Een heel lief hondjequote:
Ja nu wel, maar net niet...quote:
Vandaar de tt dus .quote:
Qua eigenzinnigheid komt Sjon zeker in de buurt. En ook het tuinwerk van katten word perfect geëvenaard als ik het allemaal zo hoor van oh-oh.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja speel dan met m
Sjon was trouwens gisteren bij mn ouders een heel timide hondje dat braaf in een hoekje op de bank zat.
Chico daarentegen belandde bijna vrijwillig op de BBQ, zo graag wilde hij die sateetjes
Ik heb het ook een beetje hoor, het gaat nu zo verschrikkelijk goed. Ik werk niet zoveel en persoonlijke aandacht is het issue ook niet. Maar je haalt er wel een volwassen kater bij, ouder ook dan Hummer die nu de oudste rechten heeft. Ik vind dat best eng hoor eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef LekkerApart het volgende:
@senes Ik durf het ook niet te wagen, straks hebben Faruq en Ash ruzie, dan sla ik me zo ontiegelijk hard voor het hoofd. En de tweede reden is, dat wij met ons tweetjes ook meer dan 100 uur per week werken.
Laatst prezen ze de Bugatti Veyron aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
We hebben gister een andere auto gekocht
Deze, maar dan in het zwartHammond zei 'it rocks', dus Heer G wilde hem
Ja, bij katten net zo. Men zegt niet voor niks Bitches en kattekoppen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Haaibaai Fieps heeft er voor gezorgd dat Kees nu in bed onder het dekbed ligt te moppen geloof ik
Wat zijn teven toch bitches
Hoe bedoel je dat engeltje?quote:
you heb helemaal gelijk!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Dat wijven mega bitches kunnen zijn die altijd maar door blijven gaan terwijl mannen lekker knokken en er later samen een biertje op pakken
En als ze dat niet doen zijn het verkapte nichten
Kan ze niet beter een koffer knuffelen en Sjon lenen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
De buuf gaat vanaaf op vakantie, ze kwam net nog ff hondjes knuffen en een koffer lenen,
Waren wss gewoon etterbakjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn kater die weg moest bij z'n vorige baasjes omdat ie niet met kinderen kon zit al de hele dag te kroelen met een kind.
wacht maar, als je even niet kijkt vreet hij zo dat kind in een keer helemaal op!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn kater die weg moest bij z'n vorige baasjes omdat ie niet met kinderen kon zit al de hele dag te kroelen met een kind.
je ging op de kop langs.quote:
Ik heb dit kind gewoon gezegd Jip rustig te benaderen.quote:
Hij lust geen kinderen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar, als je even niet kijkt vreet hij zo dat kind in een keer helemaal op!
opvoeding scheelt zo ontzettend veel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb dit kind gewoon gezegd Jip rustig te benaderen.
En nu komt ie dus de hele tijd kriebels halen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
opvoeding ducttape scheelt zo ontzettend veel.
Jeminee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
nee joh, kansloos op m'n kamer zitten de hele dag, beetje gitaarspelen, beetje gamen
Volgens mij had ie nog wat te koop staan joh!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja erg he, misschien moet ik ook maar een keyboard kopen
Hebben wij vandaag ook gegeten. Morgen gaat er wat mee naar mijn werk. Ik zo nog denken over een bento. Jouw schuld!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit lontong te eten, had mn moeder gisteren te veel dus ik kreeg 1 pakje mee.
Mjammie!
Ik ben aan de champix en hou het op max. 5 per dag. Ben gister begonnen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Maar je rookt dus weer?
En je man???
Die zin die blijft en blijft en blijft wel hoor, daar moet je je gewoon overheen zetten!
Ja! Heel graag!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Strega/Pagan, interesse in een kopietje van de liefdesbaby van Sunn O))) en GY!BE ?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja! Heel graag!
Pagan zit nu op 15 GB muziek voor je! Eerst maar stoppen?
same here, morgen met volle accu maar even downloadenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:30 schreef Qwea het volgende:
Hey zwab, ik kan bravo froyo downloadenheb alleen te weinig accu en lig in bed.Dus dat doe ik morgen wel ff.
Ik ben er echt rete benieuwd naar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
same here, morgen met volle accu maar even downloaden
Jij wel, ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, mooie kar. Ruimte genoeg om achterin ook te kunnen pitten? Lijkt me wel wat om gewoon mee te gaan kamperen en dan daar slapen
quote:
Ze is van 1959. Dus eh... 51quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag net de nieuwe clip van Sade, dies best cool, en wat ziet die dr nog goed uit, dies toch ook oud inmiddels of nie?
Vind ik ook jaquote:
Ik zag een stukje en ben van ergernis weggezapt. Lelijk gezongen en lelijk uiterlijk. Maar ik ben ook als jong ding nooit fan geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook ja
Ook doordat zij zo uberslank en gespierd is. Dat staat haar niet.
Ik heb nooit begrepen hoe dat is ontstaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Echt een geweldig zangeres is het niet idd he?
Maar toch een icoon, een vakvrouw
Ben er al aan begonnen, met de gedachte: roken is even duur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Nok, die Champix wordt toch niet vergoed?
Je zou Nortrilen kunnen overwegen; werkt nagenoeg hetzelfde en wordt wel vergoed.
Iig al knap dat je een poging waagt![]()
oh oh, succes met je hoofdpijn en maandafsluiting
Denk dat dat wel mee valt; met Nortrilen stel je een stopdatum vast en 7 dagen daarvoor begin je met 1x per dag 1 tablet en dat bouw je op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben er al aan begonnen, met de gedachte: roken is even duur.
Dan lijkt overstappen me niet zo heel erg slim. Of wel?
Dan wil ik daar toch Gaga even bij zettenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
De enige jongere ster die beter is qua show en dans en dan ook nog kan zingen is Beyoncé.
Maar het is wél een retegoed artiestquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Gaga echt zum kotsen
Ik vind dr nummers vreselijk, dr acts afschuwelijk en ik vind dr stem ook niks
Kusje dr opquote:Ow ow mn hoofdpijn wordt alleen maar erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |