Een heel lief hondjequote:
Ja nu wel, maar net niet...quote:
Vandaar de tt dus .quote:
Qua eigenzinnigheid komt Sjon zeker in de buurt. En ook het tuinwerk van katten word perfect geėvenaard als ik het allemaal zo hoor van oh-oh.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja speel dan met m
Sjon was trouwens gisteren bij mn ouders een heel timide hondje dat braaf in een hoekje op de bank zat.
Chico daarentegen belandde bijna vrijwillig op de BBQ, zo graag wilde hij die sateetjes
Ik heb het ook een beetje hoor, het gaat nu zo verschrikkelijk goed. Ik werk niet zoveel en persoonlijke aandacht is het issue ook niet. Maar je haalt er wel een volwassen kater bij, ouder ook dan Hummer die nu de oudste rechten heeft. Ik vind dat best eng hoor eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef LekkerApart het volgende:
@senes Ik durf het ook niet te wagen, straks hebben Faruq en Ash ruzie, dan sla ik me zo ontiegelijk hard voor het hoofd. En de tweede reden is, dat wij met ons tweetjes ook meer dan 100 uur per week werken.
Laatst prezen ze de Bugatti Veyron aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
We hebben gister een andere auto gekocht
Deze, maar dan in het zwartHammond zei 'it rocks', dus Heer G wilde hem
Ja, bij katten net zo. Men zegt niet voor niks Bitches en kattekoppen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Haaibaai Fieps heeft er voor gezorgd dat Kees nu in bed onder het dekbed ligt te moppen geloof ik
Wat zijn teven toch bitches
Hoe bedoel je dat engeltje?quote:
you heb helemaal gelijk!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Dat wijven mega bitches kunnen zijn die altijd maar door blijven gaan terwijl mannen lekker knokken en er later samen een biertje op pakken
En als ze dat niet doen zijn het verkapte nichten
Kan ze niet beter een koffer knuffelen en Sjon lenen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
De buuf gaat vanaaf op vakantie, ze kwam net nog ff hondjes knuffen en een koffer lenen,
Waren wss gewoon etterbakjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn kater die weg moest bij z'n vorige baasjes omdat ie niet met kinderen kon zit al de hele dag te kroelen met een kind.
wacht maar, als je even niet kijkt vreet hij zo dat kind in een keer helemaal op!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn kater die weg moest bij z'n vorige baasjes omdat ie niet met kinderen kon zit al de hele dag te kroelen met een kind.
je ging op de kop langs.quote:
Ik heb dit kind gewoon gezegd Jip rustig te benaderen.quote:
Hij lust geen kinderen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar, als je even niet kijkt vreet hij zo dat kind in een keer helemaal op!
opvoeding scheelt zo ontzettend veel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb dit kind gewoon gezegd Jip rustig te benaderen.
En nu komt ie dus de hele tijd kriebels halen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
opvoeding ducttape scheelt zo ontzettend veel.
Jeminee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
nee joh, kansloos op m'n kamer zitten de hele dag, beetje gitaarspelen, beetje gamen
Volgens mij had ie nog wat te koop staan joh!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja erg he, misschien moet ik ook maar een keyboard kopen
Hebben wij vandaag ook gegeten. Morgen gaat er wat mee naar mijn werk. Ik zo nog denken over een bento. Jouw schuld!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit lontong te eten, had mn moeder gisteren te veel dus ik kreeg 1 pakje mee.
Mjammie!
Ik ben aan de champix en hou het op max. 5 per dag. Ben gister begonnen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Maar je rookt dus weer?
En je man???
Die zin die blijft en blijft en blijft wel hoor, daar moet je je gewoon overheen zetten!
Ja! Heel graag!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Strega/Pagan, interesse in een kopietje van de liefdesbaby van Sunn O))) en GY!BE ?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja! Heel graag!
Pagan zit nu op 15 GB muziek voor je! Eerst maar stoppen?
same here, morgen met volle accu maar even downloadenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:30 schreef Qwea het volgende:
Hey zwab, ik kan bravo froyo downloadenheb alleen te weinig accu en lig in bed.Dus dat doe ik morgen wel ff.
Ik ben er echt rete benieuwd naar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
same here, morgen met volle accu maar even downloaden
Jij wel, ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, mooie kar. Ruimte genoeg om achterin ook te kunnen pitten? Lijkt me wel wat om gewoon mee te gaan kamperen en dan daar slapen
quote:
Ze is van 1959. Dus eh... 51quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag net de nieuwe clip van Sade, dies best cool, en wat ziet die dr nog goed uit, dies toch ook oud inmiddels of nie?
Vind ik ook jaquote:
Ik zag een stukje en ben van ergernis weggezapt. Lelijk gezongen en lelijk uiterlijk. Maar ik ben ook als jong ding nooit fan geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook ja
Ook doordat zij zo uberslank en gespierd is. Dat staat haar niet.
Ik heb nooit begrepen hoe dat is ontstaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Echt een geweldig zangeres is het niet idd he?
Maar toch een icoon, een vakvrouw
Ben er al aan begonnen, met de gedachte: roken is even duur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Nok, die Champix wordt toch niet vergoed?
Je zou Nortrilen kunnen overwegen; werkt nagenoeg hetzelfde en wordt wel vergoed.
Iig al knap dat je een poging waagt![]()
oh oh, succes met je hoofdpijn en maandafsluiting
Denk dat dat wel mee valt; met Nortrilen stel je een stopdatum vast en 7 dagen daarvoor begin je met 1x per dag 1 tablet en dat bouw je op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er al aan begonnen, met de gedachte: roken is even duur.
Dan lijkt overstappen me niet zo heel erg slim. Of wel?
Dan wil ik daar toch Gaga even bij zettenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
De enige jongere ster die beter is qua show en dans en dan ook nog kan zingen is Beyoncé.
Maar het is wél een retegoed artiestquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Gaga echt zum kotsen
Ik vind dr nummers vreselijk, dr acts afschuwelijk en ik vind dr stem ook niks
Kusje dr opquote:Ow ow mn hoofdpijn wordt alleen maar erger.
Gister een H&M chipkaart met veel tegoed er op om mee te shoppenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wat heb je voor je Bday gehad al?
Oh zo een heeft mn moeder ook, ze weet alleen nog steeds niet hoe ie werktquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister een H&M chipkaart met veel tegoed er op om mee te shoppen
En centjes. Van Heer G nog niets, we gaan van de week kijken voor zo'n klein plat roze () fototoestelletje die ik in mijn tas kan gooien als ik niet altijd mijn grotere camera mee wil/kan.
En dank je Kweej!
Das pas een mooi onderschriftquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, we zijn er sinds gisteren achter dat ik ook aardig braddie-waardig ben
oh dear...quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das pas een mooi onderschrift
"aardig Braddie-waardig"
Tuurlijk niet zo mooi als die die je nu hebt.quote:
hij is nu aardig uitgebloeid, ben benieuwd of er zaad af gaat komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet zo mooi als die die je nu hebt.
Hoe zit het met dat zaad eigenlijk???
Hangt er van af hoe je het gebruikt; veel van dat soort medicijnen zijn voor verschillende doeleinden te gebruiken, afhankelijk van de dosering.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, Varenicline is een ontwenningsmiddel. Dat doet net even iets anders dan Nortrilen, wat echt een anti-depressiva is. En dat wil ik liever niet.
Daar zit geen flits op, op de fooncamquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zo een heeft mn moeder ook, ze weet alleen nog steeds niet hoe ie werkt
Heb je niet een foon met een goede cam?
Volgens mij is dat nog handiger dan!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, ik heb nu zo een hoofdpijn dat ik elk moment kan gaan overgeven denk ik
Gelukkig is het daarna dan altijd meteen over ook...
Vraag een htc desire aan heer Gquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zit geen flits op, op de fooncamEn ik heb nu gemerkt dat ik dat toch wel erg mis.
Thnx!quote:
of de wildfirequote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met de Desire kan je wel normaal quoten!
ik had een zaklamp app gedownloadquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je froyo al?
Nice dat er nou ook tethering in zit! En die zaklamp is wel verdomd handig![]()
Overigens mis ik wel de voice search met nederlandse taal
Hij is wel gelijk sneller hierzo.
Pleur die er maar weer afquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had een zaklamp app gedownload
goed dat je het zegt, ik zal em zo es downloaden
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
en vervolgens 's nachts bootje gevaren op een boot zonder verlichting, en m'n Desire deed dienst als toplicht
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan trots op me zijn, want ik had ervoor aardig wat van de wodka genuttigd
Succesquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef Strega het volgende:
Wij zijn hier even weg, kijken en passen van een vacuped laars.
Hoofdpijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Tis hier ook vies plakweer. Komt de hoofdpijn niet echt ten goede...
Ik ga zo wel ff iets proberen te eten, maar niet wat er in mn bento zit.
Soepje of zo maar.
ik ga vanavond maar weer eens richting fysio/manuele therapeut. loop alweer te lang met mn nekquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij komt mijn hoofdpijn ook uit mn nek.
Maar sinds die debiele manueel therapeut een keer mn ribben gekneusd heeft met kraken ga ik niet meer
Ik heb ook amper last, maar vandaag is het echt echt ruk.
kunnen er wieltjes onder?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:00 schreef Strega het volgende:
Nou, allemaal sterkte met hoofd ende nekpijn![]()
![]()
![]()
Hier nu even wennen aan de vacoped.
Een reuzenvoet!
Naja, als het maar helpt.
[ afbeelding ]
Ja, ik wil er dan twee! met wieltjes!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kunnen er wieltjes onder?![]()
succes er mee
nu nog maar 99 andere onderdelen via postorder en je hebt je eigen Transformerquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:en in de winter latten dr onder, keihandig!
Turqouise!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Wow, das nogal een dinges ja!
Heb je de paarse, de blauwe of de turqouise???
Hadden ze geen roze of zwart?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Turqouise!![]()
Man, dat ding is zwaar, gelukkig van binnen wel heel erg zacht.
Ja, volgens Pagan kan ik idd zo mee in transformersquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu nog maar 99 andere onderdelen via postorder en je hebt je eigen Transformer
Transformers, Strega in disquise!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu nog maar 99 andere onderdelen via postorder en je hebt je eigen Transformer
Nee, helaas......, dan had ik er ook 2 willen hebben, en dan naar Casfrrrrru89iiio Castlefest.quote:
als je dan toch al bij zooplus aan het bestellen bent voor Chico...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Christus!
Kan iemand Chico even komen uitleggen dat ie boos kan blaffen wat ie wil maar dat ik zijn deken ECHT niet in de zon kan leggen als er geen zon is???
Hij wil zo een gezichtsbruiner maar zelfs Chico moet ooit es nee als antwoord krijgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je dan toch al bij zooplus aan het bestellen bent voor Chico...
klik
Ik vind de paarse het mooistquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:00 schreef Strega het volgende:
Nou, allemaal sterkte met hoofd ende nekpijn![]()
![]()
![]()
Een reuzenvoet!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Turqouise!![]()
Man, dat ding is zwaar, gelukkig van binnen wel heel erg zacht.
Zei je niet tegen hem: nog effe en ik zal jou transformuhquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, volgens Pagan kan ik idd zo mee in transformers
Niet stoken in een goed huwelijk, hč!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zei je niet tegen hem: nog effe en ik zal jou transformuh
Ik mocht geen kleur kiezenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]had wel gedcht dat jij paars zou nemen.
Is het nu niet tijd om lange zwierige rokken en jurken te gaan dragen?
Nou, op het moment nog niet, tis ff wennen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeumig Strega, wat een ding!![]()
Is dat erg zwaar? En ben je er mobieler mee?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
Jeutje Strega, wat een gevaarte!
Kijk mijn Jut en Jul net![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Morretje het volgende:
Is je roedel uitgebreid oh-oh?
Hier gaat alles lekker met madammeke, zijn zelfs afgelopen week op kamp geweest met d'r! En super dat ze het deed, gewoon slapen als het lawaaiig was, aandacht van de kinderen was ook aandacht en netjes slapen 's nachts..
Maar als je er een aan hebt, aan die ene zere voet, dan sta je toch scheef. dat gaat het van tikboemtikboem. Dat lijkt me ook niet zo jofel voor de genezing, aangezien je dan altijd een soort opstap hebt. En je kunt toch moeilijk een plateauzool aan de andere voet aantrekken. Hoe ga je dat doen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, op het moment nog niet, tis ff wennen.
Hij fixeert en moet helpen bij staan en hopelijk de enkenbotten op z´n plaatshouden, omdat de schroeven vanbinnen afgebroken zijn.
We hopen dat op die manier toch enige botgroei ontstaat en de enkel in een beetje normale stand blijft.
Ja, hijs zo goed als weg nu, goddank!quote:
met een rolstoel en krukken gok ik zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je kunt toch moeilijk een plateauzool aan de andere voet aantrekken. Hoe ga je dat doen?
weird zijn geleerd van Sjon zeker...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Fieps zit buiten in de regen op de hondenstretcher...
Even afkoelen denk ik of zo
Weirdo!
Niet terug in de oven! in de maggitronquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
m'n vader was zo slim om een afspraak met een hulp te maken rond etenstijd en mij daar een half uur voor ze kwam pas over in te lichten...
ik was inmiddels bezig met pizza's in de oven gooien, en hij gaat lekker langdradig zitten kletsen
heb inmiddels de pizza's weer terug in de oven geflikkerd, die waren inmiddels weer koud
en hij zit nog steeds te kletsen!![]()
en breit er nog steeds geen einde aan
oven staat op warmhoudstandquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet terug in de oven! in de maggitron![]()
Nee man. Als je pizza hebt gehad, en het is een dag koud geweest... dan is er niks heerlijkere dan ze in de tron te pleuren en ze daarna op te etenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
En Qut, gatverdamme, pizza in de magnetron, das echt te ranzig, das net als frieten in de magnetron
Ik zou zeggen "Pa hier je pizza" en mijne zelf op bikkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
de pieper van de oven ging af, dat betekend dat ze er nu al bijna een uur zit, waarvan een half uur pure ruis
ehh, ze hebben misschien 20 minuten buiten de oven gelegenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee man. Als je pizza hebt gehad, en het is een dag koud geweest... dan is er niks heerlijkere dan ze in de tron te pleuren en ze daarna op te eten
maar ik ben daar te zachtaardig voorquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Pa hier je pizza" en mijne zelf op bikken
dit is diepvriespizza, ik moest snel even wat klaarmaken omdat die miep bleek te komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe Zwab.
Pizza is koud ook lekker, zelfgemaakte dan he.
Diepvriespizza pleur ik weg als dr wat over is, of die honden krijgen t
ik zit een meter naast hem, op de bankquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother, en hij weet dat je luistert?
Als je dalijk uit huis bent dan komt ie dr wel achter wat ie mist
nee, ik blijf even beleefd tot ze weg isquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee, oh wat erg!
Ga gewoon je pizza eten joh
Dat FOK!t zo moeilijkquote:
Ik zag op TV Boris Becker ook met zo'n ding lopen.....je bent in goed gezelschap....of nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:00 schreef Strega het volgende:
Een reuzenvoet!
[ afbeelding ]
een greyhound is ook wel erg groot voor een chiwalliequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:OMG how rude , but very funny.
Het regent hier haaaaaaaard.
Blegh.
Ow ja, toen we thuiskwamen moest ik lachen met Fieps.
Vorige week kwamen we ook al Felice de greyhound tegen toen we uit de bus kwamen.
Chico en Billy zijn dol op haar, Sjon deed vorige week tamelijk debiel, en Fieps was echt doooodsbang en stond te keffen en te rillen.
Nu kwamen we dr weer tegen.
Sjon echt zo van Feliiiiiiiiiice, mn beste liefste vriendinnetje, op de achterpoten staan, piepen, kusjes geven, helemaal blij blij.
Fieps keffen keffen keffen, echt helemaal uit dr plaat ging ze.
Tot ik dr riem los deed.
Hup muil dicht en tussen mn benen.
Leer mij die chiwallies kennen
Size doesn't matter (voor hondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een greyhound is ook wel erg groot voor een chiwallie
ik heb honger, maar ik heb geen trek in d'rquote:
Ach kom nou toch!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een greyhound is ook wel erg groot voor een chiwallie
Ze zal niet denken dat je t van een vreemde hebt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
in deze setting is dat een beetje onbeleefd, daarom wacht ik al de hele tijd
Ja, zo leert hij het natuurlijk nooit afquote:Fieps blaft buiten sneller dan Sjon![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
lang leve de ouderwetse wandklok die nu luidruchtig negen uur begint te slaan
ik denk dat het pas helpt als ik een ontbindende pizza in zijn schoot gooi, maar dat zal nog wel even durenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss helpt het als je met je hoofd tegen de muur gaat bonken?
Es ist ein dummes Deutsches netbook, jawohl!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, zo leert hij het natuurlijk nooit af![]()
Wat raar van je netbook, maar het was al raar dat het niet vanzelf ging
Probeer het bonken ff joh!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat het pas helpt als ik een ontbindende pizza in zijn schoot gooi, maar dat zal nog wel even duren
ja, maar dan moet hij nog meer hulp aan gaan nemen daarna, waar hij nog meer sollicitatiegesprekken mee moet hebben tijdens etenstijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Probeer het bonken ff joh!
Als jouw hoofd niet werkt moet je zijn hoofd ff proberen!
Ja nou dat mag ze zelf doen hoor.quote:
Ow ja, ik help je van de regen in de drup.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar dan moet hij nog meer hulp aan gaan nemen daarna, waar hij nog meer sollicitatiegesprekken mee moet hebben tijdens etenstijd
maar dan moet hij weer een nieuwe hulp aannemen etc...quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik help je van de regen in de drup.
Haar hoofd anders?
Dan toch je eigen hoofd, ik zie geen andere uitweg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan moet hij weer een nieuwe hulp aannemen etc...
de enige uitweg is dit uitzitten en hem even beschaafd op z'n lazer geven als ze weg isquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan toch je eigen hoofd, ik zie geen andere uitweg.
Jeetje, je laat m zo maar winnen dus ...quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de enige uitweg is dit uitzitten en hem even beschaafd op z'n lazer geven als ze weg is
ja, maar dat snapt hij niet, en gaat hij zeuren waarom ik ben begonnen aan het eten zonder hemquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, je laat m zo maar winnen dus ...
Ik had mn pizza al op gehad ondertussen, en de afwas ook al gedaan
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor aan de manier waarop ie loopt of ie gewoon tralalatomtiedomniksaandehand aankomt, of dat ie neeikdeejniksdatwaseenneger aan komt lopen.
Zojuist het tweede loopje.
Dus ik hoor m aankomen vanuit de gang, en ik denk, kut, ik heb de bergingdeur open gelaten toen ik een handdoek ging pakken...
Komt ie dus echt heel semi onschuldig met een plumeau de kamer in geslopen
Hij dacht dat ie dat ding wel ff onzichtbaar zijn mand in kon smokkelen
Maaaaarrrrrr, ik zeg dank je wel lieve Sjonnie, want dat ding lag al een poos achter de wasmachine en ik was te lui om m dr zelf achter uit te vissen
en zijn ogen gloeien rood ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik had de plumeau afgepakt, maar ik zag dat het plastick dopje aan t end miste.
Ik wist niet zeker of die er nog wel op zat.
Maar natuurlijk zag ik Sjon net vrolijk kauwend rondlopen.
Dus ik haal dat dopje uit zn bek en leg het op de salontafel.
Ga weer zitten.
Staat ie op, doet weer zn datwasiknietdatwaseenneger loopje. en pakt dat ding zo weer van de tafel. Dus ik spring op en roep "potverdriedubbeltjes " ( ok, een iets minder beschaafde variant wellicht ) , wil ie dr mee onder de bank kruipen.
Maar ik kreeg zn achterpoten te pakken dus ik trek hem onder de bank uit ( onder overdreeeeeeeven luid gekrijs, echt, het deed heus niet zoveel zeer hoor ).
Nu zittie boos te kijken op de bank, met een piepballetje in zn bek, en de hele tijd daarmee te piepen.
Ik weet zeker dat ie weet dat ik dat geluid echt echt haat.
Puur cabaret!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik had de plumeau afgepakt, maar ik zag dat het plastick dopje aan t end miste.
Ik wist niet zeker of die er nog wel op zat.
Maar natuurlijk zag ik Sjon net vrolijk kauwend rondlopen.
Dus ik haal dat dopje uit zn bek en leg het op de salontafel.
Ga weer zitten.
Staat ie op, doet weer zn datwasiknietdatwaseenneger loopje. en pakt dat ding zo weer van de tafel. Dus ik spring op en roep "potverdriedubbeltjes " ( ok, een iets minder beschaafde variant wellicht ) , wil ie dr mee onder de bank kruipen.
Maar ik kreeg zn achterpoten te pakken dus ik trek hem onder de bank uit ( onder overdreeeeeeeven luid gekrijs, echt, het deed heus niet zoveel zeer hoor ).
Nu zittie boos te kijken op de bank, met een piepballetje in zn bek, en de hele tijd daarmee te piepen.
Ik weet zeker dat ie weet dat ik dat geluid echt echt haat.
Ja he, hebbe?quote:
dan moet 'ie het niet meer, Sjon wil herriequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
Haal het piepmechanisme er uit, kan dat niet?
Ik moest trouwens heel hard lachen om de foto's en vooral de foto's 'Duo rel en del' en die van Sjon bij de auto 'Ikwassutnie'
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
Haal het piepmechanisme er uit, kan dat niet?
Ik moest trouwens heel hard lachen om de foto's en vooral de foto's 'Duo rel en del' en die van Sjon bij de auto 'Ikwassutnie'
Psies, dat dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet 'ie het niet meer, Sjon wil herrie
Ja die was ook hilarischquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Psies, dat dus.
Zonder piep is dr geen ene ruk aan.
Ik moest echt keihard lachen om die foto waar Bil echt zo heerlijk zit te genieten en vogeltjes zit te kijken en dat Sjon dan zo aangeslopen komt.
Ik moest Zwab nog vragen of ie daar een aureooltje en hoorntjes bij kon shoppen eigenlijk
doe ik morgen welquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:bijna goed Zwab ( en heel tof ) maar ik bedoelde deze foto:
[ afbeelding ]
En dan hoorntjes bij de duvel en een aureool bij het onschuldige hondje
Ik ben afk nu , tot morgen!
XXX
One Dog over the Cuckoo's Nestquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjon is op Fok! toch echt hilarisch![]()
Mocht je ooit in een gesticht komen door die hond, dan zou ik het zeker overwegen om een boek over hem te schrijven![]()
quote:
Mnnn, ik mag er ook niet mee lopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar als je er een aan hebt, aan die ene zere voet, dan sta je toch scheef. dat gaat het van tikboemtikboem. Dat lijkt me ook niet zo jofel voor de genezing, aangezien je dan altijd een soort opstap hebt. En je kunt toch moeilijk een plateauzool aan de andere voet aantrekken. Hoe ga je dat doen?
Vergeet Nout Wellink niet!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zag op TV Boris Becker ook met zo'n ding lopen.....je bent in goed gezelschap....of niet....ligt er maar net aan wat je van meneer Becker vindt.
Boris had trouwens een blauwe.quote:
Zwabber, doe es even aan heropvoeding, niet een kind, maar een verwend kind!quote:
Oh God, Tashi twee!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor aan de manier waarop ie loopt of ie gewoon tralalatomtiedomniksaandehand aankomt, of dat ie neeikdeejniksdatwaseenneger aan komt lopen.
Zojuist het tweede loopje.
Dus ik hoor m aankomen vanuit de gang, en ik denk, kut, ik heb de bergingdeur open gelaten toen ik een handdoek ging pakken...
Komt ie dus echt heel semi onschuldig met een plumeau de kamer in geslopen
Hij dacht dat ie dat ding wel ff onzichtbaar zijn mand in kon smokkelen
Maaaaarrrrrr, ik zeg dank je wel lieve Sjonnie, want dat ding lag al een poos achter de wasmachine en ik was te lui om m dr zelf achter uit te vissen
mijn oplossing: ik ga dit jaar nog het huis uit en hij nodigt maar zoveel mensen rond etenstijd uit als dat hij wiltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Zwabber, doe es even aan heropvoeding, niet een kind, maar een verwend kind!![]()
Bel Derek Olvarit!
Je mag m met liefde hebben.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:42 schreef Qwea het volgende:
Baloe heeft geprobeerd zelfmoord te plegen. Ergens heeft ie een minie balletje (van een strandset vandaan getoverd die ik al de hele dag gisteren heb lopen zoeken) en die vonden we in een plas kots net.
Gaat trouwens kut met Baloe.
Sinds afgelopen dinsdag of woensdag issie aan de diarree. Eerst vet waterig en om de 2u ofzo, toen dun met een hele shitload een slijm... van net lag er weer spetter dun in huis (MM stond er met zn voet in)
Ik weet ff niet of ik nu alweer hiervoor naar de DA moet, of hem maar eens een dag moet laten vasten. Hij krijgt de afgelopen 3 a 4 dagen rijst met een beetje kipfilet.
Het kutte is, ik weet niet of het opschiet. De beste man hier geeft hem iets ervoor, en dan is het wel weer over... maar het probleem is niet opgelost want over 2 maanden ofzo zit ik met dezelfde shit.
Het is geen giardia want daar heeft shirley hem 3x op getest. Maar WAT is het dan wel? ik bedoel, dit lijkt me niet echt heel normaal?
dat wel, althans is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Yns, als ik naar de fysio geweest was voelde ik me altijd twee dagen compleet gekneusd, en daarna pas weer beter, is dat bij jou ook?
zit nu met de DA aan de lijn. Alleen hij is er zelf nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Als ie al een week spettert heb je t lang genoeg aangekeken Qut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |