Zo, bezig bijtjequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
zo de slaapkamer is opgeruimd, gesopt en gestofzuigd
Handdoeken zijn opgevouwen, strijkwas netjes in de wasmand teruggelegd (kom morgen wel weer)
En dan nu even sokken bij elkaar zoeken en ondergoed en korte broekjes in de kast leggen.
Daarna bed opmakenLekker zo'n schoon bed
En dan ben ik klaar
Nee, doordat je gewaarschuwd had heb je dat juist voorkomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had het vooraf geroepen dat ik ging, voor t zelfde geld had ik iemand op een idee gebracht en ben ik 1 van jullie gepasseerd zonder te weten
O C_A, over eerder op de dag (je weet wel paar uur terug met je vraag of ik er op af was gestapt ...)quote:
je gaat het wel 3 weken volhouden he zonder mij ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef crv het volgende:
[..]
nou, ik was doodmoe gister, en kon vanmorgen uitslapen, maar mooi dat ik al om 6 uur wakker was![]()
koppijn van hier tot tokio, toch blijven liggen, maar op een gegeven moment maar eruit gegaan
ik hou niet van sauna'squote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had het vooraf geroepen dat ik ging, voor t zelfde geld had ik iemand op een idee gebracht en ben ik 1 van jullie gepasseerd zonder te weten
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
zo de slaapkamer is opgeruimd, gesopt en gestofzuigd
Handdoeken zijn opgevouwen, strijkwas netjes in de wasmand teruggelegd (kom morgen wel weer)
En dan nu even sokken bij elkaar zoeken en ondergoed en korte broekjes in de kast leggen.
Daarna bed opmakenLekker zo'n schoon bed
En dan ben ik klaar
Ik kijk altijd op tegen het met vreemde naakte mensen in een cabine zitten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou niet van sauna's
(ik kan er ook niet tegen, dan kom ik er gevlekt uit)
ik moet wel, ik heb huisstofmijtallergie, dus eigenlijk moet ik elke dag stofzuigen, en dan op zondag doe ik alles soppen....quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo, bezig bijtje.Ik heb vanmorgen alleen m'n bed verschoond
.
heb ik keusquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je gaat het wel 3 weken volhouden he zonder mij ?
Ah, vervelendquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet wel, ik heb huisstofmijtallergie, dus eigenlijk moet ik elke dag stofzuigen, en dan op zondag doe ik alles soppen....
Voor de rest kan ik niet veel doen in huis... in de huiskamer zijn ze aan het verbouwen.
Morgen komen ze spachtelputzenEN dan zaterdag mijn meubels er weer in
Dat had ik ook, ben niet zo exhibisionistisch, maar bij de fitnes waar ik zit zit alles inclusief en dus een paar maal gedaan en je went eraan. Al kan ik me nog wel ergeren aan die tiepes die soms echt lopen te exhibitioneren. ik houd zhoveeel mogelijk mijn handoek om als je rondloopt, net als de meesten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op tegen het met vreemde naakte mensen in een cabine zitten.
Iedereen loopt zo, daardoor valt het juist niet op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
heel vroeger toen ik nog vrijgezel was, en we naar pretpark gingen met vriendinnen, ging het versieren juist makkelijkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O C_A, over eerder op de dag (je weet wel paar uur terug met je vraag of ik er op af was gestapt ...)
3 keer gehad.
1. Tanken, mn favo vrouwke stond er weerBeetje gekletst enzo, over vakantie en die dingen, komt daar ander vrouwke binnen die er ook werkt en vroeger ook bij mij in de klas heeft gezeten. Even snelle begroeting en weer weg (moest nog wat dingen doen) maar toen kon mn dag eigenlijk al niet meer stuk
2. Pizza halen. Zit een vrouw binnen, blond kort wild haar, piercing. Nu niet echt gelijk dat ik zeg: wouw, maar op de 1 of andere manier toch wel aantrekkelijk. Naast gezeten en eigenlijk paar keer wel die kant opgekeken, en ze keek ook geregeld wel even zogenaamd onschuldig uit raam (zelfde als ik deed) 1 keer kruiste de blikken elkaar en bleef even paar sec hangen, glimlachje, en toen werd haar nummer omgeroepen, bestelling klaar .... Zucht
3. wachtrij efteling toch wel vlak voor 1 gestaan diverse keren in de rij eigenlijk oog contact gehad.
Maar jah, laatste 2 dus niet echt mee omgegaan
dat ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
en was voor ajax
Dus heb ik het uitgemaakt....
Ja maar als je het niet egwend bent/bevalt is het niet makkelijk je er overheen te zetten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedereen loopt zo, daardoor valt het juist niet op.
Zou nooit beweren dat ik sommigen niet met veel interesse bekijk, maar over t algemeen kijk ik neutraal om me heen
Ga er ook altijd alleen heen, ken niemand die er van houdt en vrouwlief kan er slecht tegen
Blote mannenquote:
je bent nog nooit langsgeweestquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al moe als ik eraan terugdenkt
Feyenoord en Ajax werkt nietquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |