je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:22 schreef Roces18 het volgende:
Is het niet al heel oud dat mensen die iets 'mankeren' zeggen Mijn vriend/vriendin heeft dit terwijl ze het zelf hebben.
Dit is fok je word sowieso wel uitgelachen...![]()
Zou best kunnen hoor. In Peru eten ze heel anders. Misschien ook meer gekruid?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo alleen het is toch een geur wat niet normaal ruikt. Bij Marokkaanse of Indiaanse vrouwen ruik je ook soms een bepaalde geur maar toch anders, dat is gewoon een andere cultuur. Mijn vriendin komt uit Peru, ik denk niet dat het daaraan ligt. En een ontstoken kut al helemaal nietdie geur komt niet uit die streek maar gewoon van haar af, van haar hoofd, van haar hele lichaam denk ik.
Ja, of als vrienden moet je accepteren dat ze stinktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. In Peru eten ze heel anders. Misschien ook meer gekruid?
Ik snap niet dat je het niet zegt. Mij lijkt het idee erger dat je vriendinnen achter je rug om kletsen zonder dat je het zelf weet. Als vrienden moet je zulk dingen ook kunnen bespreken.
misschien heb je hier iets aan...quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:54 schreef Sofia90 het volgende:
Maar in het kort is mijn vraag eigenlijk, weet iemand een ziekte waarbij je zonder reden stinkt?
Thanks voor alle respons
Ik denk niet eens dat het tot een date komt aangezien iemand haar wel eerst moet vragen.. En tenzij je via internet een date afspreekt hebben ze je eerst al wel geroken natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef valentina_4u het volgende:
verschrikkelijk, gebruikt ze geen deodorant ofzo?
ik zou het wel zeggen, is ze nooit hierdoor gekwetst door een date van haar?
Dat is dus ook iets wat ik me heb afgevraagd, ze heeft wel veel succes met de mannenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef valentina_4u het volgende:
verschrikkelijk, gebruikt ze geen deodorant ofzo?
ik zou het wel zeggen, is ze nooit hierdoor gekwetst door een date van haar?
Geur is deels subjectief, soms vind je iemand niet lekker ruiken en vindt een ander dat wel, misschien zijn vriendin B en jij toevallig de uitzondering en vindt de rest dat ze wel lekker ruikt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:40 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Dat is dus ook iets wat ik me heb afgevraagd, ze heeft wel veel succes met de mannenze vind altijd wel in een maand ofso iemand waarmee ze op date gaat en ze krijgt genoeg aandacht, ze ziet er ook wel leuk uit, blijkbaar vinden die mannen die geur niet zo'n issue.
Ja dat klopt maar ik hoe zij ruikt is absoluut niet lekker, mssn dat mannen er niet zo'n probleem van maken en er niet echt bij stil staan maar het ruikt niet lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geur is deels subjectief, soms vind je iemand niet lekker ruiken en vindt een ander dat wel, misschien zijn vriendin B en jij toevallig de uitzondering en vindt de rest dat ze wel lekker ruikt...
Bovendien, stink jezelf weleens? Zo ja zeggen je vrienden dat dan tegen je?
Waarnaar kan je dan nog meer stinken? Dan is het dus iemands persoonlijke geur, lijkt er toch meer op dat die jou gewoon niet aanstaatquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik hoe zij ruikt is absoluut niet lekker, mssn dat mannen er niet zo'n probleem van maken en er niet echt bij stil staan maar het ruikt niet lekker.
Mijn beste vriendin en ik zijn wel eerlijk en open naar elkaar toe dus als het bij mij zo zou zijn zou dat wel gezegd worden, ik denk ook niet dat jij snapt wat ik bedoel met het stinken, het is niet als dat je weleens naar zweet ruikt of een slechte adem hebt zoals iedereen weleens heeft
Dat is ook heel goed mogelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarnaar kan je dan nog meer stinken? Dan is het dus iemands persoonlijke geur, lijkt er toch meer op dat die jou gewoon niet aanstaat
Klopt helemaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook heel goed mogelijkDan schijnt je dna een slechte match te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |