quote:
Ciaoquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
Toffe auto
Ik zit nu met een keukenrolpapier mijn vinger te redden van de dood
De frituurpan van gisteren heeft zijn wraak genomen toen ik daarnet wilde schoonmaken.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Feli met de nieuwe auto!![]()
En succes met opruimen en have fun vanmiddag![]()
Gb, wat een gave foto's![]()
Tis echt mooi daar zo te zien!
Ons appartementencomplex heeft net zo'n zwembad als waar jij in dobberde; je kijkt zo uit over de zee![]()
Is het al bijna vakantie?
Nee, we hebben zo'n metaal ding (of van welk materiaal dan ook, ik ben geen natuurkundige en ik lees geen handleidingen), dat nogal vies vet in zich had, omdat we denk ik een half jaar gelden voor het laatst iets gefrituurd hebben. Even schoonmaken dacht ik, maar helaas, it cuts like a knife toen ik de deksel even apart onder handen wilde nemen. Dat wordt ducttapenquote:
Nog een paar weekjes werken en dan gaan we lekker ff wegquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan? Beet ie?
Auw!
[..]
![]()
Wanneer gaan jullie?
Hoewel, je hebt al zo'n zwembad in je badkamer haast, jij
Oefquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, we hebben zo'n metaal ding (of van welk materiaal dan ook, ik ben geen natuurkundige en ik lees geen handleidingen), dat nogal vies vet in zich had, omdat we denk ik een half jaar gelden voor het laatst iets gefrituurd hebben. Even schoonmaken dacht ik, maar helaas, it cuts like a knife toen ik de deksel even apart onder handen wilde nemen. Dat wordt ducttapen
Oh lekker! Naar dat ene appartement waar je vorige keer ook was?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes werken en dan gaan we lekker ff weg![]()
En dat zwembad in de badkamert is toch net ff ietsie kleiner
Jepquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker! Naar dat ene appartement waar je vorige keer ook was?
Of naar een ander?
Ik probeer Heer G over te halen om ook ergens in september een weekje weg te gaan. Maar ik ben niet erg overtuigend met overhalen, omdat ik Bink niet zo graag achterlaat
Dus misschien rijden we naar Luxemburg ofzo, met Bink
Ik heb geen vaatwasser.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zet de frituurpan altijd in de vaatwassert.
Daarna de vaatwassert nog wel een keer leeg laten draaien met een schoonmaakflesje
Nee, het kwam op mijn bot, dus zit nu met wat minder vingers te typen. Eigenlijk maar een handquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef
Ik weet wat je bedoelt, wij hebben dezelfde volgens mij. En ik heb het schoonmaken ervan maar gewoon opgegevenHoeft het niet gehecht?
Ohquote:
De buitenkant wordt lastig dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Pan leeg gooien en het ergste er met keukenrol uithalen, water erin, vaatwasblokje (die haal je dan maar ff bij iemand op), aanzetten en steeds een beetje laten pruttelen.
Issie in een kwartiertje brandschoon
Misschien met kokend heet water in de gootsteen leggen, met een vaatwasblokje erbij?quote:
Het ligt nu in kokend heet water met dreft. Citroen, dus de volgende keer heb ik tempura met citroensmaakquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien met kokend heet water in de gootsteen leggen, met een vaatwasblokje erbij?
Moet ik je er twee opsturen? Hoef je geen heel pak te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |