Ik ga solliciteren. Dit moet mij ook wel lukken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
tsjonge jonge jonge ... in één camera-shot nog wel
Dit zijn de pro's he, mensen.
Dat zou je denken, maar Hamilton heeft ´t dit jaar ook al eens gedaan en werd toen niet gestraft.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:28 schreef DenS het volgende:
Brokstukken op de baan..
Maar wat vettel deed mag toch helemaal niet?
Dat kan hem later opbreken, als hij nu snel nieuwe banden nodig heeft verliest hij veel plaatsen.quote:
Dat is de gok die hij neemt hè..quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat kan hem later opbreken, als hij nu snel nieuwe banden nodig heeft verliest hij veel plaatsen.
Hun variant op de flexi wing.quote:
Daarom, dus we mogen blij zijn dat het nog niet zo ver is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die zouden iedereen het snot voor de ogen rijden, dan ga je oeverloze saaie races krijgen, en daar kan zelfs RBR niets tegenin brengen
Lijkt me idd een bewuste gok. Hopelijk pakt het goed uit :Tquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de gok die hij neemt hè..
Webber neemt helemaal geen gok, ze heb ben het gewoon verkloot bij Red Bull.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de gok die hij neemt hè..
dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Schrok de lollipopman van Renault niet van dat stuiterende wiel? Misschien dook hij wel weg, waardoor Kubica dacht dat hij weg kon.
nee want die band was er een stuk achter op dat momentquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Schrok de lollipopman van Renault niet van dat stuiterende wiel? Misschien dook hij wel weg, waardoor Kubica dacht dat hij weg kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |