Over het gehele seizoen zijn de kijkcijfers matig tot slecht. De kans dat V wordt gecanceld is dan ook iets groter dan dat er een derde seizoen komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:38 schreef planethugo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers, zien we volgende week de laatste aflevering of komt er een 3de seizoen
Komt er geen nieuwe No Ordinary Family? Dat is echt een hele leuke serie. Niet iets om fan van te worden maar wel heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik heb liever dat ze No Ordinary Family verlengen, vind ik leuker dan V
dat zat ik me ook te bedenken, zowiezo kan iemand anna toch wel sneaky killen. Het halve schip is inmiddels fifth columnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef Cerbie het volgende:
En wat is er mis met oma uit haar kerker bevrijden en samen Anna kielhalen.
Michael Chiklis heeft al een rol in een andere serie. En de sets zijn al weggehaald.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Komt er geen nieuwe No Ordinary Family? Dat is echt een hele leuke serie. Niet iets om fan van te worden maar wel heel vermakelijk.
Ik zie niet welke nieuwe serie hij in speelt en er word nergens gesproken over cancellation. Alleen op sidereel staat dat de serie "On the edge" is wat betekend dat er nog een goede kans is voor een nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Michael Chiklis heeft al een rol in een andere serie. En de sets zijn al weggehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar in een spoiler gezet omdat de aflevering echt NET nieuw is.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 05:33 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar in een spoiler gezet omdat de aflevering echt NET nieuw is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Die zat dus ook in de originele V serie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:11 schreef DJKoster het volgende:
Wat was nou het praktisch nut van Diana in dit seizoen?
Matig seizoen, hopelijk gaan ze nog een 3e seizoen maken, er zit nog wel potentieel in.
Ow, en: http://www.imdb.com/name/nm0001743/
Als dat er uberhaupt komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Haijo het volgende:
Dus...
Anna leeft nog.
300 ruimteschepen boven de aarde.
Mensheid compleet gehypnotisserd.
Wordt nog leuk volgend seizoen!
Ik mag hopen van wel. Ben wel benieuwd wat de mega-operatie "last hope for humanity" gestationeerd ruim anderhalve kilometer onder Manhatten voor meerwaarde gaat leveren bovenop de 5th Column in de strijd tegen de V's.quote:
atoombom op zo'n schip pleuren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:47 schreef tass het volgende:
Vond het een goeie finale, en ja, zo hadden ze wat meer afleveringen moeten maken, dan waren er ook meer kijkers geweest.
Tof om hem ook weer te zien van vroeger, hij is wel een ouwe l*l geworden![]()
Maar van mij mogen ze doorgaan, ook ik ben wel benieuwd wat dat Ares project nog kan doen....
Toch zeker een kans van 1 op 6 op nog een seizoen jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Haijo het volgende:
Dus...
Anna leeft nog.
300 ruimteschepen boven de aarde.
Mensheid compleet gehypnotisserd.
Wordt nog leuk volgend seizoen!
Interview met Laura Vandervoort: http://www.tvline.com/2011/03/v-season-finale-laura-vandervoort/quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Dat Erica en Hobbes gingen neuken was dus echt nutteloos. Want ze deden er niets meer mee deze aflevering.
Dat hadden ze geprobeerd toch? Maar toen ging een van de proefpersonen dood of bijna dood (1 van de live aboards) en toen zijn ze daarmee gestopt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:59 schreef stijn_ het volgende:
Overigens hadden ze toch ook een soort virus ofzo? Om alle V's te infecteren.
Idd, er gebeurde genoeg deze aflevering maar het was ook een beetje warrig en duidelijk te merken dat ze stof van een paar afleveringen opeens in 1 aflevering moesten afronden. Hobbs was spoorloos, werd die overigens niet ook gechanteerd tijdje terug door Marcus(ben vergeten wat daarmee gebeurde), en chad hebben we niets meer van gezien nadat ie meegenomen werd. Redelijk goedkoop ook hoe ze erachter kwamen dat hij het was: knopje indrukken en hej! dat is chadquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:00 schreef Tegan het volgende:
En waar was Hobbes ineens?
En nogmaals:
[..]
Nee Erica zat in die ondergrondse bunker en kwam later pas naar buiten dus die is niet geraakt door de bliss. Dus de 5th column/geheim project kan doorgaan om tegen de V's te vechten.quote:Nu dat alle mensen Bliss hebben gehad is het toch wel zo ongeveer afgelopen?! Want alle mensen inc. Erica en Jack luisteren nu toch naar Anna. En waarom is Chad niet dood, ik heb even gemist wat er gebeurde met hem toen hij naar Anna moest komen.
Dat noemen ze nu een plothole. Daar zijn er veel van in deze serie dus wen er maar aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef planethugo het volgende:
die bliss is ook maar vaag, anna deed het in de vorige aflevering bij tyler. Maar die was in de finale al van de leg af toen zijn ma hem belde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |