Ja, ik ook, maar dat is dus geen reden om zo dramatisch te doen. Ik vind het ook net niet kunnen, maar dat soort dingen gebeuren. Er is elke race wel zoiets. Geen reden voor Barri om de dramaqueen uit te gaan hangen en geen reden voor DC om zijn frustraties van al zijn nederlagen de vrije loop te laten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:21 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Ik vind dit op het randje en dan net de verkeerde kant op.
Dat is het probleem wat sowieso ontstaat wanneer hij er rechts langs gaat. Dat is echt zijn keuze. En dan heeft hij ook nog het probleem dat als Schumacher gewoon rechtuit blijft gaan dat hij na de uitgang van de pitstraat een wegversmalling tegenkomt, en hij dan Schumacher naar links moet dwingen.quote:Schumacher mag verdedigen, maar zo erg hoefde het nou ook weer niet. Wat als iemand net uit de pits komt, of Barrichello klomt komt te zitten? Gaan ze allebei eraf.
Als je uit de pits komt mag je die lijn niet over. Op de baan mag je die lijn wel over.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:Of is er die lijn waar die niet overheen mag, maar de coureurs op de baan ook niet als er iemand uit de pits komt?
Maar niet als er een auto aankomt die die lijn niet over mag neem ik aan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je uit de pits komt mag je die lijn niet over. Op de baan mag je die lijn wel over.
Weet ik niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar niet als er een auto aankomt die die lijn niet over mag neem ik aan?
Staat het licht bij uitkomen pitstraat dan niet op rood?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar niet als er een auto aankomt die die lijn niet over mag neem ik aan?
Alleen als Barrichello over de pitsstrook probeert in te halen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Staat het licht bij uitkomen pitstraat dan niet op rood?
Waarom staat dat stoplicht anders weleens op rood?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alleen als Barrichello over de pitsstrook probeert in te halen.
Nee, volgens mij is het idee dat je gewoon kunt invoegen vanuit de pits. En daarom wordt er op het rechte stuk doorgaans ook niet zover naar rechts gereden.
Volgens mij is dat als de baan niet vrij is gegeven in de een of andere bijzondere situatie. Waarom heb je anders die lijn waar de pitter niet overheen mag? Hoe ga je anders dat stoplicht bedienen, zonder dat je coureurs benadeelt en er gedoe over is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Waarom staat dat stoplicht anders weleens op rood?
quote:Brawn: Schumacher not dangerous
By Jonathan Noble and Matt Beer Sunday, August 1st 2010, 17:41 GMT
Mercedes GP team boss Ross Brawn has insisted that Michael Schumacher did not make any deliberately dangerous movements when trying to block Rubens Barrichello in the Hungarian Grand Prix.
Schumacher will have to take a 10-place grid penalty at Spa as a punishment for impeding the Williams driver, who squeezed through a narrowing gap between the Mercedes and the pit wall to take 10th place.
Brawn was adamant that Schumacher's driving was within acceptable limits.
"Pretty tough - a tough move by Michael and a tough decision by the stewards," said the team chief.
"I don't think for a moment that Michael was trying to put Rubens in the wall - but he was trying to discourage him from coming down the inside because he thought that was where he would be vulnerable.
"But at the end of the day he gave him enough space. You can argue that it was marginal but – tough racing."
Brawn believes Schumacher was caught out by Barrichello getting alongside him so soon after the exit of the final corner and had not been trying to deny him space.
"Later in the manoeuvre you can see he moved away from Rubens, I don't think he expected Rubens to be exactly where he was at that time because it is a sort of manoeuvre that happens when you enter a corner not that far up a straight," said Brawn.
"Rubens got a very good run out of the last corner with his new tyres so I think there is lots of way arguing it – but these things happen in a fraction of a second."
He added that he was certain there was no dangerous intent in the move.
"It may have ended up in a dangerous way but that wasn't the intent I am sure by Michael," Brawn said.
"Michael was defending his position, trying to encourage Rubens to go around the outside. I don't think for a moment that he saw Rubens there and thought 'I will squeeze him'.
"But it is a pretty tough business F1 and if you open up every time someone tries to attack you then you know the drivers in F1 who don't defend and those that do."
He also denied any suggestion that Schumacher's driving had been particularly brutal because Barrichello was an ex-team-mate.
"Certainly not from Michael's perspective!" Brawn replied when asked if the 'history' between the two drivers had been a factor.
"Michael didn't comment on that. I know Rubens has commented on the history between them, but Michael hasn't at all. It is obviously something that is paramount in Rubens' mind."
Zo deed hij dat bij zijn broer ook altijd bij de startsquote:
Maar hij geeft Barri wel voldoende ruimte om aan de binnenkant te blijven rijden, bij de pit exit gaat Schumi ook weer wat meer naar het midden van de baan zodat Barri voldoende ruimte heeft. Ik vind acties zoals van Webber in australie veel erger toen hij gewoon vol in de achterkant van Hamilton reed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:55 schreef Googolplexian het volgende:
Slap verhaal ... Rubens ZAT al aan de binnenkant.
Die is echt geen 9 tienden waard.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef roelofjan het volgende:
Vettel 9 tiende per ronde sneller...
Wanneer wordt die voorvleugel verboden?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Webber neemt helemaal geen gok, ze heb ben het gewoon verkloot bij Red Bull.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef roelofjan het volgende:
Vettel was overduidelijk het veld aan het ophouden, nou maar hopen dat het een stop and go wordt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Trappuh!!
[..]
Duidelijk ophouden van het veld idd
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:47 schreef roelofjan het volgende:
Erg dom van Vettel/Red Bull.... wat dachtenn ze nou dan?
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Iedereen zegt wat over Alonso en z'n huillie doen, maar Vettel een een waardige 2de daarin dan.
Begint zo langzamer hand een geniepig mannetje te worden
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:08 schreef roelofjan het volgende:
Webber wint hier omdat Vettel Alonso opgehouden heeft.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
Waarschijnlijk is het zo gegaan:
"K, mate ... Webber is in front but he hasn't pitted yet. What we'll do : You hold up the rest a bit so Mark can make a clean start. We know you are at least as fast as Webber so when he pits we'll have an easy one-two"
Vettel zal de logica er wel van ingezien hebben maar met tegenzin gehoorzamen.
De woede is dan ook wel voor te stellen dat het team zo'n belangrijk detail vergeet door te geven.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:20 schreef Googolplexian het volgende:
Vettel heeft teveel lopen stampen en z'n banden zijn er volgens mij bijna aan. Hij trekt het rijden in Alonso's slipstream i.i.g. niet lang meer.
Precies. Daarbij, misschien maakt dit juist wel het onderscheid tussen een van de besten ooit en een voetnoot in de historie, ook al rijdt hij nu een flutjaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Prima verhaal. Racen is racen. Senna deed dit 's bij Prost, Mansell ragde Senna er wel 's af, Hill ragde in Canada 98 Schumacher ook richting de muur. En Webber en Alonso heb ik al genoemd. Dit soort dingen zullen in de toekomst ook voorkomen.
Mensen moeten blijkbaar altijd wat te zeiken hebben als Schumacher bij een incident betrokken is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |