abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84904206
Je moet al helemaal niet bij zo iemand thuis komen dan ruik je het pas.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:22:10 #54
286575 Roces18
Chef de party
pi_84904298
Is het niet al heel oud dat mensen die iets 'mankeren' zeggen Mijn vriend/vriendin heeft dit terwijl ze het zelf hebben.

Dit is fok je word sowieso wel uitgelachen... :Y ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_84904375
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:22 schreef Roces18 het volgende:
Is het niet al heel oud dat mensen die iets 'mankeren' zeggen Mijn vriend/vriendin heeft dit terwijl ze het zelf hebben.

Dit is fok je word sowieso wel uitgelachen... :Y ;)
je hebt helemaal gelijk ;)
pi_84904563
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo alleen het is toch een geur wat niet normaal ruikt. Bij Marokkaanse of Indiaanse vrouwen ruik je ook soms een bepaalde geur maar toch anders, dat is gewoon een andere cultuur. Mijn vriendin komt uit Peru, ik denk niet dat het daaraan ligt. En een ontstoken kut al helemaal niet :') die geur komt niet uit die streek maar gewoon van haar af, van haar hoofd, van haar hele lichaam denk ik.
Zou best kunnen hoor. In Peru eten ze heel anders. Misschien ook meer gekruid?

Ik snap niet dat je het niet zegt. Mij lijkt het idee erger dat je vriendinnen achter je rug om kletsen zonder dat je het zelf weet. Als vrienden moet je zulk dingen ook kunnen bespreken.
pi_84905043
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor. In Peru eten ze heel anders. Misschien ook meer gekruid?

Ik snap niet dat je het niet zegt. Mij lijkt het idee erger dat je vriendinnen achter je rug om kletsen zonder dat je het zelf weet. Als vrienden moet je zulk dingen ook kunnen bespreken.
Ja, of als vrienden moet je accepteren dat ze stinkt :P
pi_84905976
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:54 schreef Sofia90 het volgende:

Maar in het kort is mijn vraag eigenlijk, weet iemand een ziekte waarbij je zonder reden stinkt?

Thanks voor alle respons ^O^
misschien heb je hier iets aan...

http://blogger.xs4all.nl/boelensh/archive/2008/06/07/394968.aspx
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:14:12 #59
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_84906566
Jammer dat je dit niet eerder hebt aangekaard. Nou zitten jij en vriendin B jullie dus continu te ergeren aan de stank, lekkere vakantie dan :N
pi_84906960
Hmmm... ik zou het ook lastig vinden om te zeggen hoor...natuurlijk is het makkelijk om hier te typen dat je geen goede vriendin bent als je het niet doet (en sommigen van jullie zouden het misschien wel zeggen) maar de meeste mensen zouden zich zo ongemakkelijk voelen als TS lijkt mij.

Maar goed, wat je zou kunnen doen is dat één van jullie twee (trek maar een lootje...) het gewoon recht voor z'n raap zegt. Niet met z'n tweeën want dan heb je het overduidelijk al voorbesproken en dan voelt ze zich waarschijnlijk alleen maar meer voor het blok gezet.

En dan zou ik persoonlijk iets zeggen in de trant van: ik zeg het omdat ik het zelf ook prettig zou vinden als iemand het tegen mij zou zeggen. En daarnaast maak ik me ook zorgen om je, omdat ik heel goed weet dat je jezelf altijd heel goed verzorgt. Dus daaraan zal het niet liggen.
pi_84910751
geef elkaar gewoon allemaal een vakantie cadeautje en voor haar dan een sterke parfum :p
pi_84913296
verschrikkelijk, gebruikt ze geen deodorant ofzo?
ik zou het wel zeggen, is ze nooit hierdoor gekwetst door een date van haar?
I love you..
  Donald Duck held donderdag 5 augustus 2010 @ 22:19:44 #63
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_84913358
helpt febreze niet?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:10:22 #64
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:12:13 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84923352
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef valentina_4u het volgende:
Ik denk niet eens dat het tot een date komt aangezien iemand haar wel eerst moet vragen.. En tenzij je via internet een date afspreekt hebben ze je eerst al wel geroken natuurlijk :P
pi_84931033
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef valentina_4u het volgende:
Dat is dus ook iets wat ik me heb afgevraagd, ze heeft wel veel succes met de mannen :? ze vind altijd wel in een maand ofso iemand waarmee ze op date gaat en ze krijgt genoeg aandacht, ze ziet er ook wel leuk uit, blijkbaar vinden die mannen die geur niet zo'n issue.
pi_85019728
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:40 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Dat is dus ook iets wat ik me heb afgevraagd, ze heeft wel veel succes met de mannen :? ze vind altijd wel in een maand ofso iemand waarmee ze op date gaat en ze krijgt genoeg aandacht, ze ziet er ook wel leuk uit, blijkbaar vinden die mannen die geur niet zo'n issue.
Geur is deels subjectief, soms vind je iemand niet lekker ruiken en vindt een ander dat wel, misschien zijn vriendin B en jij toevallig de uitzondering en vindt de rest dat ze wel lekker ruikt...

Bovendien, stink jezelf weleens? Zo ja zeggen je vrienden dat dan tegen je?
Een heer met stijl
pi_85020887
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Geur is deels subjectief, soms vind je iemand niet lekker ruiken en vindt een ander dat wel, misschien zijn vriendin B en jij toevallig de uitzondering en vindt de rest dat ze wel lekker ruikt...

Bovendien, stink jezelf weleens? Zo ja zeggen je vrienden dat dan tegen je?
Ja dat klopt maar ik hoe zij ruikt is absoluut niet lekker, mssn dat mannen er niet zo'n probleem van maken en er niet echt bij stil staan maar het ruikt niet lekker.
Mijn beste vriendin en ik zijn wel eerlijk en open naar elkaar toe dus als het bij mij zo zou zijn zou dat wel gezegd worden, ik denk ook niet dat jij snapt wat ik bedoel met het stinken, het is niet als dat je weleens naar zweet ruikt of een slechte adem hebt zoals iedereen weleens heeft
pi_85021498
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar ik hoe zij ruikt is absoluut niet lekker, mssn dat mannen er niet zo'n probleem van maken en er niet echt bij stil staan maar het ruikt niet lekker.
Mijn beste vriendin en ik zijn wel eerlijk en open naar elkaar toe dus als het bij mij zo zou zijn zou dat wel gezegd worden, ik denk ook niet dat jij snapt wat ik bedoel met het stinken, het is niet als dat je weleens naar zweet ruikt of een slechte adem hebt zoals iedereen weleens heeft
Waarnaar kan je dan nog meer stinken? Dan is het dus iemands persoonlijke geur, lijkt er toch meer op dat die jou gewoon niet aanstaat :D
Een heer met stijl
pi_85025469
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarnaar kan je dan nog meer stinken? Dan is het dus iemands persoonlijke geur, lijkt er toch meer op dat die jou gewoon niet aanstaat :D
Dat is ook heel goed mogelijk :Y Dan schijnt je dna een slechte match te zijn :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85027910
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is ook heel goed mogelijk :Y Dan schijnt je dna een slechte match te zijn :7
Klopt helemaal
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')