere voorbanden en is het meer een kwestie van met onderstuur werken.
Ja hij gaat af en toe te ver, maar ik zie het toch liever dan dat berekende van Alonso, verder over dat fouten maken onder druk, ik denk dat hij inmiddels een hoop heeft bijgeleerd en dat dat er af is, maar dat kunnen we pas aan het eind van het seizoen zien als hij nog meedoet om de prijzenquote:Hamilton is een rauwdouwer, een bully. Erger dan Schumacher. Ik vind dat niet echt een punt of zo, maar geef die man ook eens een keer straf zodat hij het afleert en niet over de grens blijft gaan. En het is een choker, een hele echte, als de druk erop zit en alles te winnen is, gaat hij fouten maken.
Dat oordeel maak je te snel. Je praat wel over een zevenvoudig wereldkampioen... en daar is er maar een van op deze wereld. Dan kan je wel zeggen "ja maar" met 213 redenen maar hij is het wel geworden en niemand heeft hem dat ooit nagedaan. Hij heeft drie jaar geen f1 gereden en je kan ook niet meer uitgebreid testen. Hij zit bovendien in een nieuw en ander team.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus is hij nu dat klasseverschil kwijt
[..]
Als je het voorgaande ook had gelezen, had je dat niet geschreven denk ik, het is natuurlijk wel zo dat hij vroeger in een slechte auto ook snel was en nu niet, in die zin bedoel ik dus dat hij die "edge"kwijt isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:42 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dat oordeel maak je te snel. Je praat wel over een zevenvoudig wereldkampioen... en daar is er maar een van op deze wereld. Dan kan je wel zeggen "ja maar" met 213 redenen maar hij is het wel geworden en niemand heeft hem dat ooit nagedaan. Hij heeft drie jaar geen f1 gereden en je kan ook niet meer uitgebreid testen. Hij zit bovendien in een nieuw en ander team.
Volgend jaar krijgt hij een auto die als een maatpak zit en dan mag je wat mij betreft een oordeel hebben. Volgens Button ligt het aan hem (http://www.formule1.nl/articleview/13938 ) en is die auto niet naar schumacher zijn rijstijl ontworpen.
Da's wel duidelijk imo. In het verleden was hij altijd (en meestal veel) sneller dan zijn teammaats en nu is 'ie iha langzamer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het voorgaande ook had gelezen, had je dat niet geschreven denk ik, het is natuurlijk wel zo dat hij vroeger in een slechte auto ook snel was en nu niet, in die zin bedoel ik dus dat hij die "edge"kwijt is
Vergeet dat Hamilton voornamelijk fouten maakte in zijn eerste jaar in de F1, als 'jonge' coureur. Veel jonge coureurs maken fouten onder druk, en zeker als je in je eerste jaar voor het kampioenschap strijdtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton is een rauwdouwer, een bully. Erger dan Schumacher. Ik vind dat niet echt een punt of zo, maar geef die man ook eens een keer straf zodat hij het afleert en niet over de grens blijft gaan. En het is een choker, een hele echte, als de druk erop zit en alles te winnen is, gaat hij fouten maken.
Nee. Vettel maakt heel weinig fouten, en zelden helemaal uit zichzelf. Hamilton begon de meest rare blunders uit te halen, keer op keer vooral als het WK op het spel stond. Hij is wk geworden ondanks zichzelf. Ik vind dat hij heel snel is maar ik ben blij dat ik geen fan hem ben, zoveel teleurstellingen as je dan voor je kiezen krijgt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Vergeet dat Hamilton voornamelijk fouten maakte in zijn eerste jaar in de F1, als 'jonge' coureur. Veel jonge coureurs maken fouten onder druk, en zeker als je in je eerste jaar voor het kampioenschap strijdtKijk nu naar Vettel, die maakt ook fouten onder druk. Het is gewoon een leerproces
Agressie gaat altijd om de duels. Hamilton komt doorgaans niet in de positie dat hij zijn plek moet verdedigen tov iemand die seconden per rondje sneller is op dat moment. Dat is voor Schumacher ook nieuw trouwens.quote:Ik vind Hamilton trouwens niet erger dan Schumacher, hij heeft gewoon een aggressieve rijstijl. Schumacher maakt rare sprongen als hij aan het verliezen isIk heb liever een aggressieve rijstijl waardoor er meer aangevallen wordt, dan een aggressieve verdediging
Datzelfde kun je natuurlijk over Schumacher zeggen in de periode 1994-1999. Die maakte toen ook veel fouten als 'ie onder druk stond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]Hamilton begon de meest rare blunders uit te halen, keer op keer vooral als het WK op het spel stond. Hij is wk geworden ondanks zichzelf.
Nee. Ik bedoelde natuurlijk relatief, dus in verhouding tot het aantal races. Dan moet je niet met een periode van 5 jaar aankomen waarin hij voortdurend om de kop meedeed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Datzelfde kun je natuurlijk over Schumacher zeggen in de periode 1994-1999. Die maakte toen ook veel fouten als 'ie onder druk stond.
Vettel maakt heel weinig foutenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Vettel maakt heel weinig fouten, en zelden helemaal uit zichzelf. Hamilton begon de meest rare blunders uit te halen, keer op keer vooral als het WK op het spel stond. Hij is wk geworden ondanks zichzelf. Ik vind dat hij heel snel is maar ik ben blij dat ik geen fan hem ben, zoveel teleurstellingen as je dan voor je kiezen krijgt.
Hamilton wordt ook vaag genoeg bestraft, kijk maar naar Spa toendertijd, meest achterlijke straf die ik gezien hebquote:[..]
Agressie gaat altijd om de duels. Hamilton komt doorgaans niet in de positie dat hij zijn plek moet verdedigen tov iemand die seconden per rondje sneller is op dat moment. Dat is voor Schumacher ook nieuw trouwens.
Ik vind het ook niet echt een punt van Hamilton, ik vind alleen dat het bestraft moet worden. Ik erger me eraan dat hij overal mee weg lijkt te komen omdat er met twee maten gemeten wordt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
Je moet je bij het lezen van dit topique eens afvragen wie nou eigenlijk de selectieve zeikerds zijn.
Zelfs Schumacher vond het niet kunnen van zichzelf.
Schumacher is niet beter ... nooit geweest ook. Hij had mazzel met Ferrari en dat zij een zuto om hem heen konden bouwen. Nu dat Schumi in een gewone F1 auto rijdt zie je z'n echte kwaliteiten; Rosberg is vele malen beter.W
Ik kan me van Hamilton eigenlijk alleen die blunder in China (in de regen) bedenken en het inhalen van de SC?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Vettel maakt heel weinig fouten, en zelden helemaal uit zichzelf. Hamilton begon de meest rare blunders uit te halen, keer op keer vooral als het WK op het spel stond. Hij is wk geworden ondanks zichzelf. Ik vind dat hij heel snel is maar ik ben blij dat ik geen fan hem ben, zoveel teleurstellingen as je dan voor je kiezen krijgt.
[..]
Agressie gaat altijd om de duels. Hamilton komt doorgaans niet in de positie dat hij zijn plek moet verdedigen tov iemand die seconden per rondje sneller is op dat moment. Dat is voor Schumacher ook nieuw trouwens.
Ik vind het ook niet echt een punt van Hamilton, ik vind alleen dat het bestraft moet worden. Ik erger me eraan dat hij overal mee weg lijkt te komen omdat er met twee maten gemeten wordt.
Ook relatief maakte Schumacher in die periode veel fouten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoelde natuurlijk relatief, dus in verhouding tot het aantal races. Dan moet je niet met een periode van 5 jaar aankomen waarin hij voortdurend om de kop meedeed.
Ik vind Schumacher juist niet zo goed in inhalenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Ermanon het volgende:
Verder ben ik alleen maar blij met hem, tenminste een keer iemand die echt durft te rijden en gewoon zijn auto ertussen zet, niet van die watjes zoals Alonso of Massa die alles op een bordje aangereikt moet krijgen, Schumacher rijdt ook zo, alles of niets, en ik hou wel van die stijl, hoewel hij nu gewoon de auto niet meer heeft om echt me te kunnen doen. Maar ik wacht volgend jaar af, dan moet Schumacher het doen, nu heeft ie gewoon de verkeerde auto
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Vettel maakt heel weinig fouten? Goh, waarom ging ie toen eraf met Kubica in Australie?
Omdat hij niet zat op te letten.quote:Waarom kreeg ie laatst een drive-through penalty?
Was er niet iets met Webbers engineer die iets niet doorgaf? Ik zeg niet dat hij geen fouten maakt, maar het ging om veel fouten. Dan moet je eens naar Hamilton kijken.quote:Waarom vloog ie ervoor eraf samen met Webber?
Ik zeg ook niet dat hij er niks van kan, maar het lijkt mij erg vervelend dat als je zit te hopen dat iemand de wereldtitel binnenhengelt, dat die onverklaarbaar naast de baan gaat of uit bocht vliegt in de pitsstraat.quote:Ik vind Hamilton juist erg goed, maakte in het begin fouten maar is nu veel beter geworden. En ik vind het nu geen straf om naar Hamilton te kijken, die durft tenminste aan te vallen en is ook altijd een genoot als ie achteraan moet starten, dan vliegt ie altijd op een schitterende manier door het veld heen.
In de kwalificatie zie je bijvoorbeeld vaak hoe hij omgaat met de druk. 1 rondje waarin het moet gebeuren, en hij doet het. Dat is gewoon ijskoud.quote:Vettel vind ik, zeker na de blunder van de afgelopen weekeinde en zijn reactie erop, een beetje overgewaardeerd. Kan goed rijden, maar kan slecht omgaan met druk en is soms erg asociaal![]()
Racen doe je binnen de baan. Het waren de reacties op de straf die ik achterlijk vond. Maar ja, Hamilton he, dus de hele pers er weer bovenop, terwijl ze helemaal niets hadden.quote:Hamilton wordt ook vaag genoeg bestraft, kijk maar naar Spa toendertijd, meest achterlijke straf die ik gezien heb.
Dat was toch Hills fout?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook relatief maakte Schumacher in die periode veel fouten.
En anders neem je alleen 1994. Daar maakte Schumacher iig twee essentiële en flinke fouten. Negeren zwarte vlag en van de baan rijden van Hill.
Dus een foutquote:
Hij stuurde te vroeg/enthousiast naar rechts, zijn foutquote:Was er niet iets met Webbers engineer die iets niet doorgaf? Ik zeg niet dat hij geen fouten maakt, maar het ging om veel fouten. Dan moet je eens naar Hamilton kijken.
Daar is Hamilton ook wel goed in, maar de Red Bull is extreem goed in kwali-trim (vandaar dat Webber ook regelmatig vooraan staatquote:In de kwalificatie zie je bijvoorbeeld vaak hoe hij omgaat met de druk. 1 rondje waarin het moet gebeuren, en hij doet het. Dat is gewoon ijskoud.
Daar worden we het nooit over eens natuurlijkquote:Racen doe je binnen de baan. Het waren de reacties op de straf die ik achterlijk vond. Maar ja, Hamilton he, dus de hele pers er weer bovenop, terwijl ze helemaal niets hadden.
Nee, Schumacher maakt een fout. Probeert aan de buitenkant zijn lijn te verdedigen, en Hill wil er dus binnendoor. Schumacher gooit vervolgens bruut de deur dichtquote:
Je bent je er van bewust dat Schumacher in Hongarije in de eerste bocht (na de start) buiten de baan raakte en op dat moment achter Button lag, maar voor Button de baan weer opkwam?quote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, Schumacher maakt een fout. Probeert aan de buitenkant zijn lijn te verdedigen, en Hill wil er dus binnendoor. Schumacher gooit vervolgens bruut de deur dicht
Vettel verdedigde onnodig zijn plek tegen Kubica, waarna beide eraf gingen. Vettel kon doorrijden, maar reed niet bepaald rustig om 2 bochten laten in de muur te eindigen. Das gewoon dom.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer.
Das toch gewoon een fout? Moet ie maar beter opletten, zit 2e, ziet ook de SC en kan ook de lichten zien, of die wel of niet aanzijn.quote:[..]
Omdat hij niet zat op te letten.
Weet niks van een engineer, weet alleen wel dat Vettel veel te vroeg naar rechts ging en daarom eraf vloog. Domme en onnodige fout. Veel fouten bij Hamilton? Ik kan mij dit jaar niet zo een voor de geest halen waar ik zeg dat Hamilton echt fout zat.quote:[..]
Was er niet iets met Webbers engineer die iets niet doorgaf? Ik zeg niet dat hij geen fouten maakt, maar het ging om veel fouten. Dan moet je eens naar Hamilton kijken.
Zelfde geldt voor Vettel die onnodig vaan de baan afvliegt en de SC mist die voor zijn neus rijdt. Hamilton heeft fouten gemaakt in zijn 1e jaar, maar dat is logisch, hij was een rookie. Dat kun je nou niet meer echt zeggen van Vettel.quote:[..]
Ik zeg ook niet dat hij er niks van kan, maar het lijkt mij erg vervelend dat als je zit te hopen dat iemand de wereldtitel binnenhengelt, dat die onverklaarbaar naast de baan gaat of uit bocht vliegt in de pitsstraat.
[..]quote:[..]
In de kwalificatie zie je bijvoorbeeld vaak hoe hij omgaat met de druk. 1 rondje waarin het moet gebeuren, en hij doet het. Dat is gewoon ijskoud.
Het was racen binnen de baan, hij haalde hem binnen de baan in nadat hij de plek terug had gegevenquote:Racen doe je binnen de baan. Het waren de reacties op de straf die ik achterlijk vond. Maar ja, Hamilton he, dus de hele pers er weer bovenop, terwijl ze helemaal niets hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |